Zakon Assassin's Creed


Tryby gry w multiplayerze AC IV: Black Flag

W Assassin's Creed IV: Black Flag powracają rozmaite tryby gry znane z poprzednich części. Są to:

Polowanie
  • Czas trwania rundy: 2 rundy po 5 minut
  • Liczba graczy: 2-8 (minimalna liczba graczy publicznych: 4, minimalna liczba graczy prywatnych: 2)

W pierwszej rundzie jedna z drużyn występuje jako prześladowcy, druga – jako ofiary. Zadaniem prześladowców jest zabijanie przeciwników za jak największą liczbę punktów, zaś zadaniem ofiar - ukrywanie się. W drugiej rundzie role się odwracają.

Szturm na Artefakt
  • Czas trwania rundy: 10 minut
  • Liczba graczy: 2-8 (minimalna liczba graczy publicznych: 4, minimalna liczba graczy prywatnych: 2)

W Szturmie na Artefakt gracze muszą dotrzeć do bazy przeciwnika, ukraść artefakt i zanieść go do własnej bazy, a jednocześnie bronić własnego artefaktu. Mapa podzielona jest na dwie części: na „swojej” połowie można zabijać przeciwników, na terytorium wroga jedynie ich ogłuszać. Osoba niosąca artefakt zawsze może być zabita przez przeciwnika.

Dominacja
  • Czas trwania rundy: 10 minut
  • Liczba graczy: 2-8 (minimalna liczba graczy publicznych: 4, minimalna liczba graczy prywatnych: 2)
Zabójstwo z powietrza

W trybie Dominacji zadanie polega na przejmowaniu terytoriów i obronie przez drużyną wroga. Wygrywa zespół, który napełni specjalny wskaźnik lub drużyna, która ma lepszy wynik.

Ścigany
  • Czas trwania rundy: 10 minut
  • Liczba graczy: 3-8 (minimalna liczba graczy publicznych: 4, minimalna liczba graczy prywatnych: 3)

W trybie Ścigany każdy gracz musi polować na wyznaczony cel i jednocześnie unikać prześladowców. W zależności od wyniku punktowego, na gracza może polować nawet kilku prześladowców.

Deathmatch
  • Czas trwania rundy: 10 minut
  • Liczba graczy: 3-8 (minimalna liczba graczy publicznych: 4, minimalna liczba graczy prywatnych: 3)

W trybie Deathmatch gracze poruszają się po mniejszym fragmencie mapy, nie dysponują też kompasem. W tłumie nie ma ich sobowtórów - stworzenie sobowtórów jest możliwe wyłącznie przy użyciu specjalnych zdolności. Zadanie polega na znajdywaniu wyznaczonych celów i zabijaniu ich, przy jednoczesnym unikaniu swoich prześladowców. Na jednego gracza może polować więcej niż jeden prześladowca, w zależności od wyniku punktowego.

Zabójstwo
  • Czas trwania rundy: 10 minut
  • Liczba graczy: 3-8 (minimalna liczba graczy publicznych: 4, minimalna liczba graczy prywatnych: 2)

W trybie Zabójstwa gracze sami wybierają swoje ofiary. Orientacyjne położenie innych graczy przedstawione jest za pomocą specjalnego kompasu. Celem jest wyłuskanie ich z tłumu, oznaczenie ich i zabicie, zanim przeciwnik wykryje naszą obecność.

Wataha
  • Liczba graczy: 1-4 (kooperacja)
Wataha

Wataha została podzielona na tryb odkrycia i tryb swobodny. Tryb odkrycia składa się z ośmiu misji i pełni rolę samouczka, z dodatkiem elementów fabularnych. W trybie swobodnym zadanie polega na zabijaniu wyznaczonych celów (NPC-ów) i przechodzeniu do kolejnych sekwencji, a zwycięstwo osiąga się po dotarciu do ostatniej sekwencji. Dostępne są trzy poziomy trudności: normalny, trudny i hardcore. Różnią się one między sobą liczbą sekwencji do zaliczenia oraz inteligencją przeciwników – im wyższy poziom trudności, tym szybciej cele orientują się, iż ich prześladowcy są w pobliżu.


Game Lab

Najważniejszą nowością w trybie multiplayer Assassin's Creed IV: Black Flag jest Game Lab, pozwalający ustalać własne zasady w grze, począwszy od ograniczenia liczby dostępnych umiejętności po liczbę punktów otrzymywanych za każdą akcję. Ba, w Game Lab można nawet wyłączyć ogłuszenia, wykończenia na ziemi czy nawet zabójstwa wręcz! Po wybraniu parametrów gracze mogą zapisać stworzony tryb (dostępne jest maksymalnie 50 slotów).

Game Lab

W Game Lab można wybierać spośród rozmaitych opcji, które zostały podzielone na kilka kategorii:

  • Ogólne – w tej kategorii można ustalić czas trwania sesji (od 5 do 30 minut), włączyć bądź wyłączyć zabójstwa wręcz, ogłuszanie, wykończenia na ziemi, sobowtóry, odskocznie, szepty czy bicie serca, wybrać, od jakiej wartości będzie startował wskaźnik zbliżenia czy ustalić czas potrzebny na skupienie się na przeciwniku bądź wycelowanie z broni dystansowej.
  • Tryb – w tej kategorii można ustalić limit wyniku (gra skończy się w momencie, gdy jeden z graczy osiągnie ten wynik), maksymalną liczbę zabójstw czy rozmiar mapy.
  • Zdolności – w tej kategorii można wyłączyć każdą zdolność, broń dystansową, atut lub premię za serię zabójstw lub porażek. Gracze mogą też ograniczyć wybór zestawów zdolności, zadecydować o czasie ich odnawiania i włączyć bądź wyłączyć umocnienia.
  • Naliczanie punktów – pozwala ustalić, ile punktów będzie przyznawane graczom za wykonanie dowolnej akcji – można wybrać dowolne wartości z przedziału 0-1000. Gracze mogą też decydować o mnożnikach za zabójstwa sporne, akrobatyczne, z ukrycia, z ławki czy z pochwyceniem.
  • Interfejs – pozwala włączyć bądź wyłączyć kompas, portret celu, informacje o celu, wskaźnik zbliżenia, interfejs zdolności, informacje o działaniach i ikony celów.
  • Autor: Wega
  • Data dodania: 09-04-2014
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (5)

1. iRunEasy410-04-2014, 20:24Przyznam, multiplayer jest ciekawy oraz wciągający. Dużo trybów nie pozwoli się nudzić ;)
2. ZenAssaDuit718-04-2014, 23:09No no no, tyle trybów. Jednak dalej moim ulubionym trybem jest Polowanie.
3. malgosia713829-11-2014, 02:07@iRunEasy: popieram, mogę tylko dodać, że dominacja mnie zaciekawiła.
4. witnampl118-01-2016, 19:36Początek gry lvl 5 zbijasz człowieka za 100pk nagle znikąd pojawia się inny ulepszony przeciwnik lvl 99 zabija cię za 1450pk.Odradzasz się wyszukuje ci cel do zabicia okazuje się że człowiek który miał cię zabić stoi tam gdzie się odrodziłeś dostaje za ciebie 450pk.Ta super gra chciałem przejść assasyna na 100% ale 99% sory musisz przejść multi oj tam że prawie niektórych misji wiadomo że samemu są nie do zrobienia.Życzę powodzenia w grze na multi.
5. karinad130-01-2016, 18:01witnampl- w multiplayer chodzi o skupienie na przeciwniku im dłużej i z ukrycia tym więcej punktów np. 100 -za zabicie a idąc za nim (w trybie wataha) czekając aż pasek przy wizerunku będzie na max klikasz wtedy zabicie. Jeśli idziesz w tłumie, z siana, z lotu x2. zrób najpierw w trybie wataha tryb odkrycia-wszystko się wyjaśni...

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
100
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza