Zakon Assassin's Creed


Komentarze: Black Flag: Rozgrywka a wierność pirackich realiów - wywiad z Darbym McDevittem i Mikiem Loadesem

1. ¤ TemplarGrandMaster29-09-2013, 15:19W sumie to tylko gra na kanwie wydarzeń historycznych i realizm nigdy nie był jej mocną stroną.
Jednak szczypta realizmu w żeglowaniu by się przydała. W AC III miałem wrażenie, że steruję łodzią z napędem motorowym, a i te czasami nie są tak zwrotne i szybkie.
I te 4 godziny składania żagli? Owszem, ale chyba na fregacie i to przy pełnym klarze portowym. Ew. jak wachtowy nie dopilnował obowiązków i załoga się schlała. ;)
Cieszy za to, że lokacje mają być starannie odwzorowane. Karaiby to urzekające miejsce i twórcy zapewne to wykorzystali.
A walka? Owszem, zwycięstwo za wszelką cenę, tym bardziej, jeśli stawką jest własne życie. Teach miał podobno przy pasie nawet 8 pistoletów. Oprócz tego w grę wchodziły siekiery, szable, pałki, czasami nawet narzędzia jak nie było nic pod ręką. Ale byli też tacy, którzy mieli się za świetnych fechmistrzów i uczciwie się pojedynkowali. Tych jednak było niewielu, a i też zapewne nie "tańczyli" ze szpadą podczas abordażu.
Naprawdę odrobinę realizmu można pogodzić z przyjemną i ciekawą rozgrywką. Mam nadzieję, że twórcy o tym pamiętali.
2. Norbi9629-09-2013, 15:28Wiem że się znów z tym powtarzam ale chce wiedzieć jak tam z tymi wymaganiami,jacy będą przeciwnicy i coś o fabule bo nic o tym nie wiemy i jeszcze do jednej rzeczy nawiązać a mianowicie jakie były informacje o Edwardzie i jak będzie wyglądać jego ekwipunek-jakie bronie,ubiór itp?
3. Gajos929-09-2013, 15:43@TemplarGrandMaster - oczywiście, że w AC nie realizm jest najważniejszy. Trzeba pamiętać, że w grach zawsze wszystko jest uproszczone. Jednak uważam, że i tak w stosunku do innych produkcji, realizm AC stoi na całkiem przyzwoitym poziomie.
Szczerze to nigdy nie spodziewałem się realizmu sterowania statkiem. W końcu to gra akcji. Tak jak napisali, nikt nie będzie czekał na zmianę żagli. I wiem, że to wygląda teraz jak zmiana biegów w samochodzie - ale i tak pewne większość graczy nie zwróci na to uwagi, ponieważ ich interesuje coś innego - tempo rozrywki. Przecież to bez sensu by było, wydać polecenie refowania żagli i w tym samym czasie uciec do kuchni zrobić sobie herbatkę, bo to mnie więcej tyle czasu zabierze. :) Realizmu będę szukał w postaciach, miejscach i ekwipunku - i mnie osobiście to wystarczy.
4. Ezio810729-09-2013, 16:25Ciekawy artykuł
5. AssasynZPiekla929-09-2013, 17:46Fajnie że mogłem zobaczyć i przeczytać opinie specjalistów :P
6. UndeadKing29-09-2013, 19:38Rany każdy kto zna realia czasów pirackich wie, ze Blackbeard nosił 6 pistoletów, więc 4 też można było nosić. To nie jest jak w Quake III Arena, gdzie bohater miał rakietnicę, granatnik, piłę tarczową, karabin plazmowy i railguna = 1500 magazynków na plecach.
7. Gajos929-09-2013, 20:28@ UndeadKing Albo GTA V, cały arsenał nie wiadomo skąd. :) W AC przynajmniej większość broni jest widoczna (nie biorę pod uwagę strzał w strojach z AC III :D) a i tak jest chwalona za swój realistyczny świat, za mnogość atrakcji, stacji radiowych, telewizyjnych itd. Całkowity realizm (i to w jak najbardziej brutalnej odsłonie) mamy w realnym życiu, cieszmy się z tego, że w grach możemy pływać turbo-statkiem i skakać z 50 metrów w stóg siana (albo gałęzi) bez uszczerbku na zdrowiu. W końcu po to są gry. :)
8. UndeadKing29-09-2013, 21:05@Gajos. Praktycznie wszystkie są widoczne. Tylko bomby i takie rzeczy trochę mało realnie wychodzą (12 bomb w małej torbie), ale broń biała palna i taka jak łuki, kusze, dmuchawki zawsze jest na bohaterze. Żadnych bazook i minigunów w kieszeni. Fajnie też, że dadzą normalnych ludzi, a nie sztuczny świat z samymi piratami. Ale tak było zawsze w AC. Moim zdaniem niepotrzebnie tylko dawali działa na pokład górny pokład.
Co do realizmu to już gdzieś pisałem. Nikt nie gra w gry, żeby mieć na ekranie życie (no i ginąc po otrzymaniu 1 postrzału).
9. UndeadKing29-09-2013, 21:08Co do statku i realizmu czasu to czujesz co by było jakbyśmy mieli popłynąć z Europy? Kilka miesięcy oglądania płynącego statku (plus przestoje przy braku wiatru). AC zdobyłby tytuł najnudniejszej gry 2 lat (ale za to i najdłuższej).
10. TemplarGrandMaster29-09-2013, 21:29@UndeadKing: Jak pisałem coś takiego można ze sobą pogodzić. Przykładem choćby gra Pirates of the Carribean, gdzie pływanie między wyspami było uproszczone poprzez płyniecie "po mapie" z przyspieszonym czasem. Rozwiązanie proste i przyjemne moim zdaniem.
A co do tego jednego strzału, to ja jestem chyba wyjątkiem od reguły, bo Ghost Recon (mowa o jedynce) jest moim zdaniem doskonałą, choć wiekową strzelanką, gdzie możesz zginąć od jednej kuli, w dodatku często nie wiadomo skąd. ;)
11. love98529-09-2013, 22:36@wega
dzięki za dodanie !
12. zaier530-09-2013, 14:54Artykuł spoko...=]
13. Connor38501-10-2013, 18:12@TemplarGrandMaster: Popieram cię. Wg mnie fajnie by było gdyby Edward po oberwaniu z pistoletu skałkowego nie tylko się zachwiał, utrzymał równowagę i oprzytomniawszy wrócił do walki. Ja akurat w grach bardzo cenię realizm, ale bez przesady jak np. z tym płynięciem statkiem z Europy 2-3 miesiące. :(
14. UndeadKing14-10-2013, 19:00@TGM Tylko w tym wypadku nie możesz ani pooglądać widoków, itp.
@Connor Realizm polegałby na tym, że Connor, czy Edward po dostaniu w głowę z pistoletu skałkowego (a przy odrobinie pecha po dostaniu w klatkę piersiową) ginęliby. Po jednym ciosie dowolną bronią też byłaby na to duża szansa. Zresztą i dziś jest coś dla fanów takich rozwiązań. Ale to są 2 ostatnie poziomy trudności w Devil May Cry (na jednym każdy ginie od 1 trafienia, na najwyższym tylko Dante, reszta ma "normalną" wytrzymałość). Choć to jeszcze mniej realne, bo da się przeżyć draśnięcie (byli ludzie, którzy nawet przeżywali strzał z bliska w głowę, jeśli kula trafiła w policzek,albo jedynie drasnęła czaszkę).
15. Johnys115-10-2013, 15:36spoko info chcę takich więcej
16. olymajda19-11-2013, 01:41szkoda ze nie mozna nikomu przywalic z butelki tak jak na trailerach
17. Szymon Auditore da Augustów828-11-2013, 15:49w Ac III można było ;p
18. Acaelus Thorne519-03-2014, 21:52Miło, że Ubi stara się poznać realia i wiernie przenieść je na nasze maszyny.
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: