Zakon Assassin's Creed


Solucja Porwanie Leonardo da Vinci

Łut Szczęścia

Pełna synchronizacja: W trakcie trwania misji poziom zdrowia nie może spaść poniżej 4 punktów.

Wejdź do pracowni i porozmawiaj z Leonardo. Idź do Gildii Złodziei, wejdź do środka i podejdź do Salai, by z nim porozmawiać. Wyjdź na zewnątrz. Zostaniesz zaatakowany. Twoje zdrowie nie może spaść poniżej czterech kwadratów, dodatkowo musisz chronić Salai, więc zabij przeciwników korzystając z serii zabójstw, możesz też wezwać swoich asasynów do pomocy. Po walce przeszukaj ciała, znajdziesz przy nich materiały, które mogą Ci się przydać do zadań sklepów – Hermetyści, podobnie jak bandyci, mają przy sobie cenne rzeczy. Wezwij konia i ruszaj do znacznika. Po drodze zostaniesz jeszcze kilkakrotnie zaatakowany. Nie żałuj sobie lekarstw. Gdy dotrzesz do zielonego znacznika, biegnij za Salai. Po drodze powinieneś móc ominąć kolejne grupy Hermetystów, chociaż może przyjdzie Ci zabić jeszcze kilku. Jeśli zobaczysz, że Cię obserwują, nie biegnij – odejdź z ich zasięgu wzroku. Na końcu porozmawiaj z Salai.


Uciekinier

Pełna synchronizacja: Nikogo nie zabijaj.

Nie możesz nikogo zabić – nie będzie to trudne. Idź w lewo i przeskocz przy murze po dwóch belkach do siana. Wyjdź z kryjówki i wespnij się po murze. Skocz w prawo na belkę, dalej na wiszącą platformę i wejdź przez otwór do stajni. Idź w lewo i skocz na wiszące kółko, by dostać się na belki. Przeskakuj po nich i idź w prawo do platformy, stamtąd belka, pręt – i do siana. Strażnicy rozejdą się w przeciwne kierunki, więc spokojnie opuść kryjówkę. Wyjdź na mur po przeciwnej stronie – z lewej na platformie znajdziesz skrzynkę, z prawej – punkt kontrolny. Skocz na słup i wiszące kółko, by dostać się na platformę na końcu stajni. Skręć w prawo, przeskocz na ostatnią platformę na południowej ścianie, skocz na regał z beczkami. Kolejna dziura przed tobą, kolejny regał. Przejdź w prawo – kolejna dziura. Na dole zobaczysz skrzynkę – możesz po nią zejść albo od razu skoczyć na belki. Skręć w lewo i skacz po nich, na zakręcie w prawo załączy się scenka. Skocz przed siebie i idź na pomost z desek. Znajdziesz się na balkonie. Skocz na pręt i na półkę z beczkami, zejdź na dół. Skręć w lewo do przejścia i znów w lewo, do zamontowanego na ścianie koła. Złap go i skocz do tyłu na platformę (PPM+Spacja), przeskocz na platformy z południowej strony, w lewo na wystającą belkę, z której doskoczysz do uszkodzonego muru. Opuść się za strażnikami (Shift) i idź przez przejście. Na wprost od drzwi wespnij się na skrzynie i skocz do tyłu na belkę. Teraz kieruj się na południe po belkach i platformach. Za kratami znajdziesz kolejną skrzynię. Zabierz skarb i z balkonu przeskocz na belkę, skręć w prawo i doskocz po następnej belce do uszkodzonego muru. Przesuwaj się w lewo, wespnij po cegłach i skocz w tył, by znaleźć się po drugiej stronie łuku. Przesuwaj się w prawo, aż znajdziesz się na zewnętrznej stronie muru. Skocz w tył.

Jesteś teraz w ogrodach przez pałacem. Skacz po belkach na zachód, na fontannę, pręt i wyląduj na ziemi. Po lewej będzie podwyższenie, z którego wespniesz się na łukowate przegrody. Przeskakuj na południe po nich, aż znajdziesz się po drugiej stronie. Przejdź za plecami strażnika siedzącego na fontannie (nie biegnij, by nie przyciągnąć uwagi strażników strzegących wejścia – jeśli będziesz po prostu szedł, wskaźnik wykrycia będzie rósł znacznie wolniej, zdążysz się skryć za żywopłotem z drugiej strony. Po lewej będzie skrzynka, po prawej Twój cel – otwarte okno.

Obejrzyj scenkę - rozpocznie się misja na czas. Pamiętaj, że dla pełnej synchronizacji nie możesz nikogo zabić (zresztą nie ma czasu na walkę). Pomocne mogą okazać się bomby dymne, chociaż powinieneś poradzić sobie także bez nich. Ruszą na Ciebie strażnicy – biegnij ku nim i wydostań się na dziedziniec drzwiami po prawej. Wybiegnij na schody po drugiej stronie, skręć w lewo i po belkach dostań się do wejścia do pałacu na piętrze. Po prawej przy łóżku znajdziesz skrzynkę do splądrowania, po lewej – drogę do wolności. Dobiegnij do końca i skręć w lewo, by po żyrandolu dostać się na drugą stronę pomieszczenia, znów w lewo przez otwarte drzwi w kolejnej komnacie i naprzód – znajdziesz się na balkonie poza zasięgiem straży. Opuści się też drabinka – na wszelki wypadek. Wespnij się po drewnianej konstrukcji i skocz do tyłu na belkę, idź po linkach i skocz na mur z drugiej strony. Przesuwaj się w prawo, skocz na balkon, skręć w prawo, przejdź po linkach na balkon po drugiej stronie, teraz w lewo na belkę, pręt, okno, skocz w lewo na ostatni balkon, wyjdź na górę i prosto przed siebie. Wykonaj skok wiary w stóg siana. Koniec misji.


Memento Mori

Pełna Synchronizacja: W trakcie śledzenia celu nie korzystaj z dachów.

Wejdź w znacznik. Zacznie się misja ze śledzeniem celu. Idź zatem za nim, trzymając się w bezpiecznej odległości. Bądź zawsze gotów skryć się za rogiem lub w tłumie. Nie biegnij, to przyciąga uwagę. Jeśli zaatakują Cię Hermetyści, pozbądź się ich. Cel będzie przechodził obok strażników – wybierz alternatywną trasę. Masz aż 30 sekund, w ciągu których Twój cel może być poza zasięgiem wzroku, powinno spokojnie wystarczyć, by obejść budynki. W końcu załączy się scenka, po której czeka Cię pościg za celem. Możesz go łatwo zdjąć z kuszy lub pistoletu. Przejdź do znacznika – koniec misji.


Bon Voyage

Pełna Synchronizacja: Nie pozwól, by wyznawcy wykryli twoją obecność.

Zapukaj do drzwi willi i porozmawiaj z kobietą. Ruszaj do portu, najlepiej po dachach, w ten sposób łatwo unikniesz Hermetystów. Gdy dotrzesz do zielonego obszaru, włącz Orli Wzrok – kupiec będzie w pobliżu wejścia do kanałów. Pobij jego ochroniarzy i spraw mu lanie pięściami – nic prostszego. Skocz do wody i podpłyń do statku – niestety, strzegą go Hermetyści, a Ty nie możesz dać się zauważyć. Wejdź na rufę statku i ściągnij pierwszego Hermetystę z krawędzi. Pozostałych najłatwiej będzie się pozbyć wzywając Asasynów. Kiedy Hermetyści zginą, zabierz obraz z dziobu statku.


Zaproszenie za Pięć Dwunasta

Pełna synchronizacja: Postaraj się, by strażnicy nie znaleźli żadnych ciał w zamkniętej strefie.

Porozmawiaj z kurtyzanami i ruszaj do kolejnej grupy zaznaczonej na mapie na niebiesko. Twoim zadaniem jest dostać się do skrzyni w strzeżonej strefie. Skocz do wody i zabij spacerujących po pomostach strażników, ściągając ich z krawędzi. Wejdź po murze i zabij strażnika, ciało wrzuć do wody. Wynajmij kurtyzany i odciągnij uwagę żołdaków stojących przy skrzyni. Otwórz ją – niestety, będziesz musiał ścigać posłańca. Biegnij, omijając ludzi lub roztrącając ich (PPM+Shift), powal posłańca (Shift) i zniknij z pola widzenia straży.


Sprawa Ezio Auditore

Pełna Synchronizacja: Nie posługuj się żadnym rodzajem broni dystansowej.

Porozmawiaj z kurtyzanami i obejrzyj scenkę. Obejdź zamek z lewej strony, Omiń strażników, trzymając się jak najdalej od obrazów – są piekielnie drażliwi (najlepiej chodzić od jednej grupy ludzi do drugiej). Zlokalizuj obraz do zaznaczenia Orlim Wzrokiem, wybierz truciznę i zatruj strażnika, który stoi najbliżej niego. Kiedy ten będzie szalał, a inni skupią na nim uwagę, podejdź do obrazu i przytrzymaj Shift.

Idź do wejścia do zamku – znajduje się na poziomie gruntu, po drugiej stronie jak zielony znacznik. Wmieszaj się w kardynałów, wejdź w korytarz po lewej. Skręć w prawo, w pomieszczeniu z sianem wyjdź po beczkach na ścianę z prawej strony stogu, wyjdź przez dziurę na górę, zabij po cichu Brutala Ukrytym Ostrzem (pamiętaj, żeby nie biegać). Skręć w lewo, ale uważaj na strażnika. Poczekaj za rogiem z lewej strony i zrób użytek z Ukrytego Ostrza, gdy ten znajdzie się w zasięgu wzroku. Teraz na górę po schodach – przyklej się do ściany z prawej, gdy zza rogu wyjdzie strażnik, zabij go. Wyjdź jeszcze wyżej, w korytarzu z dywanem skręć w lewo, znajdziesz otwarte drzwi. Wyjdź po schodach na górę – w pomieszczeniu z obrazem będzie strażnik, więc poczekaj, aż odwróci się plecami, podejdź po cichu (nie biegnij) i wbij mu Ostrze w plecy. Aktywuj Orli Wzrok i oznacz malowidło. Wróć drogą, którą przyszedłeś. Teraz strażnicy mogą Cię wykryć, więc walcz z nimi w swój ulubiony sposób (pamiętaj tylko o tym, że nie wolno Ci używać broni dystansowej). Gdy opuścisz zamek, skręć w prawo, wyjdź po schodach i skorzystaj z drabiny, by dostać się na blanki. Przejdź w prawo, wyjdź na mur i skocz do wody. Koniec misji.


Kod Leonarda

Pełna Synchronizacja: Odkryj położenie katakumb w czasie nie dłuższym niż 5 minut.

Wejdź do pracowni Leonarda. Od momentu zaakceptowania misji masz 5 minut – wystarczająco dużo, kiedy wiesz, gdzie są symbole na obrazach i jak je ułożyć. Podejdź do każdego obrazu i zlokalizuj fragmenty układanki, używając Orlego Wzroku. Fragmenty są zaznaczone na obrazkach poniżej:

Zwiastowanie

Zwiastowanie: na prawo od ręki anioła, na brzuchu Marii i na ciemnym fragmencie muru przy jej głowie.

Poklon Trzech Kroli

Pokłon Trzech Króli: przy ręce dzieciątka i między kolumnami w lewym górnym rogu.

Swiety Hieronim

Święty Hieronim: na klatce piersiowej i na ziemi na prawo od jego stóp.

Dama z Lasiczka

Dama z Łasiczką: na dłoni kobiety i przed jej oczami.

Portret Muzyka

Portret Muzyka: na papierze, który trzyma i przed jego oczami.

Zostaje teraz ułożyć układankę. Zacznij od lewego, górnego rogu, fragment oznaczony „N” ze strzałką wskazującą północ. Drugi narożny fragment umieść na dole po prawej. Ułóż ramkę, środek zostaw na koniec, by uzyskać taki obraz:

Mapa


Świątynia Pitagorejska

Pełna synchronizacja: Nie strać żadnego punktu zdrowia.

Znajdziesz się w katakumbach. Wejdź na pierwszą deskę – pod spodem jest skrzynka do splądrowania. Przeskocz przez trumny, w kolejnym zagłębieniu pod deskami znajdziesz drugą skrzynkę. Dalej prosto przed siebie. Z belki, z której masz skoczyć do wody, dostrzeżesz trzecią skrzynkę. Zgarnij floreny i wejdź w korytarz z południowej strony. Wyskocz na zdewastowane kolumny, przesuń się w lewo i wespnij na górę, wbiegnij po kamieniach z prawej i przesuń się w prawo, podciągnij się w górę i skocz do tyłu na kolumnę. Wyjdź na jej szczyt i skocz ku prętowi, z pręta na niską kolumnę, skocz ku krawędzi następnej kolumny, przesuń się w prawo, skocz w bok na kamienną platformę, dalej na kolumnę z prawej i w lewo, ku zniszczonej ścianie z dziurą. Po scence zacznie się najtrudniejszy etap, jeśli zależy Ci na 100% synchronizacji, czyli walka z grupą Hermetystów. Kontruj, korzystaj z serii zabójstw, w razie konieczności użyj bomb dymnych. Wespnij się na platformę do ostatniego Hermetysty i skróć mu życie.

Zejdź w dół po kamieniach. Tuż pod zniszczonymi schodami, którymi zszedłeś, znajdziesz skrzynkę. Dalej idź korytarzem do pierwszej komnaty. Pociągnij za dźwignię na środkowej kolumnie – opadnie kamienny blok. Wyjdź po nim i skocz w prawo na kolumnę, wyjdź na jej szczyt, skocz w prawo na pręt, dalej na kamienny murek, kolumnę i platformę z dźwignią. Pociągnij za nią – opadnie drugi kamienny blok. Wróć na kolumnę, z której skoczyłeś i skocz z niej na posąg na środku. Przesuń się w prawo i wyjdź po rzeźbie, z samej góry skocz w tył ku kamiennej platformie, na szczeliny w zachodniej ścianie, wyjdź na górę i skocz w lewo, wyjdź na kamienny blok i skocz na zniszczoną kolumnę na południowej ścianie. Skocz do szczelin w kolumnie z lewej. Zejdź w dół i przesuwaj się w lewo, skocz w tył na platformę z dźwignią. Użyj jej i zejdź w dół. Wejdź do nowo otwartego korytarza. Zeskocz na dół – znajdziesz tam kolejną skrzynkę.

Następne pomieszczenie. Wespnij się po mechanizmie naprzeciwko wejścia i skocz w tył na pręt. Po belkach przeskocz na drugą stronę pomieszczenia do pierwszej rzeźbionej głowy. Przesuń się w prawo i skocz na belkę, z belki na krawędź w murze, znów skocz w prawo i przesuwaj się w lewo po krawędziach. Na końcu skocz w tył na drugą rzeźbioną głowę. Wyjdź na kolumnę z prawej, skocz na drugą kolumnę, belkę i doniczkę, dwie belki, doniczka, dwie belki, pręt, krawędź – z krawędzi skocz w lewo na ostatnią głowę.

To jeszcze nie koniec…

Skorzystaj z nowo otwartych drzwi, zejdź na dół i splądruj skrzynkę. Przejdź przez jedyny korytarz. Po scence Ezio ustawi się naprzeciwko kamieni, po których musi się wspiąć na platformę nad wejściem. Wyjdź na niższą kolumnę i przeskocz w prawo na platformę, by użyć dźwigni.

Skocz na wysunięte belki i w prawo, na następną kolumnę. Przesuń się w lewo i skocz w tył na kamienną belkę. Skocz ku kolejnej belce, w prawo na kolejną, stamtąd na kolumnę. Skocz w prawo i ze szczytu kolumny na kamienną platformę przy drugiej dźwigni. Użyj jej.

Wskocz na świeżo wysunięte belki i ruszaj prosto ku trzeciej platformie z dźwignią.

Skorzystaj z wysuniętych belek, skocz na kolumnę z lewej, wyjdź na górę i skocz w prawo na kolumnę, przesuń się dookoła, skocz w tył, przesuń się w lewo i skocz na kamienną platformę. Skocz na kolumny na wschodniej stronie, na krawędź na ścianie, przesuń się w lewo i skocz w tył na ostatnią platformę z dźwignią. Kiedy ją aktywujesz, zostanie Ci tylko skoczyć na wysunięte belki, szczyt zniszczonej kolumny z lewej, z której bezpiecznie opuść się na ziemię. Podejdź do piedestału na środku pomieszczenia. Obejrzyj scenkę – koniec misji.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 13-04-2011
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (11)

1. efadfa15-04-2011, 16:29Dzięki za solucję, przydała się.
2. Capsulefrane1116-05-2011, 21:42mi sie nie przydala sam obczaiłem :/
3. Ość09-06-2011, 03:29Trzeba być strasznie tępym, żeby przy tym DLC korzystać z solucji...
4. patryk78420-07-2011, 10:38jak to mieć ten dodatek jak go odblokować ?
5. eziok120011-09-2011, 09:40kupićza uplay`e
6. (usunięty)26-09-2011, 20:26jak masz na ps3 (tak jak ja) to musisz to kupic na PlayStation Store.
7. sirThomas198115-10-2011, 20:43mam problem z ułożeniem mapki(gram na laptopie) klawisze [END] i [HOME] mi nie działaja może wie ktoś jak to naprawić?
8. xDDD24-11-2011, 23:20Kurcze Nie Moge Ułozyc Tej głupiej Mapki >.<
9. slawo343116-03-2012, 01:25Chciałbym coś dodać otórz właśnie zrobiłem dodatek do AC BH zaginięcie leonarda no i zwróciłem uwagę że na stronie nie jest opsane nic na temat ostatniej sekwencji otóż na końcu występują liczby 43 39 19 n 75 27 42 w są to współrzędne wielkiego jakby krateru w okolicach Nowego yorku i wg innych stron dotyczący AC pisze że ww tej okolicy będzie także następna część AC tzn. AC III Dziękuję za wysłuchanie i moglibyście walnąć na ten temat jakiś post czy coś
10. Shadwo 5108-06-2012, 15:39co zrobić żeby działały mi klawisze [END] i [HOME] proszę o pomoc
11. Norciu24-06-2012, 01:03Ja przyznam mialem klopot dogonic poslanca z zaproszeniem i myslalem ze trzeba go w jakis specjalny sposob dogonic xd wiec wszedlem na ta solucje :D

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: