Strona Główna Zakonu
* FAQ    * Szukaj
 * Zarejestruj    * Zaloguj 
Teraz jest 19-12-2018, 15:04




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Posty: 128 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 17-11-2014, 18:11 
Offline
Adept
Adept
Posty: 10
Płeć: nie podano/inna
Platforma: PC
@AmazingDamien: Ja zrobiłem podczas pokazywania się logo Ubisoft
@Mangekyou: Nie wiem czemu ci nie działa. Spróbuj kilka razy dokładnie krok po kroku zrobić to co w instrukcji. Ja zrobiłem dokładnie tak jak tam jest napisane i naprawiło mi się. Nie znam się na tym taką instrukcje dostałem od pomocy Ubi. a kontaktowałem się z nimi poprzez ich system zgłoszeń: https://support.ubi.com/pl-pl/ Wysłałem im raport błędów swoich w sobotę i dostałem dziś rano odpowiedź.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 17-11-2014, 19:30 
Offline
Adept
Adept
Awatar użytkownika
Posty: 31
Płeć: kobieta
Bardziej dokładnie nie da się tego zrobić. Przy drugim uruchomieniu gry wciąż wyświetla się komunikat z wyborem starego zapisu gry (który nic nie wnosi), a nadpisaniem i rozpoczęciem nowej gry.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 18-11-2014, 00:53 
Offline
Weteran
Weteran
Posty: 516
Płeć: mężczyzna
Tak jak patrzę na tą grę to niestety, mimo, że jestem wieloletnim fanem widzę jedno rozwiązanie. Odpuścić sobie i iść na piwo. A jak po powrocie gra będzie dalej zabugowana to chodzić na piwo przy każdej premierze AC. Sklep wtedy to nie jest dobre miejsce chyba. Smutno mi trochę. To nadal świetna seria, ale tak jakby nie działa.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 18-11-2014, 20:54 
Offline
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 54
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
Ok więc... Przeszedłem kilka misji i mogę powiedzieć iż.
Grafika oraz systemy poruszania się, walki itd są doskonałe.
Spadki fps? W trakcie grania nawet w wielkim tłumie jest płynnie. W trakcie przerywników, fakt już coś widać. No ale bez przesady. ;)
Na 2 rażące błędy się wrąbałem... no ale cóż zrobić? Na razie gra się świetnie. A tylko wkurza mnie to iż gra jest ze 100 razy trudniejsza od poprzedniczek, a jest to moja pierwsza gra konsolowa w jaką kiedykolwiek gram. Czyli hardcorowo. :)


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 25-11-2014, 19:21 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 174
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Źródło

Patch 3 Notes - Rolling Out This week

Detailed Release Notes for Patch 3 (all platforms)
Patch 3 includes over three hundred fixes designed to improve your Assassin’s Creed Unity experience. While you might notice some improvements to framerate as a result of Patch 3, we still have a future patch planned to further address framerate concerns.

The rollout itself will be staggered across platforms and will come to PlayStation 4 tomorrow (Wednesday November 26th) and continue on to PC and Xbox One later in the week (though not necessarily releasing on a daily basis).


Lista zmian jest za długa, żeby tu wkleić.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 25-11-2014, 19:27 
Offline
Adept
Adept
Awatar użytkownika
Posty: 28
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Dygresja ogólna na temat:
Najgłośniej drą pyska i hetują "ludzie", którzy nawet nie posiadają tej gry. Widzieli na YT i są alfą i omegą w temacie.
Ja kupiłem w dzień premiery, jestem zafascynowany wielkością całej gry, jej żywotnością i dbałością o szczegóły.

To ile pracy Ubi włożyło w nowy, genialny system poruszania się jest widoczne od pierwszych minut gry.
Sam Paryż to bajka. Gra świateł jest idealnym dopełnieniem całości obrazu.

Gra cierpi na kilka problemów z optymalizacją i okazjonalnymi bugami. Z tym, że niech któryś z tych krzykaczy pokaże mi porównywalnie wielką grę (zarówno obszar gry jak i zawartość), która ustrzegła się takich zgrzytów. Szczególnie w pierwszych tygodniach na rynku.

Rocky's out. Worek żółci wylany ;)


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 25-11-2014, 19:38 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 174
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Dorzucę swoje do Twojego worka żółci.

Przez pierwsze dni po premierze konsola chodziła po ponad 20h na dobę. Tak naprawdę trafiłem 3 bugi, które mnie wkurzyły i utrudniły grę.
1. Wpadnięcie w tekstury (tuż po skoku wiary z punktu widokowego, więc poza kilkoma minutami życia na teleport nie straciłem nic)
2. Wpadnięcie w stóg siana (tutaj już nieco gorzej, teleport + kilka minut biegu)
3. Problem z interakcją z zagadką Nostradamusa (nie mogłem użyć symbolu na obrazie w kawiarni - tutaj się naprawdę wkurzyłem, to była ostatnia zagadka)

Dużo się mówi o minusach tej produkcji, ale warto pamiętać o plusach:

1. Po raz PIERWSZY w serii osobiście odblokowałem wszystkie punkty widokowe - poruszanie się po mieście naprawdę sprawia frajdę
2. Fabuła, która naprawdę mnie porwała
3. Powrót moich ulubionych elementów - np. kompletowanie części ekwipunku (od "2" tego nie było, a tutaj rozbudowali to znacznie)
4. Questy poboczne, które nie nużą aż tak
5. Arno, którego śmiało stawiam obok Ezio... a o niebo wyżej od Connora ;)

i można wymieniać wiele :P

BTW. Znając UBI kolejna odsłona serii jest już w produkcji. Nie wiem jak Wy, ale ja mam nadzieję na kontynuację przygód Arno
Spoiler!
i rozwinięcie wątku Napoleona z fragmentem Edenu


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 28-11-2014, 14:51 
Offline
Wojownik
Wojownik
Awatar użytkownika
Posty: 438
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
@ Taryf: tylko wtrącę, że Arno jest całkiem barwną postacią - ale jednak charakterem i klasą od Ezio odstaje i to znacznie :). O Connorze powiem tylko tyle, że ta postać wymaga trochę większego zrozumienia niż "był słaby, bo był nawiny i wykorzystywany przez innych i nie widział tego". O gustach się nie dyskutuje także na tym poprzestanę :P.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 29-11-2014, 07:40 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 174
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
@SymphusVeer: Dajmy mu czas :) Ezio potrzebował 3 części i obserwowaliśmy całe jego życie.
Dodatek już tuż za rogiem (sądząc po zmianach w Paryżu i ekwipunku) więc liczę na coś mocnego :)


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 29-11-2014, 20:46 
Offline
Adept
Adept
Posty: 3
Płeć: nie podano/inna
Platforma: PC
Ten trzeci patch na PC to jakis zart ! W optymalizacji absolutnie nic sie nie zmienilo.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 16-12-2014, 16:16 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 100
Płeć: nie podano/inna
Platforma: PS4
@Taryf,@SymphusVeer

Widzę że mamy tu "prawdziwych fanów" serii Assassin's Creed. Niestety muszę was rozczarować, ale AC Bugity to niestety średni tytuł serii (dla mnie jeden z gorszych). Fabuła: ujmę to tak, 8 sekwencja rozpoczęta a nic ciekawego się nie wydarzyło, tylko walka z "bossem" zrobiła na mnie wrażenie, tyle. Postać Arno: no jeżeli Connor to dla niektórych drewno, to dla mnie protagonista Unity zalicza się do styropianowej lub tekturowej ligi. Tak nudnego i nieciekawego charakteru nigdy nie widziałem gdzie mu do Ezio rzucił kilka dowcipów i już Wielki klon Ezio. Ogólnie wszystkie postaci (oprócz Belleca) są nieciekawe nudne jak flaki z olejem (brak tego przerysowania, indywidualnych cech, które sprawiły by, że były by godne zapamiętania). Może się mylę, ale nie zapamiętałem nikogo oprócz sukinkota Belleca (jego hardość). Czy w dalszych sekwencjach ujawnia się "Barwność" Arno bo na razie oprócz jego wspominek tego co robił z Elise nic mnie nie przychodzi do głowy. W tym całym Unity prze to, że sami kreujemy swojego asasyna znikło to doświadczenie z części drugiej gdzie postać dojrzewała wraz z postępami gracza co było pokazane w grze, w unity tego nie ma tam tłucze się masowo wrogów zdobywa punkty synchronizacji i odblokowuje się w "osobnym oknie" te umiejętności po co wtryniać elementy RPG do gry akcji jaką jest AC.

Czas wypowiedzieć się o Co-opie, który jest nazwę to po imieniu "śmieszny" (śmieszne jest to ile trwa). Jeżeli dla was 15-20 min to wystarczająco to ok, ale dla mnie to stanowczo za mało, poza tym misje z trybu Heist są tak zbugowane (jak całe Bugity), że to szok bo jak tu wyjaśnić to że skradasz się i po cichu eliminujesz strażników podchodzisz do skrzyni i nie możesz jej otworzyć, nagle atakuję cię 10 strażników bronisz się zaciekle lecz tu BĘC nie mijają nawet 2 sekundy i leżysz czekając na kostuchę. To co tam się wyprawia przy 4 graczach to przechodzi moje wyobrażenia widziałem już wszystko: pełzające zwłoki martwych strażników, powstające z martwych straże mimo że sekundę temu mieli HB w gardle, spam 20 chłopa do jednego pomieszczenia a innym razem stojący jak kołki i czekające na to aż ich powybijam, mimo iż nie bawię się w skradanie silnik nie wyrabia i się gliczuje.

Kolejne rzeczy które mnie denerwują to zablokowane przedmioty a to przez Aplikacje na smartfona, działające jak chce Initiates, lub mające się pojawić z nowym pachem (sic!) rywalizacje Klubowe.

Mam wielką nadzieję że ten darmowy dodatek Dead Kings będzie ciekawy pod względem fabularnym i gameplayowym, ponieważ podstawka prezentuje się pod tym względem blado.
Dodatkowo to że główny konik dlc odpadło w przedbiegach może wpadną na genialny pomysł i dadzą dodatkowe misje z Helixa (nie powiem za takie dlc byłbym gotów zapłacić). Marzenia ściętej głowy (hehe) już "wyciekły" informacje o AC Victory. Jeżeli gracze którzy kupili podstawkę będą znowu robić za beta testerów to ja podziękuję kolekcjonerce i preorderze jakiejkolwiek serii AC i kupię grubo po premierze.
Nie tego spodziewałem się kupując PS4 i Unity (Next-gen starts here, tak next-gen my ass mam tylkow i wielką nadzieję, że nadchodzący MGS: PP i Wiedźmin 3 "zmyją" to zniesmaczenie jakie pozostało po Assassins's Creed Bugity.

Cheers


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 16-12-2014, 19:59 
Offline
Wojownik
Wojownik
Awatar użytkownika
Posty: 438
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
@Spawn229

1. Owszem, uważam się za fana serii AC z krwi i kości. Ty natomiast, wskaż mi gdzie napisałem, że Unity jest bardzo dobrą grą? Albo, że Arno jest postacią "godną zapamiętania"? Dla mnie kreacja Arno Doriana jest słaba i bardzo nierówna. Czytaj ze zrozumieniem.
2. Szanuję twoją opinię na temat gry, ale fakty, które podałeś są bardzo oczywiste i myślę, że większość graczy już je zauważyła - zaprawdę nihil novi :).
3.Co-op jest bardzo dobrą formą rozrywki (niewymagającą) na całkiem długie godziny, jeśli masz zespół osób z którymi możesz się bawić. Odbyłem jedną sesję z losowymi graczami (dwóch nie miało head-seta, a jeden darł się bodajże w języku francuskim) i była to tragedia. Zero współpracy, bieganina, dziecinada - to prawda. Także, "hejt" uzasadniony, ale kompletnie nie mający sensu. Zagraj z ludźmi, z którymi uprzednio umówisz się na grę, wtedy zobaczymy.
4.
Spawn229 napisał(a):
mam tylkow i wielką nadzieję, że nadchodzący MGS: PP i Wiedźmin 3 "zmyją" to zniesmaczenie jakie pozostało po Assassins's Creed
"Nadzieja matką głupich" - nie nastawiaj się na ten wielki przełom, który oferują twórcy Wiedźmina, bo się możesz zawieść tak jak na Unity. Również wątpię (po ograniu Metal Gear Solid: Ground Zeroes), że Phantom Pain będzie czymś przełomowym - mimo, iż jego demo jest bardzo solidną pozycją.
5. Widzę, że niedawno założyłeś konto na forum, ale mam nadzieję, że nie tylko po to, aby wylać swoje żale i podwyższyć stopień niezadwoloenia. (oczywiście wiem, że każdy ma wolną wolę, także "róbta co chceta" ).


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 16-12-2014, 21:38 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 174
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
SymphusVeer napisał(a):
Albo, że Arno jest postacią "godną zapamiętania"? Dla mnie kreacja Arno Doriana jest słaba i bardzo nierówna. Czytaj ze zrozumieniem.
To akurat ja napisałem ;)

Spawn229 napisał(a):
poza tym misje z trybu Heist są tak zbugowane (...)
Przykra prawda. Misje "kradziejskie" to po prostu.... eh...

Spawn229 napisał(a):
Kolejne rzeczy które mnie denerwują to zablokowane przedmioty a to przez Aplikacje na smartfona, działające jak chce Initiates, lub mające się pojawić z nowym pachem (sic!) rywalizacje Klubowe.
Przyznam. Skrzynki Companion App to lekko mówiąc syf. Initates w swoim założeniu jest całkiem spoko - jak KIEDYŚ może go dopracują.
A skąd info, że z nowym patchem wychodzą rywalizacje klubowe? Ja osobiście stawiam, że razem z DLC to wystartuje.

Spawn229 napisał(a):
Mam wielką nadzieję że ten darmowy dodatek Dead Kings będzie ciekawy pod względem fabularnym i gameplayowym
Gameplay będzie raczej ten sam.

Spawn229 napisał(a):
może wpadną na genialny pomysł i dadzą dodatkowe misje z Helixa (nie powiem za takie dlc byłbym gotów zapłacić)
O gustach się nie dyskutuje. Ja bym wolał paczkę misji co-op :)

Spawn229 napisał(a):
"wyciekły" informacje o AC Victory
Gry nie robi się rok, czy kilka miesięcy. Logiczne jest, że Victory było w produkcji od dłuższego czasu i wpadka Unity nie ma na to wpływu. Jedyne co, to zapewne (a przynajmniej logika tak nakazuje) poprawią błędy wykryte (a raczej pozostawione na premierę) w obecnej odsłonie.

Spawn229 napisał(a):
Nie tego spodziewałem się kupując PS4 i Unity
SymphusVeer napisał(a):
3.Co-op jest bardzo dobrą formą rozrywki (niewymagającą) na całkiem długie godziny, jeśli masz zespół osób z którymi możesz się bawić.
"Szef" dobrze mówi ;) w "klubie" gra się o wiele lepiej niż z randomami :) Te godziny farmienia zadań klubowych uważam za najlepiej spędzony czas z tym tytułem (no... może paroma sekwencjami wątku głównego)


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 30-12-2014, 14:52 
Offline
Wojownik
Wojownik
Awatar użytkownika
Posty: 438
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Oczyszczę trochę z kurzu temacik, bo Unity już ograłem (co prawda gry nie "maksuję", ponieważ nie mam do tego najmniejszej ochoty - pierwszy raz w historii tej serii :D). Nie będę uprawiał nieuzasadnionego hejtu, ale z tym co napiszę, ktoś może się nie zgadzać - no problem :). A więc...

Plusy:
+ ograniczenie wątku w teraźniejszości (bo w Black Flag i Rouge są one beznadziejne, to już wolę, żeby ich nie było)
+ personalizacja Arno - zbroje, kolory, bronie. Wszystko wygląda bardzo zgrabnie i elegancko.
+ tryb kooperacji - nic do dodania, po prostu świetna zabawa.
+ grafika - na PS4 asasyn wygląda całkiem ładnie. Bałem się, iż rozdzielczość 900p mocno zjedzie ten tytuł pod kątem wizualnym - nie jest tak źle.
+ nowy silnik - ruchy i parkur Arno są dziarskie, i miło się na nie patrzy (jedynie te skoki ala Tarzan psują trochę to pozytywne wrażenie)
+ paryskie opowieści i zagadki morderstw - mimo, że niektóre misje były krótkie i pozbawione sensu... większość trzyma poziom oraz jest ciekawa.
+ Paryż - byłem w stolicy Francji jakieś 4 razy i część z zabytków przedstawionych w grze widziałem na żywo - odwzorowanie w grze robi piorunujące wrażenie.
+ utrudniona walka - niewiele i mało urozmaicona, ale jest trudniejsza i na początku gry, trzeba rezygnować z frontalnych wejść przez całkiem długi czas. Zabójcze salwy z muszkietów też zmuszają do asasynowania.
+ drzewko umiejętności - nic specjalnego, ale dobrze przemyślane oraz ma wpływ na naszą postać.
To wszystkie rzeczy na "plus", które zauważyłem w odniesieniu do poprzednich części.

A tutaj to co jest na + oraz - (jednym słowem... przeciętność):
- zagadki Nostradamusa
- misje Helixa - całkiem ciekawe, ale powinno być ich trochę mniej.

Minusy:
- Arno - strasznie słabo napisana postać, nierówna, z wahaniami własnego charakteru.
- postacie z fabuły (oprócz Belleca, Napoleona i La Touche) - są bardzo słabe, w niektórych momentach ocierają się o miernotę (np. główny antagonista Germain), a niektóre zupełnie przesadzone Chrétien Lafrenière... urwał się chyba z imprezy u de Molaya.
- główny wątek - (dla mnie mogło by go nie być) nieciekawy, misje są krótkie i bez dreszczu emocji, jedynie misje zabójstw trzymają jako taki poziom.
- Paryż - wielkie tłumy wydają się non stop otępiałe, zupełnie bez ładu i składu, ograniczają się tylko do machania płonącą kukłą... do tego miasto jest wyjątkowo ciche jak na taki ogrom obywateli.
-
Spoiler!
scena zabójstwa Ludwika XVI
- wystarczy zobaczyć...
- soundtrack - chyba mój największy zawód... Istna tragedia, bardzo monotonny, a wręcz kartonowy. Nigdy nie oczekuję po grach czegoś wielkiego jeśli chodzi o muzykę, ale wcześniejsze perełki Jespera Kyda czy Braina Tylera - słuchało się tego z przyjemnością, co również miało ogromny wpływ na klimat i odbiór gry.
- Companion App - wiadomo, że jest to tylko i wyłącznie kwestia marketingowa, ale rzecz kompletnie zbędna i tak banalna, że nudzi się po godzince użytkowania, do tego działa na wyszukanym sprzęcie.
- znajdźki - nieudolny i irytujący sposób na wydłużenie gry, ilość skrzynek powoduję odruchy wymiotne, jedynie na kokardy warto poświęcić trochę uwagi.
- brak klimatu - ja sam nie poczułem ani trochę tej mrocznej, chaotycznej o zapachu świeżej krwi atmosfery Rewolucji Francuskiej, grę przechodzi się bez jakiejkolwiek "namiętności" :).
- niedorobiony produkt - bo tego inaczej się nazwać nie da. Dostaliśmy niekompletny i nieukończony tytuł od Ubisoftu. Gra dostała porządną salwę patchy, które nic nie zmieniły, w wielu przypadkach tylko pogorszyły jej działanie. Bardzo słaba optymalizacja gry na PC, wymagania z kosmosu (ja na swoim codziennym sprzęcie GTX 660, i3 - który połyka większość gier na ultra/ wysokie, wyrabiałem ledwo 30 fpsów w full HD, do tego przychodziły spadki nawet do 10-15 fpsów, dopiero drugi piecyk GTX 690, i7 zapewnił mi grę w od 40 do ponad 50 fpsów). Przycinający się draw distance, do tego doładowywanie się cywilów na paryskich przedmieściach - no jakbym widział pre-alpha footage :D. Masa glitchy i bugów (które również są obecne na PS4), momentami uniemożliwiającymi grę. Podejrzewam, że jeśli Unity zostało by wydane w pierwszym terminie, byłoby cholernie niegrywalne.
____
Śmiało mogę powiedzieć, że jest to dobra gra, ale najsłabsza z całej serii Assassin's Creed, taki mały krok wstecz Ubisoftu. Jeśli ktoś ma wątpliwości do jej kupna - spokojnie można ją sobie odpuścić.


Ostatnio edytowano 01-01-2015, 13:30 przez SymphusVeer, łącznie edytowano 2 razy

Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 30-12-2014, 17:26 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 4311
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
@SymphusVeer: W grę nie grałem, uważam, że jesteś jedną z niewielu osób, które postarały się i dokonały obiektywnej oceny nie skupiając się tylko "na wielkim złym Ubi, które skopało grę", w jednym się z Tobą nie zgodzę: sam sobie zaprzeczasz, wymagania nie są z kosmosu skoro ludziom na gorszym sprzęcie nie działa. To, czy powinni się rzucać na grę przewyższającą możliwości obecnego sprzętu to już inna sprawa. Znaczy... sądzę, że da się to doszlifować, ale będzie to od nich wymagało naprawdę dużo pracy i czasu, których niekoniecznie będzie im się chciało poświęcić.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 31-12-2014, 10:40 
Offline
Weteran
Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 560
Płeć: mężczyzna
W zasadzie zgodzę się ze wszystkim, co napisał SymphusVeer, ale soundtracku to będę bronił. Takie kawałki jak "Dark Slayer", "Rather Death than Slavery" czy "Balroom fight" zapamiętam na długo. Choć co prawda motyw przewodni jest mierny.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 01-01-2015, 13:25 
Offline
Wojownik
Wojownik
Awatar użytkownika
Posty: 438
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
@Maciek: może źle to ująłem, ale wymagania w grze są bardzo wysokie - jeśli chodzi o koszta. Większość osób nie może sobie pozwolić na kupno sprzętu za te 3000 - 4000 zł. Wiadomo, że seria Assassin's Creed ma masę odbiorców na całym świecie, toteż gra powinna być pisana pod "przeciętnego" (rzecz jasna sprzętowo) użytkownika - takie jest moje zdanie. Inna sprawa to taka, że na piecykach grafika na ustawieniach ultra i tak wygląda dość słabo :D. (no i spadki fpsów, niczym grom z jasnego nieba...)

@DarthDestruktor: ja jestem miłośnikiem muzyki filmowej oraz tej z gier i naprawdę mam duże widełki zadowolenia. Na początku nie mogłem uwierzyć, że muzyka w asasynie może być tak sztampowa i nieklimatyczna... dlatego wziąłem płytę z soundtrackiem, udałem się do salonu w celu przesłuchania jej. Po powrocie przed ekran stwierdziłem, że lepiej, aby gracze musieli jej słuchać tylko podczas sterowania Arnem. To są tylko moje odczucia - napisałem, to na tym poprzestanę... ponieważ nie chcę krytykować niczyich gust :D.


Ostatnio edytowano 11-01-2015, 13:31 przez SymphusVeer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 01-01-2015, 18:00 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 4311
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
@SymphusVeer: Wiem, tylko się czepiałem sformułowania. Tak, czy siak... nie wiem jakim cudem, ja uruchomiłem grę (12-15fps) na GF 420m, i5 M 450. Co jest moim zdaniem śmieszne zważywszy na marudzenie niektórych osób, że im nie działa, na takim archaicznym sprzęcie ruszyło, a na współczesnym czasami są problemy.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 02-01-2015, 19:05 
Offline
Adept
Adept
Posty: 16
Płeć: nie podano/inna
Platforma: PC
Ja jeszcze nie grałem w nowego assasyna, a to dlatego że mój komputer jest za słaby. Gra wygląda dobrze, podoba mi się szczególnie nowy system skradania i walki. Co do parkouru strasznie mi się nie podoba, że Arno wykonuje niemożliwe skoki albo wspina się po kompletnie płaskich powierzaniach, co dla mnie jest absurdalne. Mam nadzieje że w Victory to poprawią. Unity wygląda trochę jak prototyp, wiele rzeczy jest niedopracowanych, ale można je poprawić. A tak w ogóle, mam do was pytanie. Moja konfiguracja komputera to geforce gtx 650 intel core i5-3330 i 8GB ramu. Czy gdybym wymienił kartę graficzną na gtx 680 to mógłbym zagrać we wszystkie nowe tytuły, włącznie z ac unity? Wiem, że pytanie trochę nie na miejscu, ale bardzo zależy mi na odpowiedzi.

Dbaj bardziej o pisownię w postach. -- rune


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 06-01-2015, 20:18 
Offline
Adept
Adept
Awatar użytkownika
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
Witam. Włączyłem dziś grę po krótkiej przerwie i okazało się, że skasowało mi wszystkie misje po boczne, śledztwa itd Reszta osiągnięć jest. Zdarzyło się komuś coś takiego?


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 25-01-2015, 14:33 
Offline
Zasłużony
Zasłużony
Awatar użytkownika
Posty: 1724
Płeć: mężczyzna
Nazwanie Unity "Wielką Klapą" jest lekkim niedopowiedzeniem. Grając, przez cały czas miałem wrażenie, że wszystko jest niedopracowane, nie do końca przemyślane i pomijam już fakt wydania gry w wersji beta, a potem czterech łatek do niej i łatki łatki, co graniczy kompletnym absurdem.

Całość to przykład niewykorzystanego potencjału. Jedynie oprawa audiowizualna, lokacje i nawigacja nie przyprawiają mnie o ból d... Skradanie się nie działa, system walki mimo że bardziej taktyczny, jest drętwy i nieintuicyjny przez co staje się upierdliwy, ścieżka dźwiękowa wpasowuje się w klimat, ale jest zwyczajnie słaba. Misje poboczne prócz "Zagadek morderstw" są nudne. System dostosowywania postaci to kolejny zawód, bo o ile jest świetnym pomysłem, to stroje jakie dostaliśmy do wyboru są nudne, a ich statystyki... kogo one w ogóle obchodzą? Cieszę się tylko, że zrezygnowano z asasyńskich kapoków a 'la Ezio, czy Connor. Serio, strój tego drugiego wygląda jak nieudany pokemon. O, ten.

Fabuła! Znowu to samo. Nie jest zła, ale oczywiście mogła być lepsza. Symboliczny charakter postaci i wydarzeń moim zdaniem został dobrze oddany. Sami bohaterowie są dobrze napisani, a wątek fabularny jest całkiem ciekawy. Niestety gra nie daje nam zbyt dużo czasu żeby się z tym wszystkim zapoznać, przez co całość wydaje się miałka.
Same misje są raczej w porządku. Bardzo podoba mi się, że Twórcy wracają do fundamentalnych założeń serii i podczas misji zabójstw gracz ma dużą swobodę w wykonaniu celu, co daje poczucie "pozornej wolności" które tak dobrze oddaje klimat gry. Szkoda, tylko że pozostałe misje są tak powtarzalne, a wszystko przez wprowadzenie trybu kooperacji, którego nie ocenię, ponieważ nie miałem przyjemności zapoznania się z nim.

Ogóle rzecz biorąc, Unity, podobnie jak AC3 wygląda na wielki test nowego silnika, przez co mogę ocenić ją jedynie jako "do przebrnięcia" i mieć nadzieję, że tak jak Black Flag, Victory będzie świetną grą.

PS: Wątek w teraźniejszości pozostawię bez komentarza, bo został tam wepchnięty tylko dlatego, że w AC zawsze był. Kolejny dowód na to, że Unity to test odświeżonej marki i "kolejna marketingowa zagrywka Ubisoftu".


Ostatnio edytowano 25-01-2015, 15:54 przez Cristo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 25-01-2015, 14:47 
Offline
Emerytowany techadmin
Awatar użytkownika
Posty: 1183
Płeć: mężczyzna
Cristo napisał(a):
Praktycznie wszystko mogło być zrobione lepiej
Truizm. Tak można powiedzieć o czymkolwiek, i stwierdzenie dalej będzie prawdziwe. Just sayin'.
Cristo napisał(a):
Kolejny dowód na to, że Unity to (...) kolejna marketingowa zagrywka Ubisoftu.
Stanęła mi przed oczami strona z Faktu: "SZOK! Firmy tworzą produkty dla pieniędzy - więcej na stronie 4". ;)
Cytuj:
stroje jakie dostaliśmy do wyboru są nudne, a ich statystyki... kogo one w ogóle obchodzą?
Oj tam oj tam, najlepsze jest to, że informacja o statystykach nie dostarcza żadnych liczb, tylko kolorowe paski. ;) Więc zgaduj sobie, graczu, o ile jedno jest lepsze/gorsze od drugiego. W sumie pewnie i tak nie ma to żadnego znaczenia, tak jak to było ze statsami broni w poprzednich częściach.

BTW, mówiłem, że wołanie o trudniejszą walkę skończy się dodaniem do gry oskryptowanych przeciwników? :P W międzyczasie sterowania dalej nie zrobili porządnie, i dalej naciśniecie przycisku ma czasem zupełnie inny skutek, niż zamierzony. Yay porty z konsoli i robienie gier pod pady z dziesięciokrotnie mniejszą liczbą przycisków, niż klawiatura.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 25-01-2015, 16:15 
Offline
Zasłużony
Zasłużony
Awatar użytkownika
Posty: 1724
Płeć: mężczyzna
Poprawiłem co trzeba. Nie jestem zbyt elokwentny, przez co lubię korzystać ze skrótów myślowych, a często zapominam, że niepodkreślone mogą być różnie odebrane. Mam nadzieję, że teraz wszystko jest jasne.
rune napisał(a):
Oj tam oj tam, najlepsze jest to, że informacja o statystykach nie dostarcza żadnych liczb, tylko kolorowe paski. Więc zgaduj sobie, graczu, o ile jedno jest lepsze/gorsze od drugiego. W sumie pewnie i tak nie ma to żadnego znaczenia, tak jak to było ze statsami broni w poprzednich częściach.
Dokładnie o to mi chodzi. Szczerze mówiąc brak statystyk wcale by mi nie przeszkadzał, zamiast nich wolałbym dostać możliwość swobodnego dostosowywania wyglądu postaci z dużego i przede wszystkim różnorodnego wachlarza ekwipunku. Ale to już dyskusja na inny dział.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 02-02-2015, 11:36 
Offline
Nowy rekrut
Nowy rekrut
Posty: 1
Płeć: nie podano/inna
Platforma: Xbox One
Na początek witam wszystkich fanów serii :)
"Powiedzieć o tej grze wielka klapa to niedopowiedzenie", "czuć niewykorzystany potencjał"....cóż, ktoś ma bardzo podobne odczucia do mnie.
Ja od siebie powiem, że cały interfejs wszelkich menu to jedno wielkie nieporozumienie. Jest bardzo nieczytelne, słabo rozplanowane, a jedną trzecią ekranu zajmują "podpowiedzi", często są to reklamy mikrotransakcji. Które same w sobie są wg mnie skandalem. W Black Flag nawet nie odczułem ich istnienia, tutaj natrętnie opcja "Hakuj"(fajny synonim na "zapłać") jest wszędzie. Brak HB jako wybieralnej broni uważam za kolejny błąd, który cofa tą grę (raczej nie bez przypadku) do mentalności AC I. Odnoszę wrażenie, że w ogóle mamy do czynienia z produkcją podobną.
Tragiczna, poza dwoma momentami (początkowe sekwencje w Wersalu,) jest muzyka w grze. Na samym początku, gdy gonimy karetę w Wersalu pojawia się bardzo przyjemna i kojarząca się z Francją muzyka z tym charakterystycznym francuskim charakterem. Niestety tego typu zabieg pojawia się raz, jest to najgorszy soundtrack w historii serii, brak genius loci Paryża ,jak i Francji bolał mnie bardzo w uszy. Poprzednim częściom świetnie wychodziło naśladowanie ducha miejsca, tutaj nie koniecznie. Momentami muzyka chce przypominać tą z ACII (Ezio's Family jest nawet zacytowane) pomieszaną z słabym soundtrackiem z filmu akcji, momentami ta muzyka po prostu była- a to chyba najgorszy zarzut.
Misje których jest zwyczajnie żałośnie mało (dwu-wspomnieniowe sekwencje II, IV, VI, VIII, X, "ha" "ha") są za krótkie i zbyt łatwe. Dotarcie do Germaina zajmuje mi maks 5 minut. Niektóre misje to jest "pobiegnij za Elise" biegnie się, zabije ekstremistów i koniec misji. Fajne są misje infiltracji, ale jest ich kilka. W porównaniu do wszystkich pełnoprawnych części AC ,ta jest śmiesznie krótka (mówię o fabule). Misje poboczne są momentami również zabawne. Pamiętajmy że mamy do czynienia z grą nextgenowa (w zasadzie currentgenową, ale nieważne)- gdy twórcy zapowiadali misje w stylu znalezienia głów, głupi liczyłem że te głowy będą nam np. dyndać obok paska jak będziemy biec je donieść. Nic to, rozwiązania sprzed 8 lat są dalej dobre. Paryskie Opowieści, poza samym kontekstem w jakim się konkretne misje znajdowały, bardzo słabe. Nie wiele się wybija, dobrze wspominam tylko te z Flamelem, bractwem Bafometa, szpiegiem w przebraniu kobiety, zatrutymi studniami i de Sadem- słabo.
Wielkim plusem jeśli chodzi o misję, są poboczne Vidoqa. Miałem przy nich dużo zabawy, i muszę się pochwalić- stuprocentową skuteczność :D Szczeliny Helixa zdecydowanie mnie nie kręciły, bawiłem się tyle co mi fabuła kazała, więc komentować nie będę.
Grając w Unity ciężko nie odnieść wrażenia że mamy do czynienia z produktem wybrakowanym. Nie mówię tu o stronie technicznej, ale jako klient czułem się traktowany podobnie jak wtedy, gdy ściągnąłem sobie na telefon Angry Birdsy- czułem się jakbym miał wersje darmową, silver z przyblokowanym contentem. Choć w porównaniu do Unity, Angry Birdsy to z miejsca wersja gold.
Aplikacja towarzysząca to bezczelny żart, Mój smartfon po chwili pracy z nią padał, mój laptop chodził głośniej niż przy Arkham City(!!). Misje i glify w niej zawarte nie są warte nawet słowa.
Szkoda również że Rewolucja Francuska została użyta jako tło, to dla mnie jest niewykorzystany potencjał. Liczyłem na więcej misji w tłumie, podczas egzekucji, niestety także i tu Ubisoft zawiódł. Dziwne że, Francuzi potrafili z taką lekkością opowiadać historię z trylogii Ezio czy BF, a zawiedli przy opowiadaniu swojej własnej.
Grze brakuje też mocno zakorzenionych w fabule postaci drugoplanowych takich jak Malik, Leonardo i Mario czy James Kidd. Elise większość gry irytuje, Napoleon miga na chwile w podstawce i znika. No może Bellec się w to kategorie łapie, ale wciąż jest to postać słabiej poprowadzona niż wyżej wymienione.
Ja, jako oddany fan serii, przełykający spokojnie gorsze momenty jak ACIII jestem bardzo, ale to bardzo zawiedziony. I na Victory wydawać pieniędzy raczej nie mam zamiaru, gdyż wątpie żeby Ubi poprawiło elementy które mnie najbardziej bolą (długość gry, mikrotransakcje, fabuła) bo wiąże się to trochę z ich ostatnią polityką w stosunku do serii.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Wielka Klapa?
PostNapisane: 19-02-2015, 15:00 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
Czy patch 5 już jest na PC dostępny? (nie mam możliwości sprawdzić teraz)

Nie chciałem robić tematu po jedno pytanie.


Góra
Zobacz profil
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Posty: 128 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza