Zakon Assassin's Creed


Solucja Assassin's Creed Revelations


Sekwencja 3: Zgubione i znalezione

Znajdujesz się na Wyspie Animusa. Posłuchaj dialogów i wróć przez portal.

Masz teraz władzę nad północną częścią Dzielnicy Imperialnej. Możesz zacząć wypełniać misje poboczne albo podążać za wątkiem głównym.

Wspomnienie 1: Więzień

100% synchronizacji: Zdobądź klucz, okradając strażnika

Strażnik, którego szukasz, jest niedaleko na wschód od miejsca, gdzie się znajdujesz. Kiedy dotrzesz do obszaru, wskocz do wody i zbliż się od jej strony. Spójrz na schody po prawej, jeśli będą czyste, wyjdź na ścianę przed sobą. Zidentyfikuj Orlim Zmysłem strażnika, którego masz okraść. Możesz do niego podbiec albo zbliżyć się, wtopiony w jakąś grupę. Wskocz z powrotem do wody i wróć do więźnia.

Wspomnienie 2: Hospodar, część 1

100% synchronizacji: Skorzystaj przynajmniej raz z pomocy swoich Asasynów.

Kiedy Twój uczeń powie Ci, co się dzieje, kieruj się do punktu kontrolnego. Zabij sam strażników, których chcesz, ale pamiętaj o wezwaniu Asasynów chociaż raz (T). Wróć do stogu siana i porozmawiaj z uczniem. Idź do człowieka na ławce i włącz Orli Zmysł. Idź do drugiego zielonego obszaru i znów użyj Orlego Zmysłu. Zobaczysz na ziemi dużą plamę krwi. Biegnij za celem i walcz razem ze swoim uczniem.

Uwaga: Od tej pory możesz wysyłać asasynów na misje, ale potrzebujesz ich więcej. Poświęć nieco czasu na zdobywanie Kryjówek Templariuszy, by zdobyć jak najwięcej rekrutów.

Wspomnienie 3: Zlecenia Gildii

Druga część zadania jest prosta – idź do klatki, gdzie zapoznasz się z systemem obrony miast wokół Morza Śródziemnego.

Wspomnienie 4: Tworzenie Ładunków

Wykonuj polecenia z gry – to wszystko. Po scence udaj się do Piri Reisa.

Uwaga: masz teraz dostęp do instrukcji tworzenia bomb, znajdziesz je na ścianach w pracowni Piri Reisa.

Wspomnienie 5: Znajoma Twarz

Wejdź do budynku, by spotkać się z Sofią. Użyj Orlego Zmysłu, by znaleźć ukryte przejście.

Wspomnienie 6: Zbiornik Yerebatan

100% synchronizacji: Nie pozwól, by odkryto twą obecność.

Kiedy dotrzesz do pierwszego obszaru, po którym krążą Templariusze, musisz być ostrożny. Jeśli ruszysz w lewo i zabijesz dwóch strażników, kapitan patrolujący teren powinien zainteresować się zwłokami siedzącego żołdaka. Zabij go i weź klucz do zbiornika. Idź po krokwiach przez skrzynki, by ostrożnie pozbyć się reszty strażników.

W następnym obszarze ze strażnikami zabij dwóch pobliskich żołdaków, zanim opuścisz się na dół. Zabicie strażnika spacerującego na środku zwróci uwagę strażników znajdujących się w oddali. Zabij dwóch przeciwników po prawej, przy bramie, i przebiegnij obok nich, by pozbyć się kopiącego człowieka (ale uważaj na strażnika na wyższym poziomie z lewej). W następnej kolejności powinieneś pozbyć się właśnie tego strażnika, ukrywając się na lewo od skrzyń. Kapitan nie może Cię zobaczyć, ale Ty nie możesz go namierzyć. Wyjdź po schodach na górę. Kiedy Kapitan nie patrzy, namierz go i zabij.

Strażnik pilnujący bramy nie powinien stanowić większego problemu, zabij go i idź do wskaźnika na mapie.

Trzymaj się górnego poziomu tak długo, jak to możliwe, by pozbyć się jak największej ilości Templariuszy, zanim opuścisz się w dół w bezpieczne miejsce.

Wykorzystaj Orli Zmysł, by zlokalizować ukryte drzwi i uzyskać Klucz do Masjafu.

Wspomnienie 7: Quid Pro Quo

Wykonasz to zadanie po opuszczeniu zbiornika i rozmowie z Sofią. Wyjdź z jej sklepu.

Wspomnienie 8: Powiernik Mentora

100% synchronizacji: Ocal wszystkich atakowanych mieszkańców.

Powrót do bazy głównej Asasynów pozwoli na rozpoczęcie wspomnienia Altaira. By zdobyć 100% synchronizacji, musisz zabić wszystkich Templariuszy zaznaczonych czarną kropką na mini-mapie (pojawią się wtedy, kiedy będziesz anonimowy).

Dotrzyj do celu, nie pozwalając się wykryć. Wespnij się po ścianie na prawo od bramy. Zabij strażnika na szczycie i idź w prawo zamiast schodzić w dół. Zabij strażnika i wyjdź po ścianie na końcu przejścia, ruszaj dalej. Złap za drążek na końcu, by dotrzeć nad Kapitana. Zabij go z powietrza.

Wspomnienie 9: Cygańskie Przekleństwo

100% synchronizacji: Zatruj wszystkie cele, pozostając wmieszanym w grupę Cyganów.

Upewnij się, że masz dość trucizny. Idź do znacznika i wynajmij grupę Cyganów. Wykorzystaj ich jako ruchomą kryjówkę. Kiedy dotrzesz do celu, namierz strażnika i wystrzel zatrutą strzałkę w jego kierunku. Kiedy inny strażnik podniesie skrzynię, idź za nim, aż się zatrzyma, i znów zdejmij go trucizną. To samo powtórz z trzecim strażnikiem. Weź skrzynkę i wróć do obozu Cyganów.

Wspomnienie 10: Hospodar, część 2

100% synchronizacji: Nie pozwól, by cię zauważono podczas poszukiwania więźniów.

Musisz wykazać się sprytem. Wynajmij Złodziei na dachu i wykorzystaj ich, by zwabili strażników pilnujących pierwszego Asasyna. Potem warto wykorzystać bomby, by zwabić strażników w jedno miejsce i zabić ich wszystkich naraz. Kiedy wykonasz misję, wróć do głównej siedziby Asasynów. Ścigaj Hospodara, póki nie zabiją go Twoi uczniowie.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 28-11-2011
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (4)

1. (usunięty)06-01-2012, 15:38jak dla mnie mogli cos lepszego wymyslec z hospodarem o.O jakas walka czy cos a tak to troche za szybko minelo za szybko zapomne te konfrontacje, malo punktow kulminacyjnych itd
2. assasyn22299112-01-2012, 15:43debil
3. daw29-05-2012, 14:20Fajny Assassin's Creed Revelations.
4. blublub07-04-2017, 14:22Czy ktoś wie dlaczego nie mogę wysłać ucznia do Bursy? Przechodzę Hospodara 1, walczę z uczniem, ten mnie później podprowadza do ściany. Wchodzę w menu misji i lista wyboru jest pusta - nie mam kogo wysłać (Mały książę).

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza