Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed Unity – ciekawostki z wywiadów

E3 to doskonała okazja, by zadać twórcom kilka pytań. Loomer miał okazję porozmawiać z Alexandre Amancio o rozgrywce i fabule. Oto, czego się dowiedział:

  • W mieście można zajmować się rozmaitymi misjami. W przypadku zagadek morderstw, gracze po znalezieniu zwłok będą mogli poszukać winnego. Po znalezieniu wskazówek odnajdą go, oskarżą i poślą do więzienia - później można udać się do więzienia i zobaczyć zamkniętych tam ludzi. Misje te będą obracać się wokół Vidocq, ojca współczesnej kryminologii.
  • Za pomocą Orlego Zmysłu można znaleźć ślady krwi, które np. prowadzą do obrazu. Zbadanie obrazu umożliwi znalezienie za nim czegoś.
  • Kontrakty będą zróżnicowane: będą to misje zabójstw, misje chronienia kogoś, misje szukania czegoś dla kogoś. Każdy z kontraktów będzie skupiać się na słynnej postaci historycznej lub wydarzeniu, które miało miejsce w Paryżu.
  • Znalezienie wskazówki Nostradamusa i porównanie jej z bazą danych pozwoli wywnioskować, dokąd powinniśmy się udać.
  • W budynkach znajdują się listy, dzięki którym można dowiedzieć się czegoś o ludziach żyjących w czasach rewolucji francuskiej, np. poznać okoliczności powstania słynnej pieśni rewolucji.
  • Arno mówi po angielsku z brytyjskim akcentem, ponieważ jesteśmy "widzami" gry, a Animus tłumaczy wypowiedzi na język gracza. Odbieramy wypowiedzi tak, jakbyśmy żyli w tamtym okresie i jakbyśmy sami byli Francuzami. Wybrano akcent brytyjski, ponieważ w Hollywood jest to standard – brytyjski akcent kojarzy się z przeszłością i z obcymi krajami. Od czasu do czasu pojawi się jednak francuskie słowo w dialogach; w przypadku postaci nie związanych z fabułą, Animus nie będzie tłumaczył ich wypowiedzi, będą one po francusku.
  • Technologia Animusa jest nadal rozwijana – teraz zwie się Helix i umożliwia wspólne odtwarzanie wspomnień przez kilka osób.
  • Protagonistami we współczesności są sami gracze, ale już nie jako pracownicy Abstergo ani jakiekolwiek inne postacie z gry, lecz jako oni sami.

W związku z ostatnią ciekawostką, w Assassin's Creed Initiates możemy znaleźć wiadomość od Shauna:

Norwegia, 16.06.2014, 18:18: Wiadomość od Shauna

Nazywam się Shaun Hastings. Wiem, że tam jesteście, że obserwujecie nas. Brawo, ale ograniczacie się tylko do obserwacji, prawda? Przyjrzyjcie się. Nie sądzicie, że nadszedł czas, by zrobić coś więcej?

Udowodniliście swój potencjał. Dlaczego nie poświęcić się słusznej sprawie? Jeśli staniecie po naszej stronie, będziemy mieli szansę na odbudowanie Bractwa. W przeciwnym wypadku asasyni umrą, a wraz z nimi umrą nasze ideały. Templariusze zwyciężą, a świat będzie przegrany.

Przed nami wielkie wyzwania. Razem będziemy mieli większą szansę na przechylenie szali na naszą korzyść. Później sieć Initiates powróci i stanie się silniejsza, w ten czy inny sposób. Tak rozpocznie się wasz trening. Zachowajcie czujność.


Ciekawostki z wywiadu z Alexandre Amancio, przeprowadzonego przez redakcję Polygonu:

  • Moment zabójstwa pokazuje przeszłość i motywy ofiar. Tuż przed zanurzeniem ostrza w ich ciało czas spowalnia, a celowi przed oczami przelatuje jego życie. Gracz może dostrzec przebłyski owych wspomnień, te wspomnienia będą również częścią wątku fabularnego. Pokażą one wydarzenia z perspektywy ofiary, dzięki czemu lepiej ją poznamy. Przykładowo, jeśli gracz szuka winnego jakiegoś czynu, a jego ofiara wie, kto to jest, można dostrzec tę osobę w jej wspomnieniach. Ta mechanika zostanie wyjaśniona fabularnie i będzie mieć związek z Orlim Zmysłem.
  • W Paryżu będziemy mogli zajrzeć do środka 1/4 wszystkich budynków. Nie we wszystkich wnętrzach znajdziemy misje do wykonania, ale każde z nich będzie opowiadało własną historię.
  • "Willa" protagonisty to Revolutionary Café – miejsce, gdzie ludzie dzielą się pomysłami, grają w sztukach teatralnych i śpiewają.
  • W każdej dzielnicy Paryża znajdą się miejsca, które będziemy odbierać Templariuszom, a następnie odnawiać. Będzie to łączyć się z mechaniką Café - po wyzwoleniu dzielnic usłyszymy nowe piosenki, poezję, polityczne przemowy, zobaczymy nowe przedstawienia i tak dalej.
  • Ubisoft zatrudnił ekipę zajmującą się elementami historycznymi, które powinny znaleźć się w grze. Dwóch francuskich historyków sprawdzało scenariusz, by wskazać ewentualne błędy związane z rewolucją; przy odtwarzaniu miasta potrzebna była pomoc architektów, projektantów i archeologów. Specjalna drużyna pojechała do Paryża i zdobyła jego stare plany. Wszystko było dokładnie sprawdzane, zespół miał zawsze kogoś odpowiedzialnego za przeprowadzanie badań – przykładowo, przez sześć miesięcy jedna z osób zajmowała się listami.
  • By zilustrować dbałość o szczegóły, Amancio wspomniał o następującej sytuacji: pod koniec gry zespół chciał umieścić dramatyczną scenę, gdy bohater musi podjąć bardzo trudną decyzję. Twórcy chcieli podkreślić, jak poważna jest to sprawa. Planowali pokazać scenę poza miastem, dużą armię, coś związanego z Napoleonem. Scena ta wyglądałaby wiarygodnie, gdyby wydarzyła się sześć lat później. Jednak te sześć lat było bardzo ważnym czynnikiem, zespół musiał znaleźć inne rozwiązanie.
  • W trybie współpracy konieczne jest połączenie z internetem, natomiast w tryb dla jednego gracza można grać offline.

Ciekawostki z wywiadu z Vincentem Pointbriandtem, przeprowadzonym przez YOGSCAST Hannah:

  • Arno nie jest przodkiem Desmonda i nie jest spokrewniony z żadnym bohaterem z poprzednich części.
  • Arno urodził się w Wersalu.
  • Ojciec Arno zginął, gdy jego syn miał 8 lat. Arno czuje się za to odpowiedzialny; co gorsza - jego przybrany ojciec również umarł w tajemniczych okolicznościach.
  • W grze poznamy okoliczności, w jakich Arno wstąpił do Bractwa.
  • Akcja ma rozpocząć się w momencie szturmu na Bastylię i zakończyć w 1794 roku, wraz ze śmiercią Robespierre.
  • Silnik Assassin's Creed Unity nie jest zupełnie nowy – Anvil jest nieustannie rozwijany i zmieniany.

Inne:

  • W trybie współpracy, jeśli gracz nie będzie miał znajomych, z którymi mógłby się wspólnie bawić, gra spróbuje wyszukać innych graczy online.
  • Z wywiadu z Patrickiem Limogesem, asystentem dyrektora artystycznego, dowiedzieliśmy się, że nawet w trybie dla jednego gracza nasi znajomi będą mogli kręcić się w pobliżu i zajmować się własnymi sprawami, choć nie będą mogli przechodzić własnej kampani.
  • Z innego wywiadu: twórcy zmienili sposób, w jaki strażnicy wykrywają gracza. W grze zostanie zaimplementowana "linia wzroku" - w momencie, kiedy gracz zniknie z oczu wrogom, pojawi się jego sylwetka oznaczająca jego ostatnią znaną pozycję. Jeśli w pobliżu są inni ludzie, strażnicy będą ich wypytywać o Arno. Będą mogli także szukać go w tłumie.
  • Poprzednio, gdy przeciwnik zaczynał wykrywać bohatera, nad jego głową pojawiał się wypełniający się znaczek trójkąta. Będąc odwróconym tyłem, obserwowanie wskaźnika nie było zbyt wygodne. W AC Unity HUD zostanie zmieniony - NPC, którzy zaczną wykrywać gracza, zostaną pokazani na specjalnym wskaźniku.
  • Na początku opowieści w życiu Arno zdarzy się tragedia, za którą byli odpowiedzialni Templariusze. Dołączenie Arno do Asasynów związane jest z jego chęcią powstrzymania Templariuszy.
  • Wykonanie każdej misji w trybie współpracy zajmie 30-40 minut. Misji kooperacji będzie 11. Każdą z nich można wykonać solo.
  • Wśród postaci historycznych w grze pojawi się "Josephine" - prawdopodobnie pierwsza żona Napoleona.
  • Arno oszukuje podczas gry w karty.
  • Podczas walki gracz może poradzić sobie z dwoma czy trzema przeciwnikami, ale jeśli otoczy go pięciu wrogów, będzie piekielnie ciężko; trzeba będzie zwracać baczną uwagę, jaką bronią posługują się przeciwnicy; pojawią się też "walki z bossami" - trzeba będzie odpierać ich ataki we właściwym momencie i unikać ich ciosów
  • Zbiry mogą zaatakować Arno, ale strażnicy nie rzucą się na gracza, o ile nie zostaną sprowokowani. Strażnicy mogą rzucić się w pogoń za zbirami - w ten sposób można pozbyć się problemu, niekoniecznie wyrzynając wszystkich wokół.
  • Autor: Wega
  • Data dodania: 17-06-2014
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (57)

43. Taryf630-09-2014, 02:06Zapomniałbym.
Jestem świeżo po AC2. Teraz w kolejce AC:B, AC:R i Liberation (to ostatnie jako pierwszy raz) i na litość Boską... jeżeli jeszcze raz będę musiał przechodzić turtorial ze sterowania to mnie chyba krew zaleje :P
Mam nadzieję, że zrobią coś w stylu "program treningowy" jako osobna opcja w ustawieniach i tam będą krok po kroku wyjaśnione wszystkie elementy gry.
Sama kampania już bez tego zbędnego uczenia się obsługi pada / klawiatury.
44. DarthDestruktor1030-09-2014, 14:54@Taryf: Nie zrobią. Zawsze muszą brać pod uwagę że do kolejnej części podejdzie osoba, która nie grała w poprzednie odsłony, więc nie zna sterowania i mechanizmów gry na pamięć.
45. Sztahu201-10-2014, 15:33Tak czy siak ASSASSINS CREED UNITY to będzie rewolucja.
Po samym parkurze, silniku graficznym czy multiplajerze.
Już przed tygodniem wypuszczono na rynek dodatki do UNITY i to w przystępnej cenie 30 zł. Niewiem jak państwo ale zamierzam sobię kupić te dodatki. Gdyby ktoś jeszcze chciał kupić a nie wie czy warto to powiem im a raczej napiszę że warto. Czemu, bo jets tam dużo ciekawych ubrań zwiększające na dzień dobry pasek synchronizacji i niezłe bronie jak na przykład dwulufowy pistolet. :)
46. Kuba Asasyn412-10-2014, 08:15fajne to z tymi morderstwami że będzie można szukać sprawców
47. irq-4214-10-2014, 09:26Wszystko fajnie, ale Watch_Dogs uczy że gry na pokazach wyglądają lepiej
48. DarthDestruktor1014-10-2014, 15:09@irq-4: Watch_Dogs uczy? Takie cuda nie widy na pokazach to są od dawna.
49. Kazet516-10-2014, 11:26W Brotherhood angielski dubbing z włoskimi wstawkami tłumaczonymi na angielski w napisach był bardzo dobrym rozwiązaniem. Szkoda, ze w polskich napisach słów włoskich nie tłumaczono już w nawiasach na polskie...mam nadzieje, że w Unity będzie takie tłumaczenie.
50. prem002112-11-2014, 20:14@Sztachu pistolet dwulufowy z AC3 dadzą
51. AssassinConor103-01-2015, 23:46zauważyliście różniece pomiędzy tymi obrazami oto orginalny obraz: http://i.imgur.com/aqT4I7M.jpg a to obraz który możemy pozyskać z nagrody Uplay: http://i.imgur.com/voVaWxs.jpg
52. DarthDestruktor1004-01-2015, 09:28@AssassinConor: Czyli że co? Mieliśmy nie zauważyć Connora doklejonego na oryginalny obraz autorstwa Emanuela Leutze?
53. Arno2001325-01-2015, 23:43W którym momencie jest ta gra w karty podczas której Arno oszukuje?
54. Wielki mentor328-01-2015, 20:28Sam osobiście nie mam unity ale brzmi on interesująco po tym co wyczytałem na tym forum
55. konrad8998522-02-2015, 17:45A kto widział pierdzącego asasyna? Siedzi przy kominku w bazie. na youtubie wpisać "farting assassin"
56. Jakub1865329-03-2015, 14:10super opisane i dziękuje Wega za ciekawostki
57. Domin520414-12-2015, 18:23Wiele wyjaśnia dzięki.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
100
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza