Zakon Assassin's Creed


Kolejne plotki o Assassin's Creed Odyssey

04-06-2018, 16:21 Nowina o grze

Assassin's Creed Odyssey zostało oficjalnie potwierdzone. Na więcej szczegółów poczekamy do E3 2018, natomiast już teraz możemy zapoznać się z kolejnymi plotkami:

  • Akcja toczy się w Grecji, za czasów dynastii Flawiuszów
  • 2 grywalne postaci (można wybrać jedną na dany playthrough), z zazębiającymi się, lecz innymi historiami, innymi formami Orlego Wzroku, umiejętnościami itp.
  • Pojawią się mityczne bestie i bitwy z legendarnymi okrętami
  • Powróci koło wyboru broni
  • Będą grobowce z parkourem, trochę w stylu Origins
  • Premiera - końcówka roku 2018
  • Wśród map znajdą się: Achaja, Macedonia, Epirus, Tracja, Morze Egejskie i Morze Jońskie, Azja; podobnie jak w Unity dzielnice będą podzielone na trzy regiony
  • System namierzania celów będzie działać podobnie jak w Ghost Recon Wildlands - nie trzeba wyeliminować wszystkich celów pobocznych przed dobraniem się do głównego czarnego charakteru. Wystarczy oswobodzić 3/6 "stanów". Postaci będą mieć różne cele, nie licząc głównego.
  • Statki będzie można ulepszać w trakcie rozgrywki i dobierać różne elementy kosmetyczne: flagi, żagle, malowania, załoga, emblematy, szanty (część elementów kosmetycznych będzie do zakupienia w sklepiku)
  • Pojawi się system floty, gracze będą mogli wydawać polecenia statkom kierowanym przez AI, niektóre bitwy będą toczyć się z udziałem flot, floty także będzie można ulepszać (wykorzystując pieniądze i surowce)
  • Poza wyborem emblematu, gracze będą mogli wybierać spośród różnych wariantów kolorystycznych stroju (zmiany wyłącznie kosmetyczne)
  • Gracze będą mogli ukrywać się, wykorzystując tłum, pojedyncze osoby, wierzchowce, nieruchome obiekty. Większość elementów ma specjalne animacje, jakie można było zobaczyć w Discovery Tour. Do ukrywania się będzie także można wykorzystywać niektóre łodzie cywilów. Pojawi się także system przebrań.
  • Gracze będą mogli rekrutować członków załogi, kupować ich, płacić innym frakcjom, rekrutować członków bractwa. Większość ludzi z bractwa pojawi się na statku lub w kryjówce. Niektórych członków załogi można będzie zrekrutować podczas specjalnych misji (losowe wydarzenia podczas oswabadzania regionów).
  • Po oswobodzeniu regionu będzie można remontować sklepy i kupować obiekty. Przełoży się to na generowanie zysków, które przydadzą się do ulepszania floty, bractwa i załogi.
  • Rzemiosło powróci - będzie można ulepszać zdrowie, umiejętności skradania, obrażenia w walce wręcz i z dystansu, ilość amunicji, broń. Ulepszenia będą wymagać materiałów i pieniędzy. Broń da się ulepszyć w dowolnym momencie u kowala, broń będzie różnej rzadkości, z różnymi dodatkowymi cechami typu usypianie, wywoływanie krwawienia, odzyskiwanie zdrowia, trucizna, podpalanie, zamrażanie i powodowanie wstrząsów. Ponownie będzie można tworzyć różnego typu bomby, przydatne do odwracania uwagi, ogłuszania i zabijania. Większość rzeczy typu noże do rzucania, strzałki berserkera, strzałki usypiające i strzały także będzie można wytworzyć.
  • Powrócą misje, które będzie można powtarzać, będzie można resetować lokacje. NG+ z kolei nie powróci, zwłaszcza że nie da się niczego przenosić między postaciami.
  • Powróci wątek współczesny, ale nie bardziej rozbudowany niż w Origins.
Książka Assassin's Creed - Pustynna Przysięga wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (8)

1. Asasyn97604-06-2018, 20:51W Unity nie było żadnego systemu przebrań. To raczej w AC Liberation - Aveline de Grandpress.
2. ¤ kleps06-06-2018, 00:252 grywalne postaci (można wybrać jedną na dany playthrough), z zazębiającymi się, lecz innymi historiami, innymi formami Orlego Wzroku, umiejętnościami
To już bym wolał rozbudowanie rozwiązania z Syndicate niż zmuszanie do ponownego przejścia (długiej) gry, żeby poznać pełną historię.
3. Kadarame06-06-2018, 20:41JAK MOŻNA MIEĆ WĄTEK WSPÓŁCZESNY MNIEJ ROZBUDOWANY NIŻ W ORIGINS?!?!
4. konrad8998607-06-2018, 07:44@Kadarame: Nie bardziej rozbudowany, czyli znowu dostaniemy jaskinie, ale nie będzie całych misji jak Desmond w AC3.
5. Asasyn97607-06-2018, 13:58Irytuje mnie kiedy deweloperzy inwestują w grywalność (gameplay) kosztem realizmu i czystej logiki - broń z efektem zamrażania, podpalania itp. Kiedyś gry były dziełami sztuki a teraz robią z tego zwykły biznes. Mimo, że jakiś pomysł może być przyjemny i ciekawy to nie zmienia faktu, że niszczy ogólne wrażenie i zabija immersię. Te nowe trendy przemieszczają się jak wirus - w Dying Light jest coś podobnego, w Wiedźminie ta nieszczęsna kusza itd. A przecież twórcy mogliby pójść w stronę większego realizmu w końcu nic ich nie ogranicza na tym polu.
6. spawn229910-06-2018, 12:19http://www.komputerswiat.pl/gamezilla/newsy/2018/23/e3-assassin-s-creed-odyssey-na-pierwszych-screenshotach-origins-w-nowej-skorce
7. megabot10-06-2018, 12:32https://gematsu.com/2018/06/assassins-creed-odyssey-screenshots-leaked
8. malgosia713809-08-2018, 17:30Dwie grywalne postacie? Jestem za. Bestie to mi się raczej kojarzy GOOD OF WAR, a nie ASSASSINS. Statki, flota i znowu trzeba będzie poświęcić kupę czasu na zbieranie kasy na jakieś pierdoły. Za to system przebrań brzmi ciekawie. Powróci system ukrywania, to dobrze. Ulepszenia broni jak najbardziej, ale podpalanie, zamrażanie, powodowanie wstrząsów, tak samo bomby to nie te czasy (porażka), delikatnie mówiąc.Z kolei powtarzanie misji przemawia do mnie, oczywiście pod warunkiem, że gra nie będzie spaszczona.
Zazwyczaj nie krytykuję ASSASSYNA, ale tym razem więcej widzę przeciw niż za, obym się myliła.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2018 zakon-ac.info • there is only ZAC
100
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza