Zakon Assassin's Creed


Solucja Assassin's Creed Revelations


Sekwencja 7: Podziemny Świat

Po rozmowie na Wyspie Animusa idź do portalu.

Wspomnienie 1: Ukryte Miasto

100% synchronizacji: nie pozwól, by Cię wykryto.

Dodatkowy warunek jest bardzo łatwy do spełnienia, strażnicy nie będą zwracać na Ciebie uwagi, póki nie zaczniesz robić czegoś naprawdę osobliwego. Dobiegnij do miejsca, gdzie możesz zacząć wspinaczkę do zaznaczonego celu misji, nieco na północ od znacznika. Wyjdź na górę na drewniany pomost i skręć w lewo. Przeskocz na drugą belkę i zacznij się wspinać na skałę. Z półki skalnej skocz w prawo, wyjdź na kolejną półkę i obróć się w lewo. Po belkach dostań się do kolejnego miejsca do wspinaczki. Kiedy nie da się iść dalej w górę, przesuwaj się po krawędzi, aż Ezio przykucnie na punkcie widokowym. Zsynchronizuj (V), by odsłonić mapę i wykonaj skok wiary w siano przed sobą. Idź do zielonego obszaru i włącz Orli Zmysł. Sprawdź, który z ludzi świecących się na złoto jest Twoim celem. Kiedy go znajdziesz, biegnij za nim. Wkrótce załączy się cut-scenka.

Wspomnienie 2: Szpieg, Który Mnie Odrzucił

100% synchronizacji: nie wolno ci nikogo zabić.

Idź do znacznika i podsłuchaj rozmowę. Udaj się do więzienia. Jest to teren strzeżony, ale nie musisz się obawiać – upewnij się, że nie ma w pobliżu strażników i biegnij po schodach na górę. Kiedy dotrzesz do znacznika, podsłuchaj kolejną rozmowę. Dowiesz się, że potrzebujesz klucza, który ma jeden ze strażników. Wróć, skąd przyszedłeś i ruszaj do zielonego obszaru. Orlim Zmysłem zobaczysz ścieżkę, po której szedł strażnik. Dotrzyj do grupki strażników i sprawdź tych, którzy świecą się na złoto. Kiedy zidentyfikujesz cel, podejdź do niego z wciśniętą spacją, by ukraść mu klucz. Szybko opuść to miejsce, zanim strażnik się zorientuje i wracaj do więzienia. Ponieważ na schodach są teraz żołdacy, przejdź dołem i wyjdź po budynkach z lewej strony. Teraz możesz już pobiec – aż do samej klatki nie znajdziesz innych strażników. Uwolnij więźnia.

Wspomnienie 3: Buntownik

Idź do znacznika. Po rozmowie ruszaj po uszkodzonym murze, złap uszkodzoną kolumnę, przesuń się w prawo i zabij pierwszy cel, skacząc na niego z góry. Pobiegnij do następnego i skocz na niego z barierki, pobiegnij dalej i skręć w lewo, wyjdź na platformę, zabij strzelca, podchodząc do niego od tyłu, wyjdź jeszcze wyżej i skocz prosto na ostatni cel. Zostaje Ci teraz wyjść na krzyż i skoczyć prosto na Shahkulu. Po scence pokonaj Shahkulu i jego pomocników. Obejrzyj kolejną cut-scenkę.

Wspomnienie 4: Rozbrojenie

100% synchronizacji: Nie wolno ci odnieść żadnych ran.

Idź do znacznika i obejrzyj scenkę. Zacznij wspinać się w miejscu, gdzie pierwszy raz wdrapywałeś się na punkt widokowy. Tym razem z pierwszej półki skalnej nie wracaj, ale przejdź po linie przy pierwszym znaczniku. Kieruj się w prawo, przeskakuj po belkach i drążkach, zjedź po linie na platformę, po kolejnej serii belek i drążków przeskocz na wiszące skrzynie i idź do znacznika. Po drodze napotkasz kilka grup strażników. Pamiętaj, że nie wolno ci odnieść żadnych ran, więc jeśli nie jesteś dobry w wykonywaniu kontr, wspomagaj się bombami, kiedy zaatakują Cię strażnicy. Jeśli ciężkozbrojny strażnik rozpocznie silny atak, nie możesz go skontrować, musisz odskoczyć. Zabierz materiał ze skrzynki po rozprawieniu się z dwoma pierwszymi grupami strażników i kieruj się do zaznaczonego celu. Po drodze czeka Cię potyczka z kolejnymi grupami. W końcu dotrzesz do świecących drzwi – wykonaj interakcję i obejrzyj cut-scenkę.

Wspomnienie 5: Ostatni z Paleologów

100% synchronizacji: Nie pozwól się zranić.

Obejrzyj scenkę. Zignoruj strażników i goń cel – w razie potrzeby wykorzystaj sztuczkę, jakiej nauczył Cię Yusuf (trzymaj Shift podczas biegu na przeciwnika, by go ominąć). Zobacz scenkę. Nie walcz ze strażnikami, tylko wespnij się na bramę i goń dalej cel. Po kolejnej scence zostaje wyprowadzić dobrze jedną kontrę. Załączy się ostatnia scenka i zdobędziesz ostatni z Kluczy do Masjafu.

Wspomnienie 6: Ucieczka

100% synchronizacji: Nie wolno ci stracić więcej niż połowy punktów życia.

Obejrzyj scenkę. Możesz ze strażnikami walczyć albo od razu biec do wskaźnika. Gdy tam będziesz, załączy się scenka. Musisz teraz wydostać się z miasta. Ruszaj do wyjścia. Orientację w terenie będzie utrudniał Ci dym i systematycznie spadające życie, więc jeśli zależy Ci na 100% synchronizacji, pamiętaj o systematycznym leczeniu. Kiedy wydostaniesz się na zewnątrz, możesz walczyć ze strażnikami, ale równie dobrze możesz dobiec do znacznika i wrócić na statek.

Wspomnienie 7: Zmiana Warty

Eskortuj sojuszników, za każdym razem, kiedy znajdziesz się w pobliżu wrogów, użyj Jabłka. Kiedy zejdziesz od bramy na dół, do drugiego znacznika, wyjdź po drabinie i znów użyj Jabłka. Wróć na dół i kieruj się do następnego znacznika. Obejrzyj scenkę.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 28-11-2011
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (3)

1. Bartolomeo110-12-2011, 21:50Jak wrucić po skończeniu gry do tego miasta
2. AttZ11-12-2011, 23:19W Galacie na prawym końcu jest łódź do Kapadocji. Oznaczona na mapie jak promy między Galatą, a dzielnicą imperialna.
3. UndeadKing06-09-2013, 15:53Swoją drogą ciężkozbrojnych strażników powinno się dać skontrować ciężką bronią. Topór z okutym drzewcem, czy oburęczny miecz powinien bez problemu wytrzymać uderzenie. Druga sprawa to jak to by wytrzymały ręce parującego, ale wiadomo, że Ezio jest silny. Poza tym w połowie kontr on i tak nie blokuje uderzeń, tylko się uchyla.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: