Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed IV: Black Flag - Pytania i Odpowiedzi

Assassin's Creed IV: Black Flag - pytania i odpowiedzi

Na pytania odpowiada Jean Guesdon, dyrektor kreatywny Assassin's Creed IV: Black Flag.

Pytanie
Assassin's Creed IV: Black Flag jest projektem powstającym w kilku studiach na całym świecie. Które z nich jest najważniejsze, i w jaki sposób koordynujecie działania ze wszystkimi pozostałymi oddziałami?
Jean Guesdon
Głównym studiem odpowiedzialnym za ACIVBF jest Ubisoft Montreal, ale produkcją zajmują się również inne oddziały (Ubisoft Singapur, Ubisoft Sofia, Ubisoft Quebec, odpowiedzialne za tryb dla jednego gracza oraz Ubisoft Annecy i Bukareszt, odpowiedzialne za tryb wieloosobowy). Jesteśmy teraz bardzo efektywni, jeśli chodzi o współpracę. Kilka studiów pracowało równocześnie nad grami z serii Assassin's Creed od czasu AC2. Mamy na miejscu ekipę, która zajmuje się wyłącznie koordynacją działań i zapewnia możliwie najlepszą komunikację za pomocą odpowiednich narzędzi i procedur, dzięki czemu każdy dokładnie wie, czego się od niego oczekuje.
Pytanie
Powiedzcie coś o fabule Assassin's Creed IV: Black Flag. Gdzie toczy się akcja gry?
Jean
ACIVBF opowiada historię Edwarda Kenwaya, młodego Brytyjczyka, który postanowił porzucić służbę w marynarce i zająć się piractwem w ostatnim dziesięcioleciu Złotej Epoki Piractwa w Indiach Zachodnich (znanych jako Karaiby). Edward zostanie wrzucony w sam środek odwiecznej wojny między Templariuszami a Asasynami. Przez tych ostatnich zostanie wyszkolony i stanie się pierwszym Kenway'em należącym do Zakonu Asasynów. Jest on ojcem Haythama, a zatem Connor jest jego wnukiem.
Pytanie
Jakie ugrupowania pojawią się w grze? Jaka jest rola Templariuszy, a jaka Asasynów?
Jean
ACIVBF, podobnie jak wszystkie inne gry z serii Assassin's Creed, opowiada tajemniczą historię i pokazuje prawdę kryjącą się za wydarzeniami z przeszłości, które ukształtowały nasz świat. Prócz wojny między Anglikami i Hiszpanami, między Imperiami a Piratami, toczyła się również walka w ukryciu między Templariuszami a Asasynami.
Walka pistoletami w mieście
W ACIVBF Templariusze poszukują tajemniczego miejsca, które – według plotek – mogłoby dać im ogromną przewagę nad ich odwiecznymi wrogami, Asasynami i pozwoliłoby im osiągnąć ich cel, czyli władzę nad całą ludzkością. Jednak Asasyni są wszędzie i już zadbają o to, by plany Templariuszy się nie powiodły. Edward odegra kluczową rolę w tej sprawie.
Pytanie
Złota Epoka Piractwa i legendarni piraci zostali przez ludzi mocno podkoloryzowani na potrzeby przemysłu rozrywkowego. W jaki sposób potraktowano ten okres w ACIVBF?
Jean
Seria jest ceniona za to, że podejmuje wysiłek ukazania historii w sposób jak najbardziej realistyczny, ACIVBF nie będzie pod tym względem wyjątkiem. Czujemy, że Assassin's Creed nadaje się idealnie, by przedstawić prawdziwą historię piractwa, znacznie różniącą się od oklepanych, zmyślonych opowieści. Chcemy uszanować ten okres historyczny i jego bohaterów, i pokazać naszym odbiorcom, co znaczy bycie piratem. To nie jest park rozrywki, ani nie wiszą nad tym wielkie, ciemne chmury. Jest to historia mężczyzn i kobiet, którzy próbowali przeżyć z dala od swojej ojczyzny w niepewnych warunkach, ale mieli nadzieję na lepsze jutro. Mężczyźni i kobiety na pewien czas stanęli przeciwko Wielkim Imperiom i połączyli siły, by stworzyć coś, co mogliby uważać za odrębną społeczność.
Pytanie
Czy możecie w skrócie podsumować najważniejsze wydarzenia historyczne dla tych, którzy nie wiedzą, czym tak naprawdę jest Złota Epoka Piractwa?
Jean
W historii piractwa wyróżnia się kilka ważnych etapów, ale Złota Epoka, którą przedstawiamy w grze, rozciąga się na mniej więcej dekadę, a rozpoczyna w 1715 roku. Lata te nastąpiły po zawarciu pokoju w Utrechcie w 1713 roku, co zakończyło wojnę między głównymi siłami Europy (Hiszpanią, Wielką Brytanią, Francją, Portugalią i Republiką Danii). W tym czasie większość żeglarzy z tych krajów straciła pracę i wielu ludzi wolało zostać wyjętych spod prawa i stać się piratami, niż pozostać wiernym swoim królom. Karaibskie morza przemierzały olbrzymie galeony pełne cennych metali i innych dóbr; pogoda zazwyczaj sprzyjała i nawet jeśli życie było ciężkie, to ci ludzie byli wolni. Jedno z głównych wydarzeń miało miejsce w 1715 roku, gdy Złotą Flotę spotkała katastrofa. Jedenaście galeonów pełnych złota podczas huraganu roztrzaskało się o wybrzeża Florydy. W ten sposób rozpoczęła się Gorączka Złota, która zwabiła w ten rejon wielu piratów. Zdecydowali oni, że założą bazę w New Providence na Bahamach, dziś znanym pod nazwą Nassau. W Nassau próbowali stworzyć coś, co dziś można postrzegać jako pierwsze, prototypowe społeczeństwo demokratyczne, z niewielkim podziałami ze względu na rasę lub płeć.
Pytanie
Czy możecie przybliżyć nam sylwetkę nowego protagonisty, Edwarda Kenwaya? Tło fabularne? Jego osobowość?
Jean
Edward Kenway jest młodym, porywczym Walijczykiem. Jego ojciec był Anglikiem, zaś matka Walijką. Jest charyzmatyczny i sprytny, ale jego lekkomyślność graniczy z niepoczytalnością. Jest zazwyczaj uprzejmy, ale w naturalny sposób samolubny, ma też zwyczaj wpadania na niedorzeczne pomysły na długo zanim podejmie sensowne, czy racjonalne kroki w kierunku rozwiązania jakiegokolwiek problemu. Lubi pić, mimo szkody dla własnego zdrowia.
Zanim Edward stał się nastolatkiem, przeprowadził się do Bristolu w południowej części Wschodniej Anglii, gdzie spotkał i poślubił starszą od niego o dwa lata kobietę, uroczą i ustatkowaną Caroline Scott. Pod każdym względem było to barwne małżeństwo, ale Caroline wkrótce miała dość faktu, że Edward nie mógł znaleźć sobie stałej pracy, ani nie traktował serio swoich małżeńskich obowiązków. Jednak Edward miał ambitne marzenia – chciał żeglować jako kaper w Indiach Zachodnich i zdobyć fortunę w złocie, dzięki czemu przełamałby złą passę i rozpoczął szczęśliwe życie w małżeństwie.
Edward lubi bawić się nożami. Dużymi nożami.
Caroline w końcu zostawiła męża i przeniosła się do skromnego domu należącego do jej rodziny, zostawiając Edwarda z jego gorzkimi ambicjami. Jednakże, ku zaskoczeniu wszystkich, Edward spełnił swoją obietnicę. Pod koniec 1712 roku zaciągnął się na statek i popłynął na Jamajkę, by żeglować wraz ze słynnym kaprem, Benjaminem Hornigoldem. W ten sposób służył przez sześć miesięcy, aż pojawiły się komplikacje. W 1713 roku zawarto pokój w Utrechcie, co zakończyło wszelkie wojny między największymi imperiami. Brytyjscy kaprzy nie byli już ani potrzebni, ani akceptowani w Indiach Zachodnich, co spowodowało, że tysiące marynarzy nagle straciło pracę. Nie była to idealna sytuacja dla młodych, niespokojnych ludzi. Jak głosi stare powiedzenie: bezczynne ręce to warsztat diabła... I rzeczywiście, w kolejnych latach Edward i wielu jemu podobnych zajęli się diabelskimi sprawkami, daleko bardziej atrakcyjnymi niż służba ich królom...
Pytanie
Czy Edward Kenway jest zarówno piratem, jak i Asasynem? W jaki sposób radzi sobie z łączeniem obu tożsamości?
Jean
Od pierwszych chwil w ACIVBF Edward będzie doświadczonym kaprem, który stał się piratem, lubiącym niebezpieczeństwa i przygodę. Jest zarówno utalentowanym żeglarzem jak i doświadczonym wojownikiem, ale nie walczy o żadną sprawę, kieruje się wyłącznie własnym interesem. Jednakże wydarzenia, które będą miały miejsce na początku naszej historii, wplączą Edwarda w konflikt między Asasynami a Templariuszami, który odegra bardzo dużą rolę. Nie zdradzając nic więcej, możemy z całą pewnością stwierdzić, że Edward Kenway będzie pełnym sprzeczności bohaterem, jakiego jeszcze nie było w serii Assassin's Creed.
Pytanie
Co możecie powiedzieć na temat umiejętności Edwarda? W jaki sposób znajduje to odzwierciedlenie w nawigacji, walce i skrywaniu się?
Jean
W 1715 roku Edward był żeglarzem od dwóch lat, doświadczył wszelkich niebezpieczeństw i ekscytujących momentów, które można znaleźć na morzu. Potrafi refować żagiel, opuszczać i podnosić kotwicę oraz czyścić pokład, tak jak wszyscy inni, przeciętni żeglarze. Wyrobił sobie również niezwykły zmysł równowagi i miał talent do wspinania się, nawet w najtrudniejszych warunkach – każdy palec jak haczyk, jak mawiają starzy marynarze.
Edward nie jest również nowicjuszem w walce, bił się z hiszpańską flotą i atakował kupców, był kaprem służącym Koronie Angielskiej zanim zajął się piractwem. Przed pierwszymi scenami w grze Edward Kenway widział bardzo dużo i miał do czynienia z przemocą i zamieszkami – dość, by stać się cynicznym i podejrzliwym wobec świata i ludzi. Jeśli chodzi o temperament, Edward jest efektywny, zabójczy i porywczy, zawsze szuka sposobu na jak najszybsze ukończenie zadania. Ta kombinacja jest wyraźnie widoczna w systemie walki. Edward posługuje się dwoma mieczami i kilkoma pistoletami, które ma w swoim arsenale. Właściwe połączenie tych broni pozwala mu zabijać szybko i efektywnie duże grupy wrogów. Jest to niezbędny czynnik, by odnieść sukces w walce na pokładzie. Z kolei jeśli chodzi o przekradanie się, prędkość podejmowania decyzji daje mu nowe możliwości. Wślizguje się do cudzych domów, by uniknąć patroli, wynajmuje kobiety lekkich obyczajów, by odciągnąć uwagę strażników i wykorzystuje pijanych piratów, by wyręczali go w nieczystej walce.
Pytanie
Jakimi rodzajami broni Edward będzie się posługiwał?
Jean
Głównym wyposażeniem Edwarda będą dwa pałasze oraz kilka pistoletów. Pistolety można wykorzystać jako narzędzie, które da się połączyć z każdą inną bronią, by dokonywać ogromnej liczby zabójstw. Poza tym, Edward będzie miał dmuchawkę z kilkoma strzałkami, dwa ukryte ostrza (klasyka AC) i będzie mógł używać broni zabranej wrogom – karabinów, miecza, noży i ciężkiego topora.
Abordaż w stylu Prince of Persia. QTE w zestawie.
Powróci również strzałka z liną. Jednak jest jeszcze jedna rzecz, jaką ma Edward – to jego statek, Jakcdaw, który będzie wyposażany w nowe bronie wraz z postępami w grze, wśród których znajdą się: zwykłe kule (podstawowe), pociski odłamkowe (wystrzeliwane za pomocą broni, której działanie przypomina strzelbę), miny, moździerze, działka obrotowe, kule połączone łańcuchem i możliwość taranowania.
Pytanie
Co możecie powiedzieć nam na temat rozmachu gry? Czy można ją porównać z ACIII?
Jean
Jak wiecie, tak naprawdę nie tworzymy gier po to, by porównywać ich rozmiar z poprzednimi częściami. ACIVBF będzie znacznie różniło się od poprzednich gier z serii AC. Cały świat jest większy, ale jego struktura jest zupełnie inna i pozwoli wam odwiedzić ponad 50 (pięćdziesiąt) lokacji. Fabuła gry będzie mniej więcej tak długa, jak w ACIII, a świat zostanie wypełniony nowymi rodzajami zadań. Mogę z całą pewnością rzec, że przygoda ta dostarczy graczom najbardziej wciągającej i zróżnicowanej rozrywki, jakiej kiedykolwiek doświadczyli w grach.
Pytanie
W ACIII świat był piękny i było w nim wiele do zrobienia, ale niektóre systemy w grze nie były atrakcyjne albo nie zostały właściwie zaimplementowane. W jaki sposób w ACIVBF zapewnicie graczom zabawę, inteligentne i coraz lepsze doświadczenia od początku do samego końca?
Jean
AC jest wspaniałą marką, która pozwala nam wiele nauczyć się z poprzednich odsłon. Dowiedzieliśmy się, które elementy wymagają poprawy i z pewnością dostarczymy graczom produkt, w którym wszystkie systemy zostały zaimplementowane poprawnie i będą odpowiadały graczom kierującym się własnymi motywami. Nie jest to tylko spuścizna po ACIII, ale po wszystkich poprzednich grach AC. Poświęciliśmy sporo czasu na analizowanie wszystkich najlepszych elementów, które moglibyśmy wykorzystać.
Pytanie
W serii Assassin's Creed akcja toczyła się głównie na lądzie. W ACIII wprowadziliście nieco misji morskich, ale nie były one najważniejszą częścią gry. W jaki sposób chcecie uzyskać równowagę w ACIVBF, którego akcja toczy się na Karaibach?
Jean
Naszą ambicją jest stworzenie gry, która wiernie przedstawi piratów, co oznacza jedną grę łączącą bitwy morskie i rozgrywkę na lądzie. Oczywiście gracze będą mogli atakować, przystępować do abordażu i plądrować statki, ale mnóstwo rzeczy nie będzie działo się na morzu. Atakowanie plantacji, eksplorowanie wraków, rozprawianie się z przemytnikami kryjącymi się w jaskiniach, odkrywanie ruin Majów – i nie zapominajmy o trzech głównych miastach: Havanie, Nassau i Kingston. Gra będzie wymagała doprowadzenia do perfekcji rozgrywki w obu trybach, by móc kontynuować eksplorację świata i rozwijać swojego bohatera.
Pytanie
Czy rozgrywka na lądzie (walka, free-running i eksploracja) nadal stanowi kluczowy element gry?
Jean
Akcja gry toczy się nie tylko na morzu. Owszem, jest sporo misji morskich, opartych na ich sukcesie w ACIII, które będą odgrywać kluczową rolę, ale rozgrywka na lądzie pozostanie ważnym elementem, tak jak w poprzednich częściach serii AC.
Rozgrywka na morzu
Free-running, ukrywanie się w tłumie i walka nadal stanowią filary rozgrywki na lądzie, ale wykorzystuje się je również na pokładach statków. Fani rozpoznają elementy, które się im podobały.
Pytanie
Jak procentowo przedstawia się czas, który spędzimy na lądzie w porównaniu z misjami morskimi?
Jean
Jeśli chodzi o misje, zadania na lądzie będą stanowiły około 60% gry, zaś misje morskie 40%. Jeśli jednak chodzi o całość, gracze po ukończeniu ACIVBF spędzą po równo czasu na lądzie i morzu. Płynny system otwartego świata (Horizon System), pełen misji morskich i działań pod wodą będzie stanowił znaczną część gry.
Pytanie
Skradanie się było kiedyś kluczowym elementem serii Assassin's Creed, ale w ostatnich grach kładziono na to coraz mniejszy nacisk. Jak dużo skradania będzie w ACIVBF?
Jean
Wkładamy sporo wysiłku w poprawienie tego elementu serii, będącego jednym z jej filarów. Bycie piratem polega również na atakowaniu znienacka, co będzie wymagało umiejętności skradania się. Zatem tak, działanie po cichu powróci w ACIVBF. Infiltrowanie, śledzenie i przeszukiwanie wysp będą jego częścią.
Pytanie
W jaki sposób skłonicie graczy do wykonywania zadań po cichu (tak, jak powinien to robić Asasyn), jednocześnie oferując wolność wyboru, gdy sytuacja stanie się napięta?
Jean
W ACIVBF chcemy, by poziomy były zaprojektowane w taki sposób, by nie tylko umożliwiały skradanie się, ale też do niego zachęcały. Pracujemy ciężko nad tym, by stworzyć misje i otoczenie, które zawsze pozwoli graczowi wybrać sposób, w jaki zechce grać.
Pytanie
Czym jest „Horizon System” i w jaki sposób będzie on działał w grze? W jaki sposób gracze będą natrafiali na morzu na ciekawe okazje? Czy możecie podać przykłady?
Jean
W każdej chwili w grze, kiedy wejdziesz na pokład swojego statku, będziesz mógł wyjąć lunetę i przyglądać się otoczeniu. Horizon System pozwoli ci zawsze dostrzec 2-3 okazje dla pirata. Może być to konwój kupiecki do obrabowania, wieloryb, na którego można zapolować, ruszenie na pomoc innym piratom... lista ciągnie się dalej.
Mapa terenów z gry AC4
Te rzeczy będą pojawiać się systematycznie i będą rozwijane wraz z waszymi postępami, co oznacza, że każdy gracz będzie czerpał inne doświadczenia. Oznacza to, że jeśli spodobają się wam misje morskie, będziecie mogli w nie grać tak długo, jak tylko zechcecie, ponieważ nigdy nie zabraknie różnorodnych wyzwań czekających na was poza głównym wątkiem fabularnym.
Pytanie
Wspomniałeś, że statek Edwarda, Jackdaw, można traktować jak drugiego bohatera gry. Możesz wyjaśnić, co miałeś na myśli?
Jean
Uważamy, że Jackdaw jest drugim głównym bohaterem gry z prostego powodu: całkowity postęp gracza będzie zależny zarówno od postępu Edwarda jako człowieka i Asasyna, jak i ulepszania Jackdawa jako okrętu, który pozwoli Edwardowi dopłynąć do nowych obszarów i radzić sobie z coraz silniejszymi wrogami. Jeśli Jackdaw nie będzie się rozwijał, to Edward również. Nie można ich od siebie oddzielić, stanowią oni dwa oblicza jednej gry (morskie i lądowe), połączone ze sobą jednym przeznaczeniem.
Pytanie
W jaki sposób ulepszyliście sterowanie statkiem podczas pływania i walki?
Jean
Jeśli chodzi o rozwój Jackdawa, bardzo wcześnie zdecydowaliśmy, że potrzebujemy większej głębi rozgrywki, i że musimy lepiej wykorzystać potencjał bitew morskich - jednocześnie zapewniając, że system ten będzie można łatwo zrozumieć. Przede wszystkim dokonaliśmy dokładnego przeglądu fizyki oceanu, by nawigowanie było znacznie bardziej intensywne, realistyczne i zabawne. Czuliście to, gdy zrywał się wiatr, a mieliście pełne żagle. Czuliście, ile waży statek, gdy wpływaliście na ogromną falę, a potem wasza prędkość gwałtownie rosła, gdy spływaliście z jej grzbietu. Podnoszenie i opuszczanie żagli miało ogromny wpływ. Dzięki temu mogliście odczuć, jak gwałtowne były burze, i że miały ogromny wpływ na sterowanie statkiem!
W ACIII system walki polegał głównie na tym, by strzelić w odpowiednim momencie, teraz, w ACIVBF mamy system namierzania oparty na wykorzystywaniu trajektorii, a gracz musi ocenić odległość i prędkość statku przeciwnika, by trafić idealnie. Jest to najbardziej podstawowy element walki. Mamy 5 nowych broni, a każda z nich pełni wyjątkową funkcję i ma unikatowe parametry. Całości dopełnia 6 unikatowych zachowań AI, które stanowią wyzwanie i kładą nacisk na to, by gracz opanował system do perfekcji.
Pytanie
Czy będziemy mieli okazję spotkać piratów znanych z kart historii? Czy w grze pojawi się Czarnobrody?
Jean
Nie wybraliśmy tego okresu historycznego tylko po to, by przedstawić jak ważne były wysiłki piratów we wprowadzaniu demokracji na Bahamach. Oczywiście, w ten sposób mamy też do dyspozycji niesamowite postacie, którymi możemy się bawić.
Edward Kenway i kapitan Jack Sparrow
Edward, będąc jednym z najgroźniejszych piratów tamtych czasów, miał okazję spotkać innych, legendarnych żeglarzy. Czarnobrody, Benjamin Hornigold, Charles Vane, Calico Jack Rackham, Bartholomew Roberts – będą oni stanowili część gry i będziecie walczyć u ich boku (a czasem przeciwko nim).
Pytanie
Czy ACIVBF jest grą nowej generacji? Jaka jest różnica między wersją na nową generację a wersją na PS3/Xboksa 360?
Jean
Nadchodząca cześć będzie również dostępna na konsole nowej generacji. Prócz ulepszonej grafiki i fizyki, wersja na nową generację zaoferuje graczom nowe możliwości dzięki połączeniu przez sieć, co pozwoli im poczuć - nawet jeśli są zwolennikami Single Player - że lepiej być Single Connected Player. Oznacza to, że następna generacja konsol umożliwi graczom bawić się solo, a jednocześnie czerpać korzyści z bycia częścią ogromnej społeczności.
Pytanie
Czy Desmond pojawi się w grze?
Jean
Desmond, jak dotąd, był protagonistą serii - ale nie w przypadku ACIVBF. Oznacza to, że gra nie jest restartem ani spin-offem, ponieważ nadal tworzymy spójne uniwersum. W grze znajdą się nawiązania do Desmonda, jako człowieka bardzo ważnego dla świata AC.
Pytanie
Czym jest Abstergo Entertainment? Czego możemy spodziewać się po sekwencjach z teraźniejszości?
Jean
Abstergo Entertainment jest oddziałem podległym korporacji Abstergo. Jest to jednostka specjalizująca się w dostarczaniu historycznych danych dla gier i filmów. Abstergo Entertainment (a także smoki i niewidzialne jednorożce - przyp. Erudito) współpracowało ściśle z Ubisoftem podczas tworzenia Assassin's Creed III Liberation na PS Vita i multiplayerem w Assassin's Creed III. Jest obecne w ACIVBF, a gracze będą mogli zanurzyć się w uniwersum tak, jak nigdy wcześniej. Staną się jego częścią, będą mogli poznać niektórych znanych protagonistów serii AC.
Pytanie
Jako dyrektor kreatywny, czy możesz nam zdradzić, co stanowiło największe wyzwanie, jeśli chodzi o stworzenie ACIVBF?
Jean
Wymieniłbym trzy główne wyzwania:
  • Stworzenie pierwszej naprawdę realistycznej i wciągającej gry o bitwach morskich w otwartym świecie
  • Realistyczne przedstawienie piractwa, pozostając wiernym założeniom serii AC
  • Posiadanie spójnej wizji gry i zapewnienie, że wszystkie zespoły na całym świecie rozumieją ją i chcą ją stworzyć
Pytanie
Jaki cel ostatecznie przyświecał wam podczas prac nad ACIVBF? Co gracze mają czuć, kiedy ukończą grę?
Jean
Moim celem było stworzenie bardzo dobrej, dopracowanej i wciągającej gry, która sprawi graczom tyle radości, ile mi sprawiało jej wykreowanie. Cieszyłbym się niezmiernie, gdyby ludzie twierdzili, że przedstawiony przez nas okres historyczny pomógł naszym odbiorcom zrozumieć jak naprawdę wyglądała Złota Epoka Piractwa.
  • Autor: Wega
  • Data dodania: 04-03-2013
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (83)

69. Tahu504-07-2013, 14:43@DonKamilloAuditore będziemy pracownikiem Abstergo, który ma za zadanie zdobyć informacje o życiu Edwarda Kenway'a. Na początku pracownik będzie myśleć, że ma to posłużyć jako materiał do gier, filmów itp., ale zapewne Abstergo ma inne plany. Czyli można powiedzieć, że Ubisoft usunął z AC wątek współczesny.
70. Tahu504-07-2013, 14:57A, jeszcze coś, @DEADLUS, jeśli grałeś w AC3 to wiesz, że Wiliam został złapany przez Templariuszy podczas wykonywania misji i wrzucili go do Animusa. Pewnie zapisali w Animusie wspomnienia Edwarda i prawdopodobnie też innych przodków Wiliama i dzięki temu niepotrzebny jest teraz potomek Edwarda, dlatego w ACIV Desmonda nie będzie.
71. Cin129904-07-2013, 18:47przeczytajcie jeszcze raz... NIEBĘDZIE DESMONDA.!
72. cyrul05-07-2013, 15:19Jak dla mnie to powinni poprawić walkę wręcz, bo przecież wystarczy trzymać PPM i czekać aż spróbuje zaatakować i klikamy LPM i tak w kółko i można by dodać kilka combosów bo po chwili walki ciągle się powtarzają a przecież to największa frajda :) AC to moja ulubiona gra ale z tego co czytam to nie ma żadnej wzmianki co do walki bronią, czuję że ACIVBF to będzie wspaniała gra i mam nadzieję ze i walka będzie jeszcze ciekawsza.
73. Cin129906-07-2013, 16:45Ja mam pytanie: Czy będzie możliwosć kupowania pistoletów/mieczy?
74. Cin129906-07-2013, 16:47edward bedzie to robil praktycznie dla siebie,ale po czesci szukal jabłka
75. Questninjak08-07-2013, 18:38Czy w Assassin's Creed IV : Black Flag pojawi się Desmond jak nie on to kto ?
76. Tahu515-07-2013, 19:26@up będziemy pracownikiem Abstergo, który ma zdobyć informacje na temat Edwarda.
77. troll12316-07-2013, 00:54pytanko kolego powyżej skąd ta pewność że będziemy pracownikem Abstergo szukającym info.? Bo Mi się wydaje że będą pokazywane wspomienia Williama czyli ojca Desmonda gdy był schwytany przez Templariuszy, chociaż nie jestem tego pewien w 100%, ale coś On tam mówił że animus można spowolnic czy jakoś tak : D
78. pogromca97416-07-2013, 21:25ja słyszałem że będzie się Desmundem ale nie jestem pewien
mam nadzieje że utrudnią walkę bo jest za łatwa tylko dwa razy x i kwadrat a na elitarnych kółko x i kwadrat a także uważam że powinna być lepsza grafika oczywiście sam kupuje PS4 a na to powinna grafika być po prostu genialna
79. rune1029-09-2013, 13:31Przypominam, że "Pytania i odpowiedzi" to tytuł wywiadu z twórcami i nie oznacza, że redakcja odpowiada tu na pytania użytkowników.
80. Romson06-08-2014, 22:05Mam pytanie: Skoro Desmond nie żyje, kim się jest w czasach obecnych?
81. AsasynZNieba03-09-2014, 16:45Najprawdopodobniej jesteśmy SOBĄ.
82. Wielki mentor328-01-2015, 19:54Mam Black Flaga i Rogue i po przejściu obu tych części wole zdecydowanie bardziej Black Flaga! Wiecie czemu? Bo rogue jest za bardzo podobny do niepowtarzalnego Rogue i jest lepszy bo więcej sekwencji głównych misji.
83. Łycha Cormack626-04-2015, 17:41Pamiętam jak jechałem po Black Flag w dniu premiery kupić skul edition.

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
080
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza