Zakon Assassin's Creed


Dokumenty Abstergo


Abstergo Entertainment - Przepustka Pracownicza

Witamy w drużynie

Przepustka - witamy w zespole

Gratulujemy odważnego kroku w kierunku najlepszych lat twojej kariery! Abstergo Entertainment to świeże spojrzenie i niespotykane metody pracy.

Taki ogrom możliwości rozwoju może być na początku przytłaczający. Ale jesteśmy tu po to, żeby pomóc ci w aklimatyzacji i rozpoczęciu pracy... pracy, która będzie spełnieniem twoich marzeń!

Nowy gatunek rozrywki

Inspiracja dosięga nas w nieoczekiwanych momentach i w niezwykłych miejscach. Zaczęliśmy jako dział rozrywkowy firmie technologicznej, Abstergo Industries, gdzie badania nad pamięcią genetyczną (później jeszcze do tego wrócimy) doprowadziły do porywających i niewiarygodnych odkryć.

Dziś, mając w ofercie szeroki wachlarz mediów, od gier, aż po książki, filmy i komiksy, nie jesteśmy już tylko koncernem rozrywkowym. Lubimy uważać się za firmę badającą historię w oparciu o metody naukowe. A te wymagają dobrych genów!

Czas innowacji

Przepustka - czas innowacji

1937: Powstaje Abstergo Industries z ambitnym celem jak najlepszego wykorzystania wyników postępu naukowego ludzkości - na szeroką skalę, w sposób przystępny i odpowiedzialny.

1937: Abstergo Industries od zawsze wspiera związki zawodowe. To dlatego relacje z pracownikami są dziś bardzo bliskie we wszystkich naszych oddziałach, w tym także Abstergo Entertainment.

1940: Rozumiejąc wagę odpowiedzialności jaką ponosi za budowanie szans i stabilizacji dla swoich pracowników – oraz wszystkich ludzi, Abstergo Industries przejmuje rolę światowego lidera, wspierając wśród wielu istotnych inicjatyw XX wieku także powstanie Banku Światowego oraz NASA.

1978: Powstaje pierwsze urządzenie o nazwie Animus, dając początek badaniom nad pamięcią DNA.

2009: Po dwudziestu pięciu latach drobiazgowych testów, pamięć DNA może stać się powszechnie dostępnym towarem. Abstergo Industries otwiera pilotażowy dział, którego zadaniem jest tworzenie eksperymentalnych produktów w dziedzinie rozrywki.

Przepustka - strona tytułowa

2010: Nowoutworzony Dział Rozrywki Abstergo Industries wydaje swój pierwszy produkt: Projekt Dziedzictwo. Ten powszechny fenomen medialny przyciąga tłumy klientów, pozwalając im przeżywać wydarzenia z pamięci genetycznej postaci historycznych oraz mało znanych bohaterów z przeszłości.

2011: W rozwijającym się dziale rozrywki Abstergo Entertainment testowana jest nowa, wieloosobowa i wyczynowa symulacja oparta na wydarzeniach historycznych. Eksperyment ten spotyka się z gorącym przyjęciem nowego pokolenia graczy, którzy pragną emocjonującej rywalizacji.

2012: Przy współpracy z firmą Ubisoft, głównym wydawcą gier komputerowych, produkt Abstergo Entertainment zatytułowany Assassin's Creed III: Liberation trafia na sklepowe półki, a gracze po raz pierwszy mogą usłyszeć historię Aveline de Grandpre, upadłej Asasynki, która z pomocą Zakonu Templariuszy powraca na drogę ku światłu. Tak rodzi się nowoczesna klasyka.

2013: W Montrealu, w kanadyjskiej prowincji Quebec, rozpoczyna się budowa nowej siedziby Abstergo Entertainment. Jako miasto wyszukanej kuchni, wspaniałych teatrów, ekskluzywnych sklepów oraz tętniący życiem ośrodek kultury. Montreal łączy w sobie urok starego świata z energią nowoczesności: oto idealny grunt dla naszej rozrywkowej, historycznej, naukowej i innowacyjnej firmy.

Teraźniejszość i przyszłość: Dołączysz do naszej drużyny.

Rodzi się gwiazda. A przyszłość jest jaśniejsza niż kiedykolwiek.

Twoja rola

Przepustka - Twoja rola

Mamy własne sposoby na rekrutowanie najbardziej utalentowanych ludzi ze wszystkich dziedzin życia – wynalazców, producentów, uważnych słuchaczy, którzy zawsze wiedzą, czego właśnie potrzebujemy, jeszcze zanim do nas samych to dotrze. W swojej stacji roboczej Animusa z pewnością poczujesz się jak w domu i zaczniesz badać historię z właściwą sobie przenikliwością – na co bardzo liczymy! Kto wie, może odkryjesz zapomniane technologie, które pomogą przyszłym pokoleniom, znajdziesz dowody na istnienie jakiejś sekretnej organizacji, złamiesz kilka kodów, lub nawet ujawnisz zaskakujący związek pomiędzy jakimiś dokumentami.

To może być początek czegoś wspaniałego lub szokującego. Albo poruszającego. Wszystko kryje się w historii, a tajemnice ludzkości są do twojej dyspozycji, dzięki genetycznym wspomnieniom, które oddajemy w twoje ręce.

Dopasowanie do zespołu

W Abstergo Entertainment rozumiemy jaką siłę daje świadomość przynależności. Dlatego opracowaliśmy żelazne zasady hierarchii, która sprawy organizacyjne pozostawia nam, ty zaś możesz skoncentrować się na swojej pracy: badaniu i tworzeniu materiałów, które najbardziej cię intrygują. Nie musisz martwić się o wyniki – tym my się zajmiemy!

Kwestie praktyczne

Godziny pracy: pracujesz od 8:30 do 17:30, ale możesz zaczynać nawet o 10:00, i nie bądź zaskoczony, gdy historia wciągnie cię do tego stopnia, że czasem zapomnisz wrócić do domu!

Przepustka - kwestie praktyczne

Urlopy: każdemu należy się chwila oddechu. Pierwszy tydzień wolnego przysługuje ci po spędzeniu 3000 godzin w Animusie lub po roku pracy w Abstergo Entertainment – w zależności od tego, który cel zdołasz zrealizować najpierw. Nawet nie zauważysz, kiedy to nastąpi!

Dodatki: mamy najlepszy plan indywidualnych ubezpieczeń w tej branży, a to dopiero początek!

Jedzenie i części ogólnodostępne: wszystko, czego potrzebujesz do zdrowej i energicznej pracy, znajdziesz w zasięgu ręki. W atrium jest wszystko, od świeżego sushi aż po organiczną, etyczną kawę. Pycha!

Ochrona budynku: komunikator zapewni ci dostęp do niezbędnych obszarów.

Różnorodnośc i równość płci: Abstergo Industries oraz Abstergo Entertainment uważają, że najkorzystniejsze dla całej ludzkości będzie dążenie do zgromadzenia w jednym miejscu największych umysłów świata nauki. Jeśli masz pomysł na wyszukanie i zatrudnienie specjalistów z nowych dziedzin, jak najszybciej podziel się nim z naszym działem HR.

Zachowanie poufności: możesz śmiało dawać upust swemu entuzjazmowi i głosić lojalność względem Abstergo Entertainment w mediach społecznościowych. Ba, możesz to nawet wykrzyczeć z dachu, jeśli masz taką potrzebę.

Przepustka - Kwestie praktyczne, c.d.

Pamiętaj jednak, że bez konkretnego upoważnienia nie wolno ujawniać następujących informacji: szczegółów projektów, ich tytułów, terminów wydania, tematyki, postaci, realiów oraz innych elementów identyfikacyjnych, schematów budynków Abstergo Entertainment oraz Abstergo Industries, składów zespołów, w tym danych aktualnych kierowników, raportów oraz ich statusu projektowego, technologii, partnerów, spółek zależnych, sprzedawców detalicznych, sprzedawców hurtowych, oraz nie wolno ci przekazywać aluzji nawiązujących do raportów sprzedażowych i systemów premiowania. Chcąc zapewnić ochronę informacjom handlowym, harmonogramom medialnym oraz ustrzec się przed ewentualną utratą danych, zalecamy naszym pracownikom, by nie pracowali w trakcie podróży, a jeśli nie da się tego uniknąć, by korzystali z laptopów, tabletów oraz komunikatorów tylko w zatwierdzonych przez Abstergo hotelach i salach konferencyjnych, nigdy zaś w miejscach publicznych i niesprawdzonych.

Pamięć genetyczna: jak to działa

Przepustka - pamięć genetyczna

Nikt tego nie wie. (Taki żarcik. To bezpieczny i dobrze udokumentowany proces.)

Etapy:

  1. Akwizycja
  2. Pozyskanie
  3. Badanie
  4. Edycja

To, co niektórzy nazywają zwierzęcym instynktem, dr Warren Vidic określił mianem pamięci genetycznej. Są to zakodowane w naszym DNA wspomnienia z żywotów naszych przodków.

Animus jest zaś urządzeniem, które pozwala nam przeglądać te wspomnienia w trójwymiarze. To okno, przez które można spojrzeć w przeszłość i badać historię, ale bez wprowadzania do niej żadnych zmian. To ma miejsce później, na etapie edycji! Kiedyś mogliśmy badać wyłącznie wspomnienia genetyczne naszych własnych przodków, ale dziś możemy już zajrzeć w pamięć każdego przodka, którego próbka DNA dysponuje Abstergo Entertainment. I to przy naprawdę znikomych efektach ubocznych.

Uwaga: nagrania wspomnień genetycznych danego przodka kończą się w momencie poczęcia, gdy materiał genetyczny zostaje przekazany dalej.

Plan budynku

Przepustka - plan budynku
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (8)

1. ac123611-12-2013, 19:45Wiem że nie na temat, ale mam pytania, gdzie jest to przebranie oficera i chciałbym mieci to przebranie gubernatora, ale nie rozumiem o co chodzi z tym skarbem społecznościowym. Może mi ktoś pomóc.
2. Rayhe11-12-2013, 23:13@ac123
przebranie oficera dostajesz w trakcie wysyłania floty edwarda
a wyzwania społecznosciowe... to chyba są te eventy odpalane przez ubi co jakis czas - ale nei jestem pewien :<
3. Ekler13-12-2013, 13:59ja widziałem! chyba ubi mnie lubi bo mam ubranie gubernatora i miałem konwój i zanaczonego wieloryba białego.!
4. DeadExit1013-12-2013, 22:27Strasznie podoba mi się w tej części to przebijanie czwartej ściany ;D
Ubi współpracuje z Abstergo wydając Asasyna...istny zaciesz na pyszczku ;3
5. Rogi2514-12-2013, 00:53mógłby ktoś napisać w których dniach i o jakich godzinach są wyzwania społecznościowe?
Albo chociaż podać link gdzie są takie informacje?
6. master troll116-12-2013, 18:50Sorry, bo nie ogarniam, jak można zdobyć klucze dostępów do miejsc w siedzibie Abstergo, poziomy zabezpieczeń 1, 2 lub 3 ?
7. DarthDestruktor1016-12-2013, 18:51@up - po nicku nie jestem pewien, czy to trolling, czy nie, ale...po prostu przejdź całą fabułę - i masz dostęp do wszystkiego.
8. master troll118-12-2013, 16:28Wielkie dzięki :)

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
200
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza