Zakon Assassin's Creed


Solucja Assassin's Creed IV: Black Flag

Solucja Assassin's Creed IV: Black Flag

Solucja Assassin's Creed IV: Black Flag - sekwencje 1-3

Sekwencja 1

Edward Kenway

Rozgrywka rozpoczyna się od bitwy morskiej. Po krótkim wstępie wyjaśniającym, że poruszasz się za pomocą lewej gałki, a kamerę obracasz prawą, musisz dobiec do koła sterowego i wcisnąć kółko, by je złapać. By wystrzelić z armaty, należy przytrzymać L1 i poruszać prawą gałką, by wycelować. Trajektoria pocisków zostanie zaznaczona, zatem trafienie we wrogi okręt nie powinno stanowić problemu. By strzelić, wystarczy wcisnąć R1. Największe obrażenia zadaje strzelenie w kadłub statku. Po wyeliminowaniu kilku pomniejszych statków i jednego silniejszego przeciwnika rozpocznie się scenka – taka sama, niezależnie od tego, jak dobrze nam poszło wcześniej.

Dopłyń do brzegu (nie zgubisz się, cel jest zaznaczony). Biegnij za człowiekiem (w kierunku, w którym obróci się kamera). Twoim celem jest najbliższy punkt widokowy. By biec swobodnie lub wspinać się przytrzymaj R1 i lewą gałkę do przodu. Zsynchronizuj punkt widokowy, zeskocz na dół i podążaj dalej za człowiekiem. Musisz teraz dotrzeć do drugiego punktu widokowego. Skocz do wody i goń uciekiniera. Nie obawiaj się – w końcu się zatrzyma. Teraz czeka Cię walka: przytrzymanie kółka blokuje ataki, naciśnięcie w odpowiednim momencie, gdy wróg atakuje, pozwala na skontrowanie. By wyprowadzić atak, należy nacisnąć kwadrat.

W pobliżu, przy zatoce, znajduje się kolejny punkt widokowy. Zsynchronizuj go i zeskocz w dół, w stos gałęzi. Teren jest strzeżony, a w pobliżu kręci się sporo przeciwników. Możesz próbować wyeliminować ich na dwa sposoby: kryjąc się w roślinności bądź stercie gałęzi i eliminować ich pojedynczo, albo wdać się w bezpośrednią walkę (jeśli nie masz w tym wprawy, to raczej nie jest dobry pomysł – cóż, zawsze możesz próbować, aż się uda). Jeśli walczysz bezpośrednio, uważaj na strzelca – kiedy mierzy, wciśnij X, by wykorzystać pobliskiego strażnika jako żywą tarczę. Jeśli wolisz pozostać w kryjówce, naciśnij kółko, by zagwizdać i zwabić przeciwnika do siebie. Musi się on jednak znajdować odpowiednio blisko. Na szczęście jest gdzie się kryć, zatem z wyciąganiem wrogów pojedynczo nie powinieneś mieć problemu.

Po objęciu steru, rozwiń żagle (X) – ponowne naciśnięcie przycisku rozwinie je jeszcze bardziej, a wciśnięcie X po raz trzeci pozwoli na rozwinięcie prędkości podróżnej. Kółko pozwala zwolnić lub zatrzymać się. Lepiej nie rozpędzać się wśród gęsto rozmieszczonych wysepek, zwłaszcza przy silnym wietrze.


Pierwsza wizyta w Abstergo

Kiedy się obudzisz, obróć kamerą tak, by spojrzeć w górę i w dół. Podążaj za kobietą. Na otrzymanym tablecie możesz wyświetlić mapę siedziby Abstergo. Służy on także do uruchamiania windy, zbierania kodów QR, wracania do Animusa i innego typu interakcji z otoczeniem.


Sekwencja 2

Tętniąca życiem Hawana

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Powal kieszonkowca
  • Użyj bomb dymnych, by wycofać się z walki

Idź za kupcem. Przy stoisku handlarza musisz zaopatrzyć się w broń. Wyjdź na pobliski punkt widokowy i zsynchronizuj go. Po skoku wiary pojawi się kieszonkowiec, którego musisz złapać. Biegnij za nim i gdy będziesz już tuż przy nim, naciśnij Kółko. Pokonaj go i przeszukaj ciało, po czym wróć do kupca i odprowadź go do celu.

Hawana

Podczas walki na pięści wyprowadzaj ataki, wciskając Kwadrat, bądź blokuj ciosy przeciwników/kontruj za pomocą Kółka. Gdy przeciwnik atakuje, wciśnij Kółko, a następnie wykonaj jedną z akcji: rozbrój (X), złap go i rzuć nim (naciśnij ponownie Kółko) lub ogłusz (Kwadrat). Naciśnięcie X podczas walki pozwala na przełamanie obrony przeciwnika.

Wybierz bombę dymną naciskając przycisk prawo/lewo. Wciśnij Trójkąt, by ją rzucić, a następnie biegnij przed siebie. By ułatwić sobie ucieczkę, wbiegnij na dachy.


...a mój cukier?

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Wynajmij tancerki, by odciągnąć strażników
  • Uniknij walki

Przytrzymaj L3, by włączyć orli wzrok. Cel zostanie zaznaczony na żółto, strażnicy – na czerwono. Orlego wzroku nie można używać podczas biegu. Śledź strażników, ale nie zbliżaj się do nich zbytnio. W razie potrzeby podejdź do grupy ludzi, by wmieszać się w tłum lub znajdź inną kryjówkę. Gdy śledzeni miną strażników stojących przy przejściu, omiń budynek z lewej. Kolejny budynek omiń z prawej. Śledzeni zaczną biec, więc staraj się ich nie zgubić. Z powodzeniem możesz za nimi podążać, biegnąc po dachach. Pamiętaj, by trzymać się w odpowiedniej odległości. Gdy rozpocznie się podsłuchiwanie, wynajmij tancerki i podążaj za strażnikami, kryjąc się w grupie uroczych pań.

Po zakończeniu podsłuchiwania idź za kolejnym celem. Każ tancerkom zwabić strażników pilnujących drzwi. Wejdź do środka i skryj się w wozie z sianem. Poczekaj, aż cel obróci się plecami, a następnie podejdź do niego i okradnij go, przytrzymując kółko. Wyjdź tym samym przejściem i skieruj się w prawo, ku zatoczce. Dostań się do widocznego stamtąd wejścia na teren strzeżony, ale uważaj, by nie zauważyli Cię strażnicy przebywający w środku. Korzystaj z mapy, by widzieć, gdzie się znajdują i w którą stronę patrzą. W środku będzie czekało ich dwóch. Gdy staną przy sobie, obróceni do Ciebie plecami, poczekaj, aż jeden z nich ruszy dalej i dopiero wtedy ogłusz jego kompana. Podbiegnij do drugiego i również go obezwładnij. Wyjdź po schodkach, a z pomieszczenia wydostań się oknem z lewej strony. Wdrap się po ścianie na górę, ale nie wchodź na dach – poczekaj na strażnika, który podejdzie do krawędzi i ściągnij go. W pobliżu jest więcej strażników, są też strzelcy na dachach, więc jeśli chcesz uniknąć walki, nie pokazuj się im. Przesuwając się po ścianie maksymalnie w prawo, opuść się na dół, wejdź do pomieszczenia i wydostań się oknem naprzeciwko, by znaleźć się na ścianie, z której dogodnie będzie wyjść na górę. Zdejmij kolejnego strażnika, który podejdzie do krawędzi, poczekaj na trzeciego i zrób z nim to samo, co z jego kompanem. Ukrywaj się za skrzyniami i beczkami, uważając na kręcących się w pobliżu przeciwników. W razie potrzeby możesz skorzystać z kryjówek. Kiedy nikt nie będzie patrzył, prześlizgnij się do wejścia do pomieszczenia i odbierz swoją własność. Kiedy wybiegniesz na zewnątrz, strażnicy mogą zacząć coś podejrzewać – nic się nie stanie, podbiegnij do krawędzi dachu i skocz do wody. Dotarcie do celu nie powinno przysporzyć już trudności.


Pan Walpole, jak mniemam?

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Ukończ wyzwanie strzeleckie Rogersa
  • Okradnij trzech Templariuszy

Idź na taras, by porozmawiać z Templariuszami.

Po rozmowie musisz strzelać do wyznaczonych kukieł. Wybierz pistolety i podejdź do skraju tarasu. Przytrzymaj L1, by wyjąć pistolet i strzelaj do celów za pomocą R1. By strzelić w podświetlony cel, naciśnij Trójkąt. Przeładuj pistolety za pomocą L2. By rozpocząć wyzwanie, porozmawiaj z Rogersem. Musisz strzelić we wszystkie cele, zanim skończy się czas.

Spotkanie z Templariuszami

Po krótkim spacerze czeka na Ciebie kolejna sesja treningowa, w której musisz eliminować cele na różne sposoby – zakradając się od tyłu, z siana, kryjąc się wśród pracowników, skacząc z dachu i podczas sprintu – nie ma w tym niczego trudnego ani odkrywczego. Idź za templariuszami, a kiedy ci skupią się na mapie, okradnij całą trójkę, podchodząc do każdego z nich i przytrzymując Kółko.


Człowiek, którego zwą Mędrcem

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Powal Mędrca z góry
  • Użyj w walce pistoletu

Idź za Templariuszami i przygotuj się na odparcie ataku. Pamiętaj, żeby wystrzelić z pistoletu choć raz – najlepiej zrobić to od razu, tuż po pojawieniu się pierwszego napastnika. Trzymaj się blisko celu, który masz chronić – jeśli zostaniesz z tyłu, nie zdołasz wypełnić zadania i pojawi się niemiły ekran informujący o desynchronizacji. Po dotarciu na duży dziedziniec jeniec zacznie uciekać. Goń go i wdrap się przy najbliższej okazji na dach. Kontynuuj pościg, póki nie pojawi się okazja, by go obezwładnić, skacząc mu na głowę.


Odbieranie należności

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Unikaj walki
  • Zabij trzech strażników ze strefy śledzenia

Ruszaj w kierunku zaznaczonego celu. Ukryj się w gęstej roślinności i zabij kręcących się w pobliżu strażników. Zagwiżdż, by podeszli bliżej. Zabij w ten sposób trzech, by wypełnić dodatkowy cel. Za pomocą orlego wzroku zlokalizuj strażnika z kluczem i obezwładnij go, a następnie przeszukaj jego ciało. Kiedy już zdobędziesz klucz, kieruj się do celu, uważając na strażników i eliminuj ich z ukrycia w razie potrzeby. Dzięki gęstej roślinności, stogom i wnękom zawsze jest gdzie się ukryć, a kryjówki są na tyle gęsto rozmieszczone, by można było przebiec między jedną a drugą. Gdy dotrzesz do krat, misja zostanie zakończona.


Flota skarbów

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Uwolnij 23 piratów
  • Zabij trzech strażników zza rogu

Edward automatycznie przylgnie do przeszkody lub ściany, jeśli podejdzie do jej rogu. Staraj się nie alarmować strażników i zwabiaj ich gwizdaniem, a następnie zabijaj ich z ukrycia, by ukończyć dodatkowy cel misji. Jeśli nie udało Ci się zabić trzech zza rogów pod pokładem, możesz zrobić to także na pokładzie. Później możesz atakować bezpośrednio albo nadal działać skrycie, w zależności od preferencji. Gdy zabijesz strażników na statku, uwolnij więźniów i ruszaj do następnej grupy, aż uwolnisz wszystkich. Dotrzyj do statku i ruszaj w morze. Staraj się uciec, gdyż świeżo zdobyty okręt nie zdoła zbyt wiele wytrzymać. Gdy pojawi się fala, skieruj dziób statku w jej stronę, by uniknąć uszkodzeń, a jeśli Ci się nie uda, przytrzymaj Kwadrat, by zminimalizować straty. Bezwzględnie unikaj tornad (zaznaczone na mini-mapie jako żółty obszar).


Sekwencja 3

Ten świeży kapitan

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Zastrzel iguanę
  • Zabij ocelota z powietrza

Popłyń do wyspy, a kiedy znajdziesz się w jej pobliżu, skocz do wody i dotrzyj do celu na piechotę. Zwierzęta łatwo zlokalizujesz za pomocą orlego wzroku. Jeśli do nich podbiegniesz, spłoszysz je, więc musisz wykazać się cierpliwością. Pamiętaj, by po zabiciu iguany czy ocelota pozyskać surowce. Kiedy zdobędziesz tyle, ile potrzebujesz, zostaniesz wtajemniczony w system rzemiosła i będziesz mógł wytworzyć olstro oraz ulepszenie zdrowia. Kiedy skończysz, wróć na statek.


Punkt werbunkowy

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Rozbrój i zabij trzech strażników
  • Przestrzel linę, by ocalić pirata

Twoim zadaniem jest zdobycie załogi. Ludzi możesz wynajmować w tawernach lub pomagać im wykaraskać się z kłopotów. Miejsca, w których możesz zdobyć rekrutów, zostaną zaznaczone na mapie, zatem pozyskanie załogi to bułka z masłem. W trakcie walki wybierz pięści, a gdy przeciwnik zaatakuje, naciśnij Kółko, by rozpocząć kontrę, a następnie X, by odebrać mu broń. Zabij rozbrojonego. Ratuj kolejnych ludzi przed egzekucjami, póki nie zdobędziesz 15 członków załogi. Na końcu musisz dobiec do człowieka, który ma zostać powieszony. Przestrzel linę, by wypełnić dodatkowy cel, a następnie wróć do tawerny.


Pryzy i łupy

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Użyj folgierza, by zabić żeglarzy
  • Splądruj 20 porcji rumu

Wypłyń w morze i zacznij rozglądać się za pomocą lunety (R2). Zaatakuj statek przeciwnika i przystąp do abordażu, gdy zostanie prawie zniszczony (podpłyń i przytrzymaj Kółko). Puść ster i podejdź do folgierza, by wyeliminować przynajmniej trzech wrogich marynarzy, a następnie dostań się na pokład przeciwników i zabij pozostałych ludzi.

żeglowanie

Po obrabowaniu statku możesz naprawić Kawkę. Atakuj kolejne statki, aż zdobędziesz wymaganą ilość zasobów. Dzięki lunecie poznasz, które z nich wiozą rum i będziesz mógł wypełnić dodatkowy cel misji. Po zdobyciu dóbr, wróć do portu.


Czarna flaga na maszt

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Splądruj statek łowcy piratów
  • Splądruj 30 porcji cukru

Czas zapolować na ciut silniejszych przeciwników. Najprościej znaleźć bryg i zaatakować go (uważając, by w pobliżu nie pływała żadna inna jednostka, która mogłaby ruszyć mu na pomoc). Strzelaj z armat, póki nie uszkodzisz statku przeciwnika w wystarczającym stopniu i kryj się przed jego ostrzałem, przytrzymując Kwadrat. Przystąp do abordażu i splądruj go. Operację tę będziesz musiał powtórzyć kilka razy, by zdobyć wymaganą ilość metalu. Prócz brygów, musisz zmierzyć się też z okrętem łowców, który posiada charakterystyczne, czerwone żagle. Jest on oznaczony na mapie dwiema czerwonymi, skrzyżowanymi szablami.

Gdy zdobędziesz surowce, wróć do portu i przekup lokalnego oficjela, by obniżyć swój poziom poszukiwania na morzu. Wróć na Kawkę i wejdź do kwatery kapitana. Dokup dodatkowe armaty i wzmocnienia, a następnie wróć na pokład.


Trzcinowe żniwa

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Zniszcz dwa dzwony alarmowe
  • Unikaj walki

Idź za sojusznikiem. Zlokalizuj cel znajdujący się na zaznaczonym na zielono obszarze za pomocą orlego wzroku (L3), a następnie śledź go z bezpiecznej odległości, kryjąc się wśród ludzi bądź w gęstej roślinności. Gdy cel dotrze na miejsce, biegnij do Kawki. Masz na to ograniczony czas, ale powinien on w zupełności wystarczyć. Ruszaj w morze, ale uważaj – wpłyniesz w strefę strzeżoną i zostaniesz zaatakowany, jeśli znajdziesz się w polu widzenia wroga. Nie zbliżaj się zanadto do statku, który śledzisz i unikaj wszystkich pozostałych okrętów, zwracaj zatem baczną uwagę na mini-mapę. Gdy dopłyniesz na miejsce i opuścisz Kawkę, biegnij do wyznaczonego celu. Masz na to dość czasu, spokojnie powinieneś dać radę. Rozpocznij podsłuchiwanie, kryjąc się w roślinności.

Twoim celem jest splądrowanie plantacji. Oczywiście, jest to teren strzeżony, a Ty nie możesz dać się wykryć, jeśli chcesz mieć 100% synchronizacji. Na szczęście gęsta roślinność jest niemal wszędzie, zatem pozostawanie w ukryciu nie jest tak trudne. Włącz orli wzrok i zlokalizuj strażnika, który ma klucz. Wyeliminuj straże, by ułatwić sobie zadanie. Człowiek z kluczem chodzi w towarzystwie, ale gdy zabijemy jego kompana, zacznie uciekać – wystarczy go dogonić i zabić (nie będzie to liczone jako otwarty konflikt), a następnie okraść. Gdy oczyścisz teren w wystarczającym stopniu, zniszcz dzwony alarmowe, by wypełnić drugi dodatkowy cel. Na końcu otwórz drzwi do magazynu.


Porządna obrona

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Zatop dwie łodzie jedną salwą burtową
  • Użyj ciężkich kul do zatopienia dwóch statków

Kolejna misja polegająca na śledzeniu celu na morzu, płynąc po strzeżonym obszarze. Korzystaj z mini-mapy, by uniknąć wykrycia. Za pomocą lunety zidentyfikuj liniowiec i zacznij płynąć w jego kierunku. Śledź okręt, trzymając się z tyłu - jak najbliżej, ale tak, by Cię nie wykryto. W pewnym momencie okręt zostanie zaatakowany. Musisz unikać ostrzału z moździerzy (nie wpływaj w zaznaczone na żółto obszary, a wszystko będzie w porządku). Teraz pojawi się osiem niewielkich statków. Ustaw się tak, by zatopić dwa naraz jednym strzałem (możesz je wcześniej nieco uszkodzić). Płynąc tuż przy wrogim statku, możesz wykorzystać ciężkie kule. Gdy uda się wykonać dodatkowe cele, zatopienie pozostałych statków nie powinno sprawić żadnych trudności.


Szaleniec

Warunki ukończenia misji na 100%:

  • Uniknij walki
  • Zabij du Casse'a z powietrza

Gdy dotrzesz do wyspy, zacznij wdrapywać się po ruinach. Gdy dotrzesz na górę, podążaj ścieżką w głąb dżungli. Nie sposób się tam zgubić, ale warto śledzić mini-mapę, by z wyprzedzeniem zauważyć strażnika i skryć się przed nim w roślinności. Zwabiaj delikwentów w pobliże kryjówki, gwiżdżąc. Po zabiciu pierwszego, idź dalej, wdrap się na pochyłe drzewo z lewej i wyeliminuj strażników, wykonując podwójne zabójstwo z powietrza. Na następnego strażnika, kręcącego się przy ruinach, także możesz skoczyć z góry. Jeśli przeciwnicy są obróceni plecami, można ich zabijać nawet w biegu. Przeskocz przez zniszczony most i skręć w prawo, by dotrzeć do pierwszego z punktów docelowych.

Dżungla

Gdy dotrzesz do skraju przepaści, skręć w prawo i przeskocz przez zniszczony most (nie da się w żaden sposób zejść na dół po skałach). Biegnij ścieżką, aż dotrzesz do wioski. Przekradnij się, kryjąc się w roślinności – wejdź w krzaki z lewej i wybiegnij na pochyłe drzewo, skocz ku lianom i zeskocz w kolejne rośliny. Przebiegaj od jednej kryjówki do drugiej i nie martw się, nawet jeśli jakiś strażnik zauważy Cię kątem oka. Najwyżej wyeliminujesz ciekawskiego, jeśli odważy się podejść. Gdy miniesz wioskę, biegnij do końca ścieżki, aż dotrzesz do kolejnej wioski. Zacznij skradać się wśród roślin z lewej i zabij strażnika z ukrycia. Przebiegnij na pole i zwab kolejnego strażnika, by go wyeliminować. Trzymając się lewej strony, kryj się w roślinach i czekaj na dogodny moment do zabicia trzeciego. Biegnij ku wodzie i dopłyń na tyły liniowca. Wdrap się na górę i ściągnij pierwszą ofiarę, wisząc na krawędzi. Zanim wyjdziesz na pokład, upewnij się, że w Twoim kierunku nie idzie inny strażnik. Zacznij wdrapywać się na najbliższy maszt. Zlokalizuj cel, korzystając z orlego wzroku, poczekaj, aż podejdzie i zabij go, skacząc na niego z góry.


Druga wizyta w Abstergo

Podążaj za przewodniczką do windy i wyjedź na wyższe piętro. Wejdź do biura kierownika i porozmawiaj z nim. Wróć na poziom z Animusami. Teraz możesz przejść przez zabezpieczone na pierwszym poziomie drzwi. Po dotarciu do Animusa jednego z kolegów z pracy odblokuj dostęp do niego, obracając kulą tak, by świecący punkt znalazł się na jednej z zielonych obręczy. Przejrzyj pliki i wróć do windy. Zjedź do holu na dół. Po dostarczeniu danych idź do windy i wróć do swojego Animusa.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 01-11-2013
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (51)

37. altair1982204-12-2013, 08:47- jacek - jak co to musisz biegnać cały czas za nim najlepiej po dachach i jak bedziesz mniej wiecej kolo niego to zerknij na niego i on sie wtedy troche podsiwietli i nacisnij kolko i na bank skoczy na niego :) tylko ze umnie byl blad :( bo zamiast na niego skoczyc skoczyl obok :( i potem musialem go dogonic i powalilem normalnie ale widzialem ze mi zaliczl ;-) ps.jak co to w youtube wpisz ;-)
38. syreni spiew10-12-2013, 10:11jak w niku osiagniecie syreni spiew, ma ktos pomysl jak to zrbobic bo ja nie mam kompletnie zielonego pojecia jak sie za to zabrac i do ktorej grupki... chyba tylko tych strzelcow to mzoe wyjsc aczkolwiek znalesc nie moge. pomozcie
39. Sarah510-12-2013, 15:54A ja mam pytanie dot. magazynów w Kingston, bo cały czas mi pokazuje, ze sa puste.
Po jakim czasie moge na nie napaść :>
40. Avika87510-12-2013, 20:39Pytanie o wyzwania Abstergo:
Jak podzielić się ze społecznością swoimi odkryciami? Chodzi mi o lokacje konwojów, skrzyń czy wieloryby. Bo tych konwojów to z tuzin znalazłam i wciąż mam 0/3. No i skrzynie mam wszystkie.
41. Rogi2511-12-2013, 21:24Mógłby ktoś napisać w jakie dni i o których godzinach pojawiają się wydarzenia społecznościowe bo mam dostęp do internetu od pn. do pt. o godz. 00.00-01.00, 02.30-09.00, 18.30-00.00 ; w sb. 00.00-01.00, 02.30-09.00, 14.30-00.00 a w nd. 00.00-01.00, 02.30-00.00. i zastanawiam się czy w ogóle mam szanse rtafić na coś innego niż wieloryb.
42. altair1982212-12-2013, 12:13wie ktoś jak zdobyć ten jeden nóż ?
43. Avika87512-12-2013, 20:31Jeśli pytasz o nóż do rzucania to musisz go odebrać zwinnemu strażnikowi/
44. Limasu19-12-2013, 08:55Jest mały błąd w misji "Trzcinowe Żniwa"...Mamy unikać walki ale chodzi tylko o morze. Na lądzie możemy już być wykryci i nie przeszkodzi to w synchronizacji na 100% co nie zmienia faktu, że tego typu misję są najciekawsze jak trzeba coś po cichu zrobić:)I nikt nie musi uciekać jeśli zabijemy jednocześnie klucznika i kompana:)ps. pytałem w innym dziale, ale jak wybrać broń na statku?
45. Dubel31-12-2013, 11:46Witam wszystkich. Mam mały problem z jednym fragmentem animusa. Walczę z nim już dobrą godzinę. Chodzi o fragment w kryjówce przemytników Anotto Bay. Znajduje się za drzwiami koło strażnika, który bije jakiegoś gościa zaraz w miejscu, w którym się wynurzamy do wykonania zlecenia zabójstwa. Za Chiny ludowe nie mogę się do niego dobrać. Anybody help?
46. koksu_bart301-01-2014, 18:50Dubel musisz zanurkować i wejście jest pod woda... powodzenia
47. obiekt17 desmond321-01-2014, 13:48czy można powtarzać wspomnienia
48. DarthDestruktor1021-01-2014, 14:17@obiekt17 desmond - Tak, można. W czasie gry wyjdź do menu, skąd wchodzisz w pasek o nazwie DNA (jeżeli dobrze pamiętam - dawno nie grałem) Tak masz w sekwencje poupinane misje. Jeżeli otworzysz którąś z sekwencji, na ekranie pojawi ci się informacja, czy chcesz powtórzyć misję.
I proszę o zwracanie uwagi na pisownię i interpunkcję - tak na przyszłość.
49. aga.ka29-03-2014, 22:35Hej,a ja mam problem z animusem,ktory jest tuz nad kominem na dachu. Jak wchodze na komin to kucam i w ogole nie moge 'dosiegnac' animusa :(
50. Error450412-05-2014, 18:36@Sarah: po dłuższym czasie raczej tak (ale w 100% nie jestem pewien)
51. tom3k1908116-03-2016, 03:10sluchajcie mam taki problem,a mianowicie ukonczylem 3 sekwencje wspomnien ze wszystkimi celami opcjonalnymi i nie wpadl mi puchar "...i butelka rumu" dodam ze gram na ps4,wpadlem na pomysl zeby usunac instalke i wszystkie sejvy,ale po ponownym ukonczeniu wyzej wymienionej sekwencji,puchar znowu nie wpada,mial ktos taki problemm,bo nie mam pojecia czym to jest spowodowane

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
080
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza