Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed III - solucja

Assassin's Creed III - solucja
Tyrania Króla Waszyngtona

Solucja Tyranii Króla Waszyngtona: Epizod III - Odkupienie

1. MROCZNE WODY

  • Skutecznie brasuj podczas ataków – 5/5.
  • Nie wpłyń w żadne skały na polu minowym.
  • Zniszcz 80% armady Waszyngtona w Upper Bay.

Do pierwszych przeciwników nie strzelaj od razu. Wykonaj 5 uników przed ich ostrzałem (naciskając X), i dopiero wtedy zacznij walczyć na poważnie. Gdy już się z nimi uporasz, płyń do zielonego znacznika. Na polu minowym nie ma znaczenia którą stroną popłyniesz, żadna nie jest znacznie trudniejsza od drugiej. Spodziewaj się bocznego wiatru.

Gdy przepłyniesz pole minowe, czeka Cię starcie ze sporą flotą. Walka będzie odbywała się głównie na małych odległościach, dlatego używaj głównie płonących kul. Staraj się brasować podczas wrogiego ostrzału, szczególnie z liniowca. Niszcz w pierwszej kolejności małe okręty.

bitwa morska

2. PODRÓŻ DO ŚWIATA NIEBA

  • Nie dotknij ziemi.
  • Nie pozwól, by zranili cię strażnicy Waszyngtona.

Na niedźwiedzia możesz wspiąć się po fragmentach pokrytych niebieskimi trójkątami. Po wyjęciu każdej włóczni przelatuj między platformami używając Lotu Orła (przycisk Y). Podczas walki z żołnierzami naciskaj raz za razem Y, aby dzięki Mocy Niedźwiedzia nie dać im szans na podejście. Aby zakończyć misję, podejdź do wizerunku Waszyngtona i wciśnij Y.

3. ROZSTĄPIENIE SIĘ MORZA BŁĘKITNEGO

  • Zabij 50 Błękitnych Kubraków.

Na początku leć prosto na mur, nie ma potrzeby ładować się w walkę pod bramą. Po scence zniszcz jedną lub dwie bramy, podchodząc do nich i używając Mocy Niedźwiedzia, i zacznij zabijać wrogów. Trzymaj się blisko sojusznika i ochraniaj go. Gdy zgładzisz już 50 żołnierzy zniszcz ostatnie bramy i ucieknij.

moc niedźwiedzia

4. NAKARMIENIE TŁUMÓW

  • Zabij Fitzwilliamsa, pozostając niewykrytym.
  • Nie pozwól, by uszkodzenia wozu przekroczyły 50%.
  • Wykonaj 3 podwójne Orle Zabójstwa.

Śledź cel używając Wilczego Płaszcza i chowając się w stogach siana. Gdy dotrze on do magazynu, zostanie oznaczony czerwonym znacznikiem; przeleć za mur i zastrzel go z dachu używając łuku. Pobliscy żołnierze prawdopodobnie zaczną Cię ścigać, wejdź więc na szczyt najwyższego budynku i tam przeczekaj. Gdy się uspokoją, wleć do stogu siana bliżej bramy, i stamtąd przejdź do wozu pozostając niewidzialnym.

Podczas jazdy najlepiej stój na wozie i stamtąd atakuj Orlimi Zabójstwami (przytrzymanie Y). Przeciwników podchodzących do wozu wciągaj w walkę wręcz, aby nie atakowali oni pojazdu.

5. KROK PO KROKU

W tej misji musisz wykonywać pomniejsze, nieskomplikowane zadania, aby napełnić pasek niezadowolenia społecznego. Gdy to zrobisz, idź do zielonego znacznika i obejrzyj scenkę.

Piramida

6. SYGNAŁ

  • Uratuj co najmniej 3 ofiary plutonów egzekucyjnych.
  • Dotrzyj do wieży używając wyłącznie łączonych lotów orła.
  • Zabij 5 strażników korzystając z jednej Mocy Niedźwiedzia.

Do zielonego znacznika najwygodniej jest dotrzeć po dachach. Gdy już tam będziesz, czym prędzej skocz na pluton egzekucyjny i zabij wszystkich żołnierzy. Po scence przyjdzie czas na drugi cel dodatkowy, którego wykonanie może być kłopotliwe. Musisz tylko latać (chodzenie nie wchodzi w grę) i nie możesz wykonywać żadnych międzylądowań. Najlepiej podczas lotu obracać kamerę mniej – więcej w stronę elementów, na których możesz wylądować, i kilkukrotnie wciskać przycisk Y. Zadanie zostanie zaliczone, gdy wylądujesz na jednej z belek wystających z wieży.

Na koniec przejdź do beczek z prochem używając Wilczego Płaszcza, po czym zacznij walkę. Żołnierzy będzie dużo, więc ostatni cel dodatkowy nie powinien być problemem.

7. OSTOJA UCISKU

  • Otwórz drzwi do sali tronowej w mniej niż 59 sekund.
  • Nie zabijaj żadnych zwierząt w zwierzyńcu Waszyngtona.

Gdy znajdziesz się we wnętrzu budynku włącz Wzrok Orła i zacznij szukać wskazówek (oznaczone lupą). Następnie podążaj za zielonymi znacznikami. Bramy niszcz używając Mocy Niedźwiedzia. Kiedy dotrzesz do zwierzyńca, zabij żołnierzy i znajdź wskazówki. Koło nich będą chodzić agresywne zwierzęta, włączaj zatem Wilczy Płaszcz by pozostać niezauważonym. Gdy skończysz, idź dalej zgodnie ze znacznikami. Przydatne będą Twoje orle zdolności.

W pomieszczeniu z wielkim drewnianym Jabłkiem będziesz musiał rozwiązać zagadkę logiczną. Nie jest ona na tyle trudna, byś miał kłopoty z wyrobieniem się w czasie.

Rozwiązanie zagadki

8. NIEUNIKNIONA KONFRONTACJA

Wbrew temu co mogłoby się wydawać, walka nie będzie trudna. Atakuj przy użyciu Wilczego Płaszcza, gdy cel będzie strzelał (uważaj na latające kule), lub Orlim Zabójstwem, gdy będzie on wysyłał fale uderzeniowe. Gdy będziesz musiał zniszczyć witraż, nie wdawaj się w walkę z klonami przeciwnika, tylko pędź jak najszybciej do narożników i niszcz je Mocą Niedźwiedzia.

Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (1)

1. Anonim08-05-2013, 13:11A fabuły wciąż brak >.>

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: