Zakon Assassin's Creed


Solucja do Assassin's Creed: Liberation (HD)


Solucja do Assassin's Creed: Liberation HD - wątek główny

Sekwencja 1

Only A Nightmare

Biegnij za kurczakiem zaznaczonym na mapie pomarańczowym rombem (W, A, S, D, by się poruszać, przytrzymaj PPM, by biec szybciej). Po scence idź w kierunku zielonych rombów, które zawsze wskazują miejsce, w które powinieneś się udać. Przechodź przez dwa punkty kontrolne oznaczone jasnymi kulami. Idź w kierunku damy z parasolką i wciśnij E, by rozpocząć rozmowę.

Czeka Cię walka – samouczek. Warto zapamiętać, że:

  • Przytrzymanie E pozwala parować ciosy przeciwników
  • Naciśnięcie LPM oznacza atak
  • Naciśnięcie E, gdy nad głową przeciwnika pojawi się czerwony trójkąt, pozwala na sparowanie ciosu i rozpoczęcie jednej z czterech akcji. Jedną z nich jest kontra (po E należy wcisnąć LPM). Pozostałe poznasz na dalszym etapie gry, a są to: rozbrojenie (po E - Spacja), powalenie na ziemię (ponownie E) lub dobicie za pomocą broni dodatkowej (po E - Q). Warto pamiętać, że niektórzy przeciwnicy nie pozwolą się skontrować, powalić bądź rozbroić.
New Orleans By Night

Gdy znajdziesz się na dachu, biegnij przed siebie z wciśniętym PPM – Aveline sama zacznie wykonywać skoki bądź wspinać się na budynki. Aby opuścić się z krawędzi, wciśnij E. Podejdź w pobliże gołębnika i wykonaj interakcję (E), a następnie ruszaj na dach katedry – punkty kontrolne wskażą Ci, którędy masz iść. Wyjdź na górę. Po obejrzeniu wstępu wejdź na belkę i zsynchronizuj punkt widokowy (E), by odsłonić fragment miasta, a następnie przytrzymaj spację, PPM i W, by wykonać skok wiary.

Początek Liberation HD

A Slave In Trouble

Idź ku przebieralni zaznaczonej na mapie i zmień strój na ubranie niewolnicy. Gdy Aveline przeczyta wiadomość, idź ku zielonemu znacznikowi. Możesz biec po dachach, ale wdrapywanie się na nie w stroju niewolnicy powoduje zwiększenie rozpoznawalności. Obniż ją, zrywając pojawiające się na murach plakaty.

Gdy dotrzesz do punktu kontrolnego, pobiegnij do wozu z sianem, by się w nim ukryć. Czas jest ograniczony, ale z pewnością go wystarczy. Podejdź do leżących w pobliżu skrzynek i wciśnij E, by podnieść jedną z nich – pojawi ci się białe kółko nad głową, oznaczające, że jesteś „w ukryciu”. Teraz bez kłopotu miniesz strażników pilnujących przejścia na wschód od miejsca, w którym byłeś. Gdy ich miniesz, skręć w prawo. Strażnicy będą Cię obserwować, ale nie zaatakują. Po rozmowie z niewolnikami wdrap się na dach posiadłości i zsynchronizuj punkt widokowy. Wykonaj skok wiary. Możesz podnieść jedną ze skrzyń leżących w pobliżu wozu z sianem, by nie przyciągać niechcianej uwagi, gdy skierujesz się ku szopie. Wejdź do środka. Czeka Cię prosta walka, ale musisz dobrze wymierzyć w czasie kontry lub rozbrojenia (E a później LPM oraz E a później spacja). Po zabiciu wrogów wyjdź z szopy.

The Safe House

Kolejne zadanie musisz wykonać w stroju damy. Idąc do krawca, możesz zrywać po drodze plakaty, jakie z pewnością się pojawiły po zabiciu paru strażników w stroju niewolnicy. Misja jest prosta, zrób zatem zakupy i wróć do posiadłości.

Taking Care of Business
  • Nikogo nie zabijaj.

Pojawisz się tuż przy drzwiach magazynu. Wejdź do środka. Po scence idź za Geraldem, ale trzymaj się w dość dużej odległości tak, by zawsze móc schować się za rogiem budynku. Po podsłuchaniu rozmowy idź do strażników – Aveline jest w stroju damy, więc będziesz mógł ich przekupić. Zapłać 150 ecu i podejdź do kapitana. Wciśnij E, by zawrócić mu w głowie i idź w kierunku steru na statku.

Father's Troubles
  • Uwiedź przynajmniej jednego strażnika

Po zakończeniu zadania włącz orli wzrok (V) i naciśnij F, by zbadać wskazówki. Idź do zaznaczonego na zielono miejsca i uwiedź strażnika przy wejściu. Wejdź do środka i skieruj się w lewo, ku skrzyniom. Włącz orli wzrok i zbadaj wskazówkę. Strażnika, którego Aveline przed chwilą uwiodła, i tak będziesz musiał pobić, niezależnie jak szybko wykonasz zadanie. Idź do drugiego obszaru zaznaczonego na zielono i zbadaj wskazówkę. Ruszaj do portu i porozmawiaj z Maxentem.

The Key to the Problem

Wejdź do magazynu. Po scence ruszaj do zaznaczonego domu, który ma służyć za przebieralnię i wykup go. Przebierz się w strój niewolnicy. Śledź lokaja, trzymając się w bezpiecznej odległości. Kiedy minie strażników, obejdź budynek z lewej strony. Gdy lokaj dotrze na miejsce, ruszaj spokojnie za mężczyzną, z którym rozmawiał. Ustaw się za nim z tyłu i ukradnij mu klucz, przytrzymując E.

The Colony's Good
  • Wejdź niepostrzeżenie na teren posiadłości w stroju niewolnicy lub damy
  • Zabij gubernatora za pomocą muszkietu

Tuż przy znaczniku misji znajdziesz przebieralnię, którą możesz odnowić, by wybrać jeden ze strojów – niewolnicy bądź damy (polecam strój niewolnicy, łatwiej uciec na końcu misji). Jeśli wybierzesz strój niewolnicy, naprzeciwko wejścia znajdziesz skrzynki, które pozwolą Ci wejść do środka. W stroju damy możesz z kolei przekupić strażników przy wejściu. Obejdź budynek z prawej i wejdź przez znajdujące się tam drzwi.

Idź spokojnie przed siebie – strażnicy zaczną się niepokoić, ale nie rzucą się na ciebie od razu, zatem będziesz miał dość czasu, by wdrapać się po schodach i dotrzeć do celu. Po scence pokonaj wszystkich strażników, aż zostanie żywy tylko gubernator. Kiedy zaatakuje, naciśnij dwa razy E, by rzucić go na ziemię, podnieś muszkiet z podłogi i zastrzel go, przytrzymując E. W razie potrzeby rzuć nim o ziemię jeszcze raz.

Twoim kolejnym celem jest opuszczenie posiadłości. Jako niewolnica Aveline ma łatwiej – może się wspinać i skakać. Jako dama musi korzystać z „normalnej trasy”.

The Escape

Idź ku wyjściu. Gdy zaatakują Cię strażnicy, przytrzymaj T, by móc ich oznaczyć, przyciskami A i D najeżdżaj na nich, a LPM zaznaczaj, którzy mają pożegnać się z życiem. Rozpocznij sekwencję zabijania Spacją bądź anuluj, wciskając E.


Sekwencja 2

The Loas Guide You

Biegnij do wskazanego miejsca i włącz orli wzrok. Idź w kierunku, który wskazują ślady i badaj wskazówki przy maskach, wciskając F. Zielone znaczniki pokażą Ci, gdzie masz iść. Ostatnią maskę znajdziesz na drzewie. Przeskocz stamtąd po drzewach i dostań się do kryjówki Agate.

The False Mackandal
  • Ukończ misję w czasie krótszym niż 2 minuty

Otrzymujesz dmuchawkę. Przytrzymaj R i wybierz ją, najeżdżając myszą na zatrute strzałki. Przytrzymaj Q i strzel w manekin. Wdrap się na pobliskie, ścięte w połowie drzewo, od strony biało-zielonych liści. Ponownie użyj Q i strzel w manekin. Wykonaj skok wiary (Spacja, PPM i W). Strzel w manekin ze stogu. Zmieszczenie się w czasie krótszym niż 2 minuty nie jest trudne. Gdy uporasz się z misją, wdrap się na górę po drewnianych konstrukcjach i porozmawiaj z Agate.

Meet the Smugglers
  • Zabij przynajmniej jednego strażnika za pomocą zatrutych strzałek

Po rozmowie z Agate kieruj się na zachód. Obejrzyj scenkę i przygotuj zatrute strzałki. Nie możesz dać się wykryć, więc najłatwiej eliminować cele po kolei, od prawej do lewej – przeciwnika stojącego pod budynkiem, strażnika na wieży i strażnika, który stoi za wieżą. Kiedy wszyscy padną, biegnij zabić pozostałych – teraz już nie musisz pozostawać w ukryciu.

Jeśli zechcesz na bagnach wdrapywać się na punkty widokowe na gigantycznych drzewach, znajdź miejsce, od którego możesz zacząć wspinaczkę, obchodząc je dookoła – zawsze jest ono oznaczone jasnymi zabrudzeniami, naroślami czy biało-zielonymi liśćmi. Kiedy je znajdziesz, dalej trasa jest już prosta.

A Faithful Acolyte
  • Zabij wyznawców w ciągu trzech minut

Zaczynasz od pływania czółnem. Przytrzymaj PPM, by płynąć naprzód, F, by płynąć do tyłu. Skręcasz za pomocą A i D.

Po scence musisz pokonać krokodyla. Jest to QTE, które zawsze zaczyna się od E (Aveline dosiada krokodyla), potem ponownie E (możesz się zatem przygotować), jeden z przycisków LPM, Q lub Spacja, znowu E i ponownie LPM, Q lub Spacja. Podejdź do gniazda aligatora i zabierz jajo.

Po drzewach dotrzyj do przeciwnika stojącego na platformie i zabij go. Wykonaj zabójstwo z powietrza i wykończ pozostałych wrogów kontrami. Trzy minuty to aż nadto czasu, by wykonać to zadanie. Wejdź przez dziurę w burcie statku (przytrzymując PPM) i obrabuj skrzynkę, przytrzymując E.

The Second Camp
  • Zabij tylko akolitę

Idź za Elise i obejrzyj scenkę. Dobiegnij do zaznaczonego miejsca, by rozpocząć śledzenie. Nie chowaj się w krzakach – wdrap się na złamane drzewo tuż przy punkcie kontrolnym i idź za akolitą, skacząc po gałęziach. Jeśli ktoś Cię zauważy, nie panikuj i postaraj się zniknąć z jego pola widzenia. Kiedy znajdziesz się tuż nad celem, zabij go z powietrza i splądruj pobliską skrzynię.

Eve of Saint John
  • Wykonaj podwójne zabójstwo

Po rozpoczęciu misji odnów pobliską przebieralnię i zmień strój na ubranie niewolnicy. Porozmawiaj z Elise i po długiej scence zacznij wspinaczkę od pnia na wschód od punktu startowego. Unieszkodliw strażnika na platformie na górze, przedostań się po gałęziach do drugiego i również go obezwładnij. Wybierz ukryte ostrza. Skocz na pień ściętego w połowie drzewa i wykonaj podwójne zabójstwo, gdy patrolujący strażnik się odwróci. Natychmiast ukryj się w pobliskim stosie gałęzi i zabij strażnika, gdy będzie przechodził obok. Skryj się za beczkami i po scence biegnij przed siebie.

Porozmawiaj z fałszywym Mackandalem i zabij jego strażników. Tych z toporkami musisz rozbroić (E, następnie Spacja) i zabić, gdy będą bezbronni, wciskając LPM. Na pozostałych działa zwykła kontra. Gdy zaatakuje Cię fałszywy Mackandal, musisz go powalić na ziemię (E i ponownie E), a następnie dobić (LPM).

The Whole Truth

Tuż po zabójstwie odezwie się Erudito. Włącz orli wzrok i zlokalizuj obywatela E. Zabij go, by obejrzeć prawdziwą wersję wydarzeń.

Wróć do kryjówki Agate i porozmawiaj z mentorem.


Sekwencja 3

At the Pub

Zaczynasz w stroju damy - nie zmieniaj go. Porozmawiaj z człowiekiem przy molo, a następnie skieruj się ku zaznaczonemu na zielono obszarowi. Kapitana znajdziesz na jego środku. Włącz orli wzrok i zidentyfikuj go, a następnie z nim porozmawiaj. Wróć do posiadłości i porozmawiaj z ojcem. Otrzymasz pierwszą stronę z dziennika Jeanne.

Prelude to Rebellion
  • Pokonaj przeciwników korzystając wyłącznie z pięści

Po rozmowie z ojcem opuść posiadłość i udaj się we wskazane miejsce. Kiedy tylko rozpocznie się bójka, atakuj od razu, inaczej zginą Twoi sojusznicy. Po unieszkodliwieniu strażników idź do magazynu. Czeka Cię samouczek, jak szybko zarabiać pieniądze w grze. Warto zainteresować się tą mini-grą, by móc później bez kłopotu wykupić np. wszystkie zegarki kieszonkowe.

Gdy zerkniesz na mapę, zobaczysz mnóstwo miast. Wybierz Nowy Orlean i kliknij na ikonkę statku po prawej. Kliknij na „buy goods”, wybierz bawełnę (Enter), wciśnij lewy control, by kupić maksymalną ilość i ponownie wciśnij Enter, by zatwierdzić. Wróć do mapy i kliknij na „send ship”. Zobaczysz, w których miastach możesz sprzedać bawełnę i za jaką cenę. Kliknij np. na Havanę, by wysłać tam swój statek. Z czasem odblokujesz więcej miast. Pamiętaj, że im dalej posyłasz statki, tym dłużej będą płynąć i więcej niemiłych przygód na morzu może je spotkać.

Gdy skończysz, Gerald oprowadzi Cię po siedzibie bractwa i wręczy Ci parasolkę mogącą strzelać zatrutymi strzałkami.

Elegant and Deadly

Porozmawiaj z człowiekiem w kapeluszu i ruszaj za nim. Po krótkiej scence udaj się do magazynu i przygotuj strzałki z trucizną. Najedź na przeciwnika, którego chcesz otruć i wciśnij Q, by strzelić. Gdy go zabijesz, musisz przeładować – również za pomocą Q. Pozbądź się drugiego strażnika. Po scence wystarczy podejść do sklepu naprzeciwko i go wykupić za 500 ecu, a następnie wrócić do magazynu, przebrać się w strój asasynki i udać się na bagna.

parasolka - elegancka i zabójcza broń

Vanishing Slaves

  • Dobiegnij do punktu kontrolnego szybciej niż twoja rywalka

Wyprzedzenie Elise jest proste – biegnie wolniej od Ciebie. Po zakończeniu wyścigu czeka Cię łatwa walka z garstką strażników.

Storming the Fort

Wybierz zatrute strzałki, by bezszelestnie eliminować strażników. Ukrywaj się w krzakach, by nie przyciągać uwagi. Jeśli strażnik Cię zauważy, nie panikuj – nawet przy dwóch zapełnionych wskaźnikach poszukiwania nie rzuci się na Ciebie od razu. Gdy wszyscy zginą, wejdź do fortu i pędź co sił za celem. Na końcu pokonaj go, rozbrajając (E, później Spacja). Przedostań się do klatek.

In Vino Veritas
  • Nie zwiększaj swojej rozpoznawalności
  • Nie pozwól, by wytrzymałość powozu spadła poniżej 50%
  • Zabij wszystkich wrogów w mniej niż minutę

Biegnij za Geraldem. Po drodze staraj się nie wbiec przypadkiem na mur albo inne przeszkody, ani nikogo nie potrącić, by nie zwiększać rozpoznawalności. Po dotarciu do zielonego znacznika dodatkowy warunek zostanie zaliczony. Dalej nie ma nic szczególnie skomplikowanego, aż do momentu eliminacji strażników.

Wybierz zatrute strzałki, wdrap się na dach i wyeliminuj wrogów - jednego po drugim. Zeskocz na dół, by rozpocząć szaloną jazdę powozem. Nie słuchaj wskazówek Geralda – myli się zbyt często, po prostu jedź jedyną możliwą trasą i staraj się omijać przeszkody. W magazynie nauczysz się nowej sztuczki – odparcia ataku i dobicia za pomocą broni dodatkowej (najpierw E, potem Q).

Getting Ulloa's Attention

Dotrzyj do doków i dopłyń do statku. Wdrap się na łódkę, ale postaraj się nie wchodzić na drabinę, tylko zawisnąć na burcie tuż obok. Kiedy strażnik będzie przechodził, zdejmij go. Poczekaj, aż podejdzie drugi i też zdejmij go z krawędzi. Trzeci stoi obrócony plecami, więc po prostu podejdź i go wyeliminuj, a następnie podejdź do beczek i podpal je. Oczywiście, cała akcja z pozostawaniem niewykrytym to tylko wstęp do scenki, po której i tak rzuci się na Ciebie stado niewyżytych strażników. By zabić przeciwnika z toporkiem, przełam jego obronę za pomocą spacji i dobij lub użyj E+Q, mając wybrane pistolety. Zabij wszystkich i po scence opuść statek. Masz na to ponad pół minuty – to bardzo dużo czasu.

A Governor no More
  • Przygotuj zasadzkę w czasie krótszym niż 4 minuty

Odbierz wiadomość z gołębnika i udaj się na cmentarz. Idź do zaznaczonego miejsca na dachu. Najlepsza taktyka na zabicie celów niepostrzeżenie to korzystanie z zatrutych strzałek. Gdy strażnicy padną, podejdź do pierwszego zbiornika i zniszcz jego podstawę. Idź po beczkę z prochem i połóż ją we wskazanym miejscu. Po scence biegnij ulicą prawie do zaznaczonego miejsca i wdrap się na dach. Zacznij zrzucanie pojemników z wodą – masz na to ograniczony czas, ale zdążysz, jeśli nie zboczysz z trasy. W razie potrzeby wczytaj ostatni punkt kontrolny. Gdy wóz dojedzie do miejsca zasadzki, wybierz pistolet, wyceluj w beczkę za pomocą F i strzel (Q). Wybierz bomby dymne i zeskocz na dół, zabijając z powietrza. Rzuć bombę (Q), by bez trudu wykończyć strażników.


Sekwencja 4

Southbound
  • Nie pływaj

Odnów pobliską przebieralnię i przebierz się za niewolnicę. Dotrzyj do znacznika. Po prawej znajdziesz skrzynki, dzięki którym strażnicy wpuszczą Cię do środka. Podejdź do grupy zamiatającej ziemię i poczekaj, aż Aveline do nich dołączy. Podbiegnij do odprowadzanej grupki i wmieszaj się w nią.

A New Life

Porozmawiaj z trzema grupami niewolników.

Gathering Tools
  • Nie wchodź w otwarty konflikt

By pozbawić strażników pasków, musisz ich ogłuszyć. Najlepiej skryć się w krzakach i poczekać, aż strażnik podejdzie albo znaleźć samotnie spacerującego przeciwnika, w czym znakomicie pomagają czerwone kropki na mini-mapie. Gdy zbierzesz paski, okradnij jednego z ludzi z noża, drugi znajdziesz w pobliskiej skrzynce. Podkradnij się do strefy strzeżonej i wyeliminuj strażnika z ukrycia, który spaceruje po wschodniej stronie. Poczekaj, aż drugi będzie obrócony plecami i zacznij wspinaczkę. Podnieś deski i wróć na wschodnią stronę. Znów poczekaj aż strażnik będzie obrócony plecami i ogłusz go, by bez przeszkód przenieść beczkę. Podnieś muszkiet upuszczony przez ogłuszonego strażnika lub weź jeden z pobliskich skrzyń. Wyceluj w beczkę za pomocą F i strzel (Q). Korzystając z zamieszania, podejdź do kowadła i zrób prowizoryczne ukryte ostrza.

The Company Man
  • Zdrowie schwytanego nie może spaść poniżej 50%

Idź za de Ferrerem trzymając się w dość dużej odległości, by zawsze móc schować się za przeszkodą, w krzewach lub w grupie niewolników. Gdy de Ferrer minie grupę strażników, wbiegnij na daszek z prawej i skocz w siano, a następnie przebiegnij do pobliskiej roślinności – strażnicy, którzy Cię zobaczyli, uspokoją się Tutaj śledzenie się zakończy. Po scence zabij oprawców – niewolnik radzi sobie w walce dość dobrze, więc z wykonaniem dodatkowego celu nie powinieneś mieć kłopotu. W razie potrzeby wczytaj ostatni punkt kontrolny. Po scence zdobędziesz bicz, który doskonale sprawdza się w walce, gdy strażnik zaczyna strzelać, a nie ma kim się zasłonić.

Trail of Truth
  • Nie wchodź w otwarty konflikt
  • Ukończ zadanie w 5 minut

Zabij pierwszego ze strażników, kiedy tylko się zbliży, np. skacząc mu na głowę. Wespnij się po budynku, którym dostałeś się do środka w poprzedniej misji i opuść strefę strzeżoną. Biegnij przed siebie, a przy zaznaczonym na zielono obszarze włącz orli wzrok. Zobaczysz ślady, a przy nich różne przedmioty – identyfikuj je, wciskając F. Ostatnim przedmiotem do odnalezienia jest strona z dziennika, którą znajdziesz z tyłu chatki.

Erudito poinformuje Cię o tym, że obywatel E jest w pobliżu. Znajdziesz go na górze piramidy, w pobliżu punktu widokowego, w środku pomieszczenia na samej górze.

Widok na Chichen Itza

The Secret of the Cenote

  • Nie odnieś żadnych obrażeń
  • Rozwiąż zagadkę w czasie krótszym niż 2 minuty

Idź jedyną możliwą ścieżką i wykonaj skok wiary. Naciśnij spację, by zanurkować. Dzięki PPM popłyniesz szybciej, ale szybciej będziesz też zużywał powietrze. Gdy wydostaniesz się z wody i dotrzesz do kolejnej dziury, przeskocz przez nią, by złapać się krawędzi. Przesuwaj się w prawo i w dół. Opadnij na korzenie i idź dalej korytarzem. Po drodze znajdziesz dziurę ze skałą na środku – zbierz skrzynkę leżącą na dole. Wróć na górę i kieruj się ku kolejnym punktom kontrolnym. Skocz na skalny słup i wdrap się na górę. Będąc obróconym plecami do skały, naciśnij PPM i Spację, by skoczyć w tył. Na końcu korytarza wykonaj kolejny skok wiary i przepłyń pod wodą do następnej sekcji. Dotrzyj do skalnych słupów. Przeskocz na pierwszy z nich i wykorzystaj bicz do przeskoczenia na kolejny (Spacja, PPM i W).

Przy kolejnej przepaści skieruj się w prawo i przeskocz na drugą stronę, używając bicza. Przebiegnij po skale i skocz na wystającą półkę, a z niej na skalny słup. Wdrap się na górę i idź do znacznika. Zjeżdżając po skale, unikaj kamiennych kolumn.

Kiedy wpadniesz do wody, przepłyń pod przeszkodą, zbierz statuetkę i wdrap się po bloku, który ma na dole dwa świecące na niebiesko paski. Podejdź do podestu na górze i za pomocą W, A, S i D przechylaj platformę, by umieścić kulkę na środku labiryntu.

Zejdź na dół i podnieś połówkę dysku. Niespodzianka! Teraz skoncentruj się – jeden fałszywy ruch i możesz zapomnieć o dodatkowym warunku, by nie odnieść obrażeń. Zwykłych strażników wyeliminuj zwykłą kontrą. Silniejszego powal biczem i dobij. Kiedy na polu walki zostanie tylko de Ferrer, wytrąć go z równowagi biczem i bij, póki nie padnie. Jeśli de Ferrer Cię zaatakuje, wciśnij E tylko raz, by sparować cios, ale nic dalej nie rób, inaczej znów oberwiesz. Zadanie nie jest proste i jeśli Ci zależy na dodatkowym warunku, wczytuj ostatni punkt kontrolny. W końcu musi się udać.

Możesz też próbować od razu zaatakować de Ferrera - sposób szybszy, ale bardziej ryzykowny.

Po walce ucieknij przez korytarze kopalni. Najgorszy etap to wyjść po schodach, gdzie zlatują kamienie (dziękuję, kamero). Trzymaj PPM i staraj się biec przed siebie, delikatnie tylko skręcając za pomocą A i D. Czasu jest dość nawet na kilka pomyłek.


Sekwencja 5

Prodigal Daughter

Po scence opuść magazyn i zlokalizuj rekrutera. Stoi on w pobliżu budynku we wschodnim obszarze strefy poszukiwań. Idź za nim, trzymając się w bezpiecznej odległości albo chowając się za rogami budynków i przeszkód. Po scence biegnij za nim, ale nie łudź się – nie dogonisz go.

Rotten Barracks
  • Użyj wybuchającej beczki by zabić rekrutera
  • Pozostań anonimowy po zabiciu rekrutera

Weź skrzynkę i wejdź na środek zielonego obszaru. Gdy rozpoznasz rekrutera, idź do północno-wschodniego krańca strefy strzeżonej. Schowaj się za rogiem, zwab pobliskiego strażnika i ogłusz go, by odebrać mu muszkiet. Sprawdź, którędy chodzi rekruter i przynieś beczkę z prochem pod zadaszenie w północno-wschodnim rogu, by przygotować zasadzkę – jedną beczkę znajdziesz w pobliżu schodów, gdzie ćwiczą strzelcy, drugą za budynkiem w północno-wschodnim krańcu, na trasie rekrutera. W międzyczasie możesz wyeliminować strażnika patrolującego dach. Poczekaj, aż rekruter znajdzie się pod zadaszeniem i strzel w beczkę, a następnie przeszukaj ciało. Wdrap się na dach, gdzie przechadzał się strażnik i opuść strefę strzeżoną.

Power of Voodoo
  • Znajdź Agate w ciągu 1 minuty

Po rozpoczęciu misji włącz orli wzrok, by dowiedzieć się, w którą stronę musisz biec. Włącz orli wzrok ponownie i biegnij po śladach. Bułka z masłem.

Idź ku zaznaczonemu miejscu i wdrap się na drzewo. Przygotuj zatrute strzałki. Po pierwszym zabójstwie przed mostem przejdź po gałęziach na drugą stronę i podążaj za strażnikami. Nie przegap skoku z biczem – jeśli spadniesz, ciężko będzie dotrzymać im kroku i pozostać w ukryciu. Za mostem zabij drugiego strażnika za pomocą trucizny. Podążając po gałęziach wzdłuż prawej strony drogi, dotrzesz do trzeciego i ostatniego miejsca, z którego musisz zatruć strażnika.

The Lighthouse
  • Nikogo nie zabijaj
  • Nie pływaj

Idź wzdłuż prawej strony drogi, chowając się w krzakach. Kiedy będziesz blisko głównej bramy, skieruj się w jej stronę, wejdź do środka i wdrap się na mury. Schowaj się po zewnętrznej stronie muru i po drewnianych belkach kieruj się w prawo. Przy wieży poczekaj, aż strażnik sobie pójdzie, po czym obejdź ją dookoła i znów przejdź po zewnętrznej stronie muru, kierując się w prawo, ku latarni. Gdy skończą się belki, poczekaj, aż strażnik sobie pójdzie i za pomocą bicza przedostań się na belkę wystającą z muru latarni. Wdrap się na górę, miń strażnika i wejdź po drabince jeszcze wyżej. Zbierz skrzynkę i zgarnij punkt widokowy. Pociągnij za dźwignię.

Stolen Goods
  • Przenieś osobiście dwie skrzynie

Początek misji nie jest skomplikowany. Po spotkaniu Elise i Rousilliona w umówionym miejscu będziesz musiał złoić skórę paru strażnikom i pomagać przy przenoszeniu skrzynek. Na pewno zdążysz przenieść dwie.


Sekwencja 6

Return to Mexico
  • Rozwiąż zagadkę w pięciu ruchach lub mniej

Płyń czółnem, skręcając w prawo lub w lewo za pomocą A i D, tak, by unikać przeszkód. Wymaga odrobinę zręczności. Skocz z wodospadu i ruszaj korytarzem przed siebie. Zanim dotrzesz do punktu kontrolnego, zgarnij po drodze statuetkę Majów. Wróć i wdrap się na skały w pobliżu punktu kontrolnego. Niebieskawo zabarwione krawędzie wskażą Ci drogę. Wejdź na skalny słupek i przeskocz z niego na wyższy słup. Znów skocz ku krawędziom i zejdź na dół. Zawiśnij na krawędzi pod dziurą (przez którą nie da się wejść) i przesuwaj się w prawo. Wyjdź na górę po krawędziach i wskocz w dziurę na szczycie skały. Płyń pod wodą i unikaj blokujących tunel pułapek, które ranią dość mocno. Gdy miniesz drugi taki zestaw, możesz wypłynąć na powierzchnię, by zaczerpnąć powietrza i zebrać znajdującą się w pobliżu skrzynkę. Wróć, przepływając przez pułapkę i skręć w prawo. Wkrótce miniesz kilka kolejnych pułapek i wynurzysz się na powierzchnię. Wyjdź z wody i ruszaj korytarzem do znacznika.

Kamera pokaże Ci, którędy masz biec. Gdy przeskoczysz na złamaną kolumnę za pomocą bicza, wdrap się na ścianę i przesuwaj się w lewo. Przejdź po półce skalnej i skocz na kolumnę na środku. Skocz ku wystającym kamieniom z wiszącej kolumny i przesuń się maksymalnie w prawo. PPM+Spacja, by skoczyć do tyłu. Przeskakuj po przeszkodach wzdłuż ściany i wejdź do otwartej paszczy.

Zejdź na dół i włącz puzzle. Przesuwaj kolejno na puste pola fragmenty: górny prawy ↓, górny środkowy →, środkowy środkowy ↑, środkowy lewy → i górny lewy ↓ (jeśli oznaczyć fragmenty cyframi, jak na klawiaturze telefonu, przesuwałbyś kolejno 3, 2, 5, 4, 1). Spacją wybierasz fragment do przesunięcia, W, A, S, D – najeżdżasz na blok lub go przesuwasz, jeśli jest wybrany. Zejdź na dół i weź fragment dysku.


Sekwencja 7

An Urgent Favor
  • Nie wchodź w otwarty konflikt

Pokonaj strażników atakujących George'a i pobiegnij wzdłuż północnych murów ku wyjściu. I jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, wykup ulepszenie sakw na bomby dymne. Przydadzą się w następnej misji.

Aveline w walce

Supplying the Revolution

  • Nie pływaj
  • Wytrzymałość tratwy nie może spaść poniżej 50%
  • Używaj tylko broni do walki wręcz

Wejdź na tratwę i wskocz na skrzynie z prawej. Gdy będziesz blisko słupków, przeskocz po nich i zabij dwóch pierwszych strażników. Nieco dalej na wschód znajdziesz pochyłe drzewo – wejdź na nie i po gałęziach dostań się na drugą stronę bagna. Zabij strażników na łodzi. Po powalonym drzewie na północno-wschodniej stronie łodzi przejdź na ląd i wyeliminuj kolejną grupę. Wejdź na wzniesienie i po gałęziach znów przedostań się na drugą stronę bagna. Zabij grupkę, idąc brzegiem, zabij dwóch kolejnych i po drzewach dostań się na łódź, gdzie czeka kolejna para niemilców. Wróć na brzeg po pniu i kieruj się dalej na wschód. Gdy zobaczysz most, rozglądaj się za dużym pniem, od krótego zaczniesz przedostawanie się do kolejnego obozowiska. Wyeliminuj strażników grupę. Wdrap się na pobliskie wzniesienie – zobaczysz kolejny duży pień, od którego można przebiec po powalonym drzewie gigantycznego drzewa z punktem widokowym na środku bagna. Przebiegnij przez nie na wylot (tak, w środku jest dziurawe), a gdy znajdziesz się na drugim brzegu, napotkasz ostatnią grupę strażników. Istnieje duża szansa, że Twoi sojusznicy sami sobie poradzą z ostatnią grupą, zanim zdążysz do niej dotrzeć.

The Last Dance

Po rozmowie z Geraldem udaj się na bal. Posłuchaj, o czym rozmawiają goście. Po zamienieniu kilku słów z trzema grupkami aktywuj orli wzrok i zlokalizuj Vasqueza. Po tańcu wejdź na schody posiadłości i skręć w prawo, do osobnionego miejsca na balkonie. Zabij Vasqueza i opuść teren posiadłości.


Sekwencja 8

A Fool's Errand
  • Wdrap się na zamarznięty wodospad w ciągu minuty

Dotrzyj do znacznika. Po scence goń za uciekinierem, później czeka Cię wspinaczka po zamarzniętym wodospadzie, prosta i przyjemna. Dodatkowego warunku nie sposób nie zaliczyć – chyba, że pójdziesz na kawę. Pokonaj grupę żołnierzy i zgarnij skrzynkę. Biegnij do mostu. Wejdź na belkę, skocz na platformę z prawej, na kolejną platformę z lewej, wdrap się po belce i przeskocz na część kamiennej platformy, która się nie zawaliła. Skocz za pomocą bicza na drugą stronę, do punktu kontrolnego.

Po przejściu przez most i pokonaniu dwóch typków, kamera zrobi najazd na trasę po drzewach, którymi można dostać się na mury fortu. Biegnij więc tamtędy. Zabij dwóch strażników i idź po murach do punktu kontrolnego, po drodze zabijając jeszcze jednego przeciwnika. Kieruj się ku wejściu do wieży – by ją otworzyć, zabij wszystkich, którzy się na Ciebie rzucą, swoim ulubionym sposobem. W środku czeka Cię jeszcze jedna prosta walka – pokonaj Davidsona, rozbrajając go (E+Spacja), a następnie wykończ.

Po scence wejdź na schody i zacznij wdrapywać się po pękniętym murze. Przesuń się maksymalnie w prawo i skocz do tyłu (PPM i Spacja). Wdrap się po deskach i przesuwaj się w prawo.

Zanim rozpoczniesz kolejną misję, wykup wszystkie ulepszenia sakw na bomby dymne u krawca i uzupełnij ich zapas.


Sekwencja 9

Abandoning Pretense

Jedna wielka cut-scenka – niczego nie trzeba tłumaczyć.

Confronting Agate
  • Ukończ misję w 5 minut
  • Nie odnieś żadnych obrażeń

Zaatakuj Agate, zanim zrobi to on sam. Jeśli uzupełniłeś zapas bomb dymnych, wykonanie dalszego etapu misji nie powinno sprawić kłopotu - rzucaj nimi i wykańczaj przeciwników po kolei, bez stresu (ale postaraj się zachować kilka sztuk na ostatnią misję). Jeśli wolisz rozprawić się z wrogami w tradycyjny sposób - w pierwszej grupie zaatakuje Cię trzech strażników, których możesz skontrować (E i LPM). Gdy pojawi się druga grupa, paruj i rzucaj nimi o ziemię (E i E), a następnie dobijaj. Wdrap się we wskazane miejsce i pokonaj kolejną grupę, którą najlepiej rozbrajać (E i Spacja). W czwartej grupie osobnikiem z toporkiem rzuć i dobij go, z muszkietem – rozbrój. W piątej grupie rozbrój wszystkich i wykończ. Wyjdź na szczyt drzewa i obejrzyj scenkę.

Reconciliation
  • Zabij obywatela E w ciągu 2 minut

Czeka Cię bieg przez tor przeszkód. Ruszaj przed siebie, przytrzymując PPM i skręcaj, gdzie prowadzi trasa. Aveline wykona całą resztę. Na końcu zabij obywatela E, by poznać prawdziwe zakończenie historii.

Erudito
  • Nie odnieś żadnych obrażeń

Rzucą się na Ciebie strażnicy – całe stado, a Ty nie możesz się dać zranić. Jeśli masz bomby dymne, nie masz się czym martwić – bez trudu ich zabijesz, nie zostawszy nawet draśniętym. Jeśli nie... zawsze możesz rozprawić się z wrogami w bardziej tradycyjny sposób i ukończyć misję bez 100% synchronizacji, kupić bomby i rozpocząć wspomnienie na nowo.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 02-02-2014
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (4)

1. jooszek202-02-2014, 19:49czy tylko Wega zamieszcza tematy na tej stronie?
2. rune1002-02-2014, 19:53@up: tylko redakcja posiada uprawnienia do zamieszczania artykułów.
3. DeadExit1002-02-2014, 20:42@jooszek A jeśli chcesz napisać,albo uzupełnić jakiś artykuł, to kto ci broni ?
Prześlesz tylko twój tekst do redakcji Zakonu, a oni już wiedzą co dalej robić :)
4. gun2002208-02-2014, 17:25fajna solucja wątku głównego misji pobocznych i map

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
080
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza