Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed III - solucja

Assassin's Creed III - solucja
Tyrania Króla Waszyngtona

Solucja Tyranii Króla Waszyngtona: Epizod II - Zdrada

1. Ucieczka z więzienia

  • Zabij 3 strażników, nie dając się wykryć.

Użyj Wilczego Płaszcza, by włączyć scenkę. Po paru interakcjach wyjdź do dużej hali. Tam idź dołem, używając Płaszcza do przechodzenia od siana do siana. Przy dwóch stogach będziesz miał okazję do zabicia Niebieskiego Kubraka. Gdy dojdziesz do końca hali wespnij się po ścianie i przez dziurę w podłodze wskocz do pomieszczenia, zabijając ostatniego żołnierza potrzebnego do wypełnienia dodatkowego celu. Z drugim bez trudu poradzisz sobie w walce.

2. Podróż do Świata Nieba

  • Ocal wszystkie jajka.
  • Połącz trzy Loty Orła-dwukrotnie.
  • Uniknij wszystkich przeszkód.

Wejście na drzewo nie powinno sprawić problemów, tak samo jak zabijanie atakujących Cię rysiów. Po scence przelatuj z gałęzi na gałąź naciskając Y. Aby połączyć Loty naciśnij Y przed wylądowaniem. Końcowy lot wymaga pewnej wprawy, więc nie przejmuj się jeśli nie wyjdzie za pierwszym razem. Nie zawsze musisz lecieć dokładnie za orłem, bo czasem wybiera on trudniejszą drogę.

3. Lot nurkowy

  • Zabij wszystkich strażników w magazynie, pozostając niewykrytym.
  • Wykonaj Orle Zabójstwa w magazynie.
  • Użyj Orlego Zabójstwa, aby zabić Franklina.

Ta misja wymaga sporej cierpliwości, ponieważ żołnierze chodzą niemiłosiernie wolno. Aby wykonać cel dodatkowy musisz wszystkich wrogów zabić Orlim Zabójstwem; strzelanie z łuku niestety nie zostanie zaliczone. Wleć na belki pod sufitem i czekaj. Przypatrz się jakimi trasami chodzą Niebieskie Kubraki, i atakuj tych, którzy oddalą się od towarzyszy. Najpierw zajmij się spacerującymi, stojących w miejscu zostaw na koniec. Po scence goń cel używając mocy orła. Gdy tylko zobaczysz, że Twój cel będzie wystarczająco długo w polu widzenia, zabij go Orlim Zabójstwem.

Możesz wykonać to w taki sposób: zabij za pomocą Orlego Zabójstwa Grenadiera przy drzwiach. Użyj Wilczego Płaszcza i zabij strażnika stojącego przy sianie. Gdy strażnik zwróci uwagę na ciało, zabij go Orlim Zabójstwem. Przy odrobinie szczęścia do ciała podejdzie dwóch strażników, dzięki czemu zabijesz ich za jednym zamachem. Jeśli nie - czekaj aż wróg podejdzie do dwóch ciał. Samotny Grenadier to nie wyzwanie. Orle zabójstwo i 100%.

lot orła

4. Konsekwencje

Prosta misja. Najpierw atakuj Orlim Zabójstwem, a gdy przeciwnik zmieni taktykę podejdź go od boku, używając Wilczego Płaszcza. Uważaj przy tym na latające kule.

5. Zwrot do nadawcy

  • Zbij 2 piony przeciwnika.
  • Zlikwiduj obu strażników w następującym limicie czasowym - 0:20.

Po dotarciu do tawerny zacznij grę jak najszybciej, zanim żołnierze się na Ciebie rzucą. Aby wykonać dodatkowy cel, musisz grać szybko i agresywnie; czasu będzie mało, a partii i tak nie dokończysz więc nie martw się o swoje piony. Po zakończeniu podsłuchiwania i wyjściu na ulicę włącz Wilczy Płaszcz i podążaj za celem. Okradnij go, gdy skręci w wąską uliczkę po prawej. Po scence znów stań się niewidzialny, włącz Wzrok Orła i znajdź cel, po czym oddaj mu dokument tak samo jak go wziąłeś. Pamiętaj, żeby co jakiś czas chować się i uleczać.

Gdy w dokach będziesz musiał pozbyć się dwóch żołnierzy najpierw zajmij się tym po lewej, a następnie jak najszybciej leć do drugiego i zabij Orlim Zabójstwem. Po scence cel będzie uciekał dość szybko, ale nie musisz się specjalnie spieszyć, bo i tak po pewnym czasie się zatrzyma.

6. Człowiek wielkiej odwagi

  • Ukradnij konia, pozostając niewykrytym.

Po rozmowie z kowalem idź w stronę fortu. Wleć do stogu siana, a następnie na mury. Zabij dwóch stojących koło siebie żołnierzy i wejdź na dach. Stamtąd leć do stogu siana stojącego na środku placu, sprawdź Wzorkiem Orła który z koni jest Twoim celem, i podejdź do niego używając niewidzialności. Cel dodatkowy zostanie wypełniony w chwili gdy go dosiądziesz, więc możesz wyjechać z fortu galopem. Podczas końcowej gonitwy biegnij po dachach używając jak najczęściej swoich zdolności lotniczych, gdyż na piechotę nie masz szans na dogonienie celu.

Ragequit

7. Piony w grze

  • Skorzystaj z 3 ataków kontekstowych podczas walki w lokalu.
  • Pozostań niezauważony podczas zbierania informacji.

Tak samo jak dwie misje wcześniej, jak najszybciej usiądź do gry. Tej partii także nie dokończysz, ale musisz grać tak, aby wytrwać dłuższą chwilę. Gdy zacznie się bijatyka stawaj w pobliżu obiektów takich jak stoły, słupy czy lada i naciskaj B, aby wykonywać ataki kontekstowe.

Na Bostońskiej Szyi przechodź od krzaków do krzaków używając Wilczego Płaszcza. Gdy zobaczysz żółte znaczniki oznaczające psy strażnicze rozrzucaj przynętę, która spowoduje że na jakiś czas staną się niegroźne.

8. Aquila wyzwolona

  • Pozostań niezauważony podczas kradzieży munduru.
  • Użyj Mocy Zwierzęcia, aby zabić strażnika zagrażającego Franklinowi.
  • Pozostań niezauważony podczas ochraniania Franklina.

Idź za celem, używając Wilczego Płaszcza. Ogłusz go gdy dotrze na ustronny placyk, i zanieś do zielonego znacznika. Nie musisz się przejmować licznikiem czasu, ale warto się streszczać bo żołnierze dość szybko wracają na stanowiska. Po scence podążaj za celem będąc niewidzialnym, i zabijaj żołnierzy oznaczonych na czerwono. Podczas odcinania lin również pozostawaj niewidzialny, i po każdym odcięciu chowaj się w celu uleczenia.

9. Ucieczka do Nowego Jorku

  • Uratuj wszystkich członków załogi.
  • Zabij Putnama, używając Mocy Zwierzęcia.

Misja nieskomplikowana. Zabijaj jak najszybciej wszystkich żołnierzy, w pierwszej kolejności oznaczonych na czerwono snajperów, później tych walczących z marynarzami, na koniec pozostałych. Putnama pozbądź się używając Orlego Zabójstwa.

Szybka walka jest dobrą metodą ale jest pewniejsza. Jeśli masz podwójną kaburę (skrzynia w 2 epizodzie) i/lub pistolet wielolufowy (skrzynia w 1 epizodzie) jest dobrze, ale nawet bez tego usprawnienia dasz radę! Snajperów zabij normalnie, bez specjalnych ruchów. Gdy wrogowie zaczną atakować, użyj pistoletu, po czym zmień na broń na strzałkę z liną i tomahawk. Wezwij Hordę - ważne by przywołać ją na starcie. Linką przewracaj przeciwników i dobijaj tomahawkiem (ten sposób jest najszybszy) i tak do kolejnej fali. Po zabiciu pierwszej fali masz trochę czasu. Załaduj pistolet i wybierz muszkiet. Gdy przyjdzie druga fala, strzel w beczkę z prochem, która leży na skrzyniach obok drogi, którą maszeruje oddział. Pozbądź się muszkietu, strzelaj pistoletem. Jesli Horda się zregenerowała, wezwij ją. Snajperów możesz zabić rzutkami lub strzelając z łuku. Dalej znowu linka i tomahawk.

Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Przeznaczenie bogów wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (2)

1. Fox26-03-2013, 13:13:D nawet moje rady są
2. Cez08-04-2013, 17:45Tak spieprzonego sterowania jak w tym epizodzie to długo w tej serii nie było. Lot orła zamiast byc swobodnym lotem, to nie, musisz patrzec gdzie sa jakies cele dookoła. No kurde. A masa czasówek powoduje, ze w tym epizodzie wychodze z siebie - Connor zamiast kogos gonic to po drodze mi zabija ludzi, wpada na sciany, a ja krzycze "no biegnij, biegnij debilu!".

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2019 zakon-ac.info • there is only ZAC
000
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#: