Zakon Assassin's Creed


Newsy w kategorii „Nowina o grze”

DLC Martwi Królowie dostępne już od 13 stycznia

Dodany 06-01-2015, 19:01 przez: Wega, komentarzy: 38

Po długiej przerwie świątecznej, Ubisoft ma nowe wieści związane z Assassin's Creed Unity. DLC Martwi Królowie zostanie udostępnione już 13 stycznia na PC i Xboksie One, zaś posiadacze PS4 zagrają 14 stycznia. Ciekawi, jakie nowe przygody czekają na Arno? Obejrzyjcie nowy zwiastun i grafiki!

Przypominamy, że DLC Martwi Królowie będzie dostępne za darmo dla wszystkich posiadaczy Assassin's Creed Unity - Ubisoft udostępnił je w ramach rekompensaty za niedopracowaną wersję gry.


Rywalizacja klubowa w Assassin's Creed Unity wystartuje już wkrótce

Dodany 20-12-2014, 22:38 przez: Wega, komentarzy: 30

Zgodnie z zapowiedzią, po wprowadzeniu patcha 4 do Assassin's Creed Unity, w nadchodzącym tygodniu ruszy rywalizacja klubowa. Członkowie klubu, którzy przyczynią się do zwycięstwa, będą mogli odblokować legendarne elementy wyposażenia.

Po założeniu klubu lub dołączeniu do istniejącego gracze mogą zdobywać tzw. Punkty Kredo. W czasie rywalizacji klubowej liczba punktów zdobytych przez członków klubu będzie sumowana, a następnie porównana z wynikiem pięciu losowo wybranych klubów. Po zakończeniu rywalizacji, klub z największą liczbą punktów otrzyma najlepszą nagrodę (darmowy dostęp do legendarnego elementu wyposażenia). Aby odebrać nagrodę indywidualną, gracze muszą zarobić przynajmniej 500 punktów.

Na tym nie koniec. Dodatkowy system rankingowy pozwoli klubom, które mają najlepsze wyniki, na zdobycie jeszcze lepszych nagród. Ci, którzy znajdą się w złotej lub srebrnej kategorii, otrzymają dodatkowe premie. Kluby, które zarobią w porównaniu z resztą świata najmniej punktów, będą mogły spaść do kategorii srebrnej lub brązowej; zaś najlepsze mogą zostać wypromowane do srebrnej. Kluby, które trafią do brązowej "ligi", otrzymają pewne nagrody, ale nie tak wspaniałe, jak zwycięzcy.

Więcej informacji w rozszerzeniu newsa.


Posiadacze Season Passa do Assassin's Creed Unity mogą już zgłosić się po darmową grę

Dodany 18-12-2014, 18:35 przez: Wega, komentarzy: 15

Ubisoft obiecał, że jeszcze w tym tygodniu posiadacze Season Passa do Assassin's Creed Unity lub wersji Gold Edition otrzymają darmową grę. Dziś ruszyła strona, na której możecie zgłosić się po odbiór wybranego tytułu.

Aby otrzymać grę, musicie wykorzystać kod na Season Pass, by Ubisoft mógł sprawdzić, którzy gracze mają prawo ją odebrać. Ci, którzy aktywowali kod do 25 listopada, mogą wybrać grę natychmiastowo. Pozostali muszą poczekać nieco dłużej, aż proces weryfikacji zostanie zakończony. Szczegółowe instrukcje, w jaki sposób zgłosić się po darmową grę, znajdziecie na stronie Ubisoftu.

Wszyscy gracze w ramach rekompensaty za problemy z grą Assassin's Creed Unity otrzymają za darmo DLC Dead Kings. Data premiery dodatku nie została jeszcze ogłoszona.


Patch 4 do Assassin's Creed Unity dostępny na PS4 i XOne

Dodany 16-12-2014, 21:43 przez: Wega, komentarzy: 27

Po zapowiedzi Ubisoftu, że na Patch 4 do Assassin's Creed Unity poczekamy kilka dni, spodziewaliśmy się, że otrzymamy łatkę dopiero pod koniec tygodnia. Zespół jednak udostępnił już aktualizację na PS4 i XOne.

W ramach nieustających wysiłków, by zapewnić graczom jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, wydajemy patch 4 dla Assassin's Creed Unity. Łatka naprawia błędy związane z wydajnością i wprowadza szereg innych poprawek. Aby zapewnić lepszą wydajność gry, nasz zespół musiał zastąpić i zaktualizować niektóre części Paryża, gdzie występowały problemy. To wyjaśnia, dlaczego łatka waży 6,7 GB. Jednakże, ponieważ spora część patcha zastępuje istniejące pliki, gra nie będzie wymagać dodatkowego 6,7 GB miejsca na dysku.

Patch 4 wprowadza poprawki związane z:

  • wydajnością i stabilnością (spadkiem liczby klatek na sekundę, zawieszaniem się gry, utratą postępów),
  • rozgrywką (poruszaniem się, otwieraniem skrzynek wytrychami),
  • rozgrywką online - (łączeniem się z innymi graczami, aplikacją towarzyszącą).

Łatka trafi na PC nieco później, ale jeszcze w tym tygodniu. Zainteresowanych pełną listą zmian zapraszamy do źródła newsa.

Aktualizacja: okazuje się, że gracze korzystający z konsoli Xbox One, którzy zainstalowali patch 3, muszą pobierać od nowa całą grę zamiast tylko plików łatki numer 4, czyli około 40 GB. Do czasu, aż Ubisoft i Microsoft naprawią błąd, można pobrać całość lub przeinstalować grę, jeśli macie wersję pudełkową - w drugim przypadku patch powinien zacząć pobierać się normalnie.


Patch 4 do Assassin's Creed Unity opóźniony

Dodany 15-12-2014, 19:34 przez: Wega, komentarzy: 23

Ubisoft ogłosił, że łatka 4 do Assassin's Creed Unity zostanie opóźniona o kilka dni. Aby zapewnić, że patch istotnie zapewni poprawę wydajności, twórcy chcą wprowadzić pewne zmiany na mapie Paryża. Zespół wyjaśnił, że nie chce wydać niedopracowanej wersji:

Rygorystyczna kontrola jakości ma dla nas ogromne znaczenie, a wasze komentarze z minionych tygodni wskazują na to, że również dla was jest to bardzo ważna kwestia. W ubiegłym tygodniu zapowiedzieliśmy, że dziś - 15.12.2014 - ukaże się nowy patch (wiemy, że wielu z was nie może się doczekać), ale zdecydowaliśmy się wstrzymać z jego udostępnieniem, aż będziemy pewni, że łatka poprawi wydajność. Oznacza to, że musimy wprowadzić zmiany na mapie Paryża, co zajmie nam kilka kolejnych dni, zanim osiągniemy jakość, na którą zasługują nasi gracze. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.

Ubisoft zapowiedział również, że rywalizacje klubowe ruszą po wprowadzeniu patcha 4. Jeśli czekaliście na możliwość odblokowania nowych elementów wyposa­żenia, w grze zostało udostępnionych dziewięć legendarnych części odzienia: bryczesy, kaptur i karwasze muszkietera, karwasze, pas i surdut bandyty oraz widmowe karwasze, pas i surdut.


Patch 4 do Assassin's Creed Unity ukaże się 15 grudnia

Dodany 12-12-2014, 14:07 przez: Wega, komentarzy: 23

Ubisoft ogłosił, że 15 grudnia, czyli w najbliższy poniedziałek, możemy spodziewać się czwartej z kolei łatki do Assassin's Creed Unity. Ukaże się ona równocześnie na wszystkich platformach. Patch ma naprawić m.in. problemy ze stabilnością, wydajnością oraz łączeniem się z innymi graczami.

Pojawiły się też nowe wieści związane z Season Passem. Ci, którzy zdążyli go kupić (lub kupili złotą edycję, z Season Passem w pakiecie), w przyszłym tygodniu będą mogli odwiedzić specjalnie przygotowaną stronę, gdzie odbiorą darmową grę (The Crew, Far Cry 4, Watch Dogs, Assassin's Creed Black Flag, Rayman Legends lub Just Dance 2015). Gra zostanie odblokowana na tej samej platformie, na której graliście w AC Unity. Osoby, które wykorzystały kod na Season Pass po 25 listopada, muszą liczyć się z opóźnieniami, związanymi ze sprawdzaniem, czy rzeczywiście dany gracz ma prawo do darmowej, dodatkowej gry.

Sprzedaż Przepustki Sezonowej nie zostanie wznowiona, ale ci, którzy zechcą kupić AC Chronicles China lub dodatkowe misje, będą mieli taką możliwość. Niestety, nie podano jeszcze daty premiery DLC Dead Kings, które otrzymają za darmo wszyscy posiadacze AC Unity.


Ubisoft testuje Patch 4 do Assassin's Creed Unity

Dodany 07-12-2014, 14:10 przez: Wega, komentarzy: 18

Ubisoft podzielił się nowymi wieściami na temat nadchodzącego patcha do Assassin's Creed Unity, który ma poprawić wydajność i naprawić kilka innych błędów. Aktualnie patch jest testowany, szczegółowe informacje o poprawkach otrzymamy w nadchodzącym tygodniu. Największym priorytetem dla zespołu łatającego grę są: krashowanie się gry po wczytaniu save (warto spróbować zagrać offline, zanim zostanie wydany patch), błąd CE-34878-0 na PS4 (zawieszanie się gry po wczytaniu save), problemy ze stroną Initiates (większość powinna być już usunięta, aktualizowanie danych o postępach w poprzednich odsłonach potrwa jednak kilka dni).

Jeśli chodzi o Aplikację Towarzyszącą, właśnie został wydany patch 1.04, który ma przywrócić utracone Premium, naprawić błędy synchronizacji w przypadku nowych użytkowników i podczas pierwszego logowania, naprawić błąd związany z "brakiem asasyna" w samouczku i naprawić sytuacje, w których misja z szansą powodzenia 100% kończyła się porażką.

Ubisoft odpowiedział też na kilka innych pytań fanów dotyczących Season Passa - więcej w rozszerzeniu newsa.


Nowa odsłona Assassin's Creed - Victory - zabierze graczy do wiktoriańskiej Anglii. Ubisoft potwierdza wyciek

Dodany 02-12-2014, 23:37 przez: Wega, komentarzy: 84

Assassin's Creed Victory - tak będzie nazywać się kolejna odsłona serii, która ma ukazać się jesienią 2015 roku. Tym razem gracze przeniosą się do XIX-wiecznego Londynu, czyli do epoki wiktoriańskiej. To miejsce i czasy często przewijały się jako potencjalne realia gry z serii Assassin's Creed. Gra nie trafi na sprzęt starej generacji - posiadacze PS3 i Xboksów 360 tym razem nie dostaną również osobnej gry "na pociechę".

  • Galeria
  • Galeria
  • Galeria
  • Galeria

Głównym studiem, które pracuje nad Assassin's Creed Victory, jest Ubisoft Quebec - twórcy DLC Tyrania Króla Waszyngtona i Freedom Cry - nie, jak do tej pory, Ubisoft Montreal, o czym dowiedzieliśmy się już na początku lipca 2014. Oczywiście, w pracach pomagają studia rozsiane na całym świecie.

Prócz grafik dołączonych do newsa, wśród materiałów znalazło się również wideo, którego transkrypcję znajdziecie w rozszerzeniu.


Ubisoft testuje poprawki związane z optymalizacją Assassin's Creed Unity

Dodany 19-11-2014, 15:45 przez: Wega, komentarzy: 24

Ekipa zajmująca się Assassin's Creed Unity od strony technicznej podzieliła się kolejnymi informacjami na temat nadchodzącego patcha. Zespół znalazł kilka sposobów na poprawienie płynności gry i aktualnie testuje poprawki.

Zajęło nam nieco czasu, by poczynić jakieś postępy na tym polu, ale mamy parę obiecujących wyników. Chcielibyśmy zapewnić was, że dostrzegliśmy ogromną różnicę między tym, co obserwowaliśmy przed premierą w porównaniu z tym, co działo się po premierze. Mimo przeprowadzonych przez nas testów, wygląda na to, że kolejka instrukcji po prostu jest przeładowana, co wpływa na wydajność. Mamy kilka sposobów na naprawienie tego błędu i będziemy informować was o postępach, co udało się nam zrobić i jak szybko możemy zaimplementować poprawki w grze w nadchodzących tygodniach.

Okazało się, że gigantyczne tłumy mają niewiele wspólnego z uciążliwymi spadkami liczby klatek na sekundę. Co prawda nie ma jeszcze dokładnych informacji o dacie wydania patcha, ale twórcy mają nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu będą mogli określić termin.


Ubisoft pracuje nad trzecim patchem do Assassin's Creed Unity

Dodany 17-11-2014, 17:42 przez: Wega, komentarzy: 30

Patch numer 3 powinien zostać wkrótce ukończony. Nie oznacza to rozwiązania wszystkich problemów i zapewne jeszcze nie raz przyjdzie nam aktualizować grę. Zespół stara się usunąć jak najwięcej błędów i wydać aktualizację jak najszybciej. Najbardziej dokuczliwe spadki liczby klatek jeszcze nam przez jakiś czas potowarzyszą, aż Ubisoft znajdzie rozwiązanie. Następna łatka poprawi:

  • rozgrywkę - błędy związane z utknięciem Arno w niektórych miejscach na mapie (w tym w kolejnych wozach z sianem), z chowaniem się i opuszczaniem kryjówek, błędy animacji i niektóre problemy z kamerą;
  • sztuczną inteligencję i zachowanie tłumu - błędy animacji NPC-ów, błędy związane z poruszaniem się NPC-ów, wydarzenia w tłumie, wykrywanie Arno w różnych sytuacjach;
  • znajdywanie innych graczy i łączenie - błędy związane z trybem kooperacji, m. in. z dołączeniem do trwającej już misji, czy problemy związane z migracją hosta;
  • menu i HUD - brakujące szczegóły, błędy związane z celami misji, wyskakującymi komunikatami w trybie współpracy, komunikatami nakładającymi się na siebie, błędy w tłumaczeniach;
  • stabilność - błędy powodujące zawieszanie się gry w trybie współpracy i w trybach solo.

Ubisoft zapewnia, że jednym z priorytetowych zadań jest wyeliminowanie błędów związanych z trybem współpracy. Trwają też prace nad problemami z łączeniem z serwerami Ubisoftu, aplikacją towarzyszącą i Initiates. W przypadku uszkodzonych zapisanych stanów gry, firma radzi skontaktować się z pomocą techniczną.


Kolejny patch do Assassin's Creed Unity już w drodze

Dodany 14-11-2014, 20:35 przez: rune, komentarzy: 34

Brakujące tekstury w Unity

W dniu wczorajszym - dwa dni po premierze w USA - wydana została pierwsza łatka do Unity. Kolejna aktualizacja jest już jednak w drodze i naprawi głównie błędy geometrii poziomów, opóźnienia ładowania ekranu głównego i wyjścia gry do pulpitu podczas próby dołączenia do sesji w trybie kooperacji.

Poza tym, Ubisoft zwrócił uwagę na inne problemy graczy - najczęściej zgłaszane dotyczyły niskiej liczby klatek na sekundę. Wydawca obiecuje przyjrzeć się sprawie. W kolejnej iteracji na warsztat trafią także kwestie błędnego wyliczania kolizji obiektów i problemy z sesjami w trybie kooperacji.

Zabugowany okazał się również system mikrotransakcji i kredytów Helix - błędy z nimi związane zostały już naprawione. Listę zmian w patchu nr 2 znajdziecie w rozszerzeniu.


Premiera Assassin's Creed Unity i Rogue

Dodany 13-11-2014, 20:35 przez: Maciekbpl, komentarzy: 32

Dziś, 2 dni po premierze w Stanach Zjednoczonych, Assassin's Creed Unity i Rogue zadebiutowały w Europie. Mamy więc okazję dołączyć do naszych kolegów z Zachodu i sprawdzić, czy jest się z czego cieszyć. O ile Rogue nie zebrało jeszcze zbyt wielu recenzji, o tyle Unity wzbudziło wiele kontrowersji.

Zarówno w wersji na komputery osobiste, jak i na konsole można się dopatrzeć błędów, glitchy, a także spadków fps-ów. Gracze PC, w szczególności wyposażeni w sprzęt firmy AMD, narzekają na brak płynności, problemy optymalizacyjne, choć nie brak ich wśród posiadaczy podzespołów Nvidii i Intela. Ubisoft zapewnił jednak, że pracuje wspólnie z producentami sprzętu nad patchem. Poza problemami z płynnością znalazły się również inne błędy, które zapełniły internet komicznymi obrazkami i filmikami, prezentującymi bugi modeli, czy zachowania npc, którzy znaleźli się tam, gdzie nie powinni, na przykład wewnątrz ściany na wysokości połowy budynku.

Skutkiem tego są niższe niż oczekiwane oceny gry, a także, jak uważają niektórzy, ponad 9% spadek akcji firmy na rynku amerykańskim. Możliwe jest, że obecna sytuacja jest jedynie chwilowa i Ubisoft naprawi wszystkie błędy.


Soundtrack z Assassin’s Creed Unity zapowiedziany

Dodany 31-10-2014, 17:40 przez: Nesy, komentarzy: 7

Okładka soundtracka z ACU

Do premiery Assassin's Creed Unity zostały dokładnie dwa tygodnie. Zanim jednak pochłoną nas ulice osiemnasto­wiecznego Paryża, przedsmak rewolucyjnych klimatów poznamy za pośrednictwem ścieżki dźwiękowej.

W ofercie sklepu iTunes pojawił się dwuczęściowy album z muzyką z najnowszej odsłony serii. Pierwsza z płyt, której autorem jest Chris Tilton (Sim City), zawiera aż 30 utworów. Druga zaś, za którą odpowiada Sarah Schachner (współpraca przy Far Cry 3, ACIV: Black Flag), nieco mniej, bo 21 pozycji. Oba albumy sprzeda­wane są osobno w cenie 10,99 dolara, a ich premiera nastąpić ma 4 listopada.

Zastanawiający jest brak trzeciego z zapowiadanych kompozytorów, Ryana Amona, którego nazwisko nie widnieje przy żadnym z tytułów. Czyżby Ubisoft zrezygnował ze współpracy, a może wkrótce udostępniona zostanie trzecia część albumu? Możemy się tylko domyślać. Tymczasem zapraszamy do odsłuchania fragmentów już zaprezentowanych utworów.


Assassin's Creed Unity - anomalie czasowe

Dodany 30-10-2014, 17:15 przez: Wega, komentarzy: 45

Ubisoft właśnie udostępnił nowy zwiastun Assassin's Creed Unity, zatytułowany "anomalie czasowe". Anomalie wystąpią po raz pierwszy w serii. Co to oznacza - zobaczcie sami...

W ramach bonusu, w rozszerzeniu znajdziecie kolejne wideo, tym razem przedstawiające fragment rozgrywki w trybie kooperacji z udziałem znanego, brytyjskiego aktora, Terry'ego Mynotta, w którym celem jest kradzież cennego, ukrytego obrazu.


Assassin's Creed Unity w pecetowej wersji na nowym zwiastunie

Dodany 29-10-2014, 18:33 przez: Wega, komentarzy: 27

Ubisoft udostępnił nowy zwiastun Assassin's Creed Unity, prezentujący jakość gry na PC i efekty uzyskiwane na kartach NVIDIA.

Wśród efektów znalazły się: HBAO+ (głębsze i bogatsze cienie, lepsze cieniowanie, wysoka wydajność), TXAA (antyaliasing, zmniejsza migotanie i tworzy gładsze obrazy), PCSS (interaktywne cienie generowane w czasie rzeczywistym i bardziej naturalne krawędzie) czy teselacja Direct X.


1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37, 38, 39, 40, 41

© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
1100
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza