Zakon Assassin's Creed


Zapowiedź Assassin's Creed II

Data premiery „Assassin's Creed II” przewidywana jest na 17 listopada bieżącego roku. Dzień ten dotyczy tylko rynku Ameryki Północnej, w Europie tytuł zadebiutuje trzy dni później, 20 listopada. Gra działa na podrasowanym silniku poprzedniej części, dodaje znacznie lepszą grafikę, która i tak już wyglądała świetnie.

Grę zaczynamy dokładnie w tym samym momencie, w którym skończyliśmy jedynkę: Desmond Miles, zostawiony w laboratorium, będzie kontynuował wchodzenie do Animusa w celu odczytania wspomnień o swoim kolejnym przodku.

Akcja drugiej części gry rozgrywać się będzie w 1476 roku, na terenie Włoch. Zwiedzimy Wenecję, Florencję, Sycylię i tereny leżące pomiędzy nimi, m.in. Toskanię. Twórcy zapowiadają, że – podobnie, jak w pierwszej części – miasta będą wiernie odwzorowywane. Wysokich budynków, na które będzie można się wspinać, będzie jeszcze więcej niż w "Assassin's Creed". Każde miasto zostanie podzielone na pięć części.

W drugiej odsłonie serii wcielimy się we włoskiego szlachcica, Ezio Auditore de Firenze oraz w kilku innych bohaterów. Ezio początkowo był zwyczajnym człowiekiem, jak każdy z nas, jednakże stanie się postacią żądną zemsty za zabójstwa członków jego rodziny, będzie zmuszony zabijać, by chronić swoich najbliższych. Podczas gry będziemy mogli obserwować zachodzące w nim przemiany – pod koniec będzie szukał tylko sprawiedliwości. W grze pojawią się także różne ciekawe postacie historyczne, m.in.: Machiavelli, Lorenzo de Medici oraz sam Leonardo da Vinci, który będzie przyjacielem Ezio i będzie pomagał mu w misjach, wynajdując dla niego ciekawe bronie i ulepszenia do nich. Jednym z jego wynalazków będzie maszyna latająca, dzięki której dostaniemy się do pałacu, w którym przebywa nasz cel, dostępnego tylko z powietrza. Do wykonania będziemy mieli 200 misji, 16 różnych typów zadań pobocznych. Zlecenia będziemy otrzymywali zarówno w miastach, jak i na terenach rolniczych między nimi. Podczas ich wykonywania trzeba będzie wtapiać się w tłum, skradać się i eliminować konkretnych przeciwników. AI strażników zostanie podwyższone. Część z nich będzie potrafiła wspinać się tak samo, jak Ezio, inni będą bardziej wymagającymi przeciwnikami w walce, niektórzy – czujniejsi i sprytniejsi, będą mogli przeszukiwać stogi siana, przyglądać się osobom siedzącym na ławce itp. Jest to znaczna poprawka w porównaniu z pierwszą częścią, w której śmieszne wydaje się, że żołnierze przebiegają tuż obok naszego bohatera i żaden z nich nie jest w stanie go znaleźć. Na szczęście Ezio będzie dysponował nowymi umiejętnościami, pozwalającymi cicho wyeliminować strażników, którzy postanowią sprawdzić jego kryjówki. Kolejną nowością jest to, że otrzymane obrażenia w czasie walki będzie można wyleczyć dopiero wtedy, kiedy odwiedzimy medyka. Naturalnie, działania Ezio spowodują, że wpadnie on w konflikt z prawem, ale dzięki wykonywaniu specjalnych misji typu uciszanie świadków czy zrywanie listów gończych z naszą podobizną zmniejszymy zainteresowanie naszą osobą.

Ezio zostanie wyposażony w dwa ukryte ostrza, dzięki czemu będzie mógł eliminować dwóch strażników jednocześnie. Umiejętność korzystania z nich będzie wyznacznikiem, jak dobrymi asasynami jesteśmy. Na lewej ręce przymocowana zostanie także broń palna, która nie mogła istnieć w XV w. n.e., jednakże twórcy chcieli, żeby Ezio dysponował czymś wyjątkowym, niedostępnym dla nikogo innego. Obecność w grze genialnego wynalazcy Leonardo da Vinci pozwala zrealizować ten pomysł. Ponadto, w grze będziemy dysponować 30 rodzajami broni, zabieranej w czasie walki przeciwnikom: sztylety, scimitary, miecze, topory, maczugi, halabardy i włócznie. Każda broń będzie wyjątkowa i każdą da się wykonywać specjalne kombosy. System walki jest defensywny, taki sam, jak w pierwszej części: polega głównie na oczekiwaniu na atak przeciwnika, wyprowadzeniu kontry, a następnie własnego ciosu. Ucieczkę z miejsca zbrodni ułatwi użycie bomby dymnej, przesłaniającej przez chwilę widok strażnikom. Umiejętność pływania pozwoli skryć się przed pościgiem w wodzie.

Nowością i ulepszeniem, w porównaniu z pierwszą częścią, jest wprowadzenie do gry cyklu dobowego, co pozwoli działać zarówno w dzień, jak i w nocy. W ciągu dnia skryjemy się wśród tłumu, tym razem nie tylko wśród mnichów, zaś w nocy będzie można korzystać z cieni.

Pierwsza część "Assassin's Creed" okazała się wielkim sukcesem mimo kilku niedociągnięć. Sequel ma być pozbawiony wielu wad, jakie gracze zarzucali jedynce: zadania nie będą już schematyczne, poprawione zostanie AI komputera, nie będzie nudnego obszaru (jak królestwo w pierwszej części) między miastami, zadania będzie można wykonywać zarówno w dzień, jak i w nocy. Czekamy z niecierpliwością na datę premiery – gra "Assassin's Creed II" może być tylko lepsza od poprzedniczki.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 20-07-2009
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
200
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza