Zakon Assassin's Creed


Assassin's Creed III - solucja

Assassin's Creed III - solucja
Tyrania Króla Waszyngtona

Solucja do Assassin's Creed III - wątek główny

Sekwencja 1

  1. Kurs przypominający
    • Wykonaj zabójstwo z powietrza

    Po prostu postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie. By wykonać zabójstwo z powietrza, wystarczy nacisnąć LPM, kucając na belce nad strażnikiem.

  2. Zabójcze przedstawienie

    By zlokalizować cel po zajęciu miejsca, wciśnij V i porusz kamerą, by skupić się na podświetlonym balkonie. Kamera pokaże, gdzie zacząć wspinaczkę. Do celu prowadzi tylko jedna droga, zatem nie sposób się zgubić. Otwieranie zamka również nie powinno nastręczyć problemów – wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Naciskanie jednocześnie PPM i LPM przyspieszy wyłamywanie zamka.

  3. Podróż do nowego świata
    • Limit utraty zdrowia: 10%
    • Uratuj Jamesa w zadanym czasie: 0:40

    Kolejna tutorialowa misja. Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie, a powinieneś zaliczyć bez problemu wszystkie dodatkowe cele.

Screenshot

Sekwencja 2

  1. Witaj w Bostonie

    Ta misja nie powinna sprawić nikomu problemów.

  2. Interesy Johnsona
    • Zlikwiduj najemników za pomocą broni palnej: 0/10
    • Nie pozwól, by Hickey lub Lee utracili więcej niż połowę poziomu zdrowia

    Warto podnosić broń i strzelać do przeciwników, kiedy to możliwe. By przeładować, wystarczy nacisnąć klawisz R i poczekać. Przed dotarciem do skrzynki można zabić dwa cele z broni palnej, na dachach czeka 6 strażników, zatem podczas otwartej walki warto zabić jeszcze dwóch wrogów z muszkietu lub pistoletu. Sojusznicy radzą sobie w walce, zatem drugi warunek powinien być prosty do spełnienia.

  3. Chirurg
    • Pozostań niezauważony
    • Podsłuchaj grupę poruszających się strażników
    • Nie pomiń okazji do podsłuchania choćby jednej rozmowy

    Prosty podsłuch - wystarczy podejść do wyznaczonych miejsc na mapie. Nie przejmuj się znikającymi celami do podsłuchu – pojawiają się inne. Warto śledzić spacerujących strażników, idąc za nimi można korzystać z kryjówek – chować się za murem (podejść do rogu), wtapiać się w tłum (podejść do ludzi – jeśli Haytham jest ukryty, nad głową pojawi się białe kółeczko) albo wskakiwać do wozów z liśćmi kukurydzy. Pamiętaj, że każde podsłuchiwanie musi zakończyć się sukcesem, by spełnić ostatni warunek.

  4. Żołnierz
    • Limit czasu wykrycia: 0:15
    • Wykonaj sekwencję serii zabójstw: 3
    • Nie pozwól, by donosiciele ściągnęli posiłki

    By nie dać się wykryć, trzymaj się w wystarczającej odległości od grupy strażników i chowaj się za rogami budynków. Haytham sam da odpowiedni sygnał – później wystarczy pobiec do celu za niebieskim wskaźnikiem sojusznika. Najpierw zabij donosiciela (oznaczony czerwoną kropką nad głową). Po zabiciu jednego strażnika wskaż kolejnego i naciśnij LPM, by Haytham automatycznie go zabił. Powtarzaj manewr, aż dotrzesz do serii 3 zabójstw. Jeśli w międzyczasie ktoś cię zaatakuje (czerwony trójkąt), wciśnij E, by skontrować.

  5. Infiltracja południowej bazy
    • Znajdź i zabij generała
    • Wykonaj zabójstwa z ukrycia, atakując zza rogu: 0/3
    • Uniknij obrażeń od ostrzału

    Podczas jazdy wystarczy wcisnąć T, gdy pojawi się komunikat na ekranie. W strefie strzeżonej podejrzliwi są tylko specjalni żołnierze strzegący więźniów. By zabić generała, udaj się w prawo, omiń strażników i ukryj się w wozie z kukurydzą. Kiedy generał podejdzie do wozu – zabij go z ukrycia. Później możesz zająć się uwalnianiem więźniów. By wykonać dodatkowy cel, wystarczy podejść do rogu – postać automatycznie do niego przylgnie – i poczekać aż podejdzie strażnik. Gdy się podświetli, nacisnąć LPM. Możesz też zagwizdać, by zwabić przeciwnika. Później można bez przeszkód podejść do więźniów i ich uwolnić. Gdzie najlepiej stanąć? Wystarczy na chwilę zatrzymać się gdzieś i przyjrzeć się, którędy chodzą strażnicy. Na statku najpierw pozbywamy się spacerującego żołnierza, po czym podchodzimy do kolejnego, zajętego przyglądaniem się więźniom i wsadzamy mu w plecy ostrze.

    Kolejnym wyzwaniem jest nie otrzymanie obrażeń z broni palnej. Przy pierwszej salwie gra podpowie nam, kiedy wcisnąć spację. Za drugim razem musisz wyczuć odpowiedni moment, gdy strzelają żołnierze stojący w bramie (gdy pojawią się żółte trójkąty nad ich głowami, wciskamy spację w pobliżu jakiegoś żołnierza). Potem zostaje już tylko wspiąć się na mur z lewej i rozpocząć walkę, w razie potrzeby znów stosując żywą tarczę.

Screenshot

Sekwencja 3

  1. Bez przekonania
    • Użyj podczas walki przedmiotów, które można rozbić: 0/2
    • Limit utraty zdrowia: 50%

    Najpierw udaj się za sojusznikiem, po czym idź po śladach w śniegu. Gonienie celu nie powinno być problemem, możesz lekko przyspieszyć wbiegając na kłody. Później zaatakują cię trzy wilki, co oznacza 3 proste sekwencje QTE (zawsze zaczynają się od E, potem jest spacja, Q lub LPM) i najlepiej je wykonaj bezbłędnie, by nie stracić więcej niż 50% zdrowia.

    By znaleźć kobietę, spójrz w górę – stoi na platformie przy jednym z drzew. Kolejny pościg jest prosty. Podejdź na wzgórze, po scence wykonaj skok wiary do wozu z kukurydzą. Po wejściu do karczmy najpierw stań po prawej przy ladzie, potem na lewo stań pod oknem między dwoma osobami przebywającymi w karczmie. Przy wyjściu czeka cię walka – wystarczy wciskać LPM i E, gdy atakują cię przeciwnicy, by nie odnieść obrażeń. Drugi warunek łatwo spełnisz, bijąc się z nimi w pobliżu stolików.

  2. Egzekucja ponad wszystko
    • Zasabotuj armaty: 0/2
    • Nie zabij żadnego ze strażników

    Wskocz do wozu, by dostać się do środka. Gdy wóz się zatrzyma, wyskocz. Warto zająć się przed rozpoczęciem podsłuchiwania strażnikiem, który spaceruje w pobliżu i go ogłuszyć – wystarczy zakraść się od tyłu i albo poddusić, albo wciągnąć do stogu kukurydzy (to nie jest liczone jako zabójstwo, o ile masz wybrane gołe pięści). Rozpocznij podsłuch, ukrywając się w trawie za ustawioną pionowo platformą – armatami lepiej zająć się później, zbyt łatwo zahaczyć przypadkiem o strefę podsłuchu. Trzymaj się na skraju podsłuchu, by nikt nie zaczynał nabierać podejrzeń (jeśli podsłuchiwani jednak zaczną nabierać podejrzeń, ale cię nie znajdą, nie będziesz musiał iść za nimi do końca). Najpierw czekaj ukryty w trawie, później schowaj się w sianie tuż za rogiem budynku, następnie wyjdź po drabinie na dach. Pod koniec z dachu wskocz w kukurydzę w wozie – w pobliżu chodzi jeden strażnik, który prawie cały czas jest odwrócony plecami. Podejdź od tyłu, ogłusz. Po prawej, na platformie chodzi kolejny – czekaj w trawie na odpowiedni moment, po czym podejdź i go ogłusz. Przy niestrzeżonej armacie przytrzymaj E, by ją rozbroić.

    Wróć, skąd przyszedłeś, po czym omiń budynek. Ukryj się w trawie po lewej. Dalej możesz albo wskoczyć do stosu gałęzi po prawej, albo ukryć się w trawie z lewej – uwaga na drabinę, Haytham ma irytujący zwyczaj wchodzić na nią, przez co możesz nie zaliczyć misji. Ogłusz strażnika, rozbrój armatę i wróć do zielonego wskaźnika – najlepiej znów naokoło, by nie przyciągnąć niczyjej uwagi. Zabierz z namiotu mapę, wyjdź na platformę, gdzie ogłuszyłeś strażnika, po beczkach na dach, z dachu w lewo na śnieg (uwaga na pumę). Idź do zielonego wskaźnika – koniec misji.

  3. Wyprawa Braddocka
    • Zabij milicjantów bez wchodzenia w otwarty konflikt: 0/2
    • Zniszcz wozy z prochem: 0/3

    Po krótkiej przejażdżce i rozmowie z Ziio obejdź obozowisko i wskocz do gałęzi od północnej strony. Pierwszy cel zabij od razu, drugi zwab gwizdnięciem i wciągnij do stosu. Teraz możesz spokojnie wdać się w walkę. Gdy rozpoczyna się pościg, ruszaj z kopyta, trzymając PPM. Przejeżdżając obok wozów wciskaj Q, by strzelić – Haytham sam przeładuje broń. Dogoń cel na piechotę i zabij go.

Screenshot

Sekwencja 4

  1. Zabawa w chowanego
    • Znajdź wszystkie dzieci nie myląc się ani razu
    • Znajdź wszystkie dzieci w zadanym czasie: 4:00

    Wzrokiem orła zlokalizuj wskazówki na wyznaczonych obszarach. Po ich przeanalizowaniu kryjówki zostaną ujawnione. By znaleźć dzieci w stosach gałęzi, wystarczy wskoczyć do środka. Czasu na wykonanie zadania masz wystarczająco dużo, więc ta misja nie powinna sprawić kłopotu.

  2. Pióra i drzewa
    • Znajdź więcej ptasich piór: 0/3
    • Nie wolno ci zejść na ziemię lub dotknąć wody

    Trzymając tylko PPM, nie spadniesz podczas poruszania się po gałęziach drzew (zapomnij o spacji, to nie poprzednie części Assassin's Creed). Trasa jest tylko jedna, oznaczona kolejnymi punktami kontrolnymi, zatem dotarcie do gniazda nie powinno sprawić problemu. Później wystarczy pokręcić się po okolicy, żeby odnaleźć trzy pozostałe pióra. To również doskonała okazja, by nauczyć się biegać po gałęziach drzew. Gdy będziesz gotów, udaj się do znacznika.

  3. Lekcja myślistwa
    • Zapoluj na więcej niż jeden rodzaj zwierzyny: 0/3
    • Połącz przynętę i sidła, aby złapać zwierzynę
    • Wykonaj zabójstwo z powietrza na zwierzynie: 0/2

    Postępuj zgodnie ze wskazówkami gry, gdy uczysz się polować – nic prostszego. Przynętę możesz rozsypywać w wysokiej trawie albo w pobliżu pułapki, możesz z niej również skorzystać, będąc na gałęzi. Na wyznaczonym terenie możesz upolować sarnę, lisa i królika.

  4. Pamiątka
    • Unikaj kolizji w powietrzu: 0/2

    Liczy się tylko zręczność. Podczas lotu nad zimowym krajobrazem warto wzbić się w górę – małe gałęzie nie są liczone jako kolizje.

Screenshot

Sekwencja 5

  1. Gburowaty jegomość
    • Limit utraty zdrowia: 50%

    Dla wprawnych graczy walka nie powinna stanowić problemu. Wystarczy kontrować E za każdym razem, gdy przeciwnicy atakują.

  2. Wycieczka do Bostonu
    • Ucieknij w zadanym czasie: 1:20

    Gdy rozpoczyna się pościg, warto uciekać po dachach i wskoczyć do wozu z kukurydzą, gdy strażnicy stracą cię z oczu

  3. Poszukiwany w Bostonie
    • Nie podnoś swojego rozgłosu do poziomu 3

    Plakaty możesz zrywać podczas pościgu – nawet na oczach strażników. Nie możesz wdawać się w walkę – lepiej znaleźć kryjówkę, póki sytuacja się nie uspokoi. Potem porozmawiaj z Adamsem, a następnie ruszaj do wyznaczonego celu, omijając strażników strzegących przejść. Możesz wspiąć się na dach, sojusznik poradzi sobie.

  4. Ratunek na rzece
    • Nie dotknij wody podczas ratowania Terry'ego

    Zacznij od wysuniętej skały. Trzymając PPM biegnij po jedynej słusznej ścieżce – w ten sposób Connor nie wpadnie do wody. Gdy pojawi się komunikat, wciśnij spację, kierując się w stronę tonącego.

  5. Nauka na błędach
    • Nie wolno ci odnieść żadnych obrażeń
    • Skutecznie brasuj podczas ataków: 0/3
    • Strzel z folgierzy zatapiając okręty wroga: 0/2

    Po przejściu samouczka czeka cię walka – małe statki warto zdejmować atakiem precyzyjnym (PPM), który jest nieskuteczny w przypadku większych jednostek. By przygotować armaty do strzału, trzymaj LPM, ustaw się bokiem do wroga i kiedy znajdzie się on w białym pasie, puść LPM. Czerwone pasmo na wodzie oznacza, że wróg może strzelać – warto wtedy kryć się przed wrogimi kulami armatnimi, wciskając spację. Właśnie na tym polega brasowanie z dodatkowego celu. Jest to jedynie błędne tłumaczenie – po prostu musisz zrobić unik trzy razy przed pociskami wroga.

Screenshot

Sekwencja 6

  1. Na tropie Johnsona
    • Nie podnoś swojego rozgłosu do poziomu 2
    • Limit korzystania z bronie palnej: 0/6
    • Użyj beczek z prochem, by zniszczyć przemycony towar: 0/3

    Chociaż wdanie się w walkę ze strażnikami może być kuszące, lepiej tego nie robić, jeśli nie chcesz zwiększać rozpoznawalności powyżej 2. W porcie pozbądź się strażników, przenieś beczkę z prochem pod skrzynki i strzel z muszkietu. Zignoruj możliwość pozostawienia ładunku wybuchowego. W razie zwiększenia rozpoznawalności poszukaj plakatu albo przekup herolda. Później wystarczy pozbyć się wyznaczonych celów, by zaliczyć misję.

  2. Wściekły kucharz
    • Limit czasu na pozostawanie w otwartym konflikcie: 0:15
    • Limit utraty zdrowia przez Chapheau: 33%
    • Wykonaj dyskretne zabójstwa: 0/5

    Wybieramy pięści i idziemy przed Chapheau, by dusić strażników zanim rzucą się na niego. W grupie, w której stoi dwóch szkockich strażników, można zdjąć ich zatrutymi strzałkami, by nie sprawiali później problemów. Jeśli nie zdążysz zabić wszystkich strażników, zanim się zorientują, 15 sekund powinno wystarczyć, by pozbyć się ich w otwartej walce.

  3. Herbatka Bostońska
    • Skrzynie z herbatą wrzucone do morza: 0/10
    • Czerwone kubraki wrzucone do morza: 0/3
    • Wykonaj zabójstwo z powietrza, wykorzystując muszkiet: 0/1

    Zabójstwa z powietrza z wykorzystaniem muszkietu nie da się zrobić przed możliwością wrzucania skrzynek z herbatą do wody. Po pokonaniu pierwszych grup strażników wyrzuć 10 skrzynek za burtę, po czym podnieś muszkiet i np. z burty skocz na strażnika biegnącego po trapie. Z trapu najłatwiej jest również strącać strażników do wody, ale można przerzucać ich przez burtę, kontrując E i później ponownie wciskając E, przytrzymując W/A/S/D, by rzucić go w wybranym kierunku.

  4. Niebezpieczne negocjacje
    • Limit zgonów Indian: 0/1
    • Dotrzyj do Johnsona, nie dając się wykryć
    • Skocz na główkę do wody, aby uciec

    Po dotarciu do wody płyń w lewo, by ominąć wszystkie patrole. Idąc drogą w górę pozbądź się kolejnych patroli, strzelając z muszkietu albo zabijając z ukrycia – ważne jest, by nie śpieszyć się i zabijać wtedy, gdy wróg jest tylko jeden. Gdy dotrzesz na miejsce, odpali się scenka, po której pojawisz się ukryty w krzakach w pobliżu dwóch strażników i dwóch patrolujących ludzi. Gdy tylko patrol się obróci, biegnij na skały w prawo, po drzewach dostań się na dach budynku, z dachu skocz na Johnsona. Po scence możesz od razu uciec – biegnij przed siebie, po drodze możesz zaliczyć dwa skoki wiary do stosu gałęzi; na końcu skocz do wody z niewielkiej wysokości.

Screenshot

Sekwencja 7

  1. Nocny rajd
    • Nie wchodź w otwarty konflikt
    • Dotrzyj do Prescotta w zadanym czasie: 2:00

    Ruszaj drogą – jeśli nie będziesz miał pewności, gdzie jechać, zawsze możesz spytać o radę, wciskając T. Przepuść wszystkie patrole, by nie przyciągać do siebie uwagi. Kiedy Revere powie, że czas zejść z konia, idź między domy, zlokalizuj świecące drzwi orlim wzrokiem, wykonaj przy nich interakcję. Dwa pierwsze domy znajdziesz bez trudu, po przejechaniu przez most zapukasz do trzecich drzwi, po czym czeka cię ucieczka – jeśli koń zostanie postrzelony, możesz wczytać od ostatniego punktu kontrolnego. Warto ominąć zakręt, przejeżdżając między drzewami z prawej, potem udaj na pole przez lukę w ogrodzeniu i dalej przez rzekę – jesteś praktycznie na miejscu. Później nie musisz się spieszyć, punkty kontrolne poprowadzą do ostatniego domu.

  2. Lexington i Concord
    • Zlikwiduj grupę żołnierzy za pomocą jednej komendy: 0/7
    • Uwolnij cywili, wziętych na zakładników: 0/1

    Jedna z prostszych misji. Na dotarcie do celu masz dość czasu, by zająć się po drodze oddziałem prowadzącym cywili – zostanie on oznaczony. Później wystarczy jeździć od grupy do grupy i wydawać rozkazy do strzału, wciskając E.

  3. Konflikt narasta
    • Przejdź przez Charlestown nie odnosząc żadnych obrażeń
    • Zabij grenadiera z powietrza
    • Pozostań niezauważony na statkach

    Najpierw czeka cię bieg sprintem przez miasto – by nie odnieść żadnych obrażeń, trzeba być cały czas w ruchu. Na statkach nie możesz być zauważony, więc podpłyń od tyłu, zdejmuj z krawędzi spacerujących po pokładzie strażników, zabij pozostałych, zwabiając ich za skrzynki pojedynczo, albo wybierz pięści, by w ten sposób zdejmować ich po cichu, możesz też skakać im na głowy z góry. Po każdej zabitej dwójce trzeba uciec i poczekać, aż sytuacja się uspokoi i wszyscy wrócą na swoje miejsca. Na statku, po którym chodzi grenadier (w kilcie), zostaw go na koniec – warto odnotować, że jeśli będzie patrzył w twoim kierunku, nie uda się ci się go zabić, skacząc mu na głowę – zrobi unik.

  4. Bitwa o Bunker Hill
    • Wykonaj na Pitcairnie zabójstwo z powietrza, nie dając się wykryć
    • Przejdź przez pole bitwy, nie odnosząc żadnych obrażeń
    • Limit zabójstw żołnierzy: 0/4

    Na polu bitwy musisz biec od przeszkody do przeszkody. Przyglądaj się strzelającym żołnierzom – kiedy strzelą ci z tyłu, możesz bezpiecznie przebiec do kolejnej osłony. Po dotarciu do znacznika wskocz na drzewo, dalej prowadzi tylko jedna droga na skały, której nie sposób ominąć. Trzymając się lewej strony, okrąż obozowisko, po drodze zabijając dwóch strażników z ukrycia. Gdy ominiesz namioty, zobaczysz charakterystyczne drzewo, wdrap się na nie, dalej przeskakuj na kolejne gałęzie i na końcu na flagę, a znajdziesz się tuż nad Pitcairnem. Teraz wystarczy wcisnąć LPM, by go zabić.

Screenshot

Sekwencja 8

  1. Coś na boku
    • Nie przewróć się, ani nie popchnij nikogo
    • Podsłuchaj przeciwnika pozostając w miejscu
    • Podsłuchaj przeciwnika w ruchu

    Jedź za celem. Podczas śledzenia trzymaj się z tyłu i idź dopiero wtedy, gdy cel zniknie za rogiem. Na końcu po kamiennych schodach wejdź na górę i ukryj się za beczkami. Powtórz śledzenie, póki nie zacznie się podsłuchiwanie – tym razem musisz iść za celami, nie zbliżając się do nich zanadto. Kiedy przestaną mówić, zatrzymają się i zaczną się rozglądać – możesz ukryć się, wspinając się na zadaszenie w pobliżu. Gdy rozpocznie się sekwencja pościgu, musisz szczególnie uważać na momenty, kiedy mieszkańcy rzucają się na rozrzucone pieniądze. Gdy poznasz, którędy biega cel (biega w kółko), możesz spróbować przeciąć mu drogę. Złapiesz go, wciskając E.

  2. Więzienie Bridewell
    • Limit zgonów strażników więziennych: 0/2
    • Dotrzyj do Hickey'a w zadanym czasie: 2:00

    Po najprostszym chyba podsłuchiwaniu w grze udaj się na dół. Wzrokiem orła zlokalizuj cel. Nie musisz starać się z nim wygrać – i tak nie można dokończyć gry planszowej. Udaj się na górę i – stojąc w grupie innych więźniów – okradnij zaznaczony cel. Wróć do celi.

    Podczas walki na pięści kontruj E i przełamuj obronę spacją – zwykłe parowanie okazuje się nieskuteczne. Po scence okradnij strażnika, otwórz celę. Udaj się za strażnikiem, poczekaj chwilę, aż zniknie w korytarzu z lewej i idź na górę. Po kolejnej scence skręć w prawo i idź na górę – strażnik pilnujący piętra zacznie się irytować, ale możesz zaczaić się na niego w jednej z cel. Po unieszkodliwieniu go udaj się do wyznaczonej celi, zanim drugi strażnik na górze zacznie się za bardzo tobą interesować.

  3. Publiczna egzekucja
    • Ludzie osłaniający Waszyngtona muszą przeżyć
    • Zabij wrogich milicjantów: 0/2

    Biegnij jak najszybciej za Hickeyem, starając się nie wpadać po drodze na ludzi (klawisz E) – jeśli uda się zabić przeciwnika w biegu po lewej – dobrze, a jeśli nie, to biegnij dalej. Wystarczy uderzyć Hickeya raz, by zaczął z nami walczyć. Jeśli Hickey zaatakuje, wciśnij E i spację, by go rozbroić – najpierw musisz pozbyć się wrogich milicjantów. Kiedy padną obaj, możesz wykończyć Hickeya. Co ciekawe, jeśli Hickey zabije najpierw ochroniarza z lewej, cel dodatkowy (ludzie osłaniający Waszyngtona muszą przeżyć) zostanie zaliczony.

Screenshot

Sekwencja 9

  1. Brakujące zapasy
    • Dogoń woźnicę w zadanym czasie: 0:30
    • Nie chowaj się na wozie siana podczas podążania za konwojem
    • Zabij strażników obozu, nie dając się wykryć: 0/3

    Początek misji nie powinien nastręczyć żadnych trudności. Podczas podążania za konwojem możesz omijać strażników przy drodze, okrążając ich albo eliminując. Kiedy wóz się zatrzyma, czekaj aż podejdzie pierwszy strażnik i wciągnij go do stogu kukurydzy, przejdź przez domek z lewej, zmień broń na pięści. Kiedy podsłuchiwani ruszą dalej, ogłusz strażnika przy skrzynkach, powtórz operację na następnym przy kolejnych skrzynkach, gdy zostanie sam. Dalej możesz spokojnie iść za celem. Załączy się scenka, po której zaatakują strażnicy – pokonanie ich nie powinno stanowić żadnego problemu.

  2. Ojciec i syn
    • Nie pozwól, by cię zauważono podczas kradzieży stroju najemnika.

    Ustaw się za plecami najemnika, poczekaj aż odejdzie oddział straży, dyskretnie go zabij (należy wybrać pięści) i przeszukaj.

  3. Piana i płomienie
    • Nie odnieś żadnych obrażeń od ognia
    • Limit utraty zdrowia przez Haythama: 50%

    Podczas walki warto korzystać z serii zabójstw. Wydostanie się z płonącego budynku ułatwiają kolejne punkty kontrolne, zatem i ominięcie ognia nie powinno stanowić problemu.

  4. Gorzki koniec
    • Ogranicz uszkodzenia związane z otoczeniem: 20%
    • Nie oddalaj się od szkunera: 500
    • Wykonaj minimalną serię zabójstw: 3

    Wystarczy rozwijać żagle, by przyspieszyć, i zwijać do połowy, gdy wiatr będzie próbował zepchnąć Aquilę na skały. Po uporaniu się z masztami okrętu wojennego i przystąpieniu do abordażu rozpocznij walkę wręcz – po zabiciu pierwszego przeciwnika wskaż kolejnego przyciskami ruchu i kliknij LPM.

Screenshot

Sekwencja 10

  1. Metody alternatywne
    • Powal cel z góry.
    • Użyj wartowników jako żywej tarczy: 0/2

    Podczas walki okazji do użycia przeciwnika jako żywej tarczy nie zabraknie – wystarczy w odpowiednim momencie wcisnąć spację. Kiedy jeden z celów zacznie uciekać, problemem nie będzie dogonienie go. Co ciekawe, można go wyprzedzić, wdrapać się na podwyższenie, a kiedy będzie przebiegał pod nami, wcisnąć E, by go złapać.

  2. Utracone zaufanie
    • Powstrzymaj w bezkrwawy sposób Kanien'kéha
    • Nie wolno ci dotknąć ziemi
    • Zatrzymaj wysłańców patriotów w zadanym czasie: 3:00

    Podczas jazdy konno możesz zastrzelić pierwszego patriotę, później na ścieżce pojawi się trzech innych – zrównaj konia z ostatnim i naciśnij LPM, czekaj aż konie pozostałych przestaną stawać dęba, znów przeskakocz na siodło przeciwnika, ostatniego możesz zdjąć z pistoletu. Jadąc dalej popędzaj konia, ostatniego przeciwnika znów zdejmij z pistoletu.

    Kolejny etap, polegający na ogłuszaniu Indian, jest prosty, ponieważ wszyscy są odwróceni plecami – biegnij i naciskaj LPM przy każdym z nich. Pamiętaj, by mieć cały czas wybranie pięści, by tylko ich ogłuszyć, nie zabić.

  3. Bitwa pod Monmouth
    • Zneutralizuj plutony pojedynczą kulą armatnią: 0/8
    • Zlikwiduj dwa plutony pojedynczą kulą armatnią
    • Zapobiegnij egzekucji patriotów: 0/3

    By zabić pluton pojedynczą kulą, wystarczy celować w sam jego środek. Zabiciem dwóch plutonów od razu warto zająć się na samym początku, celując między dwa oddziały. W późniejszym etapie musisz zapobiec egzekucji – możesz wdać się w walkę (czasu na to jest dość, zwłaszcza jeśli udało się opanować serie zabójstw), ale równie dobrze możesz zaatakować, a następnie uciec.

Screenshot

Sekwencja 11

  1. Bitwa w zatoce Chesapeake
    • Zniszcz okręty jedną salwą: 3
    • Zniszcz fregaty, strzelając w ich magazyny prochu: 0/2
    • Zabij wrogów z kontry: 0/5

    Warto przed tą misją wykupić płonące kule armatnie. Jedną salwą możemy pozbyć się trzech wrogów naraz, celując w najmniejsze jednostki. Kiedy pojawią się trzy fregaty, jedna ma odsłonięty magazyn prochu, łatwo więc ją zniszczyć. Jak odsłonić drugi magazyn? Albo trzeba mieć szczęście i w wystarczającym stopniu uszkodzić wrogi statek (ale go nie zatopić od razu), albo kulami połączonymi łańcuchem zniszczyć jego maszt, a następnie taranować od przodu (nie od boku – w ten sposób łatwo go zatopić) póki nie pojawi się magazyn prochu. Ostatnie wyzwanie na 100%, zabicie 5 wrogów kontrą, to bułka z masłem – zanim zajmiesz się kapitanem, musisz zabić kilku marynarzy. Kiedy skończysz, biegnij przed siebie i wróć na Aquilę.

  2. Ostatni bastion Lee
    • Dotrzyj do ognia sygnałowego w zadanym czasie
    • Nie pozwól, by cię wykryto w drodze do ognia sygnałowego
    • Limit utraty zdrowia: 50%

    Na dotarcie do wieży sygnałowej jest dużo czasu, zatem nie trzeba specjalnie martwić się licznikiem. Strażników najłatwiej ominąć, biegnąć po dachach, nawet jeśli zapełni się wskaźnik wykrycia i zaczną strzelać – nic się nie stanie, jeśli będą dość daleko. Z dachu wskocz do stogu, wspinaczkę na wieżę zacznij od frontu. Okrąż, jeśli nie da się wyjść wyżej, po czym zapal sygnał.

    W drugim etapie czeka cię walka, kiedy jesteś mocno osłabiony. Tym razem nie możesz zobaczyć ani paska zdrowia, ani sygnału nad głową przeciwnika, ale łatwo wyczuć moment, kiedy musisz kontrować – wciśnij E w momencie, kiedy bierze on zamach, a następnie LPM. Ciągle broń się, trzymając E, póki nie będziesz w pobliżu beczki lub skrzyń, przy których po prostu kontruj – powinna pojawić się animacja. Kilkakrotnie powtórz operację, póki nie załączy się końcowa scenka.

Screenshot

Sekwencja 12

  1. Spoczywaj w pokoju
    • Limit zabójstw żołnierzy: 0/15
    • Ucieknij z pokładu HMS Jersey bez wchodzenia w otwarty konflikt
    • Zabij kapitana HMS Jersey

    Masz limit zabójstw, ale nie masz wyjścia – na początku musisz zabić 13 wrogów. Najlepiej skorzystać z pomocy Asasynów, ponieważ ich zabójstwa nie zwiększą licznika. Kiedy już uporasz się z tym zadaniem, możesz biec do portu, ignorując rzucających się w pościg strażników.

    Po wskoczeniu do wody dopłyń do statku i wespnij się po belce z metalowymi obręczami. Przekradnij się na drugą stronę po dachu, omijając strażników, po czym przy oknie podsłuchaj rozmowę. Teraz kieruj się w prawo. Jeden ze strażników bardzo pragnie śmierci, co – niestety – wyczerpuje limit zabójstw, jeśli z pierwszą trzynastką postanowiłeś rozprawić się sam. Po zabiciu go idź pod okno i podsłuchaj rozmowę, przytulając się do skrzynek po lewej, by nie wykrył cię drugi patrolujący strażnik. Teraz wystarczy wyjść na dach i zabić kapitana oznaczonego czerwoną kropką, strzelając do niego z muszkietu lub zabijając zatrutą strzałką (musisz ukryć się i poczekać, aż zginie) i dać nura w wodę.

  2. W pogoni za Lee
    • Nie oddalaj się od Lee na więcej niż 50 metrów
    • Nie popychaj nikogo podczas pościgu
    • Nie wolno ci odnieść obrażeń od ognia

    Dotrzyj do portu i zlokalizuj Lee – wciśnij V, by użyć orlego wzroku.

    Na początku zbiegnij po schodach po lewej, unikniesz eksplozji. Potem po skrzynkach po prawej, unikniesz strażników. Potem znów w lewo, przed strażnikami. Możesz też wcisnąć spację tuż przed strażnikami, by skoczyć – w ten sposób cię nie zatrzymają. Dalej goń Lee, wślizgnij się za nim pod belką, wyjdź na burtę z prawej, skocz na liny i na platformę, czekaj aż wybuchnie – dalej przez dziurę, a kiedy będziesz na zewnątrz, gdy miniesz belkę w kształcie litery V, wespnij się na burtę po lewej. Dalej trudności już nie ma.

  • Autor: Wega
  • Data dodania: 27-11-2012
Książka Assassin's Creed - Ostatni Potomkowie - Grobowiec Chana wydawnictwa Insignis

Komentarze / pokaż wszystkie (232)

218. UndeadKing12-09-2013, 15:56Ma ktoś spis wszystkich miejscówek gdzie dają zlecenia zabójstw/doręczeń listów/dostaw/itp.? Wystarczy miejscami to sam znajdę.
219. UndeadKing13-09-2013, 22:01Sekwencja 7 zadanie 3 ma łatwiejszą wersję. Bierzecie okręt po lewej od strony miasta. Opływacie go. zabijacie gościa przy krawędzi pośrodku (uwaga na grenadiera!), przechodzicie po burcie cały czas schowani na dziób, zabijacie 2. przy krawędzi (ponownie waga na grenadiera), szybko zdejm,ujecie 2 kolejnych i wchodzicie na maszt. Z powietrza zabijacie grenadiera. Ostatniego żołnierza można zignorować, bo i tak najprawdopodobniej was nie zauważy, jest koło steru. Ew. spójrzcie się,czy nie patrzy. Podpalacie ładunek i skaczecie do wody. Na następnym statku wystarczy w sumie w dobrym momencie wskoczyć na pokład koło ładunku i przebiec przez niego podpalając po drodze skrzynie. Zauważą was, ale prawie na pewno nie zdąży sie wypełnić wskaźnik. Jeśli w wodzie was widzą zanurkujcie. To ryzykowne, ale wbrew pozorom mniejsze ryzyko wpadki niż przy zabijaniu na tak zaludnionym okręcie.
220. UndeadKing16-09-2013, 22:57Mam problem ze złapaniem tego gościa na początku sekwencji 10. Connor na wszelkich podwyższeniach uparcie zamiast zrzucić się na niego schodzi na dół.
221. ktm24sm617-09-2013, 22:02Fajnie że w tej części zrobili tyle dodatkowych punktów ale w poprzednich częściach wykonywało mi się to przyjemniej
222. Zombie1017-09-2013, 23:04W ostatniej misji można po prostu strzelić w beczki. Nadal się spokojnie zdąży zrobić te mniej niż 50 metrów. Najtrudniejszy etap jest zaraz po 1. strażnikach, bo w tłumie łatwo kogoś potrącić, albo wymijaj ac człowieka stracić za dużo metrów.
223. ¤ Anonimowy852004-10-2013, 21:38@UndeadKing
Też miałem z tym problem i okazało się, że będąc na podwyższeniu oprócz klawisza e trzeba najpierw przytrzymać prawy przycisk myszy i dopiero jak zauważysz swój cel wtedy należy wcisnąć e i powalić go :)
Mam nadzieję, że pomogłem.
224. Johnys121-10-2013, 18:39miałem problem z sekwencją 10 1 poziomem ale polecam pierwszego zabić pistolem a tych trzech skakać z konia na konia trzeciego dogonić i skoczyć na niego zabijając
225. wizard05-11-2013, 12:52czolem ludzie gra ktos w AC INITIATES ? mam pewein problem i potrzebna mi pomoc :D rozdzial HIDEN NATURE misja przejsc wartownikow za pomoca obstawy gdzie to najszybcije wykonac ?
226. NeroAquila721-11-2013, 21:07Mam problem z sekwencją 7 misja 4...chodzi mi o wejście na drzewo. Nie mogę ponieważ przy ognisku stoją żołnierze i jeśli na nie wejdę to mnie zauważą. Zwabiałem ich w krzaki i chciałem każdego wykończyć ale to za długo trwa a i tak pewnie wszystkich nie zabiję i mi się limit skończy. Pomocy...
227. NeroAquila721-11-2013, 21:10@up Sorry, zdziwi was pewnie, że tak szybko zmieniam zdanie ale już po problemie :)
228. zajac201323-12-2013, 19:38Witam.
Jak zabijacie wilki. Chodzi mi czy klika się tylko sekwencje klawiszy czy trzeba przytrzymywać te klawisze? Trzeba trzymać np. E i potem spacja czy też klikam E i puszczam potem klikam szybko spacja?
229. mefisio31-01-2014, 20:54witam, mam problem z sekwencja 10 utracone zaufanie, 1 idize, nastepnych 3 tez ale za jasne chiny nie moge dogonic 3...
230. adrian26408-02-2014, 19:20Próbuję wymaksowac grę ale nie mogę zaliczyc jednego zadania a mianowicie: wysluchaj
wszystkich rozmów Waszygtona. Gadałem nim chyba dwa razy i nawet powtarzałem misję ale nie
moge nadal zaliczyc tego zadania. pomoże ktoś ?
231. Brodek411-01-2015, 00:39 zajac2013 wystarczy że naciśniesz ten przycisk w tym momencie kiedy pojawi się on na ekranie, Potem nie musisz nic przytrzymywać ani w ogóle
232. Gram bo lubię03-12-2017, 22:00Siema mam problem z sekwencją 5" nauka na błędach '' dokładnie z tymi unikami, ponieważ gdy robię uniki nie zalicza mi ich chce zrobić na 100%

Dodaj komentarz

*Czy jesteś botem?
Składnia
ZnacznikPrzykład użyciaWynik
*pochylenie*Altair ma *różowego* kota.Altair ma różowego kota.
**pogrubienie**Altair **nie ma** kota.Altair nie ma kota.
~~spoiler~~Ojciec Altaira ~~Umar~~! :OOjciec Altaira Umar!
>cytat>requiescat in pacerequiescat in pace
© 2008 - 2017 zakon-ac.info • there is only ZAC
080
Patronat
Społeczność
Ładowanie...
Do góry
TOP5#19:
  1. FIFA Polonia
  2. Zakon Assassin's Creed
  3. Marvel Comics
  4. Markolf
  5. Need For Speed
wygraj płytę GIGABYTE dla gracza