Zakon Assassin's Creed


Dzielnice Londynu - wideoprzewodnik po świecie asasynów

18-10-2015, 21:34 Nowe materiały

W sieci pojawiły się kolejne materiały promujące Assassin's Creed: Syndicate. Tym razem jednak nie dane nam jest oglądać gangów, zakonu czy też postaci przeniesionych z kart historii, a Londyn w całej swej okazałości. Jednak ukazany jest on nie tylko jako miasto, ale co najważniejsze – jako żywy organizm jednoczący zarówno technologiczną rewolucję jak i życie codzienne mieszkańców.

Para, doki, gorzałka, cmentarze, napaści czy bawiące się dzieci to tylko część tego wielkiego mechanizmu. Z jednej strony życie przemysłowe, z drugiej zaś nocne zabawy zakrapiane alkoholem tak bardzo oddalone od konfliktu na linii Asasyni vs Templariusze. Wszystkie materiały przypominają swą formą wideoklip do zawartych w nich utworach i stanowią coś na kształt trafnej widokówki z wycieczki po XIX wiecznym Londynie.

Po resztę materiałów zapraszamy do działu Trailery, gdzie znajdziecie także trzy nowe utwory muzyczne Austina Wintory'ego: The Assassin Two-Step, Death Is Now a Welcome Guest oraz Waltzing on Rooftops and Cobblestones.

Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (20)

6. suchy719-10-2015, 13:51@spawn229: Nie - bo wiem, że nie zagram w ACS, a ciekawi mnie bardzo rozwinięcie wątku współczesności. A do listopada jest więcej niż 4 dni. A poza tym spoiler nie przeszkadza mi w rozgrywce - zwłaszcza jak wersja PC jest 1mc później.
7. spawn229919-10-2015, 14:29@suchy: Ok, zrozumiałem.
8. ik147719-10-2015, 14:30^^ super to wygląda
9. Ultramonte519-10-2015, 22:31Jakoś ta część nie wzbudza we mnie większych emocji. Czyżby przesyt AC? Chyba już pora na jakieś przecieki o kolejnej części. Prace nad nią powinny być już całkiem zaawansowane. Jak dotąd kolejne części działy się w coraz bliższej przeszłości. Nie tracę nadziei na Rosję carską i akcję toczącą się w większej ilości lokacji niż jedno miasto. Ciekawe też, czy we współczesności lub przyszłości dojdzie do trwałego sojuszu pomiędzy odwiecznymi antagonistami?
10. spawn229919-10-2015, 22:54@Ultramonte: Niby ja jestem za umiejscowieniem kolejnej części w Japonii, ale nie powiem Rosją carską nie pogardzę (tu może być pewien problem "lokacja" ta została wykorzystana w komiksie i platformówce 2,5D). Co do Syndykatu to u mnie pewnie będzie, jak z Unity będę próbował podnieść maksymalnie statystyki bohatera/bohaterów a gdy już to zrobię, grę będę potem tylko odpalał, aby pozwiedzać wirtualny Londyn.
11. DeadExit1020-10-2015, 01:14Na ogół jest tak, że miejsce akcji pokazane w książce / komiksie nie jest potem wykorzystywane w grze z głównego nurtu (seria Chronicle to wyjątek). Dlatego nie mamy co liczyć na Egipt - był już użyty we francuskiej sadze komiksowej, IIWŚ też odpada, bo na jesień 2016 zapowiedzieli komiks dziejący się w tych ramach czasowych. Podobnie rzecz ma się z Chinami, bo w pierwszym kwartale 2016 wyjdzie komiks od obecnego wydawcy osadzony właśnie w azjatyckich klimatach. Wielka szkoda, że Ubi tak fajne tło historyczne marnuje na komiksowe historie ;F
12. spawn229920-10-2015, 12:10@DeadExit: Powiem tak, jeżeli nie zakończą definitywnie serii, to będą musieli zrobić, że tak to ujmę "recykling" lokacji zarówno z komiksów jak i pomniejszych części (osobiście uważam, że Chiny, Rosja i Indie to za ciekawe lokacje, aby skończyły jako platformówki)
Chcąc nie chcąc jestem fanem serii, ale próbuję też patrzeć na to wszystko "trzeźwym okiem", inni gracze po problemie z Unity strasznie się zrazili do serii i nie ważne co by Ubisoft obiecał w grze zawsze to będzie dla niektórych odgrzewany "zbugowany" kotlet, kolejnym powodem "żalu" do serii są wydawane rok po roku części które sprawiają, że niektórzy gracze nie kończą poprzednich części bądź przechodzą je "po łebkach". Problemem są tu, głównie gracze #PCMR, gdzie jak coś nie pójdzie na ich potworach (a na konsolach chodzi z mniejszymi problemami) to od razu jest mieszane z błotem. I tak jest w przypadku asasyna gdzie dochodzi jeszcze jego co roczny "etap" wydawania i przepis na tzw. tasiemca gotowy.
13. spawn229920-10-2015, 12:15*coroczny
14. suchy720-10-2015, 12:38@spawn229: Jeśli chodzi o komiksy, a nawet książki, to nienawidzę doczytywać gry. Jestem fanem gier AC, ale nie czytając tych zapychaczy nie znam niektórych postaci, które przewijają się w grze, a nawet końcówki życia głównych bohaterów. Dodatkowo ma wyjść jeszcze pełno serii komiksowych (+te, które już istnieją), więc moje niezadowolenie rośnie. A do "recyklingów: to wątpię żeby sięgnęli ponieważ mogą wykorzystać każdy okres historyczny bez najmniejszego problemu
w ACS są nawet informacje o poprzednich asasynach - np. 4-- p.n.e - pierwsze użycie ukrytego ostrza przez jakiegoś asasyna.
Co do corocznego wydawania AC - nie przeszkadza mi to, nawet fajnie, że mogę pograć w moją nową grę co roku. To dobrze,że każdy AC jest inny (czasem słabszy), bo kto chciał by grać w klona poprzedniego AC? Japoński Ezio? Hiszpański Altair? - to by było złeee. Ale przyznając, że jeden AC na rok to fajna sprawa, przyznaję, że ostatnio był wydawany za często - AC4 i ACL, po roku ACU i ACRg, tego roku ASC I 3 AC Chronicles (to też AC :P). Dziwię się, że posiadacze słabego konta tak narzekają na AC, zawsze mogą zakupić lepszy sprzęt lub przerzucić się na konsole - sam jestem PCtowcem i nie mam mocnego sprzętu i jestem świadomy, że nie będę miał idealnej rozgrywki.
15. suchy720-10-2015, 12:39konta = kompa x_X
16. DeadExit1020-10-2015, 13:00Z tym doczytywaniem historii niestety się zgodzę ;F Gdybym nie zajmował się historią Initiates, to nie wiedziałbym kto to jest Gavin Banks i Galina Voronina Szczególnie, ze ta druga postać gra ważna rolę w obecnie wydawanym przez Titan Comics komiksie. A ale z drugiej strony jak zobaczyłem tą postać w prezentowanej historii to cieszyłem się jak dziecko, że chcą ją rozwijać. Sztuką jest znalezienie złotego środka i umiejętne łączenie wątków które się przeplatają ze sobą w książkach, grach i komiksach w taki sposób, że będą one interesujące i nie będą dezorientowały nowego odbiorcy, a zarazem będą bogate w smaczki dla fanów, którzy śledzą całą historię opowiadaną w serii po przez każdy nośnik taki jak gry, komiksy itd.
17. spawn229920-10-2015, 13:24@suchy: Wiem ja też nie kupuję, komiksów (ogólnie to kolekcjonerki zacząłem "zbierać" od Brotherhood), bo szkoda mi kasy. Z "recyklingiem" miałem na myśli ciekawe lokacje z pewnymi charakterystycznymi "punktami widokowymi", bo to prawda na upartego można "wepchnąć" asasyna do Powstania Chmielnickiego, ale co z tego jak gra będzie miała mało wspólnego z asasynem i ogólnie gameplay będzie nudny (chyba że ktoś lubi latać po polach i drzewach). W praktyce nie wszystko nadaje się na grę o skrytobójcach. Mnie też nie przeszkadza, bo może w końcu trafię na "swój typ" lokacji i okresu. Ja rozwiązałem problem z odpaleniem gier na komputerze. przez kupno konsoli (może nie mam super extra grafiki i 60FPS, ale przynajmniej nie muszę się martwić, że gra wogóle mi nie pójdzie), poza tym gry na kompa kupuję w przypadku strzelanek TPP/FPP i gier którem ożna modyfikować a seria AC do takich nie należy ;)
18. DarthDestruktor1021-10-2015, 07:59@suchy: Nie sądzę by komiksy AC były akurat "dopowiadaniem" gier. Dzieją się w innych okresach, mają swoje własne postacie, które mogą się w prze pojawić. Ale jeżeli taka postać się w grze pojawi, a nie czytałeś komiksu, to po prostu poznajesz ją jako nową postać. Chodzi mi o to że komiksy nie są absolutnie konieczne do zrozumienia gry.
19. ik147701-11-2015, 18:31Jest pięknie _ ^^
20. malgosia713802-11-2015, 23:54W AC zawsze pszewijał się mroczny wątek(takie jest życie), jest dobrze uchwycone, stonowane. Jak dla mnie jest pięnie.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: