Zakon Assassin's Creed


Komentarze: Rzemiosło i Personalizacja

1. Kaalbi529-09-2015, 08:14Przez ten system walki dali nam kukri, laski i kastety ale zabrali wszystkie inne bronie. Cóż...
Wyjasnili też tego kameleona, noo.. niech wam już będzie.
2. Immortal529-09-2015, 17:21Zupełnie mi się to nie podoba... Wolałem jak bronie kupowało się w sklepach,a nie w Animusie... Psuje to cały klimat. Zresztą cały ten nowy wygląd gry mi osobiście nie pasuje. Wszystko jest takie jasne i blade, w dodatku jak na tą grafikę wymagania (przynajmniej w Unity) były wręcz potężne. Spadki Fps'ów podczas gdy w Wieśka3 czy też COD'a grałem na Ultra bez żadnych spadków... Widzę że grafika jest identyczna jak w Unity więc spodziewam się dużo lepszego zoptymalizowania gry. No i mam nadzieję że ukryte ostrze będzie znów podstawową bronią, a nie jak w Unity można było ją tylko zabijać z ukrycia... Całą jedynkę, dwójkę, Brotherhood, Revelations, III i Black Flag przeszedłem walcząc ukrytym ostrzem,a w Unity walka cały czas mieczem była po prostu nudna, jak i nie pasowała mi do mojego stylu gry.
3. Immortal529-09-2015, 17:24Ogółem to cały czas czekam aż wrócimy do czasów starożytnych i odwiedzimy np: Grecję. Bo te właśnie klimaty (jak w brotherhood) mi najbardziej odpowiadały. A zobaczyć tą infrastrukturę w Nowej Generacji było by naprawdę super.
4. ventus seminati529-09-2015, 17:49Mówcie co chcecie, ja się cieszę, że zabrali możliwość noszenia miecza. Mniej rzuca się w oczy i z pewnością łatwiej się wspinać. Kaleleon. Hmmmm. Niby wytłumaczone, ale uważam, że można to było inaczej zaznaczyć( jakieś kółko czy cuś). Crafting może być, podoba mi się pelerynka Evie ale nie podchodzi mi system rozwoju postaci, tak jakoś... Nie, po prostu nie.
5. Donatello429-09-2015, 18:29@ Immortal: Moim faworytem jest Rzym starożytny.
@ ventus seminati: Tak, jak dotąd tylko strażnicy i my nosiliśmy broń, a nikt na nas nie zwracał na to szczególnej uwagi. Trochę głupio z tym kapturem, ale nasz zabójca powinien się wtapiać w otoczenie, a kaptur o wiele bardziej rzuca się w oczy niż cylinder.
Nie lubiłem systemu z ulepszaniem postaci, i tak rzadko korzystałem z pistoletów, a zdrowie mogło by być przystosowane do gry, a nie, że musimy sami ulepszać. Ale ulepszanie naszej grupki fanatyków to już inna sprawa. A co do Kameleona, dobra to Animus, tu się wszystko przystosowuje do widza, ale jeśli się przefarbujemy np. na biało i staniemy do tego na czarnym polu w trybie Kameleona to czy nas faktycznie nie zauważy? Czy to nie wykracza poza osiągi normalnego homo sapiens?
6. spawn229929-09-2015, 19:15@Donatello: Już było mówione kaptur asasyna rzuca się w oczy kiedy nasza postać "stoi bezczynnie" natomiast w sytuacjach pościgu lub ucieczki zapewnia anonimowość i tak jest w Syndicate (powinni zmienić natychmiastowe zakładanie kaptura w miejscach strzeżonych). Też mi się nie podoba opcja z drzewkami umiejętności, bo zazwyczaj w grach jest tak, że pewne umiejętności można odblokować pod koniec gry. Uważam, że rozwój bohatera powinien następować z przebiegiem fabuły a nie przechodzeniem po raz n-ty danej misji aby zdobyć jeszcze raz punk na wykupienie umiejętności (tzw exploity). A to z kameleonem mi się podoba, bo będę mógł w końcu zostawiać przy życiu więcej strażników a nie mordować wszystkich jak leci, bo ktoś mnie zauważył (przypomina mi się kartonowe pudło z MGSV). W grze mają występować patrole policyjne, gwardia królewska, więc nie można paradować z mieczem u pasa a broń używana przez rodzeństwo Frye jest łatwa do ukrycia ale zarazem śmiertelnie niebezpieczna.
7. Donatello429-09-2015, 21:00Mam nadzieję, że nie zrobią z Gawronów asasynów-rekrutów, tylko coś bardziej jak Dragon Age III.
8. Immortal529-09-2015, 22:11@Donatello: Oczywiście że Rzym byłby świetny. Lecz mieliśmy go już w Brotherhood i nie ma szans by dali nam znów to samo. Ja uważam że błędem ubi jest pchanie serii ku teraźniejszości. Dla mnie AC wróci na właściwe tory gdy cofniemy się w czasy pomiędzy Altairem,a Eziem. Brak mi Bieli Assasynów takiej jak w AC2 czy też w Brotherhoodzie. Jak już pisałem dla mnie potężnym minusem są pominięte ukryte ostrza jak i brak sklepów w grze tylko kupowanie wszystkiego za pomocą animusa. Co zresztą czytając na forum nie podoba się większości graczy, lecz po co Ubi miało by sobie tym zawracać głowę... Przecież i tak kupimy grę bo mamy gdzieś tą nadzieję że wreszcie zrobią część na miarę tej serii... A największym błędem serii było zabicie Desmonda który był takim spoiwem całej serii,a po jego śmierci seria po prostu podupadła, jak i straciła cały klimat. Mam nadzieję że w Syndicate powrócą Shoun jak i Rebecca którzy rekrutowali nas w AC IV co może pomóc serii.
9. spawn229930-09-2015, 17:09@Donatello: Grałem w Dragon Age: Inkwizycje, ale nie mam bladego pojęcia o co Tobie chodzi z tymi rekrutami.
@Immortal: Gra z serii AC dziejąca się pomiędzy pierwszą a drugą częścią, to po pierwsze za duży przedział czasu do cofnięcia się, dwa MOIM zdaniem była by zbyt podobna do tego co mieliśmy w poprzednich częściach. Chciałbym aby gra ukazywała mniej europejskie/amerykańskie wzorce kulturowe jak Konstantynopol (choć tu był on bardzo podobny do Rzymu). W serii zobaczyłbym jeszcze Indie, Chiny, Rosję, Starożytny Egipt (bądź XIX wieczny Kair) i Japonię (nie dlatego, że jestem sympatykiem tego kraju, bo nie jestem, tylko aby poznać inny klimat niż te dotychczasowe). Jak zauważyłeś już w Unity usunięto bliźniacze ukryte ostrze, co sprawiło, że nie będzie walki przy jego pomocy, przywrócono mu natomiast pierwotne właściwości: instant kill przy zabójstwie "z ukrycia".
Uważanie biel za jedyny kolor szat dla asasyna, jest moim zdaniem trochę głupie, zwłaszcza, że w Unity ten kolor zwyczajnie nie pasował (granat lepszy).
Z jednym się zgodzę kupowanie rynsztunku przez Animusa zabija klimat gry.
Powiem tak Ubisoft z każdym asasynem trochę eksperymentuje, rdzeń pozostaje bez zmian, ale zabierają pewne elementy gry (White room, możliwość pochwycenia przeciwnika jako żywej tarczy, gwizdanie, konie mogę tak wymieniać). CO do wątku w teraźniejszości mam nadzieję, że twórcy odebrali lekcje, że nie chcemy grać latającym niemym tabletem, tylko z góry określonym bohaterem (z widoku TPP). Ni cóż mam nadzieję, że gra mnie pod tym pozytywnie zaskoczy. Premiera już niedługo, mam nadzieję, że pomimo tych minusów które wypisałeś, będziesz się dobrze bawił grając w Syndykat.
10. ventus seminati530-09-2015, 21:18@spawn229 Przy okazji White room'a, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wróci bo czarny ekran ładowania z Unity był okropnie wkurzający. Wiecie co ostatnio zauważyłem? Od pierwszej części mamy motyw Orła, potem, w AC:IV, dostajemy Kawke, następnie Morrigan( która przedstawiana jest najczęściej pod postacią kruka), a teraz nasz gang nazywa się Gawrony. Ktoś w Ubi musi być zapalonym ornitologiem :D
11. spawn229930-09-2015, 22:08@ventus seminati: Wrócił tu masz dowód http://bit.ly/1VnEHaU
Connor był porównywany do wilka, ale masz rację.
12. ventus seminati501-10-2015, 07:56@spawn229 uffff to kamień z serca
13. AC.R502-10-2015, 18:01@spawn229 @ventus seminati: Tu w Syndykacie będzie White Room, bo widziałem go podczas desynchonizacji na jakimś gameplayu z E3 ?, CHYBA że już coś oczywiście UBI zmieniło jak zawsze
14. spawn229902-10-2015, 19:20@AC.R: Przecież w {11} poście podałem linka do White Room, ludzie wy czytacie komentarze?!
15. ik147702-10-2015, 19:53wszystko ładnie i piękne tylko nie leży mi ta umiejętność KAMELEON
16. spawn229902-10-2015, 20:39@ik147: Ja mam nadzieję, ze punkty do ulepszeń będzie można zdobywać podczas eksterminacji przeciwników a nie jak w poprzedniej części za wykonywanie zadań fabularnych. Za dużo tych umiejętności, aby tak się "bawić".
17. PL-A1003-10-2015, 00:01Wszystko to wygląda ciekawie. Mi najbardziej podoba się pomysł z unikatowymi umiejętnościami, bo będzie dało się odczuć kim się w danym momencie gra i trzeba będzie pomyśleć czyje unikatowe umiejętności przydadzą się w misji którą chcemy w danym momencie wykonać.
18. ik147703-10-2015, 12:14@spawn229: Tak, to w Unity było męczące. Myślę,że w misjach pobocznych będą dawane.
19. spawn229904-10-2015, 08:08@ik147: Ja miałem na myśli to, że z pokonanym przeciwnikiem zdobywamy pewną ilość doświadczenia (tak jak to jest np. w Far Cry 3/4), jednak to co mówisz też by się sprawdziło, choć pewnie niektóre zdolności będzie można odblokować wraz z przebiegiem fabularnym. Na screenach widać że każdy z asasynów ma swój poziom doświadczenia dlatego myślę, że to dobra opcja.
20. FenrirVanUlvenbor731-10-2015, 01:53A ja mam takie pytanie jeśli ktoś wie to proszę o odpowiedź :) Co jest wymagane do odblokowania kostiumy Shao ? Wystarczy go za punkty na Uplay odblokować ? Czy wymagane jest posiadanie Chronicles China ? Będę wdzięczny za odpowiedź :) Pokój i Bezpieczeństwo Bracia i Siostry {>
P.S : Pytam gdyż sam gry jeszcze nie posiadam, oczekuję na wersję kolekcjonerską na PC która ma być 19 listopada. A zapewne konsolowcy już wiedzą co i jak :)
21. DeadExit1031-10-2015, 10:18@FenrirVanUlvenbor: Stroje dziedzictwa można odblokować za darmo, wystarczy tylko zalogować się do Ubisoft Club.
22. FenrirVanUlvenbor701-11-2015, 03:22@DeadExit: Czyli żeby mieć strój Shao dla Evie nie potrzebuję Chronicles China ? No to dobrze, bo już mnie to martwiło.
23. Wyklęty828-01-2016, 15:14Mi i tak najbardziej podoba się biel w stroju asasyna.
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
130
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza