Strona Główna Zakonu
* FAQ    * Szukaj
 * Zarejestruj    * Zaloguj 
Teraz jest 20-07-2019, 20:31




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Posty: 44 Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 09-12-2012, 12:20 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
Myślę że wystarcyzłoby zlikwidować te trójkąty znad głów przeciwników i od razu grałoby się lepiej i trudniej. Wtedy przynajmniej nie wiedzielibyśmy kiedy nastąpi atak. Z drugiej strony i tak wystarczyłoby spamować przycisk kontry żeby jakoś się wybronić.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 09-12-2012, 13:26 
Offline
Asasyn
Asasyn
Awatar użytkownika
Posty: 1181
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
MaksJ23PL napisał(a):
Myślę że wystarcyzłoby zlikwidować te trójkąty znad głów przeciwników i od razu grałoby się lepiej i trudniej. Wtedy przynajmniej nie wiedzielibyśmy kiedy nastąpi atak. Z drugiej strony i tak wystarczyłoby spamować przycisk kontry żeby jakoś się wybronić.
Też tak sądzę. Gra byłaby troszkę trudniejsza. Tak chyba było w poprzednich częściach? (Tak dawno grałem w AC, że zapomniałem :P).


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 09-12-2012, 13:43 
Offline
Asasyn
Asasyn
Awatar użytkownika
Posty: 1158
Płeć: mężczyzna
@MaksJ23PL: A kto ci broni je wyłączyć? Po wyłączeniu całego HUDa zostaje tylko ikonka z ilością pieniędzy i ta biała obwódka wokół aktualnego celu.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 09-12-2012, 14:42 
Offline
Żołnierz
Żołnierz
Awatar użytkownika
Posty: 92
Płeć: nie podano/inna
Nie rozumiem jak można grać z całym tym badziewiem na ekranie. Ja mam zawsze tylko minimapkę włączoną. W poprzednich częściach nawet pieniędzy nie miałem widocznych.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 09-12-2012, 15:08 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 167
Płeć: mężczyzna
Najlepszy system walki wg. mnie jeśli chodzi o całą serię. Tylko jak się stworzy 3 sakwę na naboje to można ich mieć 40 :D To jest dopiero arsenał. Przecież w walce i tak używam co najwyżej 4 kul a potem odzyskuję je przeszukując jednego trupa :) Moją ulubioną taktyką na tych "większych" jest przełamanie obrony x2. Wtedy Connor podcina delikwenta i można go wykończyć na ziemi. Albo podwójne kontry... To jest coś. I czasami odkrywam coś nowego - np. podwójną kontrę pięściami podczas której skręca się karki atakującym - czegoś takiego nie widziałem na żadnym z gameplayów.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 11-12-2012, 14:33 
Offline
Wojownik
Wojownik
Posty: 344
Płeć: nie podano/inna
Wkurza mnie, że po raz kolejny uciekanie przed przeciwnikami nie ma sensu. AI nie odpuszcza i czasami można przebiec pół miasta zanim zgubi się pościg. A architektura miast wcale tego nie ułatwia. W pierwszej części jakoś łatwiej to szło i na prawdę czasem było po prostu lepiej uciec niż walczyć. Widać, że najnowsza część jest nastawiona na walkę co widać po całej masie nowych animacji czy broni. Z resztą teraz jest więcej misji, w których trzeba po prostu wszystkich zabić. Nie ma też grup społecznych, które odwracały by uwagę przeciwników jak np. złodzieje czy kurtyzany.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 11-12-2012, 18:57 
Offline
Asasyn
Asasyn
Awatar użytkownika
Posty: 1158
Płeć: mężczyzna
@rkBrain - srsly? To jest właśnie w tej serii piękne, długie pościgi. W dwójce, BH i Rev za szybko nam odpuszczano. Szkoda, że Balfe nie podołał i muzyka podczas uciekania jest zwyczajnie słaba, to nie to samo co motywy pościgu z AC I, II i BH.

Co do samej walki - cały czas brakuje mi motywu z trailera Revelations, czyli zabijania przeciwnika jego własną bronią, bez zabierania mu jej. Natomiast same animacje są całkiem znośne, chociaż bywają za długie. Szkoda, że najefektowniej walczy się Haythamem z mieczem :/


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 12-12-2012, 19:35 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
Lambert napisał(a):
To jest właśnie w tej serii piękne, długie pościgi.
Szczerze mówiąc ja też nie przepadam za uciekaniem, ale nie w tym sensie że lubię walkę, tlyko jak rkBrain. Bo to po prostu bez sensu i jest strasznie nudne i męczące. Zgadzam się z opinią o architekturze miast i o tym że żołnierze mają wzrok niczym Hitman z Rozgrzeszenia. Na szczęście nie strzelają tak celnie jak w Revelations (albo jak Hitman :D)
A co do Hejtera z mieczem też sie zgodzę. Najprzyjemniej się nim walczy ma fajniejsze animacje wykończeń. Pozatym jest cywilizowanym człowiekiem a nie jakimś byle dzikusem z lasów Ameryki Północnej.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 12-12-2012, 20:22 
Offline
Żołnierz
Żołnierz
Awatar użytkownika
Posty: 52
Płeć: mężczyzna
System walki według mnie jest super, dynamiczny, rozbudowany. Jednak jak ktoś tu pisał, także trochę tęsknie za starymi ciosami z AC. Od BrotherhooD'a wprowadzili serie zaójstw więc szło dobrze, jednak teraz w AC III przeciwnicy są "troszkę lepsi" (:P) i idzie im łatwiej przerywanie serii.. Nie to co w AC:B czy AC:R że Ezio gdy widział że ktoś atakuje, to ten podczas finishera jednego przeciwnika robi kontrę, i zabija kolejnego. (No ale się rozpisałem :D...) Więc według mnie system walki w AC III jest o wiele lepszy niż w innych częściach. Moja ocena końcowa to 9,5/10...

Tintai napisał(a):
Co do kontry włóczni to jest ciężej, bo trudniej wyczuć kiedy należy kontratak wykonać.
Powiem ci że nie aż tak trudno... Wczoraj przeszedłem po raz 7 AC II (nigdy się nie znudzi :D) i w statystykach prawie wszystkie zabójstwa były z u.ostrza... A w większości wchodziłem w otwarty konflikt... Jeśli chodzi o samo parowanie włóczni, to miałem też na początku mego grania w AC II niemałe problemy, jak mnie halabardziści napier@@@ali i ile przy tym zmarnowałem lekarstw... Jednak gdzieś tak w 4 sekwencji nauczyłem się ich techniki, tak że wiem kiedy skontrować a kiedy odskoczyć (bo mają w zwyczaju też powalać włócznia :D). I gdy to załapałem, gdy tylko atakował dźgnięciem (pchnięcie) to kontrowałem i... albo podrzynałem gardło ostrzami albo wbijałem kilkakrotnie w ciało (końcowe finishery)


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 12-12-2012, 20:28 
Offline
Żołnierz
Żołnierz
Awatar użytkownika
Posty: 92
Płeć: nie podano/inna
Nie jest trudno, tylko trudniej niż w przypadku innych broni :) IMO najlepsze na nich to rozbrojenie. Najłatwiej wykonać i mamy niezłą broń, którą można załatwić wszystkich dookoła.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 13-12-2012, 14:14 
Offline
Wojownik
Wojownik
Posty: 344
Płeć: nie podano/inna
http://youtu.be/vAsk4sg_FLI
Poradnik dotyczący walki. Wszystko ładnie wytłumaczone.

Jeśli chodzi o przebicie przeciwnika bagnetem przy jednoczesnym zastrzeleniu kolejnego to jest to specjalna animacja zabójstwa w biegu. Nie da się tego wykonać podczas normalnej walki.

Do kontrowania można też wykorzystywać też łuk, linkę i pistolet. Wystarczy skontrować cios ('B' lub 'kółko') i wcisnąć 'Y' lub 'trójkąt'.

I to w zasadzie już wszystko.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 13-12-2012, 17:18 
Offline
Zasłużony
Zasłużony
Awatar użytkownika
Posty: 2183
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Bardzo ciekawe. Ja całą walkę ogarnąłem podczas gry. Nie wiem co w tym jest trudnego...
Ogólnie combat mi się bardzo podoba, zarówno animacje jak i brutalność i szybkość. Brakuje mi jedynie tego, żeby przeciwnicy częściej atakowali we dwóch bo to się zdarza strasznie rzadko.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 13-12-2012, 20:44 
Offline
Asasyn
Asasyn
Awatar użytkownika
Posty: 1181
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Mirek napisał(a):
Brakuje mi jedynie tego, żeby przeciwnicy częściej atakowali we dwóch bo to się zdarza strasznie rzadko.
+1. Podwójne zabójstwo jest naprawdę efektywne i efektowne, a w grze miałem chyba 4 podwójne zabójstwa. :(


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 13-12-2012, 20:47 
Offline
Asasyn
Asasyn
Awatar użytkownika
Posty: 1023
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
jb087 napisał(a):
a w grze miałem chyba 4 podwójne zabójstwa.
Wow, to rzeczywiście rzadko się Wam trafiają. ;) Ja miałem nawet nie wiem ile podwójnych. Kilka potrójnych też wpadło. Chyba większego "multi kila" już nie zdobyłem. :P Nawet nie wiem czy jest to możliwe np. 4 za jednym zamachem. :P Da się?


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 13-12-2012, 20:51 
Offline
Asasyn
Asasyn
Awatar użytkownika
Posty: 1181
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
vic331 napisał(a):
Kilka potrójnych też wpadło.
Jest coś takiego? :P


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 13-12-2012, 21:07 
Offline
Weteran
Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 853
Płeć: mężczyzna
Platforma: PC
Tak oglądam ten poradnik walki i odnoszę wrażenie, że starcia na pochyłościach i położenie stóp faktycznie są lepsze niż w poprzednich częściach. Naprawdę tak jest czy to tylko autosugestia?

Walka nadal jest łatwa ze względu na serię zabójstw, ale dzięki nowym animacjom i dostępnym ruchom nie wygląda na n-razy odgrzewany kotlet. I takie były obietnice Ubi (przetłumaczone z języka marketingowego). Z pewnością kiedyś nabędę trójkę, gdy wymęczę poprzednie części.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 14-12-2012, 00:24 
Offline
Zasłużony
Zasłużony
Awatar użytkownika
Posty: 2183
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Potrójne się też da robić. Mi się aż tak rzadko jak tobie Jb nie trafiło. Na pewno z 20-30 razy, ale to ciągle za mało, przeciwnicy powinni w każdym starciu atakować czasem pojedynczo, czasem podwójnie, a to się zdarza raz na 30 minut gry.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 14-12-2012, 07:37 
Offline
Najemnik
Najemnik
Awatar użytkownika
Posty: 167
Płeć: mężczyzna
Nie uwierzę póki nie zobaczę. Jest jakiś gameplay z potrójna kontrą?


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: System walki
PostNapisane: 14-12-2012, 16:02 
Offline
Zasłużony
Zasłużony
Awatar użytkownika
Posty: 2183
Płeć: mężczyzna
Platforma: PS4
Nie chodzi w tym o to, że 3 przeciwników atakuje równocześnie, bynajmniej nie mi. Mi chodziło o skontrowanie i potem użycie linki, wtedy jest kamerka jak przy podwójnej kontrze i zabicie 3 przeciwników. Chyba, że Vicowi chodziło o coś innego. Może z innym narzędziem. Nie wiem, nie gram już chwilę po ukończeniu 100% a jak grałem to działałem raczej po cichu, walka w razie konieczności.

"Bynajmniej" to nie "przynajmniej" :P - Optimus Prime


Góra
Zobacz profil
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Posty: 44 Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zarejestrowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


TOP5#: