Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed 2 - solucja


Solucja Assassin's Creed II

DNA sekwencja 07: Kupiec wenecki

Początek – Wenecja

Wskocz na pokład statku za Leonardo i dotrzyj do punktu kontrolnego, by powrócić do czasów współczesnych. Idź za Lucy na dół do magazynu, gdzie przygotowała dla Ciebie zadanie.

Jest cztery przełączniki na otaczających ścianach, które musisz aktywować. Włącz orli wzrok i zaświecą na czerwono – dwa na ścianie przy pomoście poziom wyżej i dwa na niższym poziomie. Kiedy skończysz, znajdź Lucy, a zaprowadzi Cię z powrotem do pomieszczenia z Animusem.

Po cut-scence, przeniesiesz się w ciało Altaira do Akki. Idź ulicą i nie przejmuj się strażnikami. Gdy dojdziesz do bram zamku, zobaczysz pewną osobę, która zacznie przed Tobą uciekać.

Namierz tę osobę i biegnij za nią, ale nie przejmuj się, jeśli zostaniesz w tyle. Jeśli ta osoba odbiegnie zbyt daleko, aktywuj orli wzrok, by dostrzec złotą poświatę i kontynuować pościg. Zostaniesz poprowadzony przez dachy budynków aż dotrzesz do murów otaczających miasto.

Wespnij się na wieżę na końcu muru, kiedy znajdziesz się na szczycie, zacznie się cut-scenka. Na koniec wykonaj skok wiary z wieży, a zostaniesz przeniesiony w czasy współczesne. Idź do Animusa i wróć do renesansowych Włoch.

Kiedy dotrzesz do małego balkoniku w połowie drogi na szczyt wieży, wespnij się na górę i stań dokładnie pod belką. Pozostawiając gałkę analogową w neutralnym położeniu, przytrzymaj przycisk „high profile” i kliknij „skok”. Altair powinien podskoczyć i złapać belkę.

Benvenuto – Wenecja

Zacznij od rozmowy z Leonardem. Przyjdzie pewien człowiek i oprowadzi Ciebie i Leonardo po Wenecji, pokazując pewne atrakcje. Przerywa wam cut-scenka. W ostatniej scence bądź gotów, by przycisnąć przycisk, by uściskać da Vinci.

Zostanie po tym blizna – Wenecja

Punkt początkowy tej misji znajduje się w pobliżu bardzo dobrze strzeżonego obszaru. Uważaj, jeśli podejdziesz ze złej strony, będziesz musiał zmierzyć się z najróżniejszymi wrogami. Gdy misja się rozpocznie, idź za Rosą, biegającą wkoło, szukającą swojego celu. Pojawią się strażnicy do zabicia. Rób, co w Twojej mocy, by chronić Rosę.

Rosa zdaje się, nie wie dokąd iść, więc przygotuj się na dużo biegania i dużo walki ze strażą. W końcu Rosa przewróci się na kolana, niezdolna iść dalej. Idź do niej i podnieś ją, by ją nieść. Pojawi się znacznik na mapie, dostań się tam szybko. Jeśli będziesz ścigany, wynajmij grupę najemników, by odwrócili uwagę strażników.

Po dotarciu do znacznika, Rosa i jej kolega wyruszają gondolą, a Ty musisz ich chronić przed łucznikami z budynków przy rzece. Natychmiast przekrocz rzekę, przeskakując po drążkach w kierunku południowo-wschodnim i zabij najbliższego łucznika. By szybko go zabić, zrzuć go do wody – w przeciwieństwie do Ciebie, strażnicy nie potrafią pływać.

Idź wzdłuż rzeki, wyprzedzając gondolę, byś mógł zająć się łucznikami, zanim będą mieli szansę strzelać do Twoich osłabionych przyjaciół. Szukaj na mapie czerwonych punktów po obu stronach rzeki, byś wiedział, gdzie się spodziewać straży.

W końcu podróż gondolą się kończy. Kiedy kolega Rosy wyjdzie z łodzi, podnieś Rosę i zanieś ją na stół do małego, ukrytego obszaru. Misja zakończona.

Pałac / Sprzątanie domu – Wenecja

Porozmawiaj z Antonio, szefem gildii złodziei. Na początku pojawi się cut-scenka i zsynchronizowanie pamięci, przy czym nie musisz nic robić. Jeszcze raz z nim porozmawiaj. Dostaniesz misję zidentyfikowania i zabicia kilku zdrajców. Najbliższy zdrajca jest na północ od Ciebie, więc udaj się do zielonego obszaru na mapie.

Użyj orlego wzroku, by zlokalizować zdrajcę – świeci na złoto. Jest na jednej z największych łodzi, przy dokach na północy. Jeśli podpłyniesz do łodzi, jego strażnicy wszczną alarm i uniemożliwią ciche zabójstwo. Jeśli zanurkujesz, możesz popłynąć wzdłuż południowego skraju łódki i złapać za jej bok, nie zostaniesz tam zauważony.

Wespnij się na tylny, lewy skraj łodzi, powyżej kotwicy zwisającej z boku. Cel będzie przechadzał się po łodzi i od czasu do czasu zatrzyma się tam. Namierz zdrajcę i dokonaj zabójstwa z ukrycia, ściągając go szybko i cicho wrzucając do wody. Zostaje jeszcze dwóch zdrajców.

Następny najbliższy cel znajduje się na wschodzie i nieco na południu. Idź tam, używając orlego wzroku na dachach, by go zauważyć – cel również spaceruje w kółko po dachu. Kiedy na Ciebie nie patrzy, ustaw się na krawędzi budynku i czekaj, aż podejdzie. Możesz dokonać kolejnego zabójstwa bez robienia dramatu.

Trzeci cel znajdziesz wzdłuż pólnocno-wschodniej granicy miasta. Ma długą i skomplikowaną trasę patrolowania, za każdym razem przechodzi przy granicy wody. Kiedy nie ma go w pobliżu, skocz do wody, następnie zawiśnij na skraju na poziomie ulicy. Poczekaj, aż wróg zawróci, namierz go i dokonaj zabójstwa z ukrycia.

Ucieczka – Wenecja

Ugo, gość z tej misji, stoi na dachu w centrum miasta. Prosi Cię o uwolnienie kilku więźniów przetrzymywanych w różnych miejscach w mieście. Najbliższa grupa jest na północ od Ciebie. Idź tam, uważając na strażników stojących w alejkach otaczających prowizoryczne cele więzienne.

Rozglądnij się po obszarze z dachu, by uniknąć przyciągnięcia niechcianej uwagi. Kiedy zbliżysz się do niewielkiej klatki, rozpocznie się dialog między strażnikami. Czekaj tam, aż większość strażników odejdzie, zostawiając pojedynczego żołnierza. Możesz zeskoczyć i go zabić, a następnie otworzyć drzwi klatki, spodziewaj się jednak, że strażnicy będący w pobliżu Cię wówczas zaatakują.

Pobij wrogów, a następnie wróć na dachy, z uwolnionym z więzów człowiekiem. Są oni złodziejami, więc mogą za Tobą biegać, kiedy skaczesz po dachach. Wróć do Ugo, który powinien być na południe od Ciebie. Odprowadź więźnia i możesz iść szukać kolejnych schwytanych.

Następni więźniowie, którzy są na południu, są jeszcze pod mniej ścisłą kontrolą. Znów użyj dachów i oczyść sobie drogę, zabijając łuczników, którą możesz użyć jako drogi powrotnej. Więźniowie są na dole na dziedzińcu, z jednym strażnikiem pilnującym ich celi.

Cicho zeskocz na dół na dachy ich klatek, namierz strażnika i dokonaj szybkiego zabójstwa. Powinieneś przejść nieusłyszany, co pozwoli Ci uwolnić więźniów, zabrać ich na dachy i odprowadzić do Ugo. Unikaj wody, gdyż więźniowie zginą, jeśli w nią wpadną.

Małpie sztuczki – Wenecja

Porozmawiaj z Rosą, która nauczy Cię nowej umiejętności, która pomoże Ci się lepiej wspinać. Zawiśnij na ścianie pod rusztowaniem i wykonaj duży skok w górę. Kiedy będziesz w najwyższym położeniu, naciśnij przycisk chwytu, by złapać się krawędzi, ubezpieczając wysokość swojego skoku. Powtórz to kilka razy, by dostać się na górę rusztowania i zakończyć misję.

Susy i skoki – Wenecja

Spotkaj się z Rosą przed Frari, wysoką wieżą w centrum miasta. Wyzwie Cię, byś użył swoich nowych umiejętności wspinaczki, by dostać się na szczyt wieży. Masz na to ograniczony czas, lecz spokojnie powinno Ci go wystarczyć.

Zacznij się wspinać. Nie musisz używać nowej umiejętności przez większość wspinaczki, ale to nie zaszkodzi. Kiedy osiągniesz pierwszy poziom dachów, zacznij wspinać się po wieży. Tam nie przejdziesz dalej, bez wspinaczki z wyskokiem. Dostań się na samą górę, zsynchronizuj i wykonaj skok wiary, by powrócić na poziom ulicy. Porozmawiaj z Rosą i zakończ misję.

Szata zdobi człowieka – Wenecja

Porozmawiaj z człowiekiem w dokach, a poprosi cię o splądrowanie trzech skrzyń zawierających przebrania. Skrzynie pojawiają się na Twojej mapce i są zupełnie blisko. Udaj się ku skrzyni na południu. Strażnicy patrzą na wschód, ale możesz wskoczyć do rzeki w zachodniej części, zajść ich od tyłu i niepostrzeżenie splądrować skrzynię. Skrzynia jest w małej niszy dostępnej zarówno od strony ulicy, jak i od strony rzeki.

Na wschodzie druga grupa strażników otaczająca następną skrzynię nie jest tak łatwa do obejścia. Skrzynia leży przy ścianie Frari, a strażnicy otaczają ją ciasno, nie dając Ci miejsca na prześlizgnięcie się. Na północ od skrzyni jest jednak grupa złodziei, których możesz wynająć, by odwrócili uwagę strażników. Kiedy straż pobiegnie za złodziejami, splądruj skrzynię.

Ostatnia skrzynia jest umieszczona na skraju zakazanej strefy, co oznacza, że jeśli się zbliżysz, automatycznie staniesz się celem otaczających strażników, nieważne jak podejrzane czy zwyczajne są Twoje czynności. Na szczęście skrzynia jest zlokalizowana na zewnątrz tej strefy, ale musisz odciągnąć uwagę strażników. Wynajmij kolejną grupę złodziei i naślij ich na strażników, następnie wśliźnij się, by przeszukać skrzynię, pamiętając o warunkach ograniczonej strefy.

W ostatniej części misji, ukradnij małą łódź wiosłową. Jest w doku po drugiej stronie zakazanej strefy. Wejdź na dach budynku, by uniknąć wszczęcia alarmu w zakazanej strefie, a potem wskocz do łodzi. Dopłyń do celu, wiosłując, by zakończyć misję.

Wszystko ma swój koniec – Wenecja

Odwiedź Antonio i przygotuj się na quick time event podczas cut-scenki pojawiającej się po zaakceptowaniu misji. Pierwszym zadaniem jest zabić pięciu łuczników otaczających budynek, gdzie kryje się Emilio. Wyjdź na dachy i zlokalizuj strażników. Kiedy będziesz blisko, nie pozwól, by uciekli. Zabij ich wszystkich.

Pojawi się żółty znacznik na mapie, prowadzi Cię do Antonio, gdy wszyscy łucznicy zostaną zabici. Porozmawiaj z nim, zleci Ci ostatnią część zadania – zabić Emilio. Idź na wschód w kierunku budynku, w którym Emilio stacjonuje i wynajmij grupę złodziei po drodze. Możesz ich wykorzystać do odwrócenia uwagi strażników zamkniętej posesji.

Kiedy przejdziesz już przez bramę na zamknięty teren, zacznij się wspinać na szczyt budynku. Będziesz musiał często używać zdolności wspinaczki z wyskokiem, szukaj do tego okazji. Gdy dotrzesz na szczyt budynku, zacznie się scenka ukazująca Emilio na niższych piętrach.

Zajmij się pobliskimi łucznikami i zeskocz na dół na jeden z górnych poziomów budynku na południowej stronie. Zabij strażnika, który tam jest.

Z południowej platformy kieruj się na wschód, stamtąd zobaczysz hol ze schodami, po których kroczy Emilio. Poczekaj, aż się zbliży, a później szybko wybiegnij i go zabij. Rozpocznie się cut-scenka, po której będziesz musiał jedynie porozmawiać z Rosą, by zakończyć misję.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 09-12-2009
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (10)

1. Jędru$04-10-2011, 17:21Mam pewien problem.Chodzi o to że gdy jestem Altairem w Akkce to nie daję rady wspiąć się na wieżę.Na początku idzie dobrze ale potem gdy jestem na małym "balkoniku'' nie daję rady się wspiąć na belkę.Próbowałem wszystkich opcji ale żadna nie skutkuje ;/.Gra jest świetna ale tej misji nie mogę przejść :/Pozdrawiam
2. Jędru$04-10-2011, 17:24Jbc to grę ma w wersji PC
3. ITAS15-11-2011, 09:46Mam ten sam problem jeśli ktoś potrafi pomóc moje gg 10264841
4. Kula22-11-2011, 15:23Jesli Gracie na PC to poprostu przy skoku z balkoniku na belkę wcisnijcie shift(chwyt) wtedy Altair zlapie sie belki
5. Alanick24-11-2011, 19:27Musicie wejść na balustrade balkonu (lewą lub prawą) wbiec na ścianę i nacisnąć przycisk skoku czyli "X" oraz nacisnąć lewy "drążek" na padzie i wskoczycie na belkę :)
6. Cezar09-12-2011, 20:02Wystarczy wejść na balustradę zaraz pod końcem belki i nacisnąć spację a zaraz po niej shift, ewentualnie samą spację:P.S Sam się z tym męczyłem ;D
7. ciha08-01-2013, 21:00Ni tak ni tak nie mogę wskoczyć na tą durną belkę. Nawet gdy lampa przestała na niej dyndać, bo za bardzo ją trącałam d:
8. mistrz assasynów03-02-2013, 12:19. ciha. wystarczy ze będziesz pod belką naciśnij prawy przycisk myszy+spacja.
9. Friska02-05-2013, 21:54Wiem jak rozwiązać problem z Alairem : a więc jesteś na balkoniku to wejdź na ściane wsiśnij szybko spacje i wybierz kierunek na który chcesz skoczyć :3 i problem rozwiązany ;3
10. Friska02-05-2013, 21:55Jak macie problem z tym to zobaczcie :D :D :D Pozdro dla wszystkich :D

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: