Zakon Assassin's Creed


Newsy w kategorii „Wywiady”

Film Assassin's Creed w 2013 roku - czy to możliwe?

Dodany 12-11-2012, 19:42 przez: Cholbi, komentarzy: 44

Assassin's Creed III okazał się najlepiej sprzedającym produktem Ubisoftu do tej pory. Rozmowy na temat sukcesu gry i marki toczyły się między Geoffroy'em Sardinem a serwisem GI.biz. Do ciekawszych wypowiedzi należy jedna, która padła podczas dialogu:

Bardzo ważną dla żywotności serii sprawą są inne media. Wszystkie figurki, książki, publikacje i film nadchodzący w przyszłym roku. Więc nie chodzi tylko o gry, mowa tu o globalnej marce. I to właśnie chcemy teraz osiągnąć.

Zdecydowanie najbardziej zwraca na siebie uwagę zdanie, w którym Sardin wspomina o nadchodzącym w 2013 roku filmie. Niekoniecznie musi mieć na myśli premierę - raczej rozpoczęcie produkcji w relacji do roku finansowego 2013/2014, co oznaczałoby wejście Assassin's Creed na ekrany kin dopiero za dwa lata. Wypowiedź ta nie jest jasna i nie można na jej podstawie jednoznacznie stwierdzić co G. Sardin miał na myśli. Choć scenariusz już powstaje, w kwestii premiery należy czekać na oficjalny komunikat Ubisoftu.


Assassin's Creed III: nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia

Dodany 23-10-2012, 12:22 przez: Wega, komentarzy: 16

Podczas rozmowy z IGN producent Julien Laferrière powiedział, że przed zespołem twórców stanęło kilka poważnych wyzwań, jednak nikt nie zamierzał się poddawać i nie mówił "nieeee, nie róbmy tego". Najważniejszymi nowościami było stworzenie dzikich terenów Pogranicza, bitew morskich i epickich bitew z udziałem tysięcy ludzi.

Wywiad z Laferrière'm znajdziecie w rozszerzeniu newsa.


Ubisoft: drażliwe tematy w grze są dobre, jeśli nie mijamy się z prawdą

Dodany 21-10-2012, 00:35 przez: Wega, komentarzy: 22

Connor i Aveline

W serii Assassin's Creed nigdy nie próbowano unikać drażliwych tematów: w pierwszej części gracze zabijali różne postacie znane z kart historii podczas trzeciej krucjaty, gdy chrześcijanie i mu­zułmanie walczyli ze sobą, w drugiej czarnym charakterem był papież. Jednakże w trzeciej odsłonie, której akcja toczy się podczas rewolucji amerykańskiej, developerzy musieli zająć się takimi zagadnieniami, jak niewolnictwo i traktowanie rdzennych Amerykanów. Z kolei w Assassin's Creed III: Liberation, spin-offie przeznaczonym na PlayStation Vita, po raz pierwszy główną rolę odgrywa kobieta, a zatem trzeba było uwzględnić pewne problemy powiązane z zagadnieniem płci.


O Assassin's Creed III, zarządzaniu i Batmanie - wywiad z Alexem Hutchinsonem

Dodany 20-08-2012, 20:11 przez: Wega, komentarzy: 12

Alex Hutchinson

Dyrektor kreatywny Assassin's Creed III, Alex Hutchinson wyjaśnia, w jaki sposób chciałby przekształcić jedną z głównych marek Ubisoftu. Pod jaką presją znajduje się człowiek, który wskoczył w buty duchowego ojca Assassin's Creed, Patrice Desiletsa? Jak to jest stać na czele produkcji, która jest prawdopodobnie najdroższą i najważniejszą grą w historii firmy?

Jak wielki nacisk jest położony na Alexa Hutchinsona? Ogromny – odpowiada od razu, zupełnie nieporuszony tym wyznaniem. Każda praca, która jest dla ciebie ważna, jest stresująca. Wiele lat temu otrzymałem dobrą radę od producenta; powiedział, że jedynym sposobem na stres jest bycie ciągle pod presją. Właściwie to prawda. Uczysz się, jak go ignorować. Dziś przypomina on stłumione wycie.

By uświadomić Hutchinsonowi jakiego zadania się podjął, redaktor CVG porównał jego pracę w Ubisofcie do tworzenia Ojca Chrzestnego III. Tego złego? – żartuje Hutchinson, wciąż niezmieszany. A teraz poważnie. Wiem, co masz na myśli, ale to, w jaki sposób ludzie reagują na tę grę sprawia, że warto przy niej pracować.

Treść wywiadu znajdziecie w rozszerzeniu newsa.


Pełna treść wywiadu z Damienem Kiekenem na temat trybu multiplayer Assassin's Creed III

Dodany 06-08-2012, 23:15 przez: rune, komentarzy: 17

Damien Kieken

Ubisoft utrzymuje, że wszystko, co dotychczas powiedziano o Assassin's Creed III to tylko czubek góry lodowej. Wydaje się to być prawdą co najmniej w przypadku multiplayera - zarówno podczas E3, jak i na konwencie Comic Con ujawniono wiele szczegółów na jego temat; wypowiedzi przedstawicieli Ubisoftu związane z obecnością firmy na targach Gamescom sugerują, że już za paręnaście dni (15-19 sierpnia) fani mogą spodziewać się nowych informacji.

EscoBlades miał ostatnio okazję porozmawiać na temat trybu wieloosobowego Assassin's Creed III z Damienem Kiekenem, kierownikiem działu gier multiplayer w oddziale Ubisoft Annecy. Treść wywiadu udzielonego dla Xbox Game Zone można znaleźć w rozszerzeniu newsa.


Wywiad z Mattem Turnerem

Dodany 04-04-2012, 00:08 przez: Wega, komentarzy: 31

GI

Jakiś czas temu Ubisoft zapowiedział, że planuje zakończyć historię Desmonda w Assassin's Creed III, które ma ukazać się pod koniec 2012 roku, przed przewidywaną katastrofą. W rozmowie z CVG pisarz Turner jednak nie chciał zbyt dużo o tym mówić.

"Wszystko, co mogę powiedzieć, to że doświadczycie więcej Desmonda niż kiedykolwiek wcześniej. Spędzimy więcej czasu w teraźniejszości niż w poprzednich grach."

"To ważna część naszej historii i naprawdę nie chcę wyjawiać wielu szczegółów, ponieważ chcę, by gracze sami tego doświadczyli. Ale zapewniam, że zobaczycie dużo więcej Desmonda. Więcej niż w którejkolwiek wcześniejszej grze."

Tłumaczenie pełnego wywiadu z pisarzem Turnerem znajdziecie w rozszerzeniu newsa.


Alex Hutchinson o Connorze i systemie walki

Dodany 31-03-2012, 18:12 przez: Braveheart, komentarzy: 28

W wywiadzie dla PlayStation, Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny Assassin's Creed III wyjaśnił, że developerzy nie chcieli jako głównego bohatera Brytyjczyka lub Amerykanina:

Alex Hutchinson: Potraktowaliśmy to bardzo poważnie, kiedy zdecydowaliśmy się na indiańskiego asasyna, chcieliśmy mieć przedstawiciela tych, którzy byli o krok od eksterminacji [...]. Podobał nam się też pomysł osadzenia w roli głównego bohatera kogoś z mniejszości, zwłaszcza, że nie była ona zbytnio reprezentowana w popkulturze. Wiązało się z dużym ryzykiem – wynajęliśmy indiańskiego konsultanta, żeby upewnić się, iż podchodzimy do sprawy w odpowiedni sposób, nawet aktor wcielający się w Connora jest Indianinem.

W rozszerzeniu newsa pozostałe wypowiedzi.


AnvilNext i inne szczegóły na temat ACIII

Dodany 30-03-2012, 01:08 przez: Wega, komentarzy: 38

AnvilNext, nowy silnik zaprojektowany specjalnie dla Assassin's Creed III, umożliwia zarówno wyświetlanie tysięcy postaci na ekranie, jak i przedstawienie szczegółów jednego bohatera po zbliżeniu kamery. Zapraszamy do zapoznania się z tłumaczeniem artykułu Game Informer, z którego dowiecie się, jakie są dokładne możliwości tego silnika.

W rozszerzeniu newsa znajdziecie wywiad z Alexem Hutchinsonem, w którym pojawia się kilka nowych informacji o Assassin's Creed III.


Wywiad z Falko Poikerem o AC Revelations

Dodany 10-11-2011, 04:00 przez: Wega, komentarzy: 15

Niedawno informowaliśmy o ciekawostce, że zagramy Desmondem z widokiem FPP. Tę informację wyjawił Falko Poiker w wywiadzie dla SPOnG. Ponieważ rozmowa ta wydawała się nam całkiem ciekawa, postanowiliśmy ją przetłumaczyć w całości. Znajdziecie ją w rozszerzeniu newsa. W wywiadzie znajdują się drobne spoilery.


To bardziej ewolucja niż rewolucja - wywiad z Falko Poikerem

Dodany 30-10-2011, 18:52 przez: Wega, komentarzy: 22

Falko Poiker, projektant misji w Assassin's Creed Revelations, to bardzo zajęty człowiek. Tuż po ukończeniu prac nad Assassin's Creed Brotherhood w zeszłym roku spędził ostatnie 12 miesiecy nad projektowaniem nowego zestawu misji do Assassin's Creed Revelations i zapewnieniu, że są one mocno związane z trzema głównymi bohaterami gry: Ezio, Altairem i Desmondem.

Redakcja Hexus przeprowadziła wywiad z Faiko Polkerem, który znajdziecie w rozszerzeniu.


Wywiad z twórcami AC Revelations z CVG

Dodany 26-10-2011, 01:23 przez: Wega, komentarzy: 15

Na stronie Computers&Video Games pojawił się wywiad z twórcami Assassin's Creed Revelations. Padały w nim pytania o zmiany w mechanice rozgrywki, ostrze z hakiem, bomby i Orli Zmysł. Twórcy po raz kolejny podkreślają, że największą zaletą Assassin's Creed jest wolność, dzięki której każdy może grać tak, jak lubi - albo próbując działać skrycie, albo wyrzynając kolejne hordy wrogów.

Treść wywiadu znajdziecie w rozszerzeniu newsa.


Wywiad - lokacje w AC Revelations

Dodany 19-10-2011, 02:21 przez: Wega, komentarzy: 6

W serwisie computerandvideogames.com pojawił się wywiad z twórcami gry. Raphael Lacoste – dyrektor artystyczny, Alexandre Amancio – dyrektor kreatywny i Darby McDevitt – scenarzysta, oprowadzają nas po lokacjach w Revelations.

Zapraszam do tłumaczenia wywiadu w rozszerzeniu newsa.


Wywiad z Oliverem Bowdenem

Dodany 28-06-2011, 21:18 przez: Wega, komentarzy: 7

the Secret Crusade

Assassin's Creed The Secret Crusade wreszcie doczekało się wydania. Książkę można zamówić na stronie Bookcity.pl za 27zł. W rozszerzeniu newsa znajdziecie wywiad z Oliverem Bowdenem na temat tejże pozycji.


Wywiad z Amancio na TVGRY.PL

Dodany 07-06-2011, 13:59 przez: Wega, komentarzy: 34

Na TVGRY.PL pojawiły się dwa wywiady - redakcja serwisu pyta Alexandre Amancio, dyrektora kreatywnego Assassin's Creed Revelations o przyszłość marki Assassin's Creed i o samo Revelations. Najważniejsze pytanie pada na końcu - czy gra na PC wyjdzie w tym samym czasie, co na konsole? Cóż, odpowiedź nie jest jednoznaczna...

Wywiad 1 | Wywiad 2

Assassin's Creed RevelationsW sprzedaży pojawi się jeszcze jedna edycja - Assassin's Creed Revelations Animus Edition. Będzie ona zawierać:

  • Grę
  • Encyklopedię Assassin's Creed
  • Krótkometrażowy film animowany
  • Soundtrack
  • Animusowe pudełko
  • W trybie dla jednego gracza: dodatkowa misja "Więzienie Vlada Palownika", Zbroja Brutusa i ulepszenia dla pistoletu, bomb dymnych i kuszy
  • W trybie multiplayer: dodatkowe postacie - Krzyżowiec i Osmański Błazen.

Zawartość pozostałych edycji w rozszerzeniu newsa.


Innowacje w multiplayer w Assassin's Creed Revelations

Dodany 10-05-2011, 02:41 przez: Wega, komentarzy: 28

Na stronie gameinformer.com pojawił się wywiad z Andreane Meunier, Live Team Producer, odpowiedzialną za rozgrywkę online i elementy społecznościowe w Assassin's Creed Revelations.

W Revelations powróci znana z Brotherhood zabawa w kotka i myszkę, ale zostaną wprowadzone zmiany zwiększające elastyczność gry i umożliwiające graczom lepsze dostosowanie do swoich wymagań.

Tłumaczenie wywiadu w rozszerzeniu newsa. Jeśli zrozumiecie nieco więcej niż ja - napiszcie ;)


1, 2

© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
130
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza