Zakon Assassin's Creed


Evie Frye

Choć Evie jest starsza od swego brata-bliźniaka Jacoba o zaledwie kilka minut, oboje są niemal całkowitymi przeciwieństwami. Jacob jest brutalny i uparty, Evie cechuje cierpliwość. Evie planuje, patrzy na czekające ją zadanie pod różnymi kątami, by zapewnić sobie największe szanse na sukces. Nigdy nie zostawia niedokończonych spraw. Jednakże czasem jej ostrożna natura zaczyna przeszkadzać. Evie mogłaby prawdopodobnie pozwolić sobie, by myśleć trochę mniej, tak jak Jacob powinien czasem coś lepiej przemyśleć. W Assassin's Creed Syndicate bliźnięta Frye często muszą znaleźć kompromis, ponieważ każde z nich ma swe słabości, ale razem stanowią siłę, z którą należy się liczyć.

Wierna Asasynom

Evie Frye głęboko wierzy w nauczanie Zakonu Asasynów i chce wykorzystać zdobyte umiejętności przeciwko templariuszom. Jacob uważa, że drogą do zwycięstwa z templariuszami jest gang Rooks, dzięki któremu uda się pozbawić ich władzy. Podczas gdy Jacob wykonuje osobistą misję, Evie zbiera informacje, gdzie został ukryty Fragment Edenu znany jako Całun - niewiarygodnie potężny i tajemniczy artefakt, który nie może wpaść w niepowołane ręce.

Evie na dachu

Na demie Assassin's Creed Syndicate z Gamescomu pokazano, że owe niepowołane ręce należały do Lucy Thorne. Ta znakomita templariuszka (a zatem cel Evie) jest harda i zbyt pewna siebie. Właściwie wy też możecie poczuć się zbyt pewni, jeśli zdobędziecie dość wpływu, by z powodzeniem zająć Tower of London podczas poszukiwania Całunu. Producent, Andrée-Anne Boisvert, wyjaśnia:

Evie chce znaleźć Całun przed Lucy, a najlepszy sposób na zapewnienie sobie sukcesu to wyeliminowanie Lucy.

Aby dostać się do Lucy, Evie musi wykorzystać wszystkie swoje możliwości. Nawet kiedy widzimy koniec Lucy i przenosimy się po jej śmierci do znanego, Białego Pokoju,templariuszka nie zamierza współpracować i opowiada w złowieszczy sposób o prawdziwej mocy Całunu.

Do tanga trzeba dwojga

Jednym z najczęściej przewijających się pytań jest: "dlaczego główni bohaterowie to bliźniacze rodzeństwo? Wszystko miałoby również sens, gdyby byli parą i mieli dzieci, które również zostałyby asasynami." Oczywiście, ale w serii takie wątki już były poruszane. Twórcy chcieli, by opowieść w Assassin's Creed Syndicate była świeża, tak jak rozgrywka. Dyrektor kreatywny, Marc-Alexis Coté, wyjaśnia:

W przeszłości pokazywaliśmy już romantyczne wątki, a kiedy zaczynaliśmy tworzyć tę grę, zadaliśmy sobie pytanie, co możemy zrobić, by ta opowieść była inna. Znamy naszych fanów, to jest właśnie coś, czego by sobie życzyli. Chcą, by Assassin's Creed zapewniał nowe doświadczenia co roku, a tego typu relacji nie poruszaliśmy jeszcze w serii. W Assassin's Creed bardzo istotną rolę odgrywa ludzkie DNA, gdyż to dzięki niemu możemy zajrzeć w przeszłość. Mając brata i siostrę - bliźnięta dzielące to samo DNA - wykorzystujemy ten element.
walka

Dwójka ta, choć bardzo różni się od siebie, tworzy razem idealnego asasyna. Choć ich sposoby działania są zupełnie inne, ich cele są takie same. Stawiając czoła wyzwaniom, oboje zdają sobie sprawę, że potrzebują siebie wzajemnie. Jak wyjaśnia Paul Amos, aktor wcielający się w Jacoba:

Evie nie kieruje się emocjami. Działa w sposób zorganizowany, precyzyjnie realizuje swe plany, i lepiej nie wchodzić jej w drogę, bo kiedy zacznie działać, staje się zabójcza. Evie i Jacob mają wszystkie umiejętności, dzięki którym mogą zostać Mistrzami Asasynów. Gdy uczą się, jak ze sobą współpracować jako bliźnięta, stają się potężną siłą.

Boisvert dodaje:

Jacob ma podejście "miejmy to za sobą. Zbiorę chłopaków i zakończymy sprawę". Evie, z drugiej strony, widzi Londyn i wszystko, co otacza miasto, jako polityczną sieć, którą należy zbadać. Musi zrozumieć sytuację, zanim zacznie działać. Oczywiście, to wywołuje zażarte dyskusje między rodzeństwem. Ale różnice między nimi sprawiają, że oboje wzajemnie się uzupełniają. Uważam również, że w ten sposób gracze będą mieli więcej swobody. To także zabawna historia, którą chcemy przedstawić.

Dwie drogi

Po podjęciu decyzji o wprowadzeniu dwóch bohaterów, zespół zaczął zastanawiać się, w jaki sposób wpłynie to na rozgrywkę. Boisvert mówi:

Projekt misji zależy od osobowości protagonisty, dla którego ją projektujemy. Ci bohaterowie mają zupełnie inne osobowości, więc projektujemy dla nich misje w taki sposób, by wykorzystać te różnice.

Coté dodaje:

Misje Evie będą stworzone z myślą o taktycznym podejściu i skradaniu się, z kolei misje Jacoba będą skupiać się na konfrontacjach. Ich osobiste zdolności znajdą odzwierciedlenie w drzewkach umiejętności. Ich drzewka różnią się nieco od siebie. Będą dzielili wiele podstawowych umiejętności, ale w przypadku Jacoba będzie więcej umiejętności walki, w przypadku Evie - skradania się i infiltracji.
rzut nożem

Najlepszym przykładem jest umiejętność Kameleon, którą posiada Evie. Gdy Evie pozostaje nieruchomo w trybie skradania się, potrafi wtopić się niemal idealnie w otoczenie, co pozwala jej dosłownie ukrywać się na otwartej przestrzeni. W demie kilka razy znaleźliśmy się na widoku, gdy zaczęli zbliżać się strażnicy. Normalnie taka sytuacja zakończyłaby się walką lub pościgiem. Z umiejętnością Kameleona po prostu zamarliśmy w bezruchu i patrzyliśmy, jak patrole przechodzą obok miejsca, w którym się skryliśmy. Jest to wygodne rozwiązanie, gdy kryjemy się za rogiem, który jest w jakiś sposób odsłonięty. Dzięki tej umiejętności Evie staje się niemal niewidzialna, co pozwala graczom działać całkowicie potajemnie.

Kolejna umiejętność Evie - Knife Master - to idealny wybór dla tych, którzy wolą działać w ukryciu. Boisvert mówi:

Noże do rzucania są ciche i zabójcze. Jacob będzie korzystał raczej z rewolweru. Evie preferuje cichsze bronie. Kiedy zdobędziesz umiejętność Knife Master, Evie zada nożem do rzucania więcej obrażeń, rzuci je dalej, będzie mogła nosić ich więcej.

Wspólny arsenał to podstawa

Chociaż dany typ broni będzie bardziej pasował do Jacoba lub Evie, oboje będą mieli ten sam zestaw. Twórcy chcieli, by bohaterowie mieli różne umiejętności, ale nie chcieli karać graczy za wybranie jednego bądź drugiego w otwartym świecie. I chociaż Jacob nie posługuje się nożami i laską ze szpadą tak wprawnie, jak jego siostra, może z nich korzystać, tak jak Evie może korzystać z rewolweru i kastetów. Rodzeństwo ma też nowy gadżet - bomby galwaniczne, które po rzuceniu eksplodują elektrycznością, ogłuszając i osłabiając grupy wrogów. W tym momencie Jacob i Evie mogą pobiec i dokończyć dzieła dobrze wymierzonymi ciosami albo oszołomić przeciwników na wystarczająco długi czas, by uciec. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, gdy wrogowie mają przytłaczającą przewagę liczebną - wystarczy użyć bomby galwanicznej i uniknąć obrażeń.

Każdą misję w otwartym świecie można wykonać dowolnie wybranym bohaterem. Boisvert mówi:

W otwartym świecie są pewnie czynności, które będą wydawać się bardziej naturalne dla jednego z bohaterów. Przykładowo, Wojny Gangów lepiej pasują do opowieści Jacoba i jego stylu działania, ale nie będziecie ograniczani, jeśli zdecydujecie się grać jako Evie. W Assassin's Creed Syndicate najważniejsza jest swoboda.
  • Tłumaczenie: Wega
  • Data dodania: 11-08-2015
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (14)

1. Nortalf711-08-2015, 20:27Po przeczytaniu jest już dla mnie jasne- jestem Evie.
Ciekawe czy w jakikolwiek sposób wytłumaczą umiejętność kameleona. Oby była opcjonalna.
Gdzieś czytałem opinie kogoś kto na Gamescomie grał w Sydycate. pisał, że wszystkie nowości tak na prawdę już były. Strzel pociskiem halucynogennym ->zatrute strzałki. Bomby galwaniczne nie robią nic czego nie robiłby bomby dymne.
2. spawn229912-08-2015, 00:45Hmm... to teraz mam dylemat, bo sądziłem, że Jacob walczy tylko kastetem a Evie laską a Ubi robi to samo co w Unity czyli sami sobie dobierzemy oręż do walki z templariuszami, miłe zaskoczenie. Tak czy inaczej ja chyba będę rozwijał rodzeństwo asasynów równolegle (o ile się da ;_;).
Liczę też na to, że twórcy wzorem z innych części dadzą nam szaty asasynów z np.serii Chronicles.
3. NinjaChicken612-08-2015, 11:48No, to teraz wszyscy mają dylemat;D Pożyjemy, zobaczymy:)
4. Shay_97512-08-2015, 12:26Już wiem, że jestem Evie. Mam nadzieję, że wymagania sprzętowe nie będą wymagać ponownego kupna karty graficznej, procesora i RAMu...
5. spawn229912-08-2015, 20:08http://bit.ly/1Mkx7H6- kolejny materiał
6. PL-A1020-08-2015, 17:36Ja się postaram grać trochę jedną postacią i trochę drugą
7. power2110517-10-2015, 15:39Fajnie że będą dwie osoby w tym assassinie jakaś odmiana. W Batman Arkham City też tak było. Mam nadzieje że sie nie zawiedzie żaden wielki fan.
8. malgosia713818-10-2015, 01:25No cóż wygląda na to, że w końcu pomyśleli o nas kobietach i bardzo się cieszę z tego powodu. Na pewno przedewszystkim będę grała Evi i to jak najwięcej.
9. PL-A1018-10-2015, 12:44@malgosia713: Dlaczego "w końcu" ? Przecież powstała już Aveline i Shao Jun ;)
10. Kazet520-11-2015, 09:17Evie jakoś bardziej przypada mi do gustu. Jej cichy, skradankowy styl wg mnie bardziej odpowiada charakterowi Asasynów ;-)
11. Arno789303-01-2016, 16:23Sam nie wiem kogo wolę ale chyba Evie
12. Wyklęty828-01-2016, 15:08Pierwszy raz mam styczność z Asasynką w roli głównej - przyzwyczajenie do męskiej głównej roli w AC jest dość duże.
13. Amy412-02-2016, 16:30Granie Evie w sposob Jacoba.. Dziwne ale jak dla mnie genialne ^^ Oby wiecej gier gdzie bd 2 postacie glowne (dziewczyna i chlopak) lub do wyboru ;)
14. Hanzo97514-03-2016, 17:04Evie jest wg mnie lepsza od brata,chociażby pod względem usposobienia

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
100
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza