Zakon Assassin's Creed


System walki w AC Odyssey

11-08-2018, 14:35 Nowina o grze

Ubisoft udostępnił drugie wideo poświęcone mechanikom w AC Odyssey. Uprzednio mieliśmy okazję przyjrzeć się elementom RPG, tym razem na warsztat wzięto system walki:


Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

11 minut rozgrywki z AC Odyssey

09-08-2018, 15:47 Nowina o grze

IGN przygotował materiał z rozgrywki z Assassin's Creed Odyssey. W przedstawionej misji Alexios zgadza się pomóc legendarnemu ojcu medycyny, Hipokratesowi.


Mechaniki RPG w Assassin's Creed Odyssey

04-08-2018, 15:36 Nowina o grze

Twórcy z Ubisoftu postanowili przybliżyć graczom mechaniki w Assassin's Creed Odyssey w serii wideo "z dziennika dewelopera". W załączonym filmie omawiają, w jaki sposób wybory gracza przełożą się na historię w Odyssey. Nie brakuje tu, oczywiście, fragmentów rozgrywki. Zapraszamy do oglądania!


Nadchodzi kolejna powieść - Assassin's Creed: The Ming Storm

03-08-2018, 15:58 Książki i komiksy

The Ming Storm

Podczas ChinaJoy Ubisoft zapowiedział nową powieść w uniwersum Assassin's Creed - The Ming Storm. W książce prześledzimy losy Shao Jun i dowiemy się, w jaki sposób odbudowywano Bractwo Asasynów za czasów panowania dynastii Ming.

Jaką rolę w tej historii odgrywa mentor Asasynów, Wang Yangming? Po masakrze organizacji Asasynów/Bractwa, jak osłabiona Shao Jun da sobie radę z "Ośmioma Yigerami"? Wszelkiego rodzaju zagmatwane tajemnice zostaną wyjawione w tej powieści.

Autorem powieści jest Yan Leisheng, zaś za projekt okładki odpowiada Xu Chaoyuan.


Motyw przewodni Assassin's Creed: Odyssey

03-07-2018, 21:09 Nowina o grze

Ubisoft Music opublikowało główny motyw muzyczny nadchodzącego wielkimi krokami Odyssey. Za utwór odpowiedzialny jest duet producentów The Flight w przeszłości związany już z serią Assassin's Creed a dokładnie podkładami w trybie wieloosobowym Black Flag. Jak możemy wyczytać z oficjalnej twórców będą oni odpowiedzialni za większość kompozycji towarzyszących nam podczas greckich wojaży.


Assassin's Creed Odyssey - gameplay trailer z E3 2018

11-06-2018, 23:14 Nowe materiały

Podczas wczorajszej konferencji Ubisoftu na E3 2018 zaprezentowano Assassin's Creed Odyssey. Przy okazji ujawniono kilka ciekawostek:

  • Opcje dialogowe i wybory w grze pociągną za sobą różne, mniej lub bardziej poważne konsekwencje, będzie można dotrzeć do różnych zakończeń
  • Konflikt między Spartą a Atenami nie będzie przedstawiony na zasadzie "ci są dobrzy - ci są źli" - będzie można wspierać każdą stronę
  • Pojawi się możliwość romansowania z wybraną postacią - ale nie będzie to polegało na szukaniu miłości życia w grze, będą to raczej niezobowiązujące epizody
  • Choć gra ukaże się rok po premierze Origins, Ubisoft nie powraca do wydawania kolejnych części co roku.



Assassin's Creed: Odyssey ukaże się 5 października

11-06-2018, 18:22 Nowina o grze

W sieci pojawiło się sporo nowych informacji o Assassin's Creed: Odyssey (na podstawie załączonego filmu). Gra ukaże się 5 października 2018 roku. Głównymi bohaterami będą Alexios i Kassandra - wojownicy ze Sparty. Na początku wybierzemy, kim chcemy kierować, nie będziemy mogli stworzyć własnej postaci. A oto inne informacje:

  • akcja będzie toczyć się w 431 r. p.n.e, w okresie wojen peloponeskich, w tle konflikt Sparty z Atenami - gra będzie prequelem AC Origins;
  • w zależności od wyboru postaci, poznamy nieco inną fabułę;
  • właściwe wydarzenia poprzedzi prolog, z którego dowiemy się o dzieciństwie bohaterów wychowywanych na wojowników; zostaną oni rozdzieleni, będzie się wiązać z tym rodzinna tragedia, właściwa akcja rozpocznie się 17 lat później;
  • bohaterowie są potomkami Pierwszej Cywilizacji, wątek Cywilizacji będzie powiązany z mitologią grecką;
  • pod względem mechaniki gra będzie przypominać Origins, nie zabraknie usprawnień i nieco bardziej rozbudowanych elementów;
  • nie zabraknie wątku współczesnego z Laylą Hassan, która szuka śladów Pierwszej Cywilizacji i ich artefaktów, pojawi się William Miles;
  • powróci pływanie statkiem na wzór Black Flag i abordaże, okręt będzie można rozwijać, pojawi się możliwość rekrutowania załogi, zyskamy bonusy za posiadanie niektórych członków;
  • będą opcje dialogowe, czasem więcej niż dwie;
  • jedną z postaci historycznych, jakie spotkamy, będzie Sokrates;
  • świat gry będzie największy w historii serii.

Pierwsze screeny z AC Odyssey

10-06-2018, 14:30 Nowe materiały

Konferencja Ubisoftu na E3 2018 dopiero jutro o 22:00, ale już dziś możemy rzucić okiem na pierwsze screeny z gry (po więcej zapraszamy do naszej galerii)! Na pierwszy rzut oka widać, że Odyssey bardzo, bardzo przypomina Origins (jest orzeł, jest podobny system rozwoju postaci). Możemy też przyjrzeć się mapie i przekonać się, że opcje dialogowe są obecne, a więc mamy coraz więcej elementów RPG.

  • Galeria
  • Galeria
  • Galeria
  • Galeria

Kolejne plotki o Assassin's Creed Odyssey

04-06-2018, 16:21 Nowina o grze

Assassin's Creed Odyssey zostało oficjalnie potwierdzone. Na więcej szczegółów poczekamy do E3 2018, natomiast już teraz możemy zapoznać się z kolejnymi plotkami:

  • Akcja toczy się w Grecji, za czasów dynastii Flawiuszów
  • 2 grywalne postaci (można wybrać jedną na dany playthrough), z zazębiającymi się, lecz innymi historiami, innymi formami Orlego Wzroku, umiejętnościami itp.
  • Pojawią się mityczne bestie i bitwy z legendarnymi okrętami
  • Powróci koło wyboru broni
  • Będą grobowce z parkourem, trochę w stylu Origins
  • Premiera - końcówka roku 2018
  • Wśród map znajdą się: Achaja, Macedonia, Epirus, Tracja, Morze Egejskie i Morze Jońskie, Azja; podobnie jak w Unity dzielnice będą podzielone na trzy regiony
  • System namierzania celów będzie działać podobnie jak w Ghost Recon Wildlands - nie trzeba wyeliminować wszystkich celów pobocznych przed dobraniem się do głównego czarnego charakteru. Wystarczy oswobodzić 3/6 "stanów". Postaci będą mieć różne cele, nie licząc głównego.
  • Statki będzie można ulepszać w trakcie rozgrywki i dobierać różne elementy kosmetyczne: flagi, żagle, malowania, załoga, emblematy, szanty (część elementów kosmetycznych będzie do zakupienia w sklepiku)
  • Pojawi się system floty, gracze będą mogli wydawać polecenia statkom kierowanym przez AI, niektóre bitwy będą toczyć się z udziałem flot, floty także będzie można ulepszać (wykorzystując pieniądze i surowce)
  • Poza wyborem emblematu, gracze będą mogli wybierać spośród różnych wariantów kolorystycznych stroju (zmiany wyłącznie kosmetyczne)
  • Gracze będą mogli ukrywać się, wykorzystując tłum, pojedyncze osoby, wierzchowce, nieruchome obiekty. Większość elementów ma specjalne animacje, jakie można było zobaczyć w Discovery Tour. Do ukrywania się będzie także można wykorzystywać niektóre łodzie cywilów. Pojawi się także system przebrań.
  • Gracze będą mogli rekrutować członków załogi, kupować ich, płacić innym frakcjom, rekrutować członków bractwa. Większość ludzi z bractwa pojawi się na statku lub w kryjówce. Niektórych członków załogi można będzie zrekrutować podczas specjalnych misji (losowe wydarzenia podczas oswabadzania regionów).
  • Po oswobodzeniu regionu będzie można remontować sklepy i kupować obiekty. Przełoży się to na generowanie zysków, które przydadzą się do ulepszania floty, bractwa i załogi.
  • Rzemiosło powróci - będzie można ulepszać zdrowie, umiejętności skradania, obrażenia w walce wręcz i z dystansu, ilość amunicji, broń. Ulepszenia będą wymagać materiałów i pieniędzy. Broń da się ulepszyć w dowolnym momencie u kowala, broń będzie różnej rzadkości, z różnymi dodatkowymi cechami typu usypianie, wywoływanie krwawienia, odzyskiwanie zdrowia, trucizna, podpalanie, zamrażanie i powodowanie wstrząsów. Ponownie będzie można tworzyć różnego typu bomby, przydatne do odwracania uwagi, ogłuszania i zabijania. Większość rzeczy typu noże do rzucania, strzałki berserkera, strzałki usypiające i strzały także będzie można wytworzyć.
  • Powrócą misje, które będzie można powtarzać, będzie można resetować lokacje. NG+ z kolei nie powróci, zwłaszcza że nie da się niczego przenosić między postaciami.
  • Powróci wątek współczesny, ale nie bardziej rozbudowany niż w Origins.


1, 2, 3, 4, 5 ... 148, 149, 150, 151, 152

© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: