Zakon Assassin's Creed


Fragmenty rozgrywki z Assassin's Creed: Origins

13-06-2017, 00:26 Nowe materiały

Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (28)

14. Esa13-06-2017, 18:44Osobiście jestem bardzo zawiedziona trailerami. Spodziewałam się, że po zobaczeniu zapowiedzi tego AC, to zrobię takie wooow. Zamiast tego pomyślałam, że wygląda to jak jakieś DLC do Syndicate. Może to dlatego, że jestem po skończeniu Wiedźmina i trochę za dużo oczekuje od Ubisoftu. Mam nadzieję, że nadrobią fabułą. Jeżeli w tym roku wątek współczesny nie ruszy do przodu to nie wiem czy za rok wrócę do tego tytułu. Ok, Syndicate było słabe, stwierdzili, że potrzebują rok więcej na dopracowanie gry, a ja patrząc na trailery tej gry to mam wrażenie, że za to wszystko to oni zabrali się pół roku temu.
15. Bykobyk14613-06-2017, 20:04Nie sądzę że te wszystkie trailer'y były takie same jak sama gra, pewnie coś dopracują, dodadzą ale wiadomo na początku trzeba coś pokazać choć od 2014r pracują. Jeszcze trochę czasu mają ale to teraz co widziałem mnie zadowala oczywiście jak mówię pewnie troszkę inaczej może być w końcowej wersji. Kupić na pewno kupię;)
16. arek.12613-06-2017, 20:58Wygląda to interesująco. Starożytny Egipt jest, dla mnie osobiście, bardzo ciekawy. Ale co z wątkiem współczesnym?
17. GinzuishouPL13-06-2017, 21:38@Esa z tym porównaniem do DLC Syndicate to trochę przesadziłaś :P bo ACO nie jest do Syndicate podobne w absolutnie niczym. Porównanie trochę nie na miejscu z racji tego, że gra wygląda ogólnie naprawdę super (jak się oddalę od ekranu i nie widzę animacji xD), tylko po prostu nie idzie za bardzo w tym kierunku, w którym powinna.
18. konrad1989konrad613-06-2017, 21:41Równie szybko biega w wodzie jak i na lądzie. trochę to nierealistycznie wygląda ;(
19. Gordon814-06-2017, 09:30Miały być wielkie zmiany a tu asasyn jak każdy. A rozwiązania fabularne coraz gorsze. Od jakiegoś czasu książki i komisy są o wiele lepsze niż ich główny produkt. Chociaż tak jak napisał ezio1112111 może skorzystają z faktu że to starożytność i trochę poszaleją bo pole do popisu mają wielkie jak nigdy.
20. ezio111211114-06-2017, 14:26Co sadzicie o mitycznym wezu w Assassins Creed Origins? Dla mnie bomba, może to strażnik prastarej cywilizacji hehe
21. Husarion22-06-2017, 03:28Nie przekonuje mnie poki co ta czesc to juz nie jest ten sam assassins creed...
22. Jarek23-06-2017, 00:09@Husarian
Że coooo? Przecież ta gra wygląda identycznie jak poprzednie hajsassyny! Żadnych zmian w rozgrywce i te same koślawe animacje. Nie udawaj tutaj zawiedzionego fana serii, bo gra wygląda identycznie jak poprzednie części i nikt nie uwierzy w to, że to nie ten sam AC, jak widać jak na dłoni, że to jedno i to samo...
23. Husarion23-06-2017, 04:11Jak dla mnie to ubisoft sie juz troche zagubil po ac 3 moze lepiej by bylo gdyby juz zakonczyli ta serie bo juz tylko kalecza te marke wizualnie i zapewne znowu fabularnie
24. Gordon823-06-2017, 10:29@Jarek: Może i te same animacje ale sposób przedstawiania historii coraz gorszy, bohaterowie coraz gorsi a przeciwnicy coraz głupsi
25. Husarion23-06-2017, 14:26Zgadzam sie z Gordon wlasnie o to chodzi wystarczy spojrzec jak on np biega po tych skalach lub jak szybko porusza sie podczas walki jak szybko przebiera nogami to wyglada jak przyspieszony filmik... brakuje mi tych starych assassynow pokroju altaira i ezio gdzie ta tajemniczosc zakon itd.Moze tez nie byly idealne ale wystarczajaco dobre by zapisaly sie w pamieci czego nie mozna powiedziec np. o syndicate gdzie brakowalo doslownie wszystkiego dobrej muzyki dobrego bohatera dobrej fabuly...
26. Husarion23-06-2017, 14:31Jesli ubisoft nie zmieni wielu rzeczy do pazdziernika to bedzie klapa tak jak i mass effect andromeda i ich animacje tyle czasu gre robic tyle pieniedzy przeznaczyc na nia by wydac nie doszlifowana gre
27. PL-A1027-06-2017, 18:17Dyskusja na temat Assassin's Creed Origins? Po co? Teraz trzeba się ekscytować Assassin's Creed Rebellion ;-)
28. Croon604-07-2017, 23:55Ten tytuł powinien odejść wraz ze śmiercią Desmonda.Gra z prawdziwej sztuki przemieniła się w maszynkę do robienia pieniędzy co aż za bardzo widać.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
100
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza