Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed 2 - solucja


Misje poboczne

Bijatyki

  1. Kobieta wzgardzona (Florencja): Zadanie zleca kobieta stojąca w południowo-zachodniej części Florencji. Zleca pobicie jej męża. Udajemy się ku zaznaczonemu obszarowi, namierzamy z dachu delikwenta i bijemy go, aż będzie miał dość.
  2. Swawolny mężulek (Forli): Na północ od Forli kobieta prosi o pobicie niewiernego męża. Znajdziesz go w pobliżu rzeki pod dachem jednego z domów. Musisz pobić jego i jego dwóch kompanów.
  3. Rozwiązłość u drzwi (Forli): Kolejna zdradzana kobieta znajduje się we wschodniej części miasta, zaś jej mąż flirtuje z kurtyzaną –w południowo-zachodniej części.
  4. Włócznia niewierności (Toskania): Kolejny niewierny mąż jest strażnikiem, znajduje się na murach miejskich. Należy go rozbroić, a następnie pobić pięściami.
  5. Kobieciarz na dachu (Wenecja): Zadanie dostaniemy od kobiety znajdującej się w północno-zachodniej części Wenecji. Jej męża znajdziemy na dachu obok kryjówki.

Misje kurierskie

  1. Casanova (Florencja): Zadanie zleca mężczyzna w południowej części miasta. W ciągu czterech minut musimy dostarczyć listy dwóm paniom, pilnowanym przez łotrów, których trzeba ominąć. Jedna z kobiet znajduje się na balkonie, druga na podwórzu.
  2. Ciężar posłańca (Forli): Zadanie otrzymamy w centrum miasta. Szybko musimy dostać się na farmę poza jego murami – konieczny jest bieg po dachach. Na końcu skaczemy z małej wieżyczki za mury. Zanim skończy się czas, musimy porozmawiać z pewnym jegomościem. Można walczyć z ludźmi, którzy nas zaatakują, albo uciec.
  3. Rozbrzmiały weselne dzwony (Toskania): Zanim zacznie się ceremonia weselna, dostarcz list mężczyźnie, który znajduje się we wskazanym miejscu. Jest to proste zadanie.
  4. Szybka dostawa (Toskania): Do dostarczenia mamy trzy listy poza miastem. Za południową bramą bierzemy konia, udajemy się na południowy-wschód, później na wschód. Po doręczeniu dwóch przesyłek powinna zostać nam minuta na dotarcie do ostatniego celu.
  5. Idealne małżeństwo (Wenecja): W północnej części miasta jest okradziony mężczyzna. Musimy dogonić złodzieja – wspinamy się na dach i ruszamy za nim. Bardzo szybko można go złapać. Odbieramy mu list i odnosimy okradzionemu.

Wyścigi

  1. Florencki sprint (Florencja): Zadanie zleca mężczyzna w środkowej dzielnicy w pobliżu katedr. Jest to prosty wyścig.
  2. Gonitwa San Marco (Florencja): Zadanie zleca człowiek znajdujący się pod wschodnią ścianą. Nie możemy pozwolić sobie na żaden błąd, musimy patrzeć, gdzie biegniemy i dobrze się ustawiać. Czasem lepiej trochę zwolnić niż spaść z dachu.
  3. Rwetes w Romanii (Forli): Przyjmujemy wyzwanie od mężczyzny na północy miasta. Musimy przemierzyć miasto. Nie jest to szczególnie trudna misja, możemy popełnić kilka pomyłek.
  4. Wyścig konny (Forli): W południowo wschodniej części przyjmujemy kolejne wyzwanie. Ścigamy się na koniu, po drodze musimy zaliczać znaczniki. Jest to prosta misja, trzeba tylko uważać na ludzi i przeszkody na drodze.
  5. Wyścig San Gimignano (Toskania): Misję zleca człowiek znajdujący się na wieżyczce. Krótka trasa, ale trzeba się postarać.
  6. Wenecka gorączka (Wenecja): Przyjmujemy wyzwanie od mężczyzny znajdującego się przy dużej katedrze. Najtrudniejszą częścią wyścigu jest fragment przy kanałach.

Kontrakty na zabójstwa

Przy klatkach z gołębiami odbieramy kolejne zlecenia. Nie są one przypisane do konkretnej klatki, zawsze pojawiają się w tej samej kolejności.

  1. Dzień targowy (Florencja): Mamy zabić kupca, który przechadza się we wskazanej strefie pod łukiem. Czekamy na niego za rogiem i zabijamy go.
  2. Śmierć łuczników (Florencja): Tym razem mamy zabić trzech łuczników: na przystani, na dachu niewielkiego budynku i na ulicy. Proste.
  3. Polityczne samobójstwo (Florencja): Tym razem musimy zabić pilnowanego przez żołnierzy oficjela – znajdziemy go w przejściu pod budynkiem, po obu jego stronach pilnują go straże. Wynajmujemy najemników, a kiedy zajmą się oni strażą, zabijamy nasz cel.
  4. Caveat emptor (Florencja): Celu pilnuje strażnik. Znajdziemy go w pobliżu sklepu w zaułku. Podejdzie do lady, kiedy się zbliżymy. Wykorzystujemy złodziei, a kiedy żołnierz ruszy za nimi, podchodzimy do celu od tyłu i pozbywamy się go.
  5. Końcowy przystanek (Florencja): Kiedy dotrzemy do wyznaczonego obszaru, namierzamy wroga. Musimy go śledzić, nie zwracając na siebie uwagi. Kiedy dotrzemy do zaułka, wykańczamy błyskawicznie znajdujących się tam żołnierzy i inne cele. Musimy uważać na tych, którzy podczas walki zaczną uciekać. Warto wykorzystać np. kurtyzany, by odciągnęły uwagę żołnierzy.
  6. Igła w stogu siana (Florencja): Idziemy do wskazanej strefy – zdrajca znajduje się na podwórzu, za kilkoma strażnikami. Wspinamy się na dach i atakujemy z góry, a następnie uciekamy strażnikom.
  7. Egzekucja (Florencja): Mamy zabić 10 żołnierzy na moście w ciągu 60 sekund. Można nająć najemników, chociaż w konsekwencji część walczących wychodzi poza obszar. Drugim, lepszym sposobem jest użycie bomb dymnych. Idziemy na most, zabijamy dwóch strażników ostrzami. Kiedy reszta się na nas rzuci i zbierze się w jedną grupę, rzucamy bombę dymną i znów ostrzami wykańczamy kilku z nich. Rzucamy kolejną bombę dymną i powtarzamy operację. Nie powinniśmy odnieść żadnych obrażeń. Tutaj łatwo zaliczyć jedno z osiągnięć (no-hitter).
  8. Przywódca stada (Florencja): Celem jest przywódca grupy, która chciała wywołać zamieszki. Na placu z drzewem znajduje się nasz cel – namierzamy go. Śledzimy go przez dłuższy czas, aż dotrze do garnizonu żołnierzy. Namierzamy przywódcę za pomocą Orlego Wzroku, zeskakujemy na niego i uciekamy, możemy go też zastrzelić.
  9. Misja pokojowa (Forli): Naszym zadaniem jest pozbycie się trzech podwójnych grup strażników. Jedną grupę znajdziemy nisko na dachu na północy, łatwo można ich zabić z góry. Drugą grupę znajdziemy na murach miasta, po linie dostajemy się na sąsiednią basztę. Ostatnia grupa patroluje teren wokół jednego z budynków przy głównej bramie.
  10. Początki spisku (Forli): Mamy zabić trzech spiskowców. Jednego znajdziemy obok katedry, na której jest klatka z gołębiami, chodzi wokół placu, otoczony strażnikami. Wynajmujemy najemników, a kiedy żołnierze będą zajęci, zabijamy cel. Drugi spiskowiec chodzi przy brzegu, na południe od katedry. Czekamy na niego cierpliwie z dala od strażników, kiedy się zbliży, wrzucamy go do bagna. Trzeci cel jest na północy stąd – chodzi po ulicy. Łatwo się go pozbyć, np. z wozu z sianem.
  11. Śmiertelni wrogowie (Forli): Mamy zabić 10 łuczników. Licznik zaczyna odmierzać czas od momentu, gdy zginie pierwszy z nich. Wchodzimy na dach z pierwszym łucznikiem, pozbywamy się kolejno celów ostrzami lub rzucając ich na ziemię, gdzie można ich dobić. Na końcu zabijamy jednocześnie dwóch wrogów.
  12. Mokra robota (Forli): Naszym zadaniem jest zabicie kapitana łodzi. Koniem docieramy na brzeg, a później nurkujemy pod wodą do mniejszych łódek, pozbywamy się straży. Kapitana najlepiej złapać na mostku. Najpierw jednak zabijamy dwóch strażników, wrzucając ich do wody. Kiedy kapitan podejdzie do steru, podchodzimy od tyłu i pozbywamy się go.
  13. Zmarły w drodze (Forli): Łatwa misja, idziemy do celu na dachu, doganiamy go i zabijamy.
  14. W stronę światła (Forli): Udajemy się do latarni na północnym-wschodzie. Musimy ominąć strażników, płyniemy do pomostu z tyłu, wchodzimy na górę i rozprawiamy się z dwoma wrogami. Wspinamy się na szczyt latarni, po drodze zdejmujemy łucznika. Na samej górze zabijamy nasz cel.
  15. Dywersja (Forli): Poza miastem kierujemy się do dużej willi. Na samej górze zabijamy łucznika i namierzamy cel, który wyjdzie z domu na zewnątrz. Pozbywamy się strażników na niższych dachach i jednym skokiem zabijamy cel i jego osobistego strażnika.
  16. Kto sieje wiatr... (Toskania): Cel znajduje się na farmie za miastem. Kiedy zacznie uciekać, doganiamy go na koniu i zabijamy z siodła.
  17. Nie ubrudź rąk (Toskania): Nie możemy użyć broni, zatem jednego strażnika (tego na północy) spychamy z dachu, do drugiego wspinamy się na wysoką wieżę i zrzucamy go w przepaść. Trzeciego strażnika także spychamy z dachu. Żeby pozbyć się ostatniego strażnika, stojącego na rynku wynajmujemy najemników. W końcu uporają się z nim.
  18. Popyt na podaż (Toskania): Musimy śledzić pewnego człowieka, który zaprowadzi nas do szefa gildii. Kiedy dojdzie do spotkania, zabijamy cel z góry i uciekamy.
  19. Pchli targ (Toskania): Najpierw usuwamy z dachów trzech łuczników, a następnie namierzamy ludzi przechadzających się w zakazanej strefie. Skaczemy z dachu do siana i w odpowiednim momencie pozbywamy się przeciwników.
  20. Pionowe cięcie (Toskania): Do zabicia mamy pięciu wrogów, przy czym nie możemy zostać zauważeni. Pierwszy jest na dachu, wspinamy się i po cichu pozbywamy się go. Drugiego można ściągnąć z dachu, po północnej stronie budynku. Trzeci żołnierz jest na pobliskiej wieżyczce. Kiedy będziemy go mieli z głowy, skaczemy do siana, do którego wciągamy czwartego strażnika. Ostatniego celu pozbywamy się, skacząc na niego z dachu. Pozostaje tylko zgubić pościg innych strażników.
  21. Zakaz obozowania (Toskania): Mamy trzy cele za miastem i ograniczony czas. Od południowej klatki z gołębiami docieramy do najbliższej bramy i ruszamy na wschód. Przy obozowisku wchodzimy na dach, tam pozbywamy się żołnierza. Ignorując wrogów, ruszamy dalej. Drugi cel ma sporą obstawę, więc wynajmujemy najemników, namierzamy Orlim Wzrokiem cel i eliminujemy go. Ostatniego celu pozbędziemy się z dachu, trzeba objechać farmę i strażników. Na koniec pozostaje ucieczka.
  22. Widowisko (Toskania): Cel spaceruje po teatrze przy mieście. Omijamy strażników, podchodzimy od północnej strony. Pozbywamy się dwóch strażników, na wyższym i niższym murze. W przesmyku pomiędzy murami wkrótce pojawi się cel w obstawie. Skaczemy na nasz cel z góry, a następnie uciekamy.
  23. Gęstsza niż woda (Wenecja): Musimy śledzić gondoliera – możemy np. płynąć za nim łódką. Kiedy dotrzemy do statków, czekamy na pojawienie się celu. Podpływamy do łodzi, nurkując, wynurzamy się za celem i wciągamy go do wody.
  24. Zero tolerancji (Wenecja): W pewnym miejscu za kobietą ugania się jeden człowiek. Musimy go wyeliminować w taki sposób, żeby pani się nie zorientowała – np. z siana lub studni, obok których przebiegają.
  25. Ostrze w tłumie (Wenecja): Mamy w wyznaczonym czasie pozbyć się po cichu trzech ludzi chodzących po ulicach po wyznaczonych obszarach, należy zakradać się od tyłu. Pierwszy znajduje się w pobliżu kanału, drugi przy mostach – możemy go zlikwidować z pistoletu – ostatni na pobliskiej ulicy, nie powinien sprawić kłopotu.
  26. Szlachetny rabuś (Wenecja): Udajemy się na spotkanie ze złodziejem. Później idziemy za nim na dachy budynków. Pozbywamy się łuczników, zrzucając ich na dół. W końcu na jednym z dachów będzie nasz cel.
  27. Nie do śmiechu (Wenecja): Do zabicia mamy trzech błaznów. Pierwszego wykańczamy ze studni albo podchodzimy bezpośrednio, drugi ma sporą obstawę, ale zacznie uciekać na nasz widok, więc wystarczy go dogonić, trzeci cel zabijamy, uwieszając się na krawędzi nad wodą i z tej pozycji się go pozbywamy.
  28. Popsute przyjęcie (Wenecja): Na wskazanym obszarze namierzamy cel. Śledzimy jednego z gości weselnych, aż dojdzie do strzeżonej bramy. Wdrapujemy się na dach i obserwujemy sytuację. Cel znajduje się pod dachem między kolumnami. Skaczemy do wody, podpływamy, wychodzimy, chowamy się w grupie ludzi i pozbywamy się oponenta.
  29. Fałszywa spuścizna (Wenecja): Cel otaczają żołnierze. Można wynająć najemników, by się nimi zajęli. Kiedy zacznie się bitwa, namierzamy nasz cel i zabijamy go, po czym odchodzimy niepostrzeżenie.
  30. Polowanie na myśliwego (Wenecja): Musimy znaleźć prześladowcę. Namierzamy gońca na placu, zabijamy go i przeszukujemy. Znajdziemy wskazówkę prowadzącą do drugiego celu – jest pod dachem przy sianie. Jest to tylko kukła. Z dachów zeskoczą łowcy nagród, musimy się ich pozbyć.
  • Autor: Wega
  • Data dodania: 12-01-2010
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (16)

2. pilchu133102-09-2010, 09:06dobra robota !
3. makami107-09-2010, 19:45a o co chodzi z tymi kluczami które dostalesz w ostatnim zleceniu zabójstwa za przeszukanie kukiełki
4. makami107-09-2010, 19:46odpowiecie
5. Wega1007-09-2010, 20:37O nic. One do niczego nie służą.
6. Patryk.f24-09-2010, 23:09Na pewno? Bo ciekawie by bylo jakby cos odblokowywaly :P Dalibyscie rady to potwierdzic w Ubi?
7. winyl11-11-2010, 22:31Włócznia niewierności.Szukam tego strażnika i go nie ma na murach.Nie ma żadego strażnika na murach. Nie mogę skończyć tej misji.
8. asasino07-01-2011, 18:30Jak przejść "wspomnienie specjalne" z Forli ? Czy ma ono jakiś związek z fabułą? Lata się tam maszyną i co jeszcze ? Co trzeba zrobić aby je ukonczyc i jaka jest po ukonczeniu go nagroda?
9. Wega1008-01-2011, 13:27To nie jest wspomnienie, które można ukończyć, a jedynie twórcy na życzenie fanów dali im możliwość polatania sobie.
10. Ann30-01-2011, 17:52Potrzebuję pomocy z zadaniem "3.Polityczne samobójstwo (Florencja)". Nigdzie nie mogę znaleźć ani najemników ani złodziei ani kurtyzan! Jak się pozbyć strażników?
11. Julie_106-02-2011, 18:32Najbardziej lubię zlecenia zabójstw :)
12. kondzio1995606-02-2011, 19:08No cóż w końcu to cała esencja asasyna;D
13. Help !22-12-2011, 22:00Help ! nie mogę znaleźć tego ćpuna na murach :(
14. dgbbbb23-03-2012, 21:32Jak pzrejśc misje poboczną "żebracy"
15. bestia666azazyl124-11-2013, 22:03Mam pytanie z innej bajki - jak się już przemieści do drugiego obszaru - nie pamiętam nazwy - z murem i basztami, statuetkami do zebrania (8 szt) i to porobiłem sobie to na jednej z baszt u góry widzę 2 skrzynie - nie idzie do nich dotrzeć w żaden sposób. Na murze z żadnej strony nie ma wypustek prócz jednej beleczki która jednak nie pozwala wdrapać się na górę. Jak ktoś wie jak można je zdobyć to z góry dziękuję bo straciłem na to bardzo dużo czasu orli wzrok też nic nie pomaga.
Kolejna sprawa: w jednej z sal są na planszy wiszą jakieś obrazki, na mapie migają one, gdy stoję przed nimi przy użyciu orlego wzroku podkreślone są na czerwono, ale nie można ich zaznaczyć, zebrać itp. Ktoś wie co z tym trzeba zrobić? ;) A może nie trzeba nic robić, ale wolę się upewnić czy to nie jest jakieś odniesienie do planów o które prosił Da Vinci! Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
16. bestia666azazyl125-11-2013, 04:11sam znalazłem odpowiedzi dotyczy Willa ;) - po prostu SPOILER: /część skarbów można otworzyć dopiero po renowacji konkretnych budynków! a owa tablica służy jak się okazało do rozwieszania kodeksu/ i wszystko jasne wystarczyło tylko poczekać, ale jak zwykle spodziewałem się tam jakiegoś haczyka - jak się okazało na wyrost ;)

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: