Zakon Assassin's Creed


Pliki Layli


Poradnik Animusa

Strona tytułowa

Strona tytułowa

Animus

Stworzony przez Abstergo

Podróż przez czas i podróż w czasie

1. Wstęp

poradnik animusa

Wstęp

DNA to coś więcej niż tylko informacja genetyczna. Zawiera również zetabajty danych historycznych, które obecnie nazywamy wspomnieniami genetycznymi. Początkowym celem Projektu Animus było zbadanie tych wspomnień genetycznych za pomocą rzeczywistości wirtualnej. Przełomowe odkrycia uczyniły z tej technologii sposób dla użytkowników Abstergo na przeżywanie i eksplorowanie wydarzeń historycznych, które uważano za zapomniane na zawsze.

Oprogramowanie Animusa jest adaptatywne, dlatego też w miarę rozwoju wspomnienia program przechodzi subtelne zmiany w celu stworzenia osobistego przeżycia w ramach ograniczeń systemowych. Przeżycia rozwijają się w podświadomości użytkownika. Odblokowują odruchy i zdolności, które ciało nieświadomie skrywało w samym sobie.

Animus to okno w przeszłość, to brama do przyszłości. Dołącz do nas i razem sprawdźmy, jak rozpoczęta się ta podróż.

2. GDZIE TO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO

poradnik animusa

Gdzie to wszystko się zaczęto

W 1795 roku w Filadelfii Philip Syng Physick przeprowadzi pierwszą transfuzję ludzkiej krwi w historii medycyny. Idea przeniesienia krwi z jednego ciała do drugiego fascynowała tego szanowanego chirurga, ale to, co odkrył, przerosło jego oczekiwania.

Obawiając się, że społeczność naukowa nie będzie gotowa na jego odkrycia, Physick przekazał swoje nieopublikowane wyniki badań koledze i przyjacielowi, Benjaminowi Rushowi, Rewelacje Physicka pozostawały nieodkryte aż do chwili, w której Pauling, finansowany przez Fundację Rockefellera, rozpoczął badania nad archiwami zastrzeżonymi The Library Company of Philadelphia i odkrył badania Physicka, potajemnie ukryte przez Rusha. Prace Paulinga dotyczące struktury hemoglobiny w luźnym stopniu opierały się na zaginionej pracy Physicka i położyły podwaliny pod jego odkrycie potrójnej i podwójnej helisy.

3. ZAINTERESOWANIA ABSTERGO

poradnik animusa

Clinton B. Rosenburg, Ph.D., został zatrudniony przez Abstergo w celu głębokiej weryfikacji prac doktora Paulinga nad strukturą DNA.

Rosenburg raportował bezpośrednio do dyrektora Abstergo Chemicals. Relacja między naukowcami koniec końców stała się niezwykle chłodna, ale zebrane informacje okazały się kluczowe dla Projektu Animus Warrena Vidica.

250

14 sierpnia, 1952

Panie Dyrektorze,

Zgodnie z prośbą przesyłam najnowsze odkrycia doktora Paulinga. zataczam artykuł przeznaczony dla PNAS, w którym Pauling proponuje model strukturalny kwasu dezoksynybonukleinowego.

Oszczędzę Panu szczegółów, ale warto zwrócić uwagę na to, jak elegancki jest jego model potrójnej helisy składający się z trzech przeplatających się łańcuchów DNA. Jest być może nawet lepszy niż wcześniejsze prace Doktora nad strukturą protein.

Uważam, że Abstergo Chemicals powinno zwracać szczególną uwagę na rozwój nauki dotyczącej DNA, bo z dużą dozą prawdopodobieństwa może ona dotrzeć do fundamentalnych tajemnic życia. Proszę odnotować, że z chęcią odegram bardziej bezpośrednią rolę w inspirowaniu postępu badań Doktora Paulinga, jeśli tylko wyrazi Pan taką chęć.

Tymczasem chciałem podziękować za powierzenie mi spraw związanych z Fundacją. Ułatwianie pracy tak genialnym naukowcom to dla mnie wielki zaszczyt.

Z wyrazami szacunku

Clinton Rosenburg, Ph.D.

250

18 grudnia, 1984

Panie Dyrektorze,

Nie wiem, czy pracuje Pan wciąż w Abstergo. Czasem, gdy zagubię się w „chwilach seniora", zastanawiam się, czy w ogóle Pan istniał. Jestem taki zmęczony. Mój czas na tym świecie chyba dobiega końca.

Obecnie sekwencjonujemy cale genomy w ciągu tygodni. Wywierana jest na nas olbrzymia presja zmniejszania opóźnień i wysyłania wszystkiego temu facetowi, Vidicowi. W obecnej chwili jesteśmy w rzeczy samej niczym innym jak jedynie linią produkcyjną.

Co za marnotrawstwo.

Wie Pan dobrze, że nie jestem głupi, nawet ten starszy człowiek zrozumiał, że nasi władcy szukają czegoś niezwykle ważnego, co kryje się w ludzkim genomie. Nie szczędzą wydatków na to, by moje dzieci zwiększały produktywność dzięki najnowszym technologiom.

Jak wszyscy inni tutaj, ja również słyszałem o niedorzecznych plotkach na temat Projektu Animus Vidica, o tym, że wspomnienia przodków człowieka zakodowane są w jego genach. Abstergo wierzy temu szarlatanowi i dlatego sypie się na nas tak olbrzymia lawina pieniędzy. To nie ma najmniejszego sensu!

A co gorsza, nigdy nie znalazłem innego przykładu potrójnej helisy DNA. Moja życiowa obsesja poszła na marne.

Żegnaj, mój przyjacielu,

Clinton B. Rosenburg. Ph.D.

4. WCZESNY PROTOTYP

poradnik animusa

Wczesne wersje prototypu Aniusa powstały w Abstergo Chemicals i pojawiły się w 1960 roku pod kryptonimem „Memorium S-2000”.

Niewiele osiągnięto, a prototyp w zasadzie nie opuścił deski kreślarskiej, chociaż podpisano parę umów z armią USA na przetestowanie Memorium w ramach Projektu MKUltra.

250

Odkryj tajemnice naszej przeszłości

Stworzone przez Abstergo Industries Inc.

Memorium S-2000

5. PIERWSZE EKSPEDYCJE

poradnik animusa

W 1980 roku Warren Vidic mógł wreszcie powiedzieć, że misja zakończyła się powodzeniem.

Pierwsi użytkownicy zostali wystani na ekspedycje genetyczne, ale wyniki były różne.

W San Francisco Surrogate Initiative pozwoliła Obiektowi 0, niejakiej Aileen Bock, na eksplorowanie wspomnień spoza obiektu, co okazało się równie niebezpieczne, jak kosztowne.

Celem Projektu Animus było pozwolenie użytkownikom na badanie własnych wspomnień genetycznych. Proces byt bolesny, ale nieco mniej niebezpieczny i świetnie rokował na przyszłość. Zespół Vidica w oddziale Abstergo w Filadelfii udowodnił to w 1983 roku, używając najnowszego Animusa w wersji 1.09 oraz wspomnień genetycznych Obiektu 4.

250

Moc obliczeniowa

Pozwala na czytanie w myślach

Abstergo Industries Inc.

Animus MS-3000

250

Abstergo Industries

Animus wersja 1.45S

Tajne: Szczegóły w aneksie / Kluczowe informacje zawsze trzymać osobno.

6. ZŁOTE LATA

poradnik animusa

Animus w wersji 1.28, stworzony w Oddziale Abstergo w Filadelfi w 2002 roku, odznaczał się świetną stabilnością i większą kontrolą nad dobrze już udokumentowanym Efektem Krwawienia.

Projekt ewoluował przez ostatnie 10 lat, ale technologia pozostała praktycznie w niezmienionej formie.

To prawda, że niektóre obiekty mogły w pełni doświadczać symulacji, ale dotyczyło to jedynie wizyt w ich własnych wspomnieniach genetycznych.

Praca wykonana przez Obiekty od 4 do 17, a później przez wszystkich uczestników Programu Szkoleniowego Animusów położyła podwaliny pod rozwój technologii oraz wszystkie pozostałe przedsięwzięcia Abstergo Industries.

250

7. ANIMUS DLA WSZYSTKICH

poradnik animusa

Korzystając z doświadczeń zespołów z Filadelfii, Rzymu i Madrytu, wspólnie rozwijających Projekt Animus, oddział Abstengo Entertainment wprowadza rewolucyjny system nazwany Animus Omega: to konsola do gier, dająca każdemu – i wszędzie - niespotykany wcześniej dostęp do szerokiego wachlarza uprzednio nagranych wspomnień genetycznych.

Helix w prowadził później podobną usługę za pośrednictwem rozwiązań w chmurze, całkowicie eliminując potrzebę istnienia konsoli.

Oczywiście symulacje obecnie oferowane szerokiej publiczności to jedynie ułamek tego, czego można doświadczyć za pośrednictwem oryginalnego systemu Animus, a poza tym ograniczają poziom interakcji z użytkownikiem. Ale technologia staje się coraz bardziej popularna i interesuje się nią coraz więcej ludzi na całym świecie.

250

8. OSIĄGANIE NOWYCH WYŻYN DZIĘKI EARIE

poradnik animusa

Na podstawie badań w rzeczywistości wirtualnej zespoły pracujące nad Projektem Animus zdały sobie sprawę, że mogłyby zmaksymalizować wydajność Animusa, a nawet okiełznać Efekt Krwawienia, gdyby połączyć zagłębienie się w świat wspomnień z aspektem fizycznym.

Biotechnologia odegrała kluczową rolę w stworzeniu systemu zewnątrzoponowego, używanego przez Animusa Aerie. Instynktowna natura doświadczenia wyniosła poziom synchronizacji na nowe wyżyny, zapewniając niespotykaną wcześniej skalę eksploracji pamięci genetycznej.

Zamiast starać się ograniczać Efekt Krwawienia, Aerie uwalnia go i przekazuje jego potencjał w celu zatarcia granic pomiędzy rzeczywistością użytkownika a symulacją, w której się znajduje.

Animusa Aerie można używać wyłącznie w kontrolowanym otoczeniu medycznym

250

9. TECHNOLOGIA KONTRA MOBILNOŚĆ

poradnik animusa

Przenośny Animus HR-8 to najnowsza innowacja Abstergo. Cała moc Aerie został umieszczona w pojedynczej walizce, dzięki czemu profesjonaliści mogą używać jednostki w terenie. Poprzednie operacje czasami wymagały utajnionych ewakuacji lub też blokowały dostęp do niektórych wspomnień genetycznych.

Przy minimalnym wsparciu medycznym technicy mogą teraz używać systemu w celu prowadzenia własnych ekspedycji lub też ekspedycji przeprowadzanych w kontekście konkretnej osoby, bez opuszczania wygodnego otoczenia własnego świata.

Ze względów bezpieczeństwa połączenie zewnątrzoponowe zostało zastąpione hermatologicznym. Teraz sekwencjonowanie przeprowadza się na informacjach zapisanych w czerwonych krwinkach użytkownika. Jak przy każdym rozwiązaniu dożylnym rezultat jest szybki, intensywny i powiązany z funkcjami życiowymi użytkownika. Podobnie jak w Aerie, symulacja nie jest transmitowana do mózgu użytkownika, ale fizycznie odtwarzana przez organy wewnętrzne użytkownika i interpretowana przez mózg jako prawdziwe doświadczenia.

250
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2018 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza