Zakon Assassin's Creed


Newsy w kategorii „Nowina o grze”

Finałowy epizod "Wyrok na Atlantydę" już dostępny

Dodany 16-07-2019, 22:08 przez: Pan_Mateusz, komentarzy: 3

Dziś udostępniono ostatni z płatnych dodatków wpisujących się w serię epizodów Los Atlantydy. Po walce na Polach Elizejskich oraz w głębinach Hadesu pora na tytułową podwodną krainę, której przywódcą jest sam Posejdon. Podczas przygód w wodnych lokacjach nie tylko przyjdzie nam wykonać sporo dodatkowych zadań korzystając z nowych wariantów umiejętności ale i wziąć w ręce kolejne legendarne przedmioty takie jak potężne bronie czy pięcioczęściowa zbroja Dikastesa. Cały dodatek koncentruje się na wątku cywilizacji Isu ale mimo, iż jest on ostatnim z płatnych nie oznacza to zakończenia wsparcia dla Odyssey. Na graczy czekać będą także kolejne questy z serii Zaginione opowieści z Grecji.


Assassin's Creed Odyssey otrzyma jesienią tryb Discovery Tour

Dodany 11-06-2019, 13:46 przez: Wega, komentarzy: 0

Assassin's Creed Odyssey otrzyma jesienią tryb discovery tour - podobny do trybu dodanego w Assassin's Creed Origins. Pozwoli on odbyć wycieczkę po starożytnej Grecji i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, nie martwiąc się o walki. Nowością w tym trybie będą quizy, pozwalające sprawdzić, ile zapamiętaliśmy z wycieczki. Tryb Discovery Tour będzie dostępny za darmo dla posiadaczy gry oraz do nabycia osobno. O funkcji tej mówi Maxime Durand - start w 1:02:20.


Assassin’s Creed Odyssey z opcją tworzenia własnych zadań

Dodany 11-06-2019, 01:30 przez: Wega, komentarzy: 0

Assassin's Creed Odyssey Story Creator Mode jest już dostępny bezpłatnie na PlayStation 4, Xbox One i Windows PC. Wchodź w interakcje z historią jak nigdy wcześniej i zanurz się głębiej w starożytną Grecję. Story Creator Mode to międzyplatformowe narzędzie tworzenia zadań, które pozwala ci tworzyć własne historie i grać w historie stworzone przez innych graczy, a to wszystko w świecie Assassin's Creed Odyssey.


Pierwszy epizod Assassin's Creed Odyssey: Los Atlantydy już 23 kwietnia

Dodany 17-04-2019, 17:03 przez: Wega, komentarzy: 0

Już 23 kwietnia zadebiutuje pierwszy epizod Losu Atlantydy - drugiego fabularnego DLC do Assassin's Creed Odyssey! Ubisoft obiecuje "zaczarowane krainy greckiej mitologii, odkrycie prawdziwej mocy swojego bohatera i tajemnic Pierwszej Cywilizacji". Brzmi interesująco! Los Atlantydy wchodzi w skład Przepustki Sezonowej do gry.


Trailer premierowy DLC Legacy of the First Blade

Dodany 28-11-2018, 00:45 przez: Wega, komentarzy: 6

Legacy of the First Blade to nadchodzący dodatek do Assassin's Creed Odyssey, którego pierwsza część ma ukazać się 4 grudnia 2018. Jest to pierwsze z planowanych DLC, podzielone na trzy epizody, które będą ukazywać się w sześciotygodniowych odstępach czasu. W DLC zobaczymy pierwszą osobę w historii, która używała ukrytego ostrza i dowiemy się więcej o wydarzeniach, które doprowadziły do uformowania bractwa Asasynów.


Aktorzy udzielający głosu głównym bohaterom w AC Odyssey

Dodany 21-10-2018, 13:52 przez: Wega, komentarzy: 4

Aktorzy udzielający głosu głównym bohaterom AC Odyssey - Melissanthi Mahut i Michael Antonakos - opowiadają o swych osobistych powiązaniach z Kasandrą i Aleksiosem oraz o tym, w jaki sposób ożywili obie postaci. Zobaczcie nagrania z sesji mo-cap, grę aktorską i dowiedzcie się, kto - ich zdaniem - zwyciężyłby w walce.


Assassin's Creed Odyssey - zwiastun premierowy

Dodany 25-09-2018, 16:57 przez: Wega, komentarzy: 1

Już 5 października (albo 2, dla posiadaczy Assassin's Creed Odyssey - Gold Edition) wyruszymy w podróż po starożytnej Grecji.


Co po premierze AC Odyssey? Ubisoft ujawnia zawartość Season Passa i darmowe DLC

Dodany 14-09-2018, 15:29 przez: Wega, komentarzy: 4

Ubisoft ogłosił, w jaki sposób będzie wspierać Assassin's Creed Odyssey po premierze. Dla posiadaczy Season Passa przewidziano:

  • Story Arc 1 - Legacy of the First Blade - epizodyczna przygoda, w której zobaczymy pierwszego bohatera korzystającego ze słynnego, ukrytego ostrza, z pomocą którego zmieniał bieg historii. Dowiemy się więcej o początkach Asasynów i przekonamy się, dlaczego postanowili działać w cieniu. Pierwszy epizod w grudniu, kolejne mają ukazywać się w 6-tygodniowych odstępach czasu.
  • Story Arc 2 - The Fate of Atlantis - dodatek fabularny pełen niespodziewanych zwrotów akcji, w którym zmierzymy się z boskimi stworzeniami i odkryjemy sekret legendarnego, zatopionego miasta. Czeka na nas jeszcze więcej greckiej mitologii oraz wątków Pierwszej Cywilizacji. Pierwszy epizod ukaże się wiosną 2019, kolejne mają być wydawane w 6-tygodniowych odstępach czasu.
  • Assassin's Creed III Remastered - odświeżona wersja gry, w której przenosimy się do XVIII-wiecznej Ameryki, by jako Connor rozpocząć rewolucję amerykańską. Remaster będzie zawierać wszystkie DLC: The Benedict Arnold Missions, Hidden Secrets Pack oraz Tyranny of King George. Premiera w marcu 2019.

  • Assassin's Creed Liberation Remastered.

Remastery pozwolą cieszyć się rozdzielczością 4K i HDR na PS4 Pro, Xboksie One X i PC, teksturami o wyższych rozdzielczościach, nowym silnikiem graficznym i innymi usprawnieniami warstwy wizualnej. Poprawiono także mechaniki i ergonomię w obu grach. Assassin's Creed III Remastered będzie dostępne także w sprzedaży osobno.

Season Pass można kupić osobno lub wraz z edycjami Gold, Ultimate, Spartan i Pantheon.

Zapowiedziano także szereg darmowych DLC:

  • The Lost Tales of Greece - darmowe zadania fabularne, wydawane między kolejnymi epizodami, z udziałem znanych postaci z AC Odyssey;
  • specjalne wydarzenia - co tydzień pojawi się nowy statek lub najemnik - na graczy czekają wymagające walki z potężnymi wrogami. Codzienne i cotygodniowe kontrakty pozwolą na wypełnianie kolejnych zadań w Grecji;
  • Discovery Tour - edukacyjne narzędzie, dzięki któremu będziemy mogli eksplorować grę, nie musząc walczyć ani działać pod presją czasu;
  • Inne aktualizacje, w tym mityczne stwory do pokonania, tryb New Game Plus, w którym będziemy mogli stawić czoła nowym wyzwaniom i dokonać innych wyborów niż za pierwszym razem

Premiera już 5 października.


Bitwy morskie w Assassin's Creed Odyssey

Dodany 18-08-2018, 20:56 przez: Wega, komentarzy: 1

To już trzecie wideo udostępnione przez Ubisoft, pozwalające bliżej przyjrzeć się mechanikom w Assassin's Creed Odyssey. Tym razem możemy przekonać się, co czeka nas po wypłynięciu w morze:

W przyszłym tygodniu zobaczymy kolejne wideo, poświęcone Starożytnej Grecji.


System walki w AC Odyssey

Dodany 11-08-2018, 14:35 przez: Wega, komentarzy: 3

Ubisoft udostępnił drugie wideo poświęcone mechanikom w AC Odyssey. Uprzednio mieliśmy okazję przyjrzeć się elementom RPG, tym razem na warsztat wzięto system walki:


11 minut rozgrywki z AC Odyssey

Dodany 09-08-2018, 15:47 przez: Wega, komentarzy: 14

IGN przygotował materiał z rozgrywki z Assassin's Creed Odyssey. W przedstawionej misji Alexios zgadza się pomóc legendarnemu ojcu medycyny, Hipokratesowi.


Mechaniki RPG w Assassin's Creed Odyssey

Dodany 04-08-2018, 15:36 przez: Wega, komentarzy: 2

Twórcy z Ubisoftu postanowili przybliżyć graczom mechaniki w Assassin's Creed Odyssey w serii wideo "z dziennika dewelopera". W załączonym filmie omawiają, w jaki sposób wybory gracza przełożą się na historię w Odyssey. Nie brakuje tu, oczywiście, fragmentów rozgrywki. Zapraszamy do oglądania!


Motyw przewodni Assassin's Creed: Odyssey

Dodany 03-07-2018, 21:09 przez: Pan_Mateusz, komentarzy: 5

Ubisoft Music opublikowało główny motyw muzyczny nadchodzącego wielkimi krokami Odyssey. Za utwór odpowiedzialny jest duet producentów The Flight w przeszłości związany już z serią Assassin's Creed a dokładnie podkładami w trybie wieloosobowym Black Flag. Jak możemy wyczytać z oficjalnej twórców będą oni odpowiedzialni za większość kompozycji towarzyszących nam podczas greckich wojaży.


Assassin's Creed: Odyssey ukaże się 5 października

Dodany 11-06-2018, 18:22 przez: Wega, komentarzy: 4

W sieci pojawiło się sporo nowych informacji o Assassin's Creed: Odyssey (na podstawie załączonego filmu). Gra ukaże się 5 października 2018 roku. Głównymi bohaterami będą Alexios i Kassandra - wojownicy ze Sparty. Na początku wybierzemy, kim chcemy kierować, nie będziemy mogli stworzyć własnej postaci. A oto inne informacje:

  • akcja będzie toczyć się w 431 r. p.n.e, w okresie wojen peloponeskich, w tle konflikt Sparty z Atenami - gra będzie prequelem AC Origins;
  • w zależności od wyboru postaci, poznamy nieco inną fabułę;
  • właściwe wydarzenia poprzedzi prolog, z którego dowiemy się o dzieciństwie bohaterów wychowywanych na wojowników; zostaną oni rozdzieleni, będzie się wiązać z tym rodzinna tragedia, właściwa akcja rozpocznie się 17 lat później;
  • bohaterowie są potomkami Pierwszej Cywilizacji, wątek Cywilizacji będzie powiązany z mitologią grecką;
  • pod względem mechaniki gra będzie przypominać Origins, nie zabraknie usprawnień i nieco bardziej rozbudowanych elementów;
  • nie zabraknie wątku współczesnego z Laylą Hassan, która szuka śladów Pierwszej Cywilizacji i ich artefaktów, pojawi się William Miles;
  • powróci pływanie statkiem na wzór Black Flag i abordaże, okręt będzie można rozwijać, pojawi się możliwość rekrutowania załogi, zyskamy bonusy za posiadanie niektórych członków;
  • będą opcje dialogowe, czasem więcej niż dwie;
  • jedną z postaci historycznych, jakie spotkamy, będzie Sokrates;
  • świat gry będzie największy w historii serii.

Kolejne plotki o Assassin's Creed Odyssey

Dodany 04-06-2018, 16:21 przez: Wega, komentarzy: 8

Assassin's Creed Odyssey zostało oficjalnie potwierdzone. Na więcej szczegółów poczekamy do E3 2018, natomiast już teraz możemy zapoznać się z kolejnymi plotkami:

  • Akcja toczy się w Grecji, za czasów dynastii Flawiuszów
  • 2 grywalne postaci (można wybrać jedną na dany playthrough), z zazębiającymi się, lecz innymi historiami, innymi formami Orlego Wzroku, umiejętnościami itp.
  • Pojawią się mityczne bestie i bitwy z legendarnymi okrętami
  • Powróci koło wyboru broni
  • Będą grobowce z parkourem, trochę w stylu Origins
  • Premiera - końcówka roku 2018
  • Wśród map znajdą się: Achaja, Macedonia, Epirus, Tracja, Morze Egejskie i Morze Jońskie, Azja; podobnie jak w Unity dzielnice będą podzielone na trzy regiony
  • System namierzania celów będzie działać podobnie jak w Ghost Recon Wildlands - nie trzeba wyeliminować wszystkich celów pobocznych przed dobraniem się do głównego czarnego charakteru. Wystarczy oswobodzić 3/6 "stanów". Postaci będą mieć różne cele, nie licząc głównego.
  • Statki będzie można ulepszać w trakcie rozgrywki i dobierać różne elementy kosmetyczne: flagi, żagle, malowania, załoga, emblematy, szanty (część elementów kosmetycznych będzie do zakupienia w sklepiku)
  • Pojawi się system floty, gracze będą mogli wydawać polecenia statkom kierowanym przez AI, niektóre bitwy będą toczyć się z udziałem flot, floty także będzie można ulepszać (wykorzystując pieniądze i surowce)
  • Poza wyborem emblematu, gracze będą mogli wybierać spośród różnych wariantów kolorystycznych stroju (zmiany wyłącznie kosmetyczne)
  • Gracze będą mogli ukrywać się, wykorzystując tłum, pojedyncze osoby, wierzchowce, nieruchome obiekty. Większość elementów ma specjalne animacje, jakie można było zobaczyć w Discovery Tour. Do ukrywania się będzie także można wykorzystywać niektóre łodzie cywilów. Pojawi się także system przebrań.
  • Gracze będą mogli rekrutować członków załogi, kupować ich, płacić innym frakcjom, rekrutować członków bractwa. Większość ludzi z bractwa pojawi się na statku lub w kryjówce. Niektórych członków załogi można będzie zrekrutować podczas specjalnych misji (losowe wydarzenia podczas oswabadzania regionów).
  • Po oswobodzeniu regionu będzie można remontować sklepy i kupować obiekty. Przełoży się to na generowanie zysków, które przydadzą się do ulepszania floty, bractwa i załogi.
  • Rzemiosło powróci - będzie można ulepszać zdrowie, umiejętności skradania, obrażenia w walce wręcz i z dystansu, ilość amunicji, broń. Ulepszenia będą wymagać materiałów i pieniędzy. Broń da się ulepszyć w dowolnym momencie u kowala, broń będzie różnej rzadkości, z różnymi dodatkowymi cechami typu usypianie, wywoływanie krwawienia, odzyskiwanie zdrowia, trucizna, podpalanie, zamrażanie i powodowanie wstrząsów. Ponownie będzie można tworzyć różnego typu bomby, przydatne do odwracania uwagi, ogłuszania i zabijania. Większość rzeczy typu noże do rzucania, strzałki berserkera, strzałki usypiające i strzały także będzie można wytworzyć.
  • Powrócą misje, które będzie można powtarzać, będzie można resetować lokacje. NG+ z kolei nie powróci, zwłaszcza że nie da się niczego przenosić między postaciami.
  • Powróci wątek współczesny, ale nie bardziej rozbudowany niż w Origins.

1, 2, 3, 4 ... 40, 41, 42, 43, 44

© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
010
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: