Zakon Assassin's Creed


Solucja Assassin's Creed Unity


Tajemnicze morderstwa

Podczas rozwiązywania zagadek morderstw warto pamiętać o kilku pożytecznych wskazówkach:

  • orli wzrok pozwala podświetlić wszystkie wskazówki na złoto. Wypatruj ludzi, z którymi możesz porozmawiać, książek, liścików, notatek, znaków na ścianach i drobnych przedmiotów, które czasem trudno zauważyć;
  • nie zawsze zbadanie wszystkich wskazówek doprowadzi do zaznaczenia na mapie kolejnej lokacji. W tym przypadku nowe lokacje zazwyczaj sąsiadują bezpośrednio z lokacją startową;
  • w budynkach warto badać różne piętra;
  • znalezienie wszystkich wskazówek nie jest wymagane do ujęcia mordercy;
  • jeśli oskarżysz niewłaściwą osobę, nie trafi ona za kratki – po prostu dowiesz się, że musisz szukać dalej;
  • oskarżenie niewłaściwej osoby skutkuje niższą nagrodą pieniężną, jednak są to tak niewielkie kwoty, że nie warto się nimi przejmować;
  • oskarżenie niewłaściwej osoby nie blokuje dostępu do broni otrzymywanej za wykonanie zadania.

Przepowiedziane morderstwo

Zlecenie otrzymujesz od Eugene Francoisa Vidocq, który jest trzymany w Palais De Justice. W klasztorze znajdziesz 13 wskazówek (na piętrze, gdzie leży ciało - 8, na parterze -1 i na zewnątrz 4).

  1. Klasztor – piętro: rzeczy osobiste brata Honoriusza, rzeczy osobiste brata Jana, zeznanie opata, zmięty kawałek papieru, zwłoki, zwłoki brata Benoita, zwłoki brata Bernarda, zwłoki brata Stanisława
  2. Klasztor – parter: zeznanie brata Benedykta
  3. Klasztor – na zewnątrz: częściowo spalony dziennik, zeznanie brata Honoriusza, zeznanie brata Józefa, zeznanie pracownika winnicy
Przepowiedziane morderstwo

Winowajca: Brat Honoriusz


Cyrulik Sewilski

  1. Dziedziniec: zwłoki, ulotka
  2. Gospoda/garsoniera: brzytwa, plakat teatralny, zeznanie szynkarza, zmięty liścik, zwłoki
  3. Teatr uliczny: anonimowy liścik, liścik o spotkaniu, palenisko, stół z rekwizytami, wieszak z kostiumami, zeznanie Ficarrona, zeznanie Pascala, zeznanie Rose
Cyrulik Sewilski

Winowajca: Ficarron, lokalizacja: teatr uliczny


Śmierć w zamtuzie

Misja odblokowywana po wykonaniu trzech paryskich opowieści związanych z markizem de Sade: Królestwo za kilka ladacznic, Ułaskawienie dla de Sade oraz Sadystyczny szantaż.

  1. Zamtuz: bicz, dziennik, sznury i knebel, szpikulce i haki, zeznanie Anny, zeznanie Micheline, zwłoki kobiety
  2. Warsztat rymarski: księga dostaw, zeznanie rymarza
  3. Stancja: książka – 120 dni Sodomy (markiz de Sade), zeznanie studenta
  4. Plac przed kościołem: zeznanie włóczęgi
  5. Dom: tajemniczy list, wycinki prasowe
  6. Willa de Sade: list do lokaja, zeznanie lokaja, list do markiza de Sade
Śmierć w zamtuzie

Winowajca: Olivier, lokalizacja: willa de Sade


Zemsta za przodków

  1. Dom Teragona: historia Francji, tom 4, częściowo spalony list, gazeta, krwawy symbol, narzędzia tortur, zeznanie madame Teragon, zwłoki, Ile de la Cite XII
  2. Dom Grimany'ego: krwawy symbol, list od Teragona, narzędzia tortur, zwłoki
  3. Dom de Prasiego: zeznanie de Prasiego, ślad krwi mordercy, ślad krwi na zewnątrz
  4. Ulica: ślad krwi
  5. Zamknięty dom: zeznanie Anny de Molay
Zemsta za przodków

Winowajca: Anna de Molay, lokalizacja: zamknięty dom


Ciało polityczne

Po zbadaniu ciała i odnalezieniu wskazówek wejdź na piętro, by przeszukać gabinet, odwiedź także kuchnię na parterze budynku.

  1. Jadalnia: kieliszek ofiary, naszyjnik, zeznanie Antoine'a Gerarda, zeznanie Madeleine Gerard, zeznanie Oliviera Gedeta, zeznanie madame Hennebert, zwłoki mężczyzny
  2. Gabinet: list od Feuillanty, liścik od Gedeta
  3. Kuchnia: kartka dla Alicji, zeznanie Alicji, zeznanie Armanda, szyba okienna
  4. Dom Andre: butelka, kartka dla Andre, zeznanie staruszki
  5. Apteka: zeznanie Andre
  6. Szklarz: lista zamówień, szklany paciorek, zeznanie szklarza
  7. Czarny Gabinet: lista agentów, liścik do agenta, liścik od chemika, raport
Ciało polityczne

Winowajca: Monsieur Gerard, lokalizacja: jadalnia


Kości Niezgody

  1. Nabrzeże: brudna płócienna torba, zeznanie flisaka, zeznanie gwardzisty
  2. Tawerna: zeznanie barmana
  3. Dom Belli: list od Jamiego, zeznanie Belli, zeznanie Jamiego MacArthura, zeznanie staruszki
  4. Sklep: lista zakupów, zeznanie sklepikarza
  5. Sklep rzeźnika: duża płócienna torba, mała torba, rzeźnicki pieniek, zakrwawione wiadro, zeznanie rzeźnika
  6. Dom Jamiego: listy od Belli, zmięty list
Kości Niezgody

Winowajca: Jamie MacArthur, lokalizacja: dom Belli


Zabójstwo Jean-Paula Marata

  1. Dom Marata: Przyjaciel Ludu, list Charlotte Corday, lista zdrajców, pusta butelka po lekarstwie, zakrwawiony nóż, zwłoki Jean-Paula Marata, zeznanie Jacquez-Louisa Davida; Uwaga: list Charlotte Corday znajdziesz piętro niżej niż pozostałe wskazówki.
  2. Ulica: zeznanie Chantelle Naves, zeznanie Jacqueline Perel, zeznanie Madeline Leclair
  3. Stoisko aptekarza: zeznanie aptekarza
  4. Stoisko kupca: ulotka z Hotel Providence, zeznanie kupca
  5. Kanały: list od Simmone-Evrard, zwłoki
  6. Hotel: Plutarch - Pary Żywotów, list Charlotte Corday
  7. Więzienie: zeznanie Albertine Marat, zeznanie Charlotte Corday, zeznanie Jaspera Lasalle'a, zeznanie Simmone Evrard, zeznanie Therona Brignaca
  8. Sklep: zeznanie Dominiqua Buchesa
Zabójstwo Jean-Paula Marata

Winowajca: Charlotte Corday, lokalizacja: więzienie


Śmierć jak gorąca czekolada

Tuż obok ogrodu znajdziesz dom – zwiedź kuchnię na parterze, jadalnię i gabinet na piętrze i taras na samej górze, by zlokalizować wszystkie podejrzane miejsca.

  1. Ogród: kwietnik, pierścień, przewrócona filiżanka, zeznanie Amelie Montvoisin, zwłoki kobiety
  2. Kuchnia: moździerz i tłuczek, naczynia kuchenne, zeznanie pokojówki
  3. Jadalnia: list do Pierre'a, srebrny dzbanek, tabakierka, zeznanie G. Villiers-Segonaca, zeznanie Pierre'a Duclosa
  4. Gabinet: książka – Paryskie salony, dokumenty, dziennik, zmięty list
  5. Taras: zeznanie Lucilli Tuchet
Śmierć jak gorąca czekolada

Winowajca: Amelie Montvoisin, lokalizacja: ogród


Ręka nauki

Sypialnia mieści się na piętrze w szkole.

  1. Dziedziniec: zwłoki, egzamin Lionela Viali, egzamin Pierre'a Simeoniego, zakrwawiona Biblia, zeznanie Pierre'a Simeoniego, zeznanie Lionela Viali, ślad krwi
  2. Kościół: zeznanie diakona, zeznanie księdza
  3. Szkoła: fiolki, plan zajęć, stłuczone butelki, zeznanie woźnego, zeznanie profesora Frisona
  4. Sypialnia: dziennik L'avantcourer, klucz
  5. Gabinet: lista chemikaliów, skrawek papieru, wyznanie
Ręka nauki

Winowajca: Profesor Frison, lokalizacja: szkoła


Ścięty naczelnik

  1. Garbarnia: krótki miecz, rozpuszczające się zwłoki, zeznanie Mathieu Rohona, zeznanie garbarza
  2. Jubiler: zeznanie jubilera
  3. Kuźnia: zeznanie kowala
  4. Dom naczelnika: list, list od naczelnika, zeznanie J. Lamonda, zeznanie Minette Rosier, zeznanie madame Camille, zeznanie G. Cerne
  5. Tawerna: zeznanie oberżysty, zeznanie Dantona Marotte'a
  6. Więzienie: głowa na żerdzi, zeznanie zastępcy naczelnika
Ścięty naczelnik

Winowajca: Hugo Souliere


Śmierć Philiberta Aspairta

  1. Katakumby: Biblia, pęk kluczy, skrzynka Chartreuse, stara torba, zerwane paciorki, zniszczony szpadel
  2. Klasztor: butelki z Chartreuse, krew Chrystusa, sterta Biblii, zeznanie zakonnicy
  3. Cmentarz: mały, drewniany krzyż, na wpół zakopana trumna, podniszczona Biblia, szpadel, zeznanie grabarza
  4. Karczma: butelki z Chartreuse, butelki z winem i likierem, zeznanie Antoine'a Danisa, zeznanie Catherine Doyere, zeznanie Navarre'a Cavery, zeznanie karczmarza
  5. Stragan kupca: materiały, nowe szpadle, zeznanie kupca
  6. Stragan aptekarski: zeznanie aptekarza
Śmierć Philiberta Aspairta

Winowajca: Siostra Sorel, lokalizacja: klasztor


Czerwony duch z Tuileries

Największą trudność w zdobyciu wszystkich wskazówek może sprawić znalezienie wejścia do Jaskini Hazardu. Zlokalizuj otwarte drzwi na poziomie parteru lub okna na pierwszym piętrze w miejscu zaznaczonym „x” na mapie.

  1. Biuro: ciało dyrektora Beaudoina, fiolki, gazeta, list miłosny, olejne malowidło, osobisty list, rejestr bankowy, syfon wentylacyjny, zaproszenie, zeznanie pierwszego lokaja, zeznanie drugiego lokaja, zeznanie trzeciego lokaja, zeznanie radcy LeGalla, znaki na ścianie
  2. Dom radcy: drzewo genealogiczne, oficjalnie wyglądające pismo, list od Beaudoina
  3. Apteka: zeznanie aptekarza
  4. Posiadłość von Gluck: raport, zeznanie Brigitty, zeznanie von Glucka
  5. Jaskinia hazardu: rejestr, zestaw pistoletów, zeznanie karciarza
  6. Dom ofiary: list od radcy LeGalla, list od wierzyciela, list samobójcy, materiały historyczne, przedmioty religijne, szklane fiolki
  7. Sekretna komnata: dzban i pędzel, dźwignie, instrumenty, ustnik
Czerwony duch z Tuileries

Winowajca: Herve LeGall


Bez pośredników

  1. Cmentarz: torba, wodorosty, zwłoki, ślady stóp
  2. Brama: zeznanie dyrektora szpitala
  3. Szpital: haczyk wędkarski, książka: Gatunki Ryb, materac, podarty dziennik medyczny, zeznanie pacjenta szpitala
  4. Szopa: skórzany dziennik, podarte pasy, sterta ciał, tasak
  5. Nabrzeże: ludzka kończyna, zeznanie rybaka
  6. Biuro: zeznanie chirurga, zeznanie asystenta chirurga
  7. Dom: surowe mięso, zeznanie Leona Doirona, ślad krwi, ślady walki
  8. Sklep rzeźnika: rzeźnickie noże, zeznanie asystenta rzeźnika, zeznanie rzeźnika
Bez pośredników

Winowajca: Simon Larue


Szczypta trucizny

W zaułku najwięcej problemu może sprawić znalezienie śladu na progu domu.

  1. Zaułek: krople czarnego płynu, krwawe wymiociny, niewielka szklana fiolka, pusta portmonetka, zwłoki mężczyzny
  2. Stragan kupca: butelka toniku, portmonetki, toniki i lekarstwa, zeznanie kupca
  3. Pracownia: list od Samuela Marana, moździerz i tłuczek, notatnik, składniki, zeznanie chemika
  4. Stragan aptekarski: książki o chemii, moździerz i tłuczek, toniki lecznicze, zapasy, zeznanie aptekarza
Szczypta trucizny

Winowajca: Samuel Maran, lokalizacja: stragan aptekarski


Zabity przez naukę

Misja odblokowywana za punkty Uplay.

  1. Park: Armata Słoneczna, bukiet, ciało mężczyzny, list, zeznanie Arianne, zeznanie Gilberta Duchampsa, zeznanie La Grouille'a, zeznanie Olympe
  2. Zegarmistrz: zeznanie Roberta Rousseau
  3. Laboratorium (wejście przez okno nad zegarmistrzem): aparatura naukowa, beczki, fiolki, notatki naukowe, pęknięte okno
  4. Cafe Fevrier: pudło z ładunkami, zeznanie Saint-Brisa, zeznanie kelnera, zeznanie klienta kawiarni
  5. Dom ofiary: informacja o konkursie, list od ojca ofiary, list od przyjaciela ofiary, zeznanie Honorine Sagne, list z pogróżkami
  6. Akademia: lista uczestników, zeznanie Obywatela Prefekta Jugnota, zeznanie pułkownika Ludre'a de Froloisa, zeznanie sekretarza Froloisa
Zabity przez naukę

Winowajca: pułkownik Ludre de Frolois, lokalizacja: akademia


Ślepa sprawiedliwość (misja z DLC Dead Kings)

  1. Ulica: zwłoki ofiary, zeznanie świadka, potłuczone szkło
  2. Plac: zeznanie ulicznego artysty, zmięty papier (za murkiem)
  3. Piekarnia - zeznanie piekarza
Ślepa sprawiedliwość

Po zdobyciu wszystkich wskazówek pozostaje tylko jeden morderca do oskarżenia (uliczny artysta). Zlokalizuj go i zabij - rzuci się na ciebie, zanim zdążysz z nim porozmawiać.


Prawdziwa sprawiedliwość (misja z DLC Dead Kings)

  1. Dziedziniec: zwłoki ofiary, ulotka werbunkowa, zeznanie zasmuconego żołnierza, kartka ze słowami piosenki
  2. Tawerna: zeznanie starego oficera, kartka ze słowami piosenki (leży na komodzie w rogu pomieszczenia)
  3. Rynek: paszkwil o kobietach (kartka przyczepiona do drzewa), Deklaracja Praw Kobiet (leży na ziemi), zeznanie młodego muzyka
  4. Zrujnowany dom: narzędzie zbrodni, zwłoki drugiej ofiary.
Prawdziwa sprawiedliwość

Mordercą jest młody muzyk. Kiedy go oskarżysz, rzuci się na ciebie, więc przygotuj się do walki.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 04-12-2014
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (5)

1. AssasynZPiekla904-12-2014, 13:43Dobra robota jak kiedyś mi pójdzie na kompa to zagram teraz grzeje półeczke
2. Paweluk504-12-2014, 16:44Dzięki Wega za pomoc. Nie muszę biegać i szukać tym morderst, a nie dość tego są informacje na ich temat.
3. Eqaer422-12-2014, 02:23no całkiem,te wszystkie morderstwa i odpowiedzi troche za bardzo to ułatwia ale leniwe osoby jak to docenią
4. Domin520419-12-2015, 18:08@Wega: Dzięki
5. Wyklęty828-01-2016, 15:19Fajna opisana solucja tylko wygląd mapy mi się nie podoba :D Nie lubię w trójwymiarówek. Wolę dwuwymiarówkę

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
080
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza