Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed 2 - solucja


Solucja Assassin's Creed II

DNA sekwencja 08: Potrzeba matką wynalazku

Ciągnie swój do swego – Wenecja

Ta misja zaczyna się w centrum miasta. Para konspiratorów spotyka się i zaczyna odchodzić. Oczywiście, musisz ich śledzić, ale nie możesz wzbudzać ich podejrzeń. Trzymaj się wystarczająco blisko, by nie stracić ich z oczu, ale nie biegaj i nie rób niczego w trybie wysokiej aktywności (high profile). Jeśli natkniesz się na strażnika, spróbuj innej trasy. Jeśli zaczniesz walczyć, prawdopodobnie nie zaliczysz misji.

Od czasu do czasu ci, których śledzisz, będą się zatrzymywać i rozglądać się wokół. Ukrywaj się albo po prostu zwiększ dystans, by Cię nie podejrzewali. Jeśli w pobliżu jest grupa kurtyzan, wynajmij je, by Cię cały czas kryły. Kurtyzany są również przydatne, gdy konspiratorzy mijają linię strażników blokujących ścieżkę. Wyślij je, by odwróciły uwagę straży, by przejść niepostrzeżenie.

Para ludzi, którą śledzisz, wchodzi na dużą, otwartą przestrzeń i spotyka się z większą ilością konspiratorów. Po cut-scence ta sama zasada – idź za nimi, lecz nie daj się rozpoznać. Prawdopodobnie wynajmiesz każdą grupę kurtyzan, jakie będziesz mijać, będziesz je musiał zostawiać a przez to stracisz ochronę. Na szczęście nie kosztują dużo, w tym momencie gry bez kłopotu Cię na nie stać. W końcu dotrzesz do doku, gdzie cut-scenka kończy misję.

Jeśli nie uda się za pierwszym razem… - Wenecja

Znajdź Rosę i Antonio, będziesz musiał pochodzić wokół Książęcego Pałacu (Palazzo Ducale), by znaleźć sposób na infiltrację budynku. Zaprowadź Antonio do pierwszego znacznika na mapie i porozmawiaj z nim krótko. Pojawi się nowy znacznik.

Zmierzaj do drugiego znacznika, a następnie trzeciego, na południowym wschodzie. Uwaga, budynek jest otoczony zabronioną strefą, więc obejdź go dookoła. Trzeci znacznik jest na wysokiej wieży, na którą się musisz wspiąć. Nie jest to trudne, ale zejście na dół może sprawić kłopoty, o ile nie wykonasz skoku wiary z północnej krawędzi.

Po skoku wiary, czekaj aż Antonio Cię dogoni – boi się wysokości i nie skoczy za Tobą. Musisz teraz dostać się do północnego końca Pałacu, by znaleźć czwarty wskaźnik. Znów uważaj na zakazaną strefę, kiedy będziesz zmierzał ku zachodniej części Pałacu. Kiedy dotrzesz do znacznika, Antonio zasugeruje, żebyś znalazł odpowiednią drogę na szczyt budynku.

Piąty wskaźnik zaprowadzi Cię na szczyt Pałacu. Wespnij się po północnej stronie budynku, używając rusztowań, by zapełnić luki między kolejnymi miejscami, których możesz się chwycić. Kiedy dotrzesz na szczyt, dotrzyj do wskaźnika na mapie. Nie ma łuczników, więc się nie martw, po prostu dotrzyj do celu, by zakończyć misję.

Nie ma zysku bez ryzyka – Wenecja

Znajdź nowy sklep Leonarda w Wenecji i złóż mu wizytę. On i Ezio pójdą na dach budynku, by przetestować maszynę latającą Leonarda. Po cut-scence będziesz mógł przez chwilę polatać. Naprawdę nie musisz nic robić, jeśli wylądujesz lub się rozbijesz, misja się kończy.

Dobry początek to połowa sukcesu – Wenecja

Jest cztery rejony w mieście, wszystkie na wschód od Twojego aktualnego położenia, które wymagają wyczyszczenia. Idź do tych czterech lokacji i zabij ciężkozbrojnych (świecą złotym blaskiem, jeśli użyjesz orlego wzroku). Każdy z tych obszarów ma także zwykłych strażników, ale nie musisz ich zabijać. W najbliższym obszarze znajdziesz dwóch Brute na moście. Podejdź do nich ostrożnie, a będziesz mógł ich zabić bez robienia zamieszania.

Następna lokacja wymagająca czyszczenia to statek na rzece przepływającej przez miasto. Statek to także zakazana strefa, więc nie możesz po prostu na niego wejść. Możesz dostać się na pokład z wody, wspinając się po burcie, zaglądając przez nią i upewniając się, że nikt się na Ciebie nie patrzy. Pokład patroluje dwóch ciężkozbrojnych, łatwo możesz się do nich podkraść i zaliczyć kolejne podwójne zabójstwo.

Dwie ostatnie lokacje są bardzo blisko siebie, na każdej zaznaczonych jest kilku wrogów. Na południu dwóch ciężkozbrojnych stoi po przeciwnych stronach przejścia przy rzece. Możesz czekać w wodzie, zwisając z krawędzi przejścia i czekając na każdego ze strażników, aż się zbliżą, by dokonać zabójstwa z krawędzi. Uważaj, są małe zakazane strefy na mapie, jeśli przepłyniesz ich granice, mniejszy strażnik na przejściu Cię zauważy.

Na północy grupa, którą masz zabić, to trzech łuczników na dachach. Podkradnięcie się do nich nie jest łatwe, ze względu na sposób, w jaki są rozmieszczeni, ale to tylko łucznicy, więc nie ma powodu, by się specjalnie starać. Po prostu się ich pozbądź, kiedy będą martwi, misja się kończy.

Sięgnąć nieba – Wenecja

Natychmiast wciśnij pauzę i sprawdź mapę, kiedy zaczniesz lecieć. Zobaczysz lokalizację wszystkich ognisk w mieście, jak również cel daleko, daleko na południowym wschodzie. Jeśli polecisz prosto na pałac, nie zdołasz utrzymać wystarczającej wysokości, by dostać się do fortecy. Zamiast tego leć za ogniskami, które prowadzą Cię na wschód, później na północ, zanim ostatecznie skręcą na południe w kierunku pałacu.

W grze dostaniesz instrukcję, by kopać łuczników, ale najlepiej to zupełnie zignorować. Nie ma powodu, by to robić, poza zdobyciem Achievementu. Na początku lotu są dwie rozbieżne ścieżki ognisk – trzymaj się tych najbardziej na północ, a będziesz poza zasięgiem łuczników. Spróbuj dostać się w zasięg każdego powietrznego wznoszącego strumienia, możesz nie mieć wystarczająco małej wysokości, by przelecieć nad ogniem bez efektu wznoszenia, ale to ważne, by zbliżyć się do każdego ogniska, by lecieć wyżej.

Jest spora przerwa między ogniskami w północnej części trasy i stracisz sporo wysokości. Następne ognisko jest na pokładzie łodzi daleko, daleko w dole. Musisz je wykorzystać, albo nie będziesz mógł kontynuować. Od tej pory już będzie łatwo, pilnuj tylko mapki, by nie przegapić swojego celu na dachu Pałacu.

Z dachu pałacu dostań się do środka i zabij cel. Z punktu lądowania możesz użyć orlego wzroku i zlokalizować cel w północnej części, na otwartym terenie kilka pięter niżej. By się tam dostać, będziesz musiał obiec budynek dookoła, najpierw na południe, później na wschód, by dostać się bliżej celu. Na dachu stoją trzej łucznicy, przy odrobinie cierpliwości pozbędziesz się ich po cichu.

Po osiągnięciu północno-wschodniej części dachu, zacznij wspinać się po białej północnej ścianie. Możesz zupełnie uniknąć wykrycia przez wspięcie się, a następnie zejście do białego znacznika poniżej. Po osiągnięciu znacznika rozpocznie się cut-scenka.

Po cut-scence wybiegnij z pomieszczenia przez przejście i wyjdź do hallu. Stamtąd możesz bezpiecznie skoczyć z krawędzi, by osiągnąć poziom parteru Pałacu. Tu znajdziesz swój cel do zabicia, szybko uciekający. Zabij go.

Ostatnim zadaniem przed Tobą jest opuszczenie pałacu i zgubienie pościgu. Wybiegnij z budynku przez południowe wyjście i skocz do rzeki. Możesz zanurkować pod wodę, by zniknąć z oczu strażnikom i szybko ich zgubić, co zakończy misję.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 09-12-2009
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (1)

1. Desmond24A29-03-2012, 10:16Dzięki nie mogłem przejść misji Sięgnąć Nieba próbowałem na 5 sposobów ale żaden nie skutkował, spróbowałem tym sposobem co pisze powyżej i zadziałało

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: